سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۶:۲۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۹    
جمعی از مردم غزه پس از راهپیمایی "بازگشت" در نوار غزه، همگی در کنار هم مهمان سفره افطار در کنار اسماعیل هنیه بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۹    
شرکت فرانسوی توتال نه اولین بار بلکه دومین بار بود که بدعهدی می کرد، اگرچه از سوی صاحب نظران هشدار داده شده بود. اکنون وزیرنفت باید پاسخگو شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه روزه داری در فصول بهار و تابستان تدابیر خاصی دارد، مصرف برخی غذاها را برای وعده سحری مناسب دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۷    
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از شناسایی و بازداشت قاتل فراری، که اقدام به قتل یک خانم 38 ساله کرده بود خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۷    
در حالی که تذکرات مانع اجرای علنی سند 2030 در آموزش و پرورش شد اکنون سازمان محیط زیست متولی این سند نفوذ شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه تعداد 55 هزار و 370 نفر برای شرکت در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 ثبت نام کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۲    
امام جمعه سیراف گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کجاست؟ چرا به داد مردم نمی رسد؟ چرا مشکلات را پیگیری نمی کنند؟ چرا با بنده جلسه نمی گیرند تا مشکلات را بیان کنم؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۷    
امام جمعه خورموج گفت: فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک فرهنگ و گفتمان عمومی شود و همه مردم باید متعهد به اجرای این فریضه باشند که یکی از دغدغه های مهم در جامعه اسلامی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
دعوا در 29 اردیبهشت بر سر رقابت دو یا چند نفر نبود بلکه بر سر این موضوع بود که آیا ملت باید آزادانه و با اختیار راه خود را برگزیند یا اینکه مردم دارای اختیار نیستند و باید به هر آنچه ما پسندیدیم و به ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۷    
آنچه روزنامه هفت صبح از قلم انداخته، این واقعیت است که علی مطهری در شمار راه بیندازان و جا بیندازان فتح الفتوح برجام بود و ادعا می کرد 20 دقیقه هم برای تصویب برجام در مجلس زیاد است ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
چند روز به عروسی مانده بود جهزیه را بار زدند که به کرج بروند. وسط راه متوجه شد علیه بنی صدر تظاهران شده، کامیون را برد به سمت دانشگاه تهران! انگار نه انگار که جهاز می برد! بدون درنگ کنار زد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
ارتش سوریه سخنگوی داعش، ابوحسن المهاجر را دستگیر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
در صورتی که سروش رفیعی بخواهد به پرسپولیس بازگردد 2 موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
یک رسانه یونانی از آغاز فعالیت های اطلاعاتی 2 باشگاه آلمانی در مورد ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
برخی کابران فضای مجازی با انتشار هشتگ "#وفاة_ولی_العهد" از فوت محمد بن سلمان ولی عهد سعودی خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آمدن تیم فوتبال امید ازبکستان به ایران چه از قصد باشد و چه سهوی، توهین به مردم، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت بیشتر کالاها در بازار حباب دارد،گفت:فضاسازی سوداگران باعث می شود حباب قیمتی ایجاد شده در بازار به واقعیت تبدیل شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: پیرو هماهنگی با مراجع ذیصلاح برای تسهیل در ارتباطات ارگان های خبری، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد محدودیت ها رفع می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
در دقیقه 63 بوفون در میان اشک هواداران میدان را ترک کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
وزیر نفت گفت: اگر اتحادیه اروپا به ما کمک کند و به گفته هایش پای بند باشد، سطح صادرات نفت ایران تغییر نخواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
مستند سینمایی از آزادی تا آبادی با موضوع مقاومت 45روزه ی خرمشهر در حال آماده سازی برای پخش است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
ارتش چین در اقدامی برای تثبیت حضور نظامی در منطقه مورد مناقشه دریای چین جنوبی، بمب افکن های خود را به آن نقطه اعزام کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
استاد حوزه علمیه قم گفت: برای افزایش آمار ازدواج در ایران نیازمند یک حرکت اجتماعی بزرگ هستیم و باید موقوفاتی برای ازدواج جوانان به وجود بیاید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: شمار افراد مسموم شده به دلیل خوردن قارچ سمی در کرمانشاه به 316 نفر افزایش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
اولین هفته پس از پایان جنگ امام پیام کوتاهی برای رزمندگان نوشت: خداوندا! همه چیز تویی! و غیر از تو همه هیچ .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ویژه برنامه هایی شامل برنامه های قرآنی و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 65 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از انجام پروژه های پژوهشی کاربردی و ثبت چندین اختراع پژوهشی در این شرکت با هدف تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی هرچه بیشتر در صنعت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که جوانی را در عسلویه به قتل رسانده بود و با همدستی سه نفر از دوستانش، اقدام به پنهان کردن جسد مقتول کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف 2 کیلو و 890 گرم حشیش در شهرستان دشتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۸    
گام نیوز: سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 22 سرنشین و ملوان شناور صیادی حادثه دیده در آب های بندر دیر با اعزام شناور ناجی و آتشخوار از خطر آتش سوزی و مرگ نجات پیدا کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
سوای آنچه مربوط به تحلیل وقایع آن انتخابات است، چیزی که در آن ایام به خوبی به چشم می آمد و امروز جای بحث دارد، وعده های قابل توجه نامزدهای حاضر در این کارزار بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
گام نیوز: ماجرای انداختن برجام به گردن رهبری نظام پس از شکست آن! مقوله ای است که از پیش از انعقاد برجام مورد پیش بینی تحلیلگران قرار گرفته بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیلم گفت: ذخیره سازی لارو (بچه)میگو در سایت پرورش میگو بویرات شهرستان دیلم آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
گام نیوز: طی حکمی از سوی نمایندگی ولی فقیه در ندسا، معاون سیاسی ندسا منصوب گردید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح اعطای کارت اعتباری خرید برای کارگران گفت: به دنبال روشی برای تضمین بازپرداخت این تسهیلات به کارگران بدون ضمانت بانکی هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
آنچه که پس از خروج آمریکا از برجام در محافل سیاسی و رسانه ای داخلی و خارجی به کرات مطرح شده، این بوده است که قراردادهای تجاری ایران با شرکت های خارجی و بویژه اروپایی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
رئیس کمیته هسته ای مجلس آخرین اخبار از طرح مجلس برای الزام دولت به غنی سازی 190 هزار سو اروانیوم را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
قاری قرآن بود و مادر او را به راه قرآن هدایت کرده بود، انسش با قرآن تاجایی بود که مادر با دیدن خلق و خوی قرآنی اش وعده شهادتش را داده بود و نهایتاً وعده مادر محقق شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
آیا نظام و رهبری برجام را با هویت و ماهیت فعلی پذیرفتند و آن را اجازه دادند و یا خیر برجام مورد نظر رهبری اساسا و ماهیتا متفاوت از آن چیزی است که امروزه می بینیم؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه می گوید که تجهیز و ارتقا آموزش های یگان های واگنش سریع این نیرو، اولویت اول نزسا در سال 97 است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
اروپایی ها باید تضمین دهند که ایران برای انجام امور اقتصادی و مالی – بانکی در کشورهای خود، با مشکلی مواجه نیست. هم از این رو باید امکان فعالیت در سیستم هایی همچون تارگت را برای بانک های ایرانی فراهم ک
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
نزدیک به 17 ماه از حادثه دلخراش برخورد قطارهای مسافری در محور سمنان–دامغان می گذرد و هفت خوان صدور حکم در پرونده حادثه ریلی ایستگاه هفتخوان هنوز به پایان نرسیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
سرقت گوشی تلفن همراه، راز مرد تبهکار که با عکس و فیلم سیاه از دختران اخاذی می کرد، فاش شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
قالیباف گفت: کشور می تواند جی دی پی را هم در یک دهه افزایش دهد. به عنوان مثال، در یک کشور با ظرفیت اقتصادی اشباع شده، پنج سال برنامه ریزی می کنند که تورم 1.5 درصد را به یک درصد برسانند!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با اشاره به علائم ابتلا به سرطان روده بزرگ گفت: افرادی که مبتلا به پولیپ روده به ویژه به صورت متعدد هستند، زمینه ابتلای بیشتری به سرطان روده بزرگ دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
وقتی بن سلمان 20 ساله بود ناگهان معلوم شد پدرش بنابر استانداردهای سعودی، فقیر است و سایر اعضای خاندان عبدالعزیز بنیانگذار عربستان سعودی از کارهای دولتی ثروت های زیادی برای خود جمع کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
به رغم تهدیدات مکرر دشمن صهیونیستی در رابطه با ترور رهبران حماس، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار و دیگر رهبران حماس در نوار مرزی غزه حاضر شده و تنها صدها متر با نظامیان صهیونیست فاصله دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۸    
جام جهانی 2018 روسیه به زودی آغاز می شود و طبق معمول بازیکنان بزرگی به دلیل مصدومیت یا دلایل مختلف از حضور در این مسابقات جامانده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۸    
شما در این ماه از چهار خصلت بی نیاز نخواهید بود: دو خصلت که خداوند را با آن خشنود می سازید، و دو خصلت دیگر که شما را از آن گریزی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
به گزارش گام نیوز حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پرداخت حق پخش مسابقات جام جهانی فوتبال از تلویزیون ایران گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
افشاگری درباره غیبت بین سلمان، به سرعت در رسانه های داخلی و حتی منطقه ای بازتاب یافت و آل سعود را هم وادار به واکنش کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۸    
کمیساریای عالی انتخابات عراق بامداد شنبه نتایج انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
امام جمعه شهر امام حسن گفت : آینده برجام روشن است و راه پیشرفت کشور بهره مندی از توانمندی های داخلی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۸    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: چاه های آب در شهرستان دشتی در حال خشک شدن است که باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۳    
چرا به این نقطه رسیدیم !؟چرا علیرغم بیانیه صریح اتحادیه اروپا و تکرار مو به موی مواضع ترامپ،جو عمومی به این سو رفت که بازهم منتظر نتیجه مذاکره با اروپا بمانیم!؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۸    
بااینکه جهرمی سعی می کرد با اظهارنظرهای دیگری این مسأله را تلطیف کند و از کنار ماجرای توافق با تلگرام بگذرد اما هنوز این سؤال مطرح بود که ماجرای توافق دولت با تلگرام چیست؟