سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۸:۳۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۶    
به همت شورای حل اختلاف گلستان 7 نفر از محکومین به قصاص نفس در سال 96 از چوبه دار رهایی یافتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
معاون میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به کاوش های باستان شناسی محیط پیرامون کاخ های هخامنشی گفت: آجرهای شاخص دوره هخامنشی در دشتستان کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
متخصص طب سالمندی گفت: ویزیت و معاینات دوره ای چشم بعد از سن 50 سالگی، هر دو سال یک بار ضروری است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تلاش رژیم صهیونیستی برای کارشکنی در برگزاری اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
با این که پدر مدت زمان کمی در این سی و چندساله عمر من در کنارم بودند ولی حضور بسیار تاثیرگذار و پررنگی داشتند. تصویر پدر در کتاب به ذهنیت من از ایشان خیلی نزدیک است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۵    
سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: ناهماهنگی بین بعضی از دستگاه ها از جمله مجادله گمرک و وزارت صنعت برسر سامانه جامع تجارت باعث بوجود آمدن کاستی هایی در کنترل قاچاق کالا گشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
نشست تخصصی چهل شاهد با موضوع بررسی 40 سال هنر و ادبیات انقلاب و با حضور مصطفی رحماندوست، محمد رضا بایرامی،محمد حنیف و زهرا زواریان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۸    
از فرمانده خبری نشد. فکر کردم منصرف شده است. رفتم به یکی از یگان ها که دیدم دو نفر زخمی روی زمین افتاده اند. به کمک سربازی بلندشان کردیم و داخل سنگر بردیم. دیدم ای دل غافل فرمانده تیپ است!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
مادران باردار در نقاط محروم که دریافت مناسب پروتئین و کربوهیدرات ندارند، باید به شدت لبنیات مصرف کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
یک دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان هایی نیاز به عصب کشی دارند گفت: درصورتی که فرد درد نبض دار شدید داشته باشد احتمالا نیاز به درمان ریشه دندان خواهد داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
بند 241 زندان اوین علاوه بر سعید مرتضوی میزبان بابک زنجانی، اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی و مهدی هاشمی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۴    
گام نیوز: مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از ساخت مستند ابوتراب انقلاب از روحانیان شهید و مبارز انقلابی استان بوشهر خبر داد و گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۴    
گام نیوز: همزمان با اعیاد شعبانیه موسسه خیریه آبشار عاطفه های امام رضا (ع) با همکاری کمیته امداد استان بوشهر اقدام به فراهم کردن مقدمات جشن ازدواج آسان و اهدای 278 جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
گام نیوز: : ایرانجوانی ها طی سال های اخیر همواره در هفته های پایانی برایب بقا در لیگ دست به دعا بودند و در این فصل هم با وجود تغییر در مدیریت آن ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل بنباد مسکن استان بوشهر با اشاره به صدور سند منازل روستایی با مشارکت اداره کل ثبت استاد و املاک استان گفت: امسال 3 هزار سند منازل روستایی در استان بوشهر صادر شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس کمیته امداد دیلم با اشاره به ساخت مسکن ویژه مددجویان روستایی شهرستان دیلم گفت: تعداد 44 منزل ویژه مددجویان روستایی دیلم با اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال با مشارکت سپاه پاسداران ساخته شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
عملیات اجرایی ساختمان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
مدیر عامل مخابرات استان بوشهر گفت: شرکت مخابرات تمام تعهدات خود را برای جم اجرایی کرده و پهنای باند جم هم افزایش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۰    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: جو استان بوشهر تحت تاثیر گردوغبار ورودی از کشور عراق قرار می گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
ارتش یمن و انصارالله در پاسخ به بمباران مراسم عرسی در غرب یمن توسط جنگنده های عربستان ، بندر نفتی آرامکو را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
در روز برد شیرین نساجی مقابل فجرسپاسی و توقف خونه به خونه، تیم فوتبال صدرنشین نفت مسجدسلیمان در یک بازی پرماجرا مقابل بادران شکست خورد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
سیف درباره ساماندهی بازار ارز گفت: مهم ترین وظیفه بانک مرکزی در شرایط فعلی حفظ وضعیت صادرات و واردات است و همانطور که اعلام کردم در این 10 روز هیچگونه خللی در روند صادرات و واردات به وجود نیامده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حمله هوایی ائتلاف سعودی به استان الحدیده به شهادت رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۰    
تعدادی از کانال های دولتی علی رغم بخشنامه دولت مبنی بر خروج از تلگرام همچنان به فعالیت خود در این پیام رسان ادامه می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۰    
حشد شعبی عراق به تهدیدات تکفیری ها درباره برهم زدن انتخابات پارلمانی ماه مه آینده عراق واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر از داوران لیگ برتر انتقاد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۵    
با وجود آنکه کسب وکارهای اینترنتی به سرعت در حال گسترش و اشتغالزایی است اما صاحبان این مشاغل هنوز جایگاه مشخصی در قوانین و پوشش بیمه ای کشور ندارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن با ایجاد ناهنجاری های فرهنگی، به دنبال ترویج بی حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که نیاز به طراحی و برنامه ریزی منسجم دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
تیم ملی والیبال نشسته ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در دور مقدماتی لیگ جهانی به مصاف آمریکا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
مقام ارشد آژانس بین المللی انرژی اتمی به پایبندی ایران به اجرای تعهدهای خود بر اساس برجام اشاره کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
دبیر کل حزب الله لبنان در همایش انتخاباتی منطقه جبیل در استان جبل لبنان در خصوص مسائل داخلی و منطقه ای به سخنرانی پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
از بعد از ظهر امروز، بارش پراکنده باران همراه با رگبار و رعد و برق در شهرستان جم آغاز و هوا را کاملا بهاری کرد و سبب غافلگیری مردم و کشاورزان شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف یک دستگاه جرثقیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
رییس شورای اسلامی شهر جم گفت:بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: با تلاش ماموران انتظامی یک دستگاه خودرو نیسان متوقف و 400 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
رئیس فدراسیون فوتبال این را که جواد نکونام، علی کریمی و سیداکبر پورموسوی جزو گزینه های هدایت تیم فوتبال المپیک ایران هستند، تأیید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
اطلاعات پرداخت های خزانه داری کل کشور که از روز شنبه در دسترس عموم قرار گرفته نشان می دهد دولت با سخاوتمندی اقدام به پرداخت پول به نهاد ریاست جمهوری کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از به قتل رسیدن فردی با ضربات چکش توسط همسرش خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
نخست وزیر لبنان، لیست رقیب سرشناس انتخاباتی خود یعنی حزب الله و متحدان آن را لیست دوستان سوریه خواند و در ادامه اتهاماتی علیه این جنبش و سوریه مطرح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰    
در محافل خصوصی هم می توان این جمله را شنید که تا سقوط سازمان اوج دست از این حملات برنخواهند داشت و می توان فهمید چه کسانی با چه اهدافی برای تخریب این نهاد فرهنگی پول می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس کل گمرک ایران گفت: پوشاک جزو کالاهای هدف و در سطح 3 یعنی مسیر قرمز قرار دارد که ابتدا ارزیابی فیزیکی و سپس به ایکس ری ارجاع داده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
وزیر دفاع با بیان اینکه وزارتخانه متبوعش برای تحقق امنیت پایدار در منطقه مکران عزم جدی دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز ایرانشهرچابهار را در مدت تعیین شده انجام می دهیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
به نظر می رسد کاوه مدنی تیشه به ریشه تنها مرکز دانشگاهی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست که نقش بزرگی در نهادینه کردن فرهنگ محیط زیست در کشور داشت زد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
فرمانده کل سپاه ظهر امروز با فرمانده کل ارتش در ستاد فرماندهی کل ارتش دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
توزیع کارت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۵    
آیا روحانی در 1400 وقتی به خود می آید، سایه سنگین این مشکلات را همچنان بر سر خود احساس خواهد کرد؟ یا وی به زودی در خواهد یافت که اقدام و عمل، نسخه مؤثرتری از سخن گفتن و گفتاردرمانی است؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ازپیشنهاد استفاده از شناورهای سریع و همکاری نیروی دریایی ارتش و سپاه با دریابانی ناجا در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جلسه آینده با مقام معظم رهبری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۹    
مسئول اداره پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: میزان آلودگی ناشی از ریزگردها در هوای برازجان به 124 میکروگرم بر مترمکعب رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۹    
در حالی صبح امروز کمیسیون عمران مجلس میزبان جلسه بررسی بخشنامه های وزیر راه و شهرسازی بود که مشاور رئیس جمهوری رفتار آخوندی را مستبدانه عنوان کرده و گفته است ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون ظرفیت پهلوگیری کشتی در بند بوشهر 30 هزار تن است گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: بیش از2.3 میلیون تن کالا به ارزش یک میلیارد و 239 میلیون دلار از گمرک پارس جنوبی به خارج از کشور صادر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره هفته جهانی نجوم با برنامه های متنوعی در شهر بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بخشی از کمبودهای نیروی انسانی در مدارس استان بوشهر، با جذب سرباز معلمانی در رشته های مرتبط جبران می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۹    
امام جمعه بوشهر با اشاره به تنظیم سند توسعه اقتصادی استان بوشهر گفت: پیش نویس این سند توسط نخبگان استانی و ملی آماده شده که ان شاء الله در آینده ای نزدیک نهایی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به بیش از 7 میلیون نفر ساعت آموزش های مهارتی گفت: با ارائه این میزان آموزش، بیش از 45 هزار نفر در استان بوشهر مهارت افزایی شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
فرمانده دریابانی استان بوشهراز کشف محموله 320 کیلوگرمی تریاک در آبهای عسلویه خبرداد و گفت: این محموله در پی فعالیت های کنترلی و اطلاعاتی پایگاه دریابانی کنگان کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به آغاز برداشت گندم در مزارع استان گفت: پیش بینی می شود 42 هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر برداشت شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
بازار سیاه بار و فعالیت دلالان در پایانه بار بندرعباس مشکلی است که بسیاری از رانندگان از آن گله دارند و به بی توجهی مسؤولان هم در این حوزه معترض هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی گروه تکفیری داعش با کافر خواندن هر شرکت کننده ای در انتخابات عراق، حکم قتل آنها را صادر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
اصلاح طلبان که در توهین به ائمه اطهار ید طولایی دارند در توهینی دیگر که حاکی از عدم قوه تفکیک بین گروه سیاسی رقیب و امام رضا(ع) است به ساحت مقدس این امام بزرگوار توهین کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۳    
من از همان آغاز، درچهره او، نوعی کراهت وتیره گی دیدم! گودرزی در مدت حضور در مدرسه، تقریبا هرکاری می کرد به جز طلبه گی متعارف! همین موجب شد که روزی او را با اتصاف به صفت"منافق"، از مدرسه اخراج کردم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۳    
یک سایت خبری سوری از ورود نیروهای فرانسوی به همراه نیروهای دموکراتیک سوریه به حومه دیرالزور در شرق سوریه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه سال 96، 810 تن مواد مخدر کشف شده است، گفت: در 5 سال اخیر شاهد افزایش مصرف گل در بین دانش آموزان بوده ایم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۸    
قاضی حیدری از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر مشهد خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
اگرچه اصلاح طلبان تلاش کردند موضوع استعفای نجفی را به گردن نهادهای دیگر و رقیب انتخاباتی بی اندازند، اما شواهد نشان می دهد عدم حسن شهرت و نقاط تاریک زندگی شهردار سابق عامل اصلی برکناری بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
وزیر نفت با اشاره به خبرهای مطرح مبنی بر تخفیف ویژه فروش نفت به هند گفت: ما تخفیف ویژه ای به هند ندادیم البته برای فروش ممکن است در هر زمانی که لازم باشد از نظر سیاسی قیمت هایی را اعمال کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
خبر حیرت آور در شب پیروزی استقلال مقابل پیکان، احتمال جدایی ستاره جذاب آبی ها بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
سلمان بن عبدالعزیز و پسرش از وزیر کشور سعودی یک روز پس از حادثه تیراندازی در اطراف کاخ پادشاهی در ریاض در شامگاه شنبه اول اردیبهشت تشکر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
حال دروازه بانی ایران خوب نیست، این خوب نبودن فقط به خاطر مسائل فنی نیست، گلرهای ایران نیازمند تلنگر جدی هستند و آیا کسی هست که این نقاط ضعف را ببیند؟!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
روزنامه روسی کامرسانت به نقل از منابعی در ارتش روسیه گزارش داد که مسکو به زودی سامانه های موشکی S-300 را به صورت رایگان به سوریه تحویل خواهد داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
در جدیدترین پژوهش با استفاده از رنگ مو و شناسایی رنگدانه ها می توان خطر ابتلا به برخی بیماری ها را در افراد شناسایی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
همین چند روز پیش بود که وزیر ارتباطات اعلام کرد؛ طی دو سال گذشته 200هزار فرصت شغلی در فضای مجازی شکل گرفته است. اینجا نگاهی به این فرصت های شغلی ایجاد شده در این فضاها انداختیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با اشاره به ابهامات جدید درخصوص سوء استفاده از لیبل های سال ساخت خودروهای وارداتی گفت: باید جزییات دقیق تری از پرونده قاچاق خودرو در بندرعباس رسانه ای شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
صادقی هر چقدر به طور کارآگاهی و ریز بینانه رفتار جناح رقیب را زیر نظر دارد اما برای دولت و جناح متبوعش، تا از بالا دستور نگیرد هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و نقش یک وکیل الدوله ایفا می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
دیگر هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم مورد غضب سرمربی این تیم قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
سایپا با گذشت چند ساعت از ابلاغ بخشنامه افزایش قیمت محصولات، در تصمیم خود تجدید نظر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
نائب رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، از برگزاری نشست دبیران و روسای شوراهای استان های جمنا، پیش از ماه رمضان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
پرده از نقاب افتاد و ماهیت ضد ایرانی پاول دوروف بر همگان مشخص شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه سر تسلیم در مقابل امریکا و متحدانش فرود نیاورده و نخواهد آورد و با اتکا به توان خود، دست برادری به سوی همسایگان دراز کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
واریز سود سهام عدالت افرادی که جهت دریافت سود شماره شبای حساب بانکی خود را در دو بانک انصار و تجارت وارد سامانه سهام عدالت کرده اند و یک میلیون نفر را شامل می شوند، به تدریج در حال واریز است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
به گزارش گام نیوز بعد از شهادت تاثیرگذار شهید محسن حججی در سوریه به دست تکفیری ها، دوستان او سراغ عکس هایش رفته اند و هر از چند گاهی تصاویر زیبایی از او را منتشر می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
پرسپولیس بی انگیزه در بازی با ذوب آهن شکست خورد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
وزیر جوانی که با واکنش آشکار به آمار غلط روحانی،باعث شد غلط بودن یک آمار اعلام شده رئیس جمهور از سوی دولت تصحیح شود. آمارهایی که بارها به غلط اعلام شده اما جوانی نبوده تا حقیقت با رخساره اش هویدا شود!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
دستور العمل امام به لشکری که آن را به فرماندهی زیاد بن نضر حارثی، و شریح بن هانی به سوی شام و معاویه فرستاد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: حدود 24 هزار کودک زیر یک سال استان طی سال گذشته تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه دیلم گفت: ظرفیت خیرین برای توسعه زیرساخت های سلامت دیلم استفاده شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: فرهنگ نه به کیسه های پلاستیکی در استان بوشهر ترویج می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۴    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: واحدهای صنعتی پرورش دام در استان بوشهر توسعه می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از سه هزار و 200 برنامه فرهنگی قرآنی ویژه اعیاد شعبانیه در استان بوشهر اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۹    
دبیر نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) از برگزاری آئین اختتامیه این کنگره در بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: طرح پنجشنبه و جمعه جهادی در مناطق کم برخوردار استان بوشهر اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: استفاده از پلاژ بانوان بوشهر دو روز در هفته رایگان می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
فرماندار دشتی گفت: برای حل مشکلات آب روستاهای شهرستان 95 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
نخل هایی که به پنج دوره آبیاری پرآب عادت کرده اند، در سال های اخیر با کاهش تعداد دفعات و مدت آب دهی مواجه شده اند و این عامل می تواند باعث نابودی این نخیلات شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۸    
در آئینی با حضور فرماندار دشتی اولین واحد مشاوره هدایت شغلی- آموزشی در دشتی افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
گام نیوز : مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس نوبت عصر در شهرستان بوشهر تعطیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
روز گذشته برق بخشی از شهرستان جم به دلایلی نامعلوم قطع شد و با قطع آنتن دهی تلفن همراه اول و خطوط ایرانسل، فضای مجازی شهرستان جم را ملتهب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۳    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در سال گذشته با اعتبار 100 میلیارد ریال، 18 پروژه عمرانی در حوزه سلامت اجرا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
محمدعلی ابطحی در توئیتی در این خصوص نوشت: روحانی گفته رفع انحصار و کمک به تقویت پیام رسان های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه های اجتماعی نیست. خدا کند معنایش فیلتر نکردن تلگرام باشد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
درگزارش های متعددی در آمریکا شاهد برخورد خشن و بدون اغماض ماموران پلیس با خاطیان یا کسانی که از دستور پلیس سرپیچی می کنند بوده ایم که دربرخی موارد به قتل منتهی شده است ...
  • ۱