سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۹:۰۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
طبق آخرین اقدامات برای تسهیل شرایط مهاجرت کانال های تلگرامی، پیام رسان های داخلی موظف شده اند حقوق تمامی کانال های تلگرامی بالای 5 هزار عضو دارای شامد را برای مدت محدودی حفظ کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
با تلاش های شخصی تنها تا حدودی می توان کار را پیش برد. حقیقتا برای انتشار کتابم در کشورهای منطقه تا همین جایی هم که پیش رفتیم، هیچ گونه حمایتی از طرف وزارت ارشاد از ما نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
مرا سر می دواند، می گفت حالا هماهنگی نشده، ماشین جلوتر است. می گفتم پس چرا ماشین صبر نمی کند تا ما برسیم؟ ناگهان دوزاری ام افتاد، گفتم نکند جنازه اش مانند حمید برنگشته؟ دایی مکثی کرد و گفت...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۱    
فرمانده سواد بچه ها را می پرسید. وقتی دید که من از چیزی نمی ترسم گفت پسر جان می توانی شب ها وقتی آی فا نمی تواند بالا برود با قاطر غذا برای بچه ها ببری؟ گفتم بله می توانم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
دو ستاره خارجی تیم فوتبال استقلال برای ماندن در جمع آبی پوشان شرط مهمی دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه کشورهای منطقه هیچ کدام قابل مقایسه با ایران نیستند، گفت: در سقف تکنولوژی دنیا در حوزه شناوری هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
سرپرست اداره کل تحقیقات و خدمات مددکاری کمیته امداد گفت: هم اکنون در مجموع سه میلیون و 300 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
گاهی درد دندان به حدی شدید می شود که تحملش سخت است و نیاز به مسکن برای آرام کردن درد دارید. در این مطلب بهترین قرص مسکن برای درمان دندان درد را به شما معرفی می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما به رئیس جمهور آمریکا و غیر او اجازه نخواهیم داد قدس را پایتخت اسرائیل بدانند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
از همین مجال بهره می بریم و مراتب سپاس خالصانه خود را به تمامی دست اندرکاران امر خطیر آفرینش مجموعه تلویزیونی دلربای پایتخت - 5 تقدیم می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
تیم تکواندوی ایران در بخش بانوان با کسب 56 امتیاز قهرمان مسابقات بین المللی فجر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۷    
سازمان منع تسلیحات شیمیایی از محل ادعا شده در خصوص وقوع حملات شیمیایی در دوما نمونه برداری کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۷    
معاون عمرانی فرماندار شهرستان تنگستان گفت: تامین آب شرب از مهمترین اولویت های شهرستان تنگستان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کمپین اصلاح سبک زندگی در استان بوشهر تشکیل شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
همزمان با روز جانباز، امام جمعه و مسئولان شهرستان دیر به دیدار جانبازان رفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
امام جمعه اهرم گفت: بهبود شاخص های سلامت از مهمترین مطالبات مردم است که تاکنون تلاش های خوبی در این زمینه انجام شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
رئیس شورای هیئت های مذهبی کشور گفت: موکب های مسیر نجف تا کربلا می توانند به عنوان مدرسه و دیگر زیرساخت ها استفاده شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۷    
بخشدار بردخون با بیان اینکه نباید به یک برنامه ساده و کلیشه ای برای معلمان قانع شویم، گفت: معلم ماندگارترین و زیباترین واژه در نظام تعلیم و تربیت است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در هفته سلامت بیش از 17 طرح در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی در استان بوشهر با اعتبار 116 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۷    
استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل نخستین ستاد اربعین حسینی در استان گفت: این ستاد در اربعین سال گذشته ضمن تشکیل 11 موکب در خاک عراق، خدمات ویژه ای به زائران حسینی ارائه کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
به نظر می رسد که پارس جنوبی و مهدی تارتار به دنبال صدور حکم سقوط تیم نفت تهران به لیگ یک در بازی فردا و در شهر جم باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از تجلیل از سردار قاسم سلیمانی به عنوان برترین مهدی یاور سال در جشن نیمه شعبان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همایش بین المللی اربعین در تابستان امسال در ایران با حضور اندیشمندان اسلامی برگزار می شود تا زوایای متفاوتی از این اجتماع میلیونی مورد تحلیل علمی قرار گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:ششمین المپیاد دادرس دانش آموزی در بوشهر با قهرمانی دانش آموزان دختر شهرستان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سارق سیم و کابل برق و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به متقاضیان کسب و کار و اشتغال تسهیلات مناسب بانکی با سود و نرخ پایین اختصاص می یابد که شرایط دریافت این تسهیلات تا خردادماه ابلاغ و به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران در بازرسی از اتوبوس توقیف شده مقدار هفت کیلو 700 گرم تریاک را از یک نفر مسافر به نام ( ت – ش ) کشف کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
حجت الاسلام روحانی در طی این سال ها اظهاراتی داشته که برای وی و دولتش در بین افکار عمومی هزینه هایی داشته است اما به نظر می رسد سخنرانی صبح امروز از این منظر جزو نقاط عطف است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
زمانی که شعار اقتصاد مقاومتی توسط برخی مسؤولان روی زمین مانده و در برخی جلسات اقتصادی دولتی ها، حتی نامی از اقتصاد مقاومتی برده نمی شود یک جانباز عزیز در عرصه اقتصادی تلاش می کند و موفق هم می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
داور لیگ برتری فوتبال کشورمان، نسبت به اظهارات رهبری فرد و دریافت رشوه 100 میلیونی در بازی برگشت استیل آذین و سپاهان نوین اصفهان واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران و رعدوبرق در 23 استان کشور خبرداد و اعلام کرد: در ارتفاعات برخی استانها نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
متولیان و مسئولان ورزشی و غیر ورزشی چه در سطح استان اصفهان و چه در سطح کلان کشور، به طورکامل باشگاه و تیم پر افتخار ذوب آهن را به فراموشی سپرده اند و ما در همه جبهه های رقابتی، تنهای تنها هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۷    
دو جنگنده نیروی هوایی ترکیه با پرواز در ارتفاع پایین برای بالگرد حامل نخست وزیر و وزیر دفاع یونان ایجاد مزاحمت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
قرمزپوشان مرسی ساید با تساوی در خانه وست برومویچ نزدیک ترین تعقیب کننده شان در جدول رده بندی لیگ برتر را خوشحال کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
معاون نخست وزیر مالزی اعلام کرد که پژوهشگر فلسطینی که امروز در مالزی کشته شد، کارشناس امور موشکی بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دعای خیر و انرژی مثبت میلیون ها ایرانی، به کاروان تیم ملی منتقل خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
ممنوعیت زیارت غارحراء ،همکاری عربستان با یک شرکت صهیونیستی درخصوص مدیریت حج و ناتوانی ریاض درتامین هزینه های طرح های اقتصادی وعمرانی عربستان از جمله خبرهایی بودند که رسانه های عربی به آن پرداخته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
دبیر کل حزب الله لبنان گفت که جنبش مقاومت لبنان در سایه عدم توجه دولت به اهالی جنوب در برابر حملات صهیونیست ها، با تلاش امام موسی صدر ایجاد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه اقدامات تنبیهی خود علیه نوار غزه، وجهی که به صورت ماهانه به خانواده اسرا در نوار غزه پرداخت می شد، را قطع کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری روسی در مطلبی به رونمایی ایران از یک سامانه جدید موشک هواپایه هوشمند و ضد پهپاد اشاره کرد و نوشت، موشک جدید هوشمند ایران موجب شگفتی کارشناسان شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
بر اساس خاطرات حسن روحانی، مشخص می شود که ایشان از دوران دبستان با جدول ضرب مشکل داشته و ضعیف بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
رؤسا وشیوخ عشایر عراق در دیدار باشیخ قیس الخزعلی رهبر جنبش"عصائب اهل الحق" عراق و هادی العامری ازفرماندهان الحشد الشعبی و رئیس فهرست انتخاباتی ائتلاف "الفتح"از این فهرست در انتخابات آتی حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری مجرم سایبری که اقدام به راه اندازی قمارخانه آنلاین در فضای مجازی می کرد خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
جامعه توجیه نشده است که جانباز خانم هم وجود دارد و این موضوع برای مردم غیرقابل باور است؛ اگر از زنان جانباز در موقعیت ها استفاده شده بود شرایط برای جانبازان زن خیلی بهتر بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
کمبود عرضه، صادرات دام زنده، افزایش نرخ دلار،مافیای واردات و حضور دلالان از جمله دلایل و یا شاید بهانه ای برای افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار است،
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیماران مبتلا به تالاسمی از این پس می توانند داروهای آهن زدا را به صورت خوراکی و با کیفیت خوب دریافت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
اعداد و ارقام تخمینی در مورد تعداد کودکان بازمانده از تحصیل در سال های گذشته بارها اعلام شده از حدود 5 هزار کودک در گزارش وزارت آموزش و پرورش تا 3.5 میلیون نفری که در گزارش مجلس آمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۲    
بهترین داور فوتبال ایران و یکی از بهترین های آسیا ممکن است بعد از رقابت های جام جهانی 2018 از دنیای قضاوت خداحافظی کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۲    
شاگرد قدیمی امام خمینی در نجف از روابط علمای عراق با امام راحل، مرگ مشکوک حاج آقا مصطفی خمینی و اشراف سیاسی آیت الله سیستانی در آن زمان می گوید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
صبح امروز چهار هیأت از طرف حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
وزیر ارتباطات گفت: در صبح روزی که کانال مقام معظم رهبری از پیام رسان تلگرام خارج شد، گرایش به برخی از پیام رسان های داخلی 10 برابر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
حجت السلام محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری صبح امروز شنبه به مناسبت روز جانباز با تعدادی از جانبازان دفاع مقدس دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
تعداد کشفیات قاچاق انسان در گمرک در ماه نخست سال 97 به 56 نفر رسید و رکورد جدید کشفیات قاچاق انسان در یک ماه توسط ماموران گمرک به ثبت رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
مراسم معارفه فرمانده جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:آقایان در پرسپولیس خودشان را به خواب خرگوشی زده اند و از بار آخری که با آنها صحبت کردیم نزدیک به 5 ماه می گذرد و اتفاق خاصی نیفتاده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
به گزارش گام نیوز در فضای مجازی تصویری منتشر شد از کیکی که همسر شهید محسن حججی در سال گذشته به مناسبت روز پاسدار برای همسرش پخته بود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
تصویر مذکور قدیمی ترین تصویر از حرم مطهر قمر منیر بنی هاشم علیه السلام می باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام مهدی محدث زاده، نوه حاج شیخ عباس قمی که هفته پیش دارفانی را وداع گفت در مصاحبه ای به بیان خاطراتی از پدربزرگش پرداخته بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
همزمان با بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و افزایش تولید گاز، سال 96 با تولید بالغ بر 53.6 میلیون تن محصول رکوردهای جدید تولید، صادرات و فروش داخلی در صنایع پتروشیمی ایران به ثبت رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
در حالی که قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس پیش از جام ملت های 2019 امارات به پایان می رسد مسئولان فدراسیون اعلام کردند که تیم ملی در جام ملت ها هم با پیراهن این شرکت به میدان می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
تحقیقات برای دستگیری قاتل یا قاتلینی که جسد زن جوانی را پس از کشتن در کنار رودخانه رها کرده بودند آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رویترز طی گزارشی نوشت: تحلیل ها در مورد از هم پاشیدن فوری برجام در صورت خروج آمریکا از این توافق، نادرست و غیر دقیق به نظر می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
سفیر سوریه در ایران با حضور در برنامه تلویزیونی بدون مرز از پشت پرده حمله نظامی آمریکا و اروپا به سوریه صحبت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
تصویری زیبا و دیدنی از ضریح مطهر حرم حضرا ابوالفضل(ع).
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۵    
میانگین گردن زدن در عربستان در سه ماه اول سال 2018 میلادی در عربستان افزایش یافته است؛ به گونه ای که موارد گردن زدن در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت های ارتباطی را انحصاری نکند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: کشاورزان استان بوشهر با ارقام سازگار و برتر کشت آشنا شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جامعه اسلامی درس ولایت مداری را از حضرت ابوالفضل (ع) فرا گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: جانبازان اسناد ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با همکاری سمن ها منطقه شکار ممنوع کوه سیاه پایش شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۱    
تیم های برتر اولین دوره مسابقات منطقه ای مکعب بتن سبک به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر مشخص شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارندگی در روزهای آینده خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و طوفانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۱    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری، 280 میلیارد ریال تسهیلات جهت ایجاد اشتغال مددجویان پرداخت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیته امداد دیر گفت: در یک سال گذشته 152 فقره تسهیلات اشتغال زایی با اعتبار 28 میلیارد و 730 ریال برای راه اندازی مشاغل خدماتی، خیاطی و صنایع دستی به مددجویان پرداخت شد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۱    
گام نیوز : امام جمعه دیر گفت: هم چنان کمبودهایی در شهرستان وجود دارد که تا جمعه آینده صبر می کنیم اگر آن قضایا حل نشود ممکن است در خطبه های نمازجمعه به نکاتی اشاره کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
معاون امور عمره وزارت حج عربستان با اشاره به ممنوعیت صعود عمره گزاران به کوه نور و زیارت غار حرا، گفت: این تصمیم برای حفظ سلامتی زائران بیت الله الحرام گرفته شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
امام زین العابدین(ع): عبّاس را نزد خداوند منزلتی است که در روز قیامت همه شهیدان بر آن رشک می برند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
با بخشنامه رئیس کل سازمان مالیاتی، تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش تا پایان سال 97 به مدیران کل سازمان مالیاتی کشور تفویض گردید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
دخترم دانشجو است اما ساعتی قبل از تلفن همراهش یک پیامک برایم ارسال شد که می گفت دخترم را گروگان گرفته اند...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن، حمایت از سومالی را در رویارویی با مداخله امارات در این کشور اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز (شنبه) در خصوص مسائل انتخاباتی لبنان و تحولات منطقه سخنرانی خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سرلشکر جعفری در حکمی سردار علی فضلی را به سمت فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
مهدی جهاندار از شاعران کشورمان همزمان با میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعری سروده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس سابق کمیته داوران فوتبال ایران در یک گفتگوی رادیویی از رخ دادن یک تخلف بزرگ در فوتبال ایران خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سازمان هواشناسی از باران و وزش باد شدید در 18 استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
متقاضیان بورس اعزام به خارج که در کنکور دکتری 97 مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند با توجه به رشته های مورد نیاز اعلام شده در بورس شرکت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:شفر با ما یک سال دیگر قرارداد دارد و همه چیز درباره وی تمام شده است بنابریان دیگر در مورد تمدید قرارداد وی حرفی نمی زنم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس بانک ملی ایران شعبه فرودگاه امام (ره) از آمادگی شعبه های این مجموعه برای تخصیص ارز مسافرتی به مسافران خارجی خبر داد و گفت: به زودی خود پردازهای ارزی در این مجموعه نصب و راه اندازی خواهد شد.