دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۲:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: طرح پرچم گذاری شناگاه های ساحلی در بوشهر با هدف آشنایی مردم با وضعیت این مراکز تفریحی اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان دیر از کشف 280 هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مادر نخستین شهید تفحص سوریه گفت: پسرم به خاطر حضرت زینب(س) رفت و انشالله این شهادت را خدا قبول کند. پسر من شاگرد مکتب حضرت علی اصغر(ع) و حضرت علی اکبر(ع)بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
حدیثی از امام حسن مجتبی علیه السلام در خصوص بهترین و بدترین مردم را اینجا بخوانید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
دو سرکرده باند سرقت مسلحانه و قتل های سریالی در استان گلستان و مازندران صبح دیروز در زندان گرگان اعدام شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
مریم برادران در یادداشتی بر کتاب خداحافظ سارایوو ، تصویر ارائه شده از مردم سارایوو در این کتاب را دوست داشتنی توصیف کرد که خواننده را با اجزای فرهنگی این کشور آشنا می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
محمدرحمان نظام اسلامی چندی است به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
حکم سنگین زن جوان که به بهانه تاسیس موسسه ترویج عرفان چند زن و دختر رابا همدستی شوهرش به دام شیطانی انداخته و آنها را آزار داده بودند، دیروز در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۸    
نکته ای که در این میان به ارزیابی دقیق نیازمند است اینکه بلافاصله بعد از سخنان دونالد ترامپ و اعلام رسمی خروج از برجام ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
پایگاه خبری هیل هم نوشت: روز جمعه تصویری از رهبر ایران در حال مطالعه کتابی جنجالی درباره دونالد ترامپ، منتشر شد که رئیس جمهور امریکا را مورد استهزا قرار داد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۶    
آیین گرامیداشت روز تالاسمی با حضور مسئولان در بیمارستان شهید گنجی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۶    
فرماندار شهرستان دیر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال جشن گلریزان برای آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان دیر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی خواستار تغییر ساختار شورای امنیت در راستای نقش آفرینی بیشتر مسلمانان شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
ازغدی گفت: حقوق شهروندی در جهان به طور سیستماتیک نقض می شود و جهان در قرن 21 میلادی دموکراتیک نیست و مناسبات براساس دموکراسی محقق نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
سعد الحریری که شکست سنگینی در انتخابات پارلمانی اخیر خورده، دست به برکناری و انحلال برخی افراد و نهادها در حزب متبوعش زد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
یکی از مراجع تقلید گفت: بعضی بانک ها قرض الحسنه 28 درصدی می دهند، یعنی چه؟ نام ربا خواری را به دروغ، قرض الحسنه می گذارند، درست نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۱    
ترکیه در حال تشکیل ائتلافی از چندین گروهک تروریستی در شمال سوریه است و از ماهها پیش در حال تجهیز گروهک های عضو این ائتلاف است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۱    
تیم فوتبال هامبورگ پس از 55 سال به بوندس لیگای 2 سقوط کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۱    
ائتلاف انتخاباتی دولت قانون ضمن ابراز نگرانی از اقدامات منافی با قوانین انتخابات عراق، از دستگاه های امنیتی این کشور خواست برای مقابله با این اقدامات ورود کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۶    
ژنرال سابق و وزیر کنونی مسکن رژیم صهیونیستی ادعا کرده که برای این رژیم فرصتی جهت مقابله با حضور ایران در سوریه و بیرون کردن این کشور وجود دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۶    
وزیر خارجه آلمان در گفت وگو با یک نشریه آلمانی اعلام کرد که برلین آمادگی دارد در صورت لزوم علاوه بر مذاکره برای موضع خود بجنگد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۶    
فرشته کریمی ملی پوش کشورمان به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت های آسیایی شناخته شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۶    
موسی نجفی گفت: رهبر انقلاب به من فرمودند کتاب صلحی که همه صلح ها را بر باد داد اثر فرانکین را خوانده اید؟ که من گفتم نه. ظاهرا می خواستند نکته ای بگویند که چون من مطالعه نکرده بودم مطرح نکردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در واکنش به تهدیدات صهیونیست ها علیه ایران اظهار داشت: ما به هیچ وجه از تهدیدات پوچ و توخالی رژیمی که ضعیف است هراسی نداریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون 12 هزار فرزند یتیم در سراسر استان بوشهر منتظر دست نوازشگر حامیان خیر و نیکوکار هستند که تاکنون چهارهزار نفر از این ایتام حامی ندارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
منتقد کتاب ساعت ساز نابینا گفت: نهادهای فرهنگی که ظاهراً برای رصد و پاسخ به شبهات اعتقادی مأموریت و مسئولیت دارند، نسبت به هجوم همه جانبه به بنیاد ایمان یعنی توحید، حساسیت لازم را بروز نمی دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
شفاف نبودن مکانیزم پرداخت ارز تک نرخی به شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوسان نرخ ارز بسیاری از فعالان این حوزه را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲    
وزیر خارجه ترکمنستان نامه ویژه رئیس جمهوری این کشور به مقام معظم رهبری را تقدیم علی اکبر ولایتی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
دبیرکل ستاد مردمی نجات آشوراده اظهار داشت: ورود هزاران تن پسماند و هزاران لیتر فاضلاب تهدید بسیار جدی برای فن و فلور و اکوسیستم محلی حساس آشوراده تلقی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
براساس گزارشات رسانه های خارجی دو تن از ملی پوشان تیم سرکل کبدی ایران که با تیم شهرداری تبریز عازم رقابت های جهانی استرالیا شده بودند به کشور بازنگشته اند و پناهندگی خود را نیز اعلام کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
در شرایط رکود بازار، لوازم خانگی بوش برای دومین بار و درمجموع 25 درصد قیمت محصولات خود را در بازار ایران افزایش داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
توی راهرو که قدم می زدم، می دیدم تنها کسی که کارت غرفه به گردن ندارد منم. قرنطیه که تمام شد رفتم وسایلم را گرفتم. بعدترش آقایی آمد و با احترام خواست برویم وسایل غرفه مان را بردارم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
معاون قضایی دادستان کل کشور به 8 سوال مطرح شده از سوی خبرنگاران در خصوص فیلتر تلگرام پاسخ گفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۲    
یک فعال نشر ترکیه می گوید: ما برای نمایش و عرضه کتاب های مان به ایران آمده ایم نه برای جذب توریست، اما مردم ایران از ما می پرسند قیمت خانه در ترکیه چند است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
بعد از حملات ارتش میانمار تعداد زیادی از مسلمانان این کشور آواره شدند و حالا چند وقتی است به همت اتحادیه بین المللی امت واحده کودکان یتیم و آواره میانماری مدرسه دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه ای پیش بینی کرده که با شروع دوباره تحریم های آمریکا علیه ایران، کشورهای اروپایی سرمایه گذاری در این کشور را کاهش خواهند داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
حجت الاسلام ساسان فلاح فر، کارگردان و تهیه کننده گفت: مستند سایه نابودی در رابطه با آخرین عملیات های فاطمیون که منجر به اتمام سیطره داعش در دیرالزور سوریه است، تهیه شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
یکی از اعضای کمیته عالی حقوق بشر عراق به آمار اولیه میزان مشارکت در برخی حوزه های رای گیری اشاره کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
متقاضیان ارز مسافرتی برای حضور در بازی های جام جهانی می توانند با ارایه مدارک و مستندات لازم به شعب بانکی منتخب ، نسبت به دریافت 1000 یورو ارز مسافرتی مطابق با بخشنامه ها اقدام کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وزش باد شدید و تشکیل گردوخاک غلیظ در شمال عربستان و جنوب عراق و انتقال آن به مناطق جنوب غرب، غرب و جنوب کشور، کاهش کیفیت هوا و دید افقی مناطق هشدار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
برخی کارشناسان آمریکایی نگران نمایشی بودن تصمیم کره شمالی برای مذاکره با دونالد ترامپ هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از سامانه های موشکی مستقر در جزیره بوموسی بازدید و توان عملیاتی یگان ها را مورد ارزیابی قرار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
اکنون با گذشت بیش از دو سال از اجرای برجام و خروج آسان آمریکا از این توافق، نتایج عمل نکردن به شروط رهبری در برجام مشخص شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
مراسم بزرگداشت آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه فقید شیراز در بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: گرد و خاک همچنان مهمان آسمان بوشهر است و پیش بینی می شود از فردا کاهش یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: کسب و کارهای بوشهر از ساعت 12 شب تعطیل می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۸    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان نخست را کسب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۸    
در اطلاعیه جامعه مدرسین آمده است: امروز برجام ریسمان پوسیده ای است که چنگ زدن به آن به دور از تدبیر و عقلانیت سیاسی است و اروپا مانند آمریکا غیر قابل اعتماد است و باید دشمن را شناخت و به تحلیل و عمل ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزخانه و غذاهای سنتی تهران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم پیش کسوتان صنف آش و حلیم تصمیم گرفتند ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: 15 درصد از تولید برق کشور از نیروگاه برقی آبی است که پیش بینی می شود با توجه به کاهش آب پشت سدها، شاهد کمبود تولید 5 هزار مگاوات برق در سطح کشور باشیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: 940 مبلغ و مبلغه با دریافت حکم از این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان برای امر تبلیغ به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
جوزف سلامه بازیگر لبنانی به وقت شام گفت: حاتمی کیا کارگردان سخت گیری است؛ اما وقتی کار تمام می شود و باید از او جدا شوید ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: از روز آغازین خروج آمریکا در چندین دانشگاه کشور تجمعاتی برگزار شده و روند مطالبه جدی بسیج دانشجویی از آقایان به شکل جدی ادامه خواهد داشت و موج جدیدی از فردا ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
با مشارکت دانشجویان دانشگاه پیام نور و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گناوه، نمایشگاه آشنایی با آسیب های اجتماعی در گناوه برپا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
به مناسبت روز جهانی پرندگان مهاجر، نخستین تور پرنده نگری با حضور دوست داران طبیعت در گناوه برگزار شد .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بر اساس آخرین پایش های انجام شده، در سال گذشته 16.5 درصدی مردم استان بوشهر در بخش های مختلف در برنامه های خیریه کمیته امداد این استان شرکت کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه اعتماد به اروپا هم نتیجه ای غیر اعتماد به آمریکا را نخواهد داشت، گفت: برای عبور از مشکلات به برجام نیازی نداریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج بی تدبیر ترامپ از برجام ماهیت آمریکا و عمق دشمنی با ایران را برای همه جهانیان ثابت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
شرکت کنندگان در کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بخشهایی از کتاب جنجالی آتش و خشم را نیز مطالعه کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۶    
به گزارش گام نیوز یک فعال فضای مجازی در توییتر خود با درباره پیش فروش سکه و ارز نوشت: منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
دست اندرکاران کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی امروزبا حضرت رهبر انقلاب دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان کرمانشاه در مناطق روستایی زلزله زده حضور یافت و ضمن بازدید از این مناطق در مراسم اهدای اولین منزل دائمی به زلزله زدگان روستای آب باریک زرین جوب شرکت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
عملیات اجرایی دیوار آب بند صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به عنوان فاز اول طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) به پایان رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
حفظ برجام برای اروپا به منزله مدیریت 2 جریان موازی است که از یک سو فرصت احیاء بخشی از استقلال از دست رفته و از سوی دیگر، زمینه وساطت برای تامین منافع امنیتی مشترک با آمریکا را فراهم می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱    
فرمانده ارتش بولیوی با رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: امسال 40 پروژه عظیم توسط این قرارگاه اجرایی و تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱    
امیر مسعود شهرام نیا گفت: در 9 روز اول برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، حدود 95 میلیارد تومان کتاب فروخته شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
پس از کش و قوس های فراوان، در نهایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
بسیجی شهید لطف الله گیوری در وصیت نامه خود آورده است: خواهش از برادرها داشتم و آن این است که امام امت را دعا کنند و رزمندگان را فراموش نکنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
نرمش که به پایان می رسید رو به قبله می ایستادیم و یکی می گفت: تنها ره سعادت و بچه ها جواب می دادند: ایمان، جهاد، شهادت و همه با هم سوره والعصر را می خواندند
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
امام صادق علیه السلام به یکی از اصحاب خود که از کار و تجارت دست کشیده و منتظر روی کار آمدن دولت ایشان بود فرمودند بساط کسب و کارت را پهن کن و از پروردگارت روزی بطلب.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
حشد الشعبی با انتشار بیانیه ای از خنثی شدن عملیات گروه تروریستی داعش علیه مراکز اخذ رأی انتخابات پارلمانی عراق و هلاکت شش عامل انتحاری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با خارج شدن از برجام ضمن رسوایی خود تیرخلاص به اعتماد بین المللی آمریکا شلیک کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: امکانات و فضاهای تفریحی و سرگرمی در بوشهر گسترش یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح جشن رمضان در ماه رمضان در سطح استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
سایت فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی ایران را مستحکم ترین خط دفاع تیم های آسیایی راه یافته به جام جهانی روسیه معرفی کرد و از 2 عضو خط دفاع و دروازه تیم ملی، به عنوان ارکان مهم نام برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی و پایه های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش تا 18 ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت:میزان ریزگردها در برخی از شهرهای استان بوشهر از جمله برازجان و بوشهر به ترتیب به 579 و 500 میکروگرم بر متر مکعب رسیده که افزایش بیش از سه و نیم برابری را نشان ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جهان استکبار به دنبال کنترل و مهار انقلاب و سپس براندازی آن است و متأسفانه عده ای در داخل ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
اصلاح طلبان امروز از وحدت برای عبور از بحران برجام سخن می گویند اما باید پرسد که تکلیف تیترهای اغوا کننده و فریب دهنده برجام که تحریم ها رفت و سرمایه گذاری و رونق اقتصادی به کشور بازگشت ؛ چه می شود؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۳    
گام نیوز: امروز باوجود ریز گردها بسیاری از مدارس وادارات استان خوزستان به صورت تعطیلی کامل اعلام شد اما مسئولین استان بوشهر نیز انگار در خواب غفلت هستند و همچنان منظر هستند که ریز گردها به گونه ای ...