سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۰۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
یک آزمایش خون معمولی، آزمایش CBC یا شمارش کامل سلول های خونی نام دارد و گلبول های سفید و قرمز خون و سطح هموگلوبین و دیگر ترکیبات خونی را اندازه می گیرد. ا
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
گام نیوز: معاون امور استان های سازمان صداوسیماگفت: مستند شهدای مدافع حرم تا هفته دفاع مقدس در رسانه ملی ساخته می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۹    
احتمال کاهش وزن در افرادی که صبح ها کالری بیشتر و شب ها کالری کم تری دریافت می کنند، زیاد است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
در قرار سبز هفته دوم اردیبهشت برنامه های مختلف پاکسازی و آموزش همگانی به مناسبت هفته زمین پاک در سراسر کشور ادامه داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
وزرا، چکیده مدیرانی هستند که آقای روحانی آورده؛ مجلس هم به وزرا کاری ندارد. آقای روحانی نقش بزرگی در بن بست کابینه دارد؛ نمونه اش همین بازار ارز.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۱    
سیب مقوی معده و حافظ مخاط معده، کاهنده کلسترول خون، مقوی کبد و قلب، دفع کننده اسید اوریک خون، ضد رماتیسم، تصفیه کننده است و سبب موجب جوان ماندن بافت های بدن می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۲    
شبنم مدد زاده که توسط برخی از اصلاح طلبان به عنوان فرد بیگناه مورد حمایت قرار گرفت بعد از مدتی به سازمان منافقین پیوست؛ حالا برای بیگناه جلوه دادن یک قاتل تلاش می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدا نگذرد از آن کسی که این شبهه را در ذهن ها ایجاد کرده است. مالیات آستان قدس تا 35 سال به امر امام (ره) بود که آستان قدس رضوی و شرکت های تابعه از مالیات معاف خواهند بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
گام نیوز: معاون اداره زندان مرکزی بوشهر گفت: یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مستقر در این زندان، با رضایت اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۴    
قائم مقام سابق وزیر راه با بیان این که ایران ایر پیش پرداخت تحویل هواپیمای بوئینگ را با تاخیر فراهم کرد از احتمال عدم تحویل هواپیما به ایران از سوی این کمپانی آمریکایی خبر داد و رفتار منتقدان عملکرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۹    
تیم دسته اولی خونه به خونه بابل رسماً از حضور در فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور انصراف داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: وظیفه دولت و مسئولان برای حمایت از کالای ایرانی، برطرف کردن کامل موانع همچون مشکلات بیمه، بانکی، مالیاتی و کمبود نقدینگی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۴    
مدیر برنامه های 3 بازیکن تیم پرسپولیس به بحث عدم مذاکره این باشگاه با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۹    
گام نیوز : رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز گذشته (یکشنبه) از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
گام نیوز: خلیج فارس دارای تاریخی درخشان و جغرافیایی بی نظیر با ظرفیت های متعدد بی شماری است که بسیاری خواهان تصاحب آن هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۹    
گام نیوز: حجت الاسلام حسین دشتی با اشاره به اینکه دشمن هر روز با شگردهای جدید در میدان مبارزه وارد می شود گفت: نباید در برابر هجمه های فکری، اخلاقی، دینی که به جوانان ما وارد می شود ناامید شویم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۹    
وقتی شهید شد، اصلا رو نداشتم این خبر را به مادرم بدهم. بعدا که از در و همسایه فهمید، خدابیامرز کلی دعوا کرد؛ پس چرا خبر شهادت اکبر را به من ندادی؟! اکبر موذن و روضه خوان مسجد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۹    
بر اساس توافق خروج تروریست ها از اردوگاه الیرموک در جنوب دمشق، قرار است که ساکنان شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا طی دو مرحله از بند تروریست ها رهایی یابند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
به گزارش گام نیوز مشاور امور حقوقی و پیمان اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: در سال95 و منتهی به سال 96 بیش از 63 هکتار از اراضی به ارزش 30 میلیارد تومان رفع تصرف شده و با توجه به ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
بوی ناخوش گُل و جولان گل فروشان در نزدیکی مدارس و دانشگاه ها بیشتر استشمام می شود و حالا پای این مخدر ویرانگر به مراکز آموزشی باز شده است. مصرف این ماده در مدارس طی پنج سال گذشته افزایش داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۹    
الحشد الشعبی در عراق از شهادت مدیر امور مالی این تشکیلات در جریان تیراندازی به وی در پایتخت، خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
برخلاف صحبت های مسوولان دولتی، بعد از برجام نه تنها گشایشی حاصل نشد، بلکه هر روز شاهد تعطیلی کارخانه ها، واحدهای تولیدی با سابقه و اخراج کارگران بوده ایم./عکس: محسن کرامت
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
منابع رسمی در سوریه اعلام کردند که حملات یکشنبه شب به مواضع نظامی در حماه و حلب با شلیک 9 موشک از پایگاه های آمریکایی و انگلیسی در شمال اردن انجام شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
مرد جوان زمانی که موفق به دوستی با دختر جوان نشد او را ربود تا وی را در دام شیطانی اش گرفتار کند، اما زیرکی دختر جوان او را مات کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که وزیر کشور انگلیس از سمتش استعفا کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
خداوند امامانِ نسل حسین(ع) را به فرشتگان نشان داد و فرشتگان بدان شادمان گشتند. در میان آنان یکی ایستاده بود و نماز می خواند. خداوند فرمود: با این قائم (ایستاده) از قاتلان حسین(ع) انتقام می کشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
کمپین های هدفمند و کاملا حرفه ای علیه جام جهانی 208 روسیه تا کنون به نتیجه واقعی و اصلی نرسیده و پس از شکست در پروژه داعش، اکنون روسیه هراسی در دستور کار آمریکا است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۹    
مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: تیم خونه به خونه باید به صورت کتبی از حضور در فینال جام حذفی انصراف بدهد که در آن صورت طبق قانون با او برخورد می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۹    
فرماندار شهرستان جم از عقد قرارداد پروازهای فرودگاه توحید جم خبر داد و گفت: جاده جم - فیروزآباد با اعتبار ملی به مناقصه می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دشتی از پرداخت 100 درصدی عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان در سال گذشته خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در حال حاضر 49 درصد جمعیت شهرستان دشتی میان سال و کهنسال هستند که در صورت تداوم عدم فرزندآوری ، در آینده با رشد جمعیت سالمند مواجه می شویم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی شورای شهر دیر گفت: در جهت تامین مسائل رفاهی و ورزشی،مسوولین پیگیر احداث مجموعه ورزشی کارگری در شهر دیر شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
برخی منابع خبری از وقوع انفجار در یک پایگاه ارتش سوریه، واقع در شهر حما خبر می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
اصلاح طلبان در سال 92 برای پیروزی در انتخابات عارف و هویت اصلاح طلبی خود را کنار گذاشتند و عملگرایی را پیشه کردند، حال برخی از نیروهای این جریان تمایل به دولت را اصلاحات پفکی می نامند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
برای دومین بار در هفته اخیر حسن روحانی در تریبون عمومی اعضای کابینه را مورد نقد قرار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
دکتر باقری گفت: مسئله اصلی تحریم است و در واقع استراتژی ما باید این باشد و بگوییم اگر آمریکا تحریم ها را بر ندارد، ما فلان اقدام را انجام می دهیم چرا که آمریکا در برجام باشد یا نباشد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۰    
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه صدا و سیما در معرض یک جنگ بزرگ فرهنگی و رسانه ای است تاکید کرد: در جنگ فرهنگی و رسانه ای دشمنان، صدا و سیما در برابر ترفندهای آنها ایستاده است.