یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۶    
گوشی های معرفی شده در این مقاله به دقت از مدل های حال حاضر بازار انتخاب شده اند که ضمن داشتن سیستم عامل از تنها شبکه LTE داخلی یعنی شبکه ایرانسل نیز پشتیبانی کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۶    
7 خواهرو برادر 14 سال است که از خانه شان بیرون نیامدند. آن ها فقط از طریق تلویزیون جهان بیرون را می شناسند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۶    
مسئول دفتر سخنگوی قوه قضاییه درباره نقل های متفاوت رسانه ها از نشست روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای درباره افرادی که از محمدرضا رحیمی وجوهی دریافت کرده بودند، توضیحاتی داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۲    
خانم کارشناس نرم افزار با اشنایی کامل به طراحی سایت و جستجوی اینترنتی 66914740
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۱    
نشست خبری معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در سفر به اهواز نشست خبری برگزار کرد که خبرنگاران اهوازی به نشانه اعتراض به وضعیت گرد و خاک در هوای این شهر با ماسک در ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۸    
ساعت مچی یکی از جلادان داعش در لیبی خبر ساز شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ما یک مرحله توافق خواهیم داشت، اما اینکه تفاهمی صورت گیرد و براساس آن تفاهم وارد جزئیات شوند، روش هایی است که مذاکره کنندگان دنبال می کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: اخیرا دو سه پرونده بزرگ بانکی مطرح است که در یکی از آنها شخصی 6500 میلیارد تومان از بانک ها وام گرفته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
عنایت الله بیابانی، قائم مقام دبیرکل خانه کشاورز در برنامه تلویزیونی روزآمد در رابطه با نحوه شناسایی میوه های خارجی توضیح داد و گفت می توان در رابطه با میوه هایی که کمبود داریم از میوه جایگزین ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
نیسان پیوو 2 خودرویی است که برای رانندگان بانوان ساخته شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۶    
در میان کوچه و خیابان های شلوغ تهران، در میان همهمه جمعیت، محله قدیمی ای در مرکز این شهر وجود دارد با کوچه های تنگ و خانه های کوچکی که در مقابل ساختمان های تازه قد علم کرده کمتر به چشم می آیند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۳    
شرکت پژو فرانسه مصمم به حضور دوباره در بازار خودرو کشورمان است. هر چند گفته می شد شرط خودروسازان خارجی برای عقد قرارداد با شرکت های ایرانی خاتمه مذاکرات هسته ای است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
در نقشه های بجا مانده از روزگار قاجار- برزین 1258- چهار محله عودلاجان، چالمیدان، بازار و سنگلج قید شده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات هسته ای مدعی شد اگر ایران یکی از پیشنهادات طرف غربی برای کاهش ظرفیت غنی سازی اش را بپذیرد آمریکا با افزایش تعداد سانتریفوژها موافقت خواهد کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۷    
یک شبکه آمریکایی تصویری متفاوت از ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده داعش منتشر کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۴    
در شرایطی که هنوز بحث ها در آمریکا درباره تصمیم نخست وزیر رژیم اسرائیل برای سخنرانی در کنگره داغ است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده پدیده شاندیز در حال حاضر در مرحله دادسرا بوده و اطلاع رسانی در مورد آن فعلا امکان پذیر نیست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری در 7 اسفند 94 خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
موسسه UBSگزارش جدیدی از ثروت جهانی و افراد میلیاردر صاحب این ثروت کلان منتشر کرده که نشان از افزایش آنها در چند سال گذشته دارد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۱    
اگر بخواهید چشم بسته یک مموری کارت انتخاب کنید باید به این نکته توجه کنید که کار کردن با آنها با سرعت یکسان انجام نمی شود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
امروز سکه طرح جدید با 2 هزار تومان افزایش 977 هزار تومان و دلار با 5 تومان رشد قیمت 3408 تومان به فروش رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۰    
قیمت طلا در معاملات امروز با بهبود ارزش شاخص بازارهای اوراق قرضه و همچنین در غیاب چین به عنوان یکی از خریداران بزرگ طلا در جهان 3.79 دلار کاهش یافت و 1206.10 دلار در هر اونس معامله شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۷    
فیلم و تصاویر منتشر شده داعش در لیبی از سربریدن 21 کارگر مصری، از احتمال حضور یک زن در بین جلادان این گروه تروریستی حکایت دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۸    
اگرچه برخی این تغییرات را تعبیر به خانه تکانی بانک ها در آستانه نوروز کرده اند ولی کارشناسان معتقدند در پایان سال مالی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۴    
افزایش 5 درصدی قیمت بنزین، کاهش سهمیه بنزین 700 تومانی برخی از خودروها و در نهایت تخصیص سهمیه های 60 لیتری بنزین از مهمترین تغییر و تحولات چند روز آینده بنزینی در سطح کشور است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۶    
با وجود اپراتورهای تلفن همراه اپراتورهای تلفن ثابت با رکود مواجه شده اند. پیشنهاد می شود اپراتورهای تلفن ثابت برای ایجاد درآمد و ماندن در بازار رقابت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
ایرنا خبر داد: دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: علیرضا بوستانی مدیرعامل مجموعه تبرک در این شهر بازداشت شده است. غلامعلی صادقی افزود: پرونده شرکت تبرک از مدتی قبل در حال بررسی قضایی بوده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۹    
دلار استرالیا 21,606ریال، ریال سعودی 7,365 ریال، دینار بحرین 73,281 ریال، دلار سنگاپور 20,348ریال، ده روپیه سریلانکا 2,080 ریال، یکصد روپیه نپال 27,756ریال، یکصد درام ارمنستان 5,771 ریال ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۶    
وی گفت: نان حجیم نانی سالم است ولی برخی مسئولان معتقدند این نان در سفره مردم کمتر وجود دارد؛ بنابراین سهمیه آرد دولتی این بخش حذف شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۰    
افزایش 5 درصدی قیمت بنزین، کاهش سهمیه بنزین 700 تومانی برخی از خودروها و در نهایت تخصیص سهمیه های 60 لیتری بنزین از مهمترین تغییر و تحولات چند روز آینده بنزینی در سطح کشور است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۷    
این روزها تلاش های دیپلماتیک کاخ سفید برای حل و فصل بحران ساختگی بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، خشم رژیم صهیونیستی ، هم پیمان استراتژیک آمریکا را بیش از پیش بر انگیخته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۴    
طلا در بازار جهانی در پی ضعیف شدن تقاضای چین که در تعطیلات سال نو بسر می برد و بهبود بازارهای سهام به کمترین سطح در شش هفته گذشته سقوط کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از آغاز حذف یارانه نقدی دهک های پردرآمد خبر داد و گفت: این کار از ایرانیان خارج از کشور آغاز شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۹    
شاید امروز تبلت ها از محبویت چشمگیر گذشته برخوردار نباشند اما این به معنای عدم وجود محصولاتی فوق العاده در این بازار نیست ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۲    
بانک مرکزی از بین 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (چهارشنبه 29 بهمن ماه) مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ 15 ارز را نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ 16 ارز دیگر را افزایش داد البته نرخ 8 ارز نیز ثابت ماند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۷    
بررسی عملکرد طرح پرداخت یارانه نقدی به خانوارها پس از اصلاح بازار انرژی، بیانگر آن است که شیوه حمایت از خانوارها در این طرح که با پرداخت نقدی یکسان به همه همراه بود، روشی مختص ایران بوده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۴    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح بسته جدید کارگران درباره جبران کسری قدرت خرید امسال، گفت: جبران افت 350 هزارتومانی قدرت معیشتی خانوار کارگری به کارفرمایان پیشنهاد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۶    
در حالیکه شورای رقابت قیمت خودروی دنا را 41 میلیون و 900 هزار تومان تعیین کرده است، این خودرو به قیمت 50 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۳    
یوز جدیدترین نامی است که به فهرست نام موتورهای جست وجوی ملی اضافه و گفته شد که اولین موتور جست وجوی رسمی کشور است. اگرچه در این زمینه پارسی جو و گرگر سابقه قدیمی تری دارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۰    
امارات نخستین گوشیهای ساخت این کشور را به بازار عرضه کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۷    
گویا دولت روحانی هم نتوانست به مطالبات معوق سر و سامانی دهد، چراکه این گونه که فعالان اقتصادی می گویند، این مطالبات سه برابر استانداردهای روز دنیا در نظام بانکداری است و اگرچه باید 5 درصد باشد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۴    
طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیش از یک سال است که قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول کاهش محسوس پیدا کرده و به کمتر از 170 هزار تومان رسیده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۴    
کیفیت شش مدل سواری تولیدی و مونتاژی در دی ماه امسال با کاهش همراه بوده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۰    
مشکل شارژ خالی کردن گوشی، گوشی های ضدآبی که با مشکل آب خوردگی مرجوع می شوند، فروش گوشی های بدون گارانتی به جای گارانتی دار، مشکلات شکستن قفل گوشی، معضل لوازم جانبی تقلبی ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۱:۱۲    
خانواده "آنگلو" دقیقا برعکس تمام انسان ها رفتار می کنند و 14 سال است که هیچ یک از فرزندان این خانواده از خانه 4 اتاق خوابه خود خارج نشده اند و هیچ ذهنیتی در مورد دنیای خارج از خانه ندارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۰:۲۶    
اولین زن میلیونر ایرانی، عکسی قدیمی از یکی از برندگان بلیط بخت آزمائی