سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۳۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۲    
بر اساس دستورالعمل های گمرکی، ورود ارز همراه مسافر تنها تا سقف 10 هزار یورو مجاز بود و مابقی باید به گمرکات اظهار شود، ضمن اینکه خروج ارز هم تا سقف 5 هزار یورو در مرزهای هوایی پذیرفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۳    
گام نیوز: دُم دُم سحری ، آیین شبانه گلی گشو ، ترتیل خوانی ، عزاداری سنتی ، رسیدگی به مستمندان ، برگزاری جشن قرآن از جمله برنامه ها و سنت های بوشهری ها در ماه مبارک رمضان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی می گوید انتقاد از بدعهدی های غرب درباره برجام، جوانه های روییده در کشور را لگدمال می کند!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۹    
از سوی دیگر نیز باید گفت نباید برجام را در مجلس آتش زد بلکه باید آنرا به عنوان سند بدعهدی آمریکایی ها در صحن مجلس قاب کرد و یا در موزه آنرا به نمایش گذاشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
جراحانی که از شرکت های تجهیزات پزشکی درخواست رشوه می کنند تا بیمارستان را مجاب کنند ابزار مورد نیاز اتاق عمل و وسیله هایی را که در بدن بیمار کار گذاشته می شود، از آنها بخرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۹    
اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهید دکتر بهرام شکری وابسته به بیمارستان بقیه الله با حضور سردار جعفری ،فرمانده کل سپاه ، صبح سه شنبه در خیابان ملاصدرای تهران افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
سرلشکر صفوی گفت: همچنین کشورهای خارجی به عراق در این جنگ ازنظر نیروی انسانی کمک می کردند و این کشور 85 تا 95 میلیارد دلار وام یا کمک بلاعوض دریافت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۸    
بر اساس آمار گمرک در سال 96 بیش از 127 تن تلفن ثابت رومیزی با گوشی با سیم از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
وی خطاب به روحانیون حاضر در جلسه گفت: به مردم بفهمانید به مدافعان حرم هزینه ای داده نمی شود؛ کسانی که در سوریه و عراق می جنگند برای مادیات نمی روند و آگاه به شهادت خود هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت: استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی رتبه سوم کشور را کسب کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برنامه های ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۳    
بخشدار آب پخش از پرداخت 35 فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان در بخش آب پخش خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۳    
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: بحران کم آبی در کل کشور از جمله در شهرستان جم وجود دارد که باید با تدابیر مسئوولان اقدامات جدی و فوری در این خصوص انجام شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته، 270 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از ایران به کشور قطر انجام شده که امسال این میزان به یک میلیارد دلار ارتقاء می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که میزان مسافت کشور قطر با هیچ یک از بنادر ایرانی به غیر از بندر دیر در استان بوشهر قابل مقایسه نیست می توان با استفاده از ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
خداوند در قرآن کریم اغلب در کنار توصیه به نماز، مؤمنان را به پرداخت زکات توصیه می کند که این امر نشانه اهمیت موضوع توجه به خلق خدا در کنار یاد خداست ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم گفت: صنعت هسته ای کشور از زمانی آسیب خورد که به عنوان یک مولفه در رقابت های انتخاباتی مدنظر قرار گرفت،
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
حبیب احمدزاده نسبت به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم فلسطین در روز نکبت واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
گام نیوز: موسوی گفت: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت برای هفتمین سال متوالی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود و قرار است در نخستین روز از برگزاری این برنامه از تمبر یادبود آن با حضور مردم در ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان، چنانچه دانش آموزان مدارس ابتدایی، ارزشیابی و سایر فعالیت های آموزشی را به اتمام رسانده باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور چرا خروج 10 ها میلیاد دلار از کشور را بررسی نمی کنید؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
گام نیوز: در نشست ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت آیت الله صفایی بوشهری بر احداث مجتمع بین المللی قرآن کریم در بوشهر تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۳    
منابع فلسطینی از شهادت یک کودک و یک جوان بر اثر جراحت های ناشی از تیراندازی روز گذشته نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی ها در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۳    
مدت زمان عقد قرارداد بازیکن تیم پرسپولیس با باشگاه دیناموزاگرب کراوسی مشخص شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
وزیر کشور لبنان در نشستی که مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا و عربستان در آن حضور داشتند، از خروج آمریکا از برجام استقبال و در ادامه اتهامات تندی علیه ایران مطرح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
حضور گسترده دهه هفتادی های فلسطینی در هفتادمین سالگرد روز نکبت در نوار مرزی باریکه غزه.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری ماهیانه انجام می شود که قرار است در سال جدید افزایش پیدا کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۴    
او سعی می کرد تمام تجربیاتش را چه در زمان جنگ و پس از آن به بچه های حزب الله و مقاومت و نیروهای سپاه منتقل کند و با نشاط کاری کند که آمریکایی ها به گریه بیفتند و نترسی و شجاعتش را به رخ دشمن بکشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
کارشناسان بین المللی انرژی پیش بینی می کنند با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم ها نفتی صادرات نفت ایران بین 500 تا 800 هزار بشکه کاهش و احتمال بازگشت قیمت ها به 100 دلار جدی تر خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
خاطرات مشترک مصاحبه شونده ها با پرویز و بخش هایی از تاریخ سیاسی اجتماعی شهر ماسال و بعضی شهرهای استان گیلان (به روایت همان ها) در دهه های 40 تا 60 شمسی، اساس کار نگارش کتاب بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت: جدایی آموزش از پرورش چالشی مهم در جامعه آموزشی و علمی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس مرکز ثبت سینوزیت مزمن دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از شیوع بالای سینوزیت مزمن در بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
بخشدار ویژه خارگ گفت: موانع خدمات دهی صنعت نفت به مردم خارگ رفع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۴    
امام جمعه جم گفت: اولویت اول مسئوولان در شهرستان جم، رفع مشکلات آب پیش از به وجود آمدن بحران قرار گیرد و مردم انتظار دارند پروژه انتقال آب دریا به جم بعد از سال ها هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۴    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم گفت: امروز حفظ آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) تکلیف اصلی همه ماست که همه باید در این راستا تلاش کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
رئیس شورای شهر با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری و تکمیل زیرساخت های آن در بوشهر گفت: در این راستا برندسازی شهر بوشهر با محوریت گردشگری تدوین شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر با اشاره به کاهش 52 درصدی بارش باران در استان بوشهر گفت: کاهش بارش باران سبب خالی ماندن 83 درصد مخزن سد رئیسعلی دلواری دشتستان شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
داور عربستانی به خاطر دریافت رشوه برای همیشه از قضاوت محروم شد و به این ترتیب او نمی تواند در جام جهانی 2018 روسیه قضاوت کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
گام نیوز : حجت الاسلام موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب از 29 روزه بودن ماه رمضان امسال خبر داد و تاکید کرد با توجه به رویت هلال ماه در غروب روز چهارشنبه ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
رسانه های اماراتی بعد از شکست الجزیره برابر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراف کردند که نماینده ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته صعود بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
اولین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور توسط فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
فیفا به ازای هر بازیکنی که از باشگاه های مختلف در تیم ملی حضور دارند مبلغ پایه 212 هزار دلار پاداش خواهد داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
نهمین دور مذاکرات صلح سوریه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان آغاز به کار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
سفارتخانه های امریکا در طول تاریخ نقش خود را در تثبیت رفتارهای استعماری و استکباری ایالات متحده به خوبی ایفا کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
سید احمد چهار پنج سال پیش از مرگ، املاک و اموالش را میان فرزندان خود تقسیم کرد و درخمین وفات یافت. او بخش کوچکی از اموالش را برای هزینه های پس از مرگ، به ویژه انتقال پیکرش به کربلا، کنار گذاشته بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
با شهادت یک نوزاد دختر 8 ماهه فلسطینی ، تعدادی شهدای تظاهرات دوشنبه (دیروز) در مرز غزه به 59 نفر رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
سال گذشته بود که عده ای چماق به دست به خیابان پاسداران حمله کردند و با ایجاد رعب در میان مردم و تخریب اموال عمومی، به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله و حتی به خانه های مردم نیز تعرض کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
حجت الاسلام علیرضا موحدنژاد گفت: پیش بینی ما این است که رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز چهارشنبه به راحتی صورت گیرد و روز پنج شنبه، اول ماه مبارک رمضان باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
نمایندگان امروز در صحن علنی مجلس و در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
یک فرمانده نظامی آمریکا می گوید این کشور با خروج از برجام وارد دوره بلاتکلیفی درباره واکنش های جهانی شده و باید سطح هشدار به هرمسئله ای از جمله رفتار ایرانی ها در خلیج فارس را افزایش دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
رئیس پلیس فتا ناجا 7 پیام رسان ایرانی که موفق به اخذ نمره قبولی شده اند را معرفی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
25 اردیبهشت سالروز صدور فتوای تاریخی میرزای شیرازی مرجع وقت شیعیان است که فرصت 50ساله انگلستان برای سلطه بر صنعت توتون و تنباکوی ایران را از بین برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
دزدان خودپردازهای تهران و کرج در تازه ترین اعترافات خود به سرقت از 22 مغازه و 15 دستگاه خودرو اعتراف کردند. سارقان که به روش هالیوودی سرقت های خود را انجام می دادند، صحنه سرقت ها را بازسازی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
سه شنبه هفته گذشته، ترامپ به صورت رسمی از برجام خارج شد. این در حالی بود که آمریکا- هم در دولت اوباما و هم در دولت ترامپ- به تعهدات خود عمل نکرده بود و در جایگاه متهم قرار داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
احمد محمود الرنتیسی پسر محمود الرنتیسی از مسئولان جنبش حماس، روزگذشته در تیراندازی نظامیان اشغالگر در نوار غزه به شهادت رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
رژیم های عربی که زمانی داعیه دار مبارزه با صهیونیسم بودند، امروز استمرار قدرت نامشروع خود را در گرو رضایت آمریکا و حمایت از رژیم صهیونیستی می بینند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
روزگذشته شهروندان ترکیه ای در واکنش به اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهراتی برپا کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه مناطق آزاد کشور باید ارزآور باشند،نه ارزبَر ، گفت: فلسفه مناطق آزاد این است که هر میزان ارز از کشور خارج کنیم،حداقل باید بتوانیم دو برابر آن را ارز به کشور وارد کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
کارگر جوانی که به خاطر کرایه خودرو یک راننده مسافربر را کشته و با خودروی مقتول به شهر دیگری فرار کرده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
همسر شهید یعقوبی گفت: علی همیشه تاکید می کرد دوست دارم مرگ با عزتی داشته باشم که باعث سربلندی و سرافرازی خانواده ام شود. پس از شهادت ایشان بود که به مفهوم حقیقی این جمله پی بردم؛ چراکه...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
هنگامی که هلال ماه رمضان ظاهر شد، شیطان های رانده شده زنجیر می شوند، درهای آسمان، درهای بهشت ها و درهای رحمت گشوده می شوند، درهای جهنم بسته شده، دعا مستجاب می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
در حالی که بارها اعلام شده جام جهانی در اولویت است اما با استارت تیم ملی با چهار نفر این سوال مطرح می شود که آیا در فاصله 30 روز مانده تا جام جهانی آیا واقعا تیم ملی در اولویت فوتبال ایران است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
صادق محرمی بعد از پایان بازی تیمش برابر الجزیره با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. گفته می شود مقصد بعدی این بازیکن دیناموزاگرب کرواسی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
کنشگران محیط زیست هفته چهارم اردیبهشت ماه را با فعالیت های مختلفی در راستای حفظ محیط زیست کشور سپری کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۸    
عقلا نمی توان مقام معظم رهبری را حتی در بخش کوچکی از برجام آقای روحانی نیز مسئول دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
رسانه ملی در این بزنگاه خاص تاریخی برای تبیین موضوع برجام باید دست به کار شود. چراکه در این شرایط یادآوری وعده های دولتمردان و در عوض رفتار متقابل آمریکایی ها می تواند در فضاسازی برای اینکه ملت ایران ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
ارتباطات نزدیک روسیه با رژیم صهیونیستی از دیگر عواملی است که بر نوع روابط این کشور با ایران اثرگذار است ...