دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۱:۰۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۲:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی پویش گزارشی از دیدار محمد جواد طریف با تعداد محدودی از دانش آموزان دبیرستان نیکان منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۷    
تابناک- مجموعه تصاویر زیر که مربوط به اماده شدن اوباما قبل از یکی از مصاحبه های اخیر وی است، باعث شده که برخی در آمریکا وی را بامزه ترین! رئیس جمهور تاریخ آمریکا بنامند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۴    
تدبیر خبر- در پی ادامه پدیده گرد و غبار و ریزگردها در مناطق جنوبی و غربی ایران، علی محمد احمدی، نماینده آبدانان با انتقاد از 'بی توجهی' به وضعیت استان ایلام گفته است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۱    
گروه تروریستی داعش در روزهای اخیر کمتر توانسته از عملیات انتحاری به عنوان یک تاکتیک جنگی استفاده کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۰    
دستیار ویژه رییس جمهوری در حاشیه مراسم ختم والده محمود احمدی نژاد،در جمع خبرنگاران پاسخ ادعاهای حمید رسایی را داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۷    
محمدمایلی کهن و حبیب کاشانی از شرکت کنندگان در مراسم ختم والده محمود احمدی نژاد بودند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
پرسپولیس با پیروزی با ارزش مقابل پدیده پرتماشاچی دوباره به لیگ بازگشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز پس از هفته ها به کانال 60 دلاری بازگشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
برای اطمینان پیدا کردن از انتقال وجه از طریق درگاه های بانکی که در سایت های مختلف وجود دارد می بایست نکاتی را بررسی نمود که مبادا مبلغ واریزی و حتی مشخصاتی که وارد میکنید ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
معاونت اجتماعی پلیس فتای نیروی انتظامی با اعلام اینکه هکرها به راحتی از طریق هک کردن گوشی های تلفن همراه می توانند به تمامی اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند اعلام کرد که بیشتر حملات مخرب در بخش ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
فکر می کنید گران ترین خانه هایی که هم اکنون در جهان به فروش گذاشته شده اند، چه مشخصات و چه قیمتی دارند؟
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۳    
عصر ایران - مرسدس بنز اس 65 کوپه 2015 ساخت کشور آلمان است. حداکثر سرع آن 360 کیلومتر بر ساعت است و قیمت آن حدود 244 هزار یورو است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
صدای روسیه - چند حیوان زبان بسته در کشور ترکیه به علت عدم توجه، یخ زده و به مجسمه های ایستاده تبدیل شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد با بیان اینکه فتنه های سنگینی پیش رو خواهیم داشت ، تأکید کرد: دشمن از دشمنی خود دست بردار نیست استکبار جهانی نمی تواند با انقلاب اسلامی کنار بیاید و از این رو با توطئه ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۷    
کسانی که در این باره تصمیم می گیرند، باید عقلانی و بنا بر واقعیت های موجود و اتفاقات روی داده و همچنین مشکلاتی که در زندگی مردم و کارمندان هست، تصمیم بگیرند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۷    
چتر اصلی یکی از چتربازان به هنگام فرود در محوطه میدان آزادی باز نشد، اما چترباز با استفاده از چتر کمکی به سلامت به زمین نشست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۴    
پس از چند سال کشمکش داخلی در یمن که سالها پیش در قالب جنگ دولت مرکزی با شیعیان صعده در جریان بود، اکنون جنبش انصارالله تا حد زیادی بر اوضاع یمن مسلط شده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۴    
پس از پیامکهای تبلیغاتی که از سوی اپراتورهای تلفن همراه ارسال می شد، پیام های تبلیغاتی که در فضای وایبر برای مشترکان ارسال می شود، برای کاربران این نرم افزار موبایلی آزاردهنده شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۱    
پوستر زیر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن توزیع شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۱    
وزیر دادگستری گفت : خوشبختانه نظام و دستگاه قضایی نشان داده در صدور و اجرای حکم رحیمی هیچ حریم، حاشیه امن و مانعی وجود ندارد و نخواهد داشت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۸    
سامان ارسطو چهره ای شناخته شده در عرصه بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون است. او سال هاست که به تلاش و فعالیت مستمر در این زمینه مشغول است و علاوه بر بازیگری، کارگردانی را نیز بارها تجربه کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۲    
فیفا رنکینگ ماه فوریه اش را اعلام کرد و طبق آهن همچنان تیم ملی آلمان در صدر است و آرژانتین در رده دوم . در این رده بندی ایران با 10 پله صعود همچنان تیم اول آسیا ست .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
واگن های مونوریل شهر قم که به تازگی از گمرک ترخیص و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شهر قم آورده شده بودند در بدو ورود دچار حادثه شدند!
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
اسامی 10 شهر نامزد پایتخت کتاب ایران و 20 روستای دوستدار کتاب در کشور، به طور رسمی اعلام شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
براساس گزارش بانک مرکزی، قیمت لبنیات 0.1 درصد، گوشت قرمز 1.6 درصد، گوشت مرغ 8.8 درصد و قند و شکر 0.1 درصد رشد داشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۳    
روزنامه اسرائیلی معاریو به نقل از منابع آگاه نوشت: تحریم های آتی اتحادیه اروپا به توافق تجارت آزاد میان اروپا و اسرائیل آسیب می زند و باعث ضرر اقتصاد اسرائیل می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۳    
طلا در بازار جهانی در پی انتشار آمار ضعیف اقتصادی در آمریکا که تردیدها را نسبت به روند رشد این کشور برانگیخت و تقاضا برای سرمایه گذاری مطمئن را افزایش داد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۳    
شاید آن روزی که روزنامه ها از پراید 10 میلیونی نوشتند و مردم از غریب بودن این اتفاق، انگشت به دهان ماندند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
استاندار مازندران از علاقمندی بخش خصوصی داخلی و تقاضای متعدد همسایگان شمالی کشور به انجام سوآپ نفت خام در شرایط کنونی بازار جهانی خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
یک منبع آگاه در شرکت ملی نفت ایران به خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد: ایران تخفیف 2 دلار و 10 سنتی برای فروش نفت خود اعلام خواهد کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
باشگاه خبرنگاران- تخته پل اسلوئرهوفبروگ در شهر لوورادن هلند، یکی از تخته پل های استاندارد جهانی است که با طراحی کاملا متفاوتی نسبت به دیگر پل های جهان ساخته شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
معاون امور گمرکی گمرک ایران با بیان اینکه تمامی شکرهای وارداتی به کشور از مجوزهای قانونی برخوردار بوده اند، گفت: از ابتدای بهمن سال جاری برای واردات شکر عوارض گمرکی وضع شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
قیمت نفت در جریان معاملات امروز بیش از 2 دلار افزایش یافت و به 57.05 دلار در هر بشکه رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
دبیر انجمن تولیدکنندگان صنایع لوازم خانگی از رشد صادرات لوازم خانگی ایرانی در هفت سال گذشته خبر داد و گفت: عراق ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
رییس سازمان هدفمندی یارانه ها مصوبه حذف یارانه خانوارهای با درآمد بیش از 2.5 میلیون تومان را مبهم دانست و تاکید کرد که اجرای آن موجب اذیت مردم می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
عکس این پماد را پارسینه منتشر کرده است:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی راهور ناجا به تشریح وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور پرداخت و گفت: ترافیک در جاده های کرج چالوس، هراز و فیروزکوه سنگین و نیمه سنگین است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: فرش دستباف حداقل از متری 200 هزار تومان تا حداکثر 10 میلیون تومان که فرش های تمام ابریشم است، قیمت گذاری می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مرکز آمار ایران اطلاعات فروش و اجاره مسکن تهران در پاییز امسال را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۴    
پس از یک دوره رکود در خرید و فروش املاک کلنگی، در نیمه دوم سال رونق کمی به این بازار بازگشته که نشانگر تمایل دوباره سازندگان به بازار مسکن است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۴    
اوپک پیش بینی خود را برای سال 2015 اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۱    
مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح آخرین وضعیت ایجاد شهرک پوشاک، از طرح این موضوع در کارگروه پوشاک وزارت صنعت خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه هفته گذشته قیمت هر قطعه سکه حدود 5000 تومان کاهش یافت گفت: یکی از کم نوسان ترین هفته ها در بازار طلا را سپری کردیم و شاخص مهمی اعلام نشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
مردان هسته ای ایران و در راس آنها محمد جواد ظریف در این روزها محبوب ترین اند؛ صفحاتشان در شبکه های اجتماعی پرمخاطب ترین است و خبرهایی که نام یکی از آنها را در تیتر داشته باشد، پربیننده ترین.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
با ابلاغ مقررات جدید ارزی توسط بانک مرکزی 445 صرافی مجاز به اعلام اطلاعات معاملات در سامانه سنا شدند و خرید و فروش ارز برای اشخاص حقیقی و حقوقی غیرمجاز ممنوع است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
بدون شک تا عبارت "گران قیمت ترین" را می بینیم ناخودآگاه سراغ تهران می رویم و این رویه درباره قیمت مسکن نیز صادق است و شهر تهران از نظر متوسط بهای یک مترمربع آپارتمان که از سال 1389 تا 1393 محاسبه شده ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۲    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بانک مرکزی باید مستندات خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور را به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه دهد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۹    
اتحادیه اروپا شرکت ملی نفتکش ایران را که توانسته بود حکم لغو تحریم خود را از مراجع قضایی اروپا بدست آورد دوباره در فهرست تحریم ها قرار داد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۷    
حجت الاسلام شهیدی ،نماینده ولی فقیه و رییس بنیادشهید وامورایثارگران درجلسه شورای معاونین بنیاد شهید با اشاره به موضوع اهانت یک فرماندار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: طبق اطلاعات ما ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۴    
پارسینه- اگرچه انگشتر در بین عوام بیشتر یادآور حلقه های ازدواج است اما در بین سیاسیون کشور انگشتر عاملی منحصربفرد برای به نمایش درآوردن اعتقادات مذهبی آنهاست.عقیق، فیروزه، در نجف، یاقوت، حدید و .. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۴    
حجت الاسلام طائب در پاسخ به سؤالی دیگر در خصوص ریاست مجلس خبرگان، اظهار کرد: ریاست مجلس خبرگان در دوره اخیر به احتمال زیاد به آقای شاهرودی خواهد رسید ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۸    
روز گذشته و بعد از تشییع مادر رئیس جمهور سابق، بخشی از سخنان احمدی نژاد در 13 مرداد 91 در دیدار با تشکل های دانشجویی بازخوانی شده که در آن امده: برخی ها حدی برای اتهام زنی به دولت باقی نگذاشته اند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۸    
کارگران تعمیرکار مولد بخار قطار راه آهن می گویند، شرکت رجاء قطعات بی کیفیت در اختیار کارگران تعمیرکار قرار می دهد و در صورت خراب شدن قطعات پول آن را از کارگران می گیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۴    
اگرچه نعمت زاده در روزهای ابتدایی وزارت خود، برخی از ستادهای تولیدی همتای خود در دولت دهم را منحل کرد اما اکنون برخی از این ستادها از جمله ستاد تسهیل تولید در آستانه احیای مجدد است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۸    
دولت اعلام کرده از طریق اختصاص منابع مالی به دنبال بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه کار و فعال شدن واحدهای نیمه کاره است و در سال 94، پرونده ویژه ای در زمینه اشتغال زایی در دولت باز شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۴    
باابطال مجوز خوراک پالایشگاه خوزستان، این واحد پالایشی که قراربود طبق اصل 44 قانون اساسی برای واگذاری به بخش خصوصی در فرابورس عرضه شود، فاقد هرگونه ارزش سرمایه گذاری شد.