چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۳:۱۴Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۳:۴۴    
مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان با اشاره به مذاکرات زوریخ و با بیان اینکه همه طرف ها جدی هستند، خاطرنشان کرد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۷    
شاخص عددی است که جهت و سرعت حرکت بازار را نشان می دهد. انواع آن که در ایران محاسبه می شود عبارت است از شاخص کل قیمت، شاخص بازده نقدی ،شاخص بازده نقدی و قیمت ، شاخص پنجاه شرکت فعال ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۳    
طلا فروشان بازار طلا پیش بینی دقیقی از وضعیت آینده طلا ندارند و می گویند اکنون شرابط به گونه ای است که هیچ کس نمی تواند پیش بینی دقیقی از آینده طلا داشته باشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۱    
تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و آمریکا طی 2 روز در زوریخ سوئیس درباره برخی موضوعات مورد اختلاف بر سر راه توافق جامع هسته ای به گفت وگو پرداختند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۷    
اولین زن خلبان هواپیمای جنگی در افغانستان، فارغ التحصیل شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۸    
باوجود اینکه علاقمندان به فوتبال ایران به دوپینگی بودن بازیکن عراقی و برگشتن نتیجه بازی امیدوار هستند اما بعید به نظر می رسد اتفاق ویژه ای در این مورد رخ دهد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۸    
وکیل معاون اول رئیس جمهور سابق گفت: "محمدرضا رحیمی حکم صادره برای خود را قابل پذیرش نمی داند و از رئیس دستگاه قضا برای بررسی مجدد پرونده، درخواست اعمال ماده 18 خواهد کرد".
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۰    
برنامه های متفاوتی برای اسمارت فون و تبلت ها به بازار فناوری عرضه می شوند که گاهی با استقبال و گاهی با عدم استقبال مخاطبان مواجه می شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۱    
سایت خبری "اشپیگل" در گزارشی به بررسی 5 چالش اصلی پیشرو پادشاه جدید عربستان پرداخته است که عربستان با آن درگیر خواهد بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۵    
حاشیه های بازی روز جمعه تیم های ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و عراق در ورزشگاه کانبرا.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۹    
دادستان تهران اعلام کرد: به مسوولان وزارت مخابرات، ارتباطات و فن آوری اطلاعات برای اجرای فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی مهلت داده شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۷    
وزیران خارجه ایران و آمریکا روز گذشته در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس دیدار کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۴    
سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: در اجرای ماده 4 قانون حمایت از مصرف کنندگان، کلیه کالاهای مصرفی بادوام وارداتی نظیر خودروی سواری ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۴    
ظریف هفته گذشته برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد به سوییس رفته بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۶    
شاید به جرات بتوان گفت که نا شناخته ترین مکانهای روی زمین اعماق اقیانوس است که به دلایل بسیار زیادی اکتشاف در آنها سخت و هنوز جانوران و موجودات بسیار زیادی در اعماق دریاها و اقیانوسها ناشناخته باقی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۳    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد گفت: چنانچه سیاست های بازار خودرو تغییر نکند و تحولی در این زمینه اتفاق نیفتد رکود بازار خودرو ادامه پیدا خواهد کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۱    
در حالیکه دختر شانزده ماهه در یکی از اتاقهای مراقبت کودکان در مهد کودکی در فلوریدا خواب بوده توسط یک زن کارگر 48 ساله خدمات مهدکودک، حداقل چهار بار مورد حمله وحشیانه با لگد و ضربه پا قرار گرفته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
ورزشکاران بسیاری هستند که با بهره گرفتن از توانایی های ذاتی، هوش و ذکاوت درکنار محبوبیت بالا در میان مردم وارد عرصه سیاست شده و اکثر آنان تجربه موفقیت آمیزی داشته اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهور سابق در بیانیه ای از همه دانشگاهیان، اندیشمندان و هنرمندان خواست تا به پاس حرمت اندیشه و ارزش های انسانی، برای تبیین طراحی های تفرقه انگیز و سلطه طلبانه دشمنان بشریت، به پا خیزند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۸    
عبدالله، شاه سابق، چهارشنبه 31 دسامبر، در آخرین روز سال میلادی گذشته، به دلیل مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شده بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۳    
برخی کاربران وابسته به داعش نیز با انتشار تصاویری توهین آمیز از عبدالله بن عبدالعزیز اعلام کردند : ما نمی خواستیم او بمیرد بلکه می خواستیم سر او را از گردنش جدا کنیم."
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۰    
عصر ایران - نماز میت بر جنازه ملک عبدالله پادشاه متوفی عربستان سعودی بعد از نماز عصر روز جمعه در مسجد امام ترکی شهر ریاض اقامه شد و پس از آن جنازه وی در قبرستان العود واقع در نزدیکی این مسجد دفن شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۶    
عصرایران - عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان بامداد جمعه در سن 90 سالگی و پس از بیش از سه هفته بستری شدن در بیمارستان سلطنتی ریاض به دلیل عارضه ریه درگذشت. او روز جمعه در قبرستان العود ریاض دفن شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
گروه صنعتی ایران خودرو در نخستین روز بهمن ماه و در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پانصد هزارمین خودروی خود را تولید کرد تا رکورد دیگری را در این بخش ثبت کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۸    
سید محمدحسین جلالی و خانم معصومه غلامی هر دو عضو انجمن کوتاه قامتان بلند همت در تالار گل یاس بوستان ولایت با یکدیگر ازدواج کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۶    
کنسرت شهرداد روحانی با حضور نوازندگان ارکستر سمفونیک در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۷    
یک زن 90 ساله کنیایی با 6 تا از نوه هایش در یک مدرسه ابتدایی همکلاس شد تا پیرترین دانش آموز ابتدایی جهان شناخته شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۴    
پس از انتشار گزارشی درباره طرح فضایی جدید دولت در روزنامه کیهان، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور جوابیه ای به کیهان ارسال کرده است که متن کامل آن را می خوانید:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه طرحی از سوی جمعی از نمایندگان مجلس برای الزام دولت به ادامه کار غنی سازی با استفاده از نسل جدید سانتریفیوژها خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف حدود دو میلیون برگ پیش بینی نتایج فوتبال (توتو) در این شهرستان خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
کی روش گفت: بعضی افراد در طول این مدت به تیم ملی لطمه وارد کردند و یا مستقیم این کار را کردند و وقتی باشگاهشان باخت بازیکنان ملی پوش را مقصر اعلام کردند و اعتماد به نفس و باور بازیکنان را چه در تیم ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
اطمینان متقاضیان مسکن از ثبات قیمت ها تا پایان سال جاری و اوایل سال 94 باعث شده این روزها تعداد متقاضیان خرید مسکن در بازار افزایش یابد و تا حدودی رونق نسبی به این بازار روی خوش نشان دهد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ تورم دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به 16.3 درصد رسید، همچنین نرخ تورم آذر ماه 17.2 درصد بوده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۶    
مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی از تولید مناسب و آغاز ذخیره سازی انواع میوه های شب عید مانند پرتقال، کیوی، نارنگی، سیب و .. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: 36 میلیارد تومان از بابک زنجانی طلبکاریم که بابت آن به دادستانی نامه زده ایم. همچنین ایرلاین قشم ایر نیز به وزارت نفت بابت طلبش از این فرد واگذار شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۸    
ثبت سفارش واردات خودروهای سواری از ابتدای بهمن امسال به نمایندگی های معتبر شرکت های خارجی که در مرکز اصناف و امور بازرگانان معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده اند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
اوضاع سیاسی در عربستان از هر زمان دیگری دشوارتر شده است. بیست و سوم ژانویه تلویزیون دولتی عربستان سعودی اعلام کرد که ملک عبدالله- پادشاه 90 ساله این کشور یک ماه پس از بستری شدن در بیمارستان درگذشته ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) اطلاعات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دوپینگی بودن بازیکن تیم ملی عراق را تأیید کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۲    
آگهی مزایده واگذاری 100 درصد برند و املاک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا(یکشنبه) منتشر می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
فیفا با ارسال نامه ای به سازمان لیگ دوپینگ ملی پوش عراق را تایید کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
مجموعه تلویزیونی پروانه به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۹    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران اظهار داشت: بعد از 35 سال، هنوز تعریف درستی از بخش خصوصی در کشور وجود ندارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۹    
فعالان فضای مجازی ژاپنی با دست کاری تصاویر منتشر شده توسط داعش مبنی بر اعدام گروگان های ژاپنی، به تمسخر این اقدام پرداختند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۴    
راستی کسی پیگیر این قضیه شد که هزینه صدور بیش از 3 میلیون سفر کارت و نصب کارت خوان های آنها چقدر بود؟ کسی پیگیر شد که شرکت ها و مراکز خدمات رفاهی- تفریحی طرف قرارداد چقدر و در چه سطح از کیفیت به ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۱    
معاون ارزی بانک مرکزی از پیشنهاد اجرای پیمان دوجانبه پولی از سوی ایران به چند کشور خبر داد و گفت: ایران در مبادلات با کشورهای مختلف از دلار استفاده نمی کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸    
مجمع عمومی فوق العاده بانک سامان (شرکت سهامی عام)، ساعت 16 روز شنبه 25 بهمن 1393 برگزار می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸    
رئیس دولت دهم که با خطر برخورد قوه قضائیه با نزدیک ترین افرادش در کابینه مواجه شده بود، اخطار داد که کابینه خط قرمز اوست و اگر کسی به این خط قرمز تجاوز کند، ناگفته های بسیاری را خواهد گفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز شنبه منتشر شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۲    
امروز همچنین شرکتهای نوردآلومینیوم، رینگ سازی مشهد و صنایع بهشهر از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و کمباین سازی، ملی مس و سیمان تهران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۹    
بانک انصار به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در شهر تهران از میان آقایان دارای مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری، مدیریت امور بانکی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۶    
شرکت خودروسازی انگلیسی بنتلی که تولید کننده خودروهای لوکس است، قصد دارد اولین خودروی شاسی بلند خود را وارد بازار کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۶    
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران آخرین وضعیت پرونده های محمدرضا رحیمی و سعید مرتضوی را تشریح کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۶    
درآمد تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل در سال 2014 به رقم 9 میلیون و 220 هزار دلار رسیده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۹    
در این پیش فروش، خودروی سراتو از خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه شده و شرایط فروش ویژه ای برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۳    
31 سال قبل در چنین روزی اولین کامپیوتر شخصی اپل وارد بازار شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۳    
عصر ایران - رضا زندی خبرنگار حوزه نفت و انرژی در مطلبی در فیس بوک نوشت:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
وی با بیان اینکه ما باید در دهان آنهایی بزنیم که می گویند حصر باید شکسته شود، گفت: آنهایی که می گویند حصر باید شکسته شود به دنبال آن هستند تا فتنه گران دوباره بیرون آمده و فتنه انگیزی کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۵    
"در بودجه در مورد افزایش حامل های انرژی سکوت شده است. دولت افزایش اندکی در عایدی خود از محل شوک قیمت حامل های انرژی را پیش بینی کرده اما حرفی از اینکه این افزایش در کدام حامل اتفاق خواهد افتاد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
نام کارشناس نظر موافق یا مخالف موسی غنی نژاد (اقتصاددان) مخالف/ سرکشی به حساب خانوارها نه تنها اقدامی عملی نیست که اشکال قانونی هم دارد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
در چنین شرایطی که تلاش برخی قدرت ها بر منزوی کردن برخی دیگر متمرکز است، حضور در نشست هایی از این دست بیشتر نشان دهنده خروج از انزواست و نه تحرک اقتصادی.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس، ضمن هشدار درباره ابطال حجم گسترده ای از اوراق تسهیلات خرید مسکن در زمان مشخص ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۶    
با کاهش احتمال تغییر سیاست نفتی عربستان در پی روی کار آمدن سلمان در عربستان قیمت جهانی نفت کاهش یافت و به کمترین رقم در 6 سال گذشته رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان گفت: روند آرام خروج از رکود بازار مسکن از بهمن ماه آغاز شده و پیش بینی می شود در سال آینده این روند ادامه داشته باشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی سازمان غذاو دارو، اسامی هفت محصول غذایی غیر مجاز و شرکت های تولید کننده آنها را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۴    
فیلترینگ پیام رسان های تلفن همراه مدتی است به موضوع داغی در رسانه ها تبدیل شده است که البته با اختلاف نظرهای زیادی هم در بین مسئولان روبرو بوده است اما به طور خلاصه می توان مخالفان و موافقان را به دو ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۴    
مدیر عامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها با اشاره به شروع مزایده اموال مازاد بانک ها، گفت: از آغاز به کار شرکت در سال 87 تاکنون 470 میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها توسط این شرکت به فروش رسیده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری قشم ایر بابت بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد و گفت: هتل قشم بابت بدهی زنجانی به منطقه آزاد عودت داده می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۸    
سرنوشت 2 گروگان ژاپنی که به دست گزوهک تروریستی داعش ربوده و تهدید به مرگ شده اند، هنوز نامعلوم است. این گروهک ترویستی برای ژاپنی ها 72 ساعت مهلت تعیین کرده است تا در ازای دریافت 200 میلیون دلار باج ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعتقاد به این که نباید نفت را از اقتصاد ایران جدا کرد، بلکه باید تاثیر آن در بودجه کمتر شود، تاکید کرد که رشد اقتصادی در برنامه ششم و هفتم باید تا 12 درصد محقق شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۵    
مهام نیوز مصاحبه ای را با علی اوسیوند بازیگر فیلم شرفناز در جشنواره فجر سی و سوم انجام داده است که متن آن را با هم می خوانیم.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران از احتمال تعدیل حق انتفاع 30 درصدی معادن خبر داد و گفت: در پیشنهادی رسمی از دولت و مجلس خواسته ایم تا در خصوص بهره مالکانه عدد 30 درصد را تعدیل کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۸    
اوج شکوفایی طب در ایران طی سده نهم تا چهاردهم میلادی بوده که آن را دوره زرین پزشکی ایران نامیده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
موسسه مودی پیش بینی کرد قیمت نفت در سال 2016 به 80 دلار افزایش یابد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
ناظر بازار امروز 12 نماد را به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم، یک سهم را به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات و یک سهم را به دلیل برگزاری همزمان مجمع عمومی عادی و فوق العاده متوقف کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
امروز نرخ رسمی دلار با 36 ریال افزایش 2745.5 تومان، پوند با 361 ریال کاهش 4116.2 تومان و پوند با 1054 ریال نزول 3076.8 تومان تعیین شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
" 38. 5 هزار میلیارد تومان از بودجه سال بعد طبق برآورد مرکز پژوهش ها محقق نمی شود" این را احمد توکلی می گوید و تصریح کرد: کسری حساب جاری بودجه 3805 میلیارد و کسری اقتصادی 104 ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
با پادشاهی ملک سلمان پسرش در نفت قدرت بیشتری خواهد گرفت. عبدالعزیز بن سلمان با امریکایی ها و انگلیسی ها روابط گرمی دارد. او بازیگر سیاسی نفت عربستان است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۳    
وزیر خارجه با بیان اینکه قرار است کارشناسان برای حصول نتیجه مذاکرات به گفت وگوها ادامه دهند، گفت: در دیدارش با کری درباره ضرورت تسریع و تقویت روند مذاکرات به منظور جلوگیری از تخریب هایی که صورت می ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۳    
ابوالحسن امامی با اظهار تاسف از اینکه قیمت عمل جراحی بینی در کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات بسیار پایین در نظرگرفته شده ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۷    
عصر ایران - شورلت کوروت 2015 ساخت کشور آمریکا است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
وی اضافه کرد: فکر می کنم در بین 100 نفر اول بدهکاران کشور اصلا شخص حقیقی وجود ندارد و اغلب شرکت های صنعتی، تولید ی و کشاورزی هستند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
دولت در جهت کوچک سازی خود طبق اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور، برای وزارتخانه و سازمان های تابعه ضرب الاجلی سه ماهه تعیین کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود، در دو خبر جداگانه، به واکنش های متفاوتی درباره حکم پرونده محمدرضا رحیمی اشاره کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۹    
فشارهای مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره شورای عالی فضای مجازی بعد از به حاشیه بردن فعالیت های آن، روند تعیین دستور جلسات را نیز تغییر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۷    
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: برخی از سیم کارت ها در پایگاه اطلاعاتی اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر هستند که این سیم ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس اتحادیه مشاور املاک و مستغلات تهران بهترین زمان برای خرید خانه را شرایط فعلی اعلام کرد و گفت: مردم اگر نقدینگی دارند فرصت خرید خانه را از دست ندهند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۴    
به عقیده تحلیل گر مسایل خاورمیانه و روزنامه نگار انگلیسی بعد از مرگ عبدالله شاه پیشین عربستان، وقوع انقلابی در حکومت سلطنتی سعودی محتمل است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۵    
طلا در بازار جهانی با صعود دلار و واکنش های متفاوت بازارهای مالی به تصمیم بانک مرکزی اروپا برای تزریق میلیاردها یورو به اقتصاد منطقه یورو روز جمعه 1 ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۲    
به گفته همراهان حجت الاسلام خاتمی، وی برنامه خاص و سخنرانی ندارد و تنها برای ملاقات مادرش به یزد سفر کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۲    
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: واردات خودرو نباید منوط به تائیدیه نمایندگی های رسمی خودروسازان خارجی شود زیرا در آن صورت 70 درصد بازار خودروهای وارداتی کشور در اختیار یک خانواده قرار ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۹    
فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطارها از ساعت 19 امروز آغاز می شود که برای محورهای شمال، شمال غرب و محور آذربایجان است، همچنین پیش فروش اینترنتی بلیت قطار برای محورهای خراسان ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۰    
با گذشت چند ساعت از درگذشت ملک عبدالله ششمین پادشاه عربستان سعودی، قیمت هر بشکه نفت در بازارهای آسیایی، اروپا و آمریکا چند دلار گران شد. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۸    
پرواز مشهد-تهران آتا که قرار بود شب گذشته ساعت 22:40 انجام شود، با چهار ساعت تأخیر در ساعت 2:40 امروز به سمت تهران پرواز کرد، اما مسافران به نشانه اعتراض در مقصد از این هواپیما پیاده نمی شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۹    
مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از اعلام تازه ترین رقم سبد هزینه معیشت خانوارهای کارگری در 15 بهمن ماه خبر داد و گفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰    
در جلسات این هفته کمیسیون انرژی در مجموع 30 سوال از وزرای نفت و نیرو طرح می شود که سهم وزیر نفت 9 سوال و سهم وزیر نیرو 21 سوال است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۴    
عرضه خودروهای داخلی با پلاک 94 به زودی آغاز خواهد شد در این زمینه برخی خودروسازان فروش و پیش فروش این محصولات را آغاز کردند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۱    
روند کاهش قدرت یورو در برابر دلار به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت، زیرا رشد اقتصادی آمریکا سرعت گرفته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۱    
بازار شتر در پایتخت عربستان گردش مالی قابل توجهی دارد.
  • ۱