چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۳۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 11 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
به گزارش گیل خبر ،مدیرکل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه تجارت ایران، مجوز بهره برداری از مرکز تجاری ایران در آستراخان روسیه را به هادی تیزهوش رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان اعطاء کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۴    
کارت اشتغال خانگی به هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد انزلی اعطاء می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۰    
کارشکنی آل سعود در مذاکرات مربوط به حج امسال، در حالی منتج به تصمیم منطقی کشورمان مبنی بر عدم حضور در این مراسم شد که این کارشکنی ها اختلافات زیادی را در دربار سعودی در پی داشته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۱    
یک دختر جوان دانمارکی، با اصالت کُرد، که برای مبارزه با داعش به عراق و سوریه رفته بود بعد از بازگشت به کپنهاگ از خاطرات خود گفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۲    
وحید شمسایی نابغه فوتسال جهان در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۵    
شواهد نشان می دهد، خشونت خانوادگی علیه مردان روند روبه رشدی در جامعه دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۷    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم به اهداف و خواسته های مطلوب خود در جامعه برسیم باید اخلاق قرآنی را حفظ کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۷    
با دستور یکی از قضات نهاد بازرسی کل کشور یکی از مدیران سابق استان گیلان بازداشت شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان به صورت پلکانی است و از 12 تا 20 درصد متغیر خواهد بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۸    
با رضایت خانواده این بیمار کلیه وی در واحد فراهم آوری مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به بیمار نیازمند پیوند زده شده و یک کلیه و کبد وی برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف مقدار 9 کیلو 790 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۷    
مدیران کل روابط عمومی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، به نمایندگی از استاندار گیلان، از یک روزنامه نگار در بیمارستان حشمت رشت عیادت کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۱    
شاید دیدار برای والیبال ایران با این دست از تیمها سوای شکست های گاه پشت سرهم ، باعث نمود و عیان شدن ضعف های همیشه پنهان و نگاه کلی به ساختار و پایه والیبال ایران است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۰    
امین قاسمی پور راهی باکو می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۱    
مردم شهر رشت یک سالی است که 9 کانکس دریافت پسماند خشک را در سطح شهر می بینند. این کانکس ها شرایطی فراهم کرده که هر یک از شهروندان در صبح و عصر زباله خشک را تحویل دهند و به ازای آن وسایل شوینده تحویل ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۹    
سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با حضور در فضای مجازی ارتباط بیشتری باشهروندان رشت خواهد داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۰    
جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شفت درحالی برگزار شد که مسئولان، اجرای طرح هادی روستایی را عامل مهمی در تغییر سبک زندگی بومی استان دانسته و بر لزوم اصلاح قوانین اجرای آن تاکید کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۷    
دانشمندان آمریکایی دریافته اند بوسیله میزان قند مصرف شده توسط مغز می توان طی یک سال آینده بطور مستقیم سطح هوشیاری فرد و احتمال بیداری وی از کما را پیش بینی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۴    
به گزارش گیل خبر دبیر مجمع نمایندگان گیلان از انتخاب رییس مجمع نمایندگان در دهمین دوره خود خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
پیاده راه مرکزی شهر رشت نزدیک به 2 ماه پیش افتتاح شد. اگرچه این پیاده راه از ابتدای اجرا با حواشی متعددی همراه بود اما ظرف 6 ماه از سوی شهرداری اجرا شد و با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۵    
دو استاد شطرنج استان گیلان طی یک مسابقه نمادین در زمین شطرنج بزرگ ساحلی منطقه آزاد انزلی به دیدار یکدیگر رفتند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
تیم ملی ایران اولین شکست خود در رقابت های انتخابی المپیک را برابر فرانسه متحمل شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۰    
رییس جمهور اظهار داشت: همه مردم آرزوی آبادی ایران را دارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۴    
کمال تبریزی تصویربرداری فاز سوم از سریال سرزمین کهن را متوقف کرد؛ به گفته وی این تصمیم در اعتراض به سکوت مدیران تلویزیون در برابر اهانت یک برنامه به اصطلاح سینمایی به کارگردان این سریال گرفته شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۸    
متاسفانه در موضوع سرقت خودرو 90 درصد سرقت ها مربوط به خودروهای داخلی است و در این بین تنها یک مدل خودرو 70 درصد سرقت ها را به خود اختصاص داده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۲    
استاندار گیلان در دهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت بر ضرورت آگاهی بخشی تلاش های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در بخش سلامت تأکید کرد و افزود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۶    
شهردار منطقه 5 اقدامات شهرداری منطقه پنج در شهرک مهر را تشریح کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۷    
وکیل مدافع محمدرضا حدادی از توقف اجرای حکم اعدام موکلش خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۴    
گروه تروریستی داعش در فایلی ویدئویی کشورهای جهان به ویژه کشورهای عضو ائتلاف تحت امر آمریکا را به آغاز جنگی گسترده تهدید کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در مورد توقف هواپیما در جاده قدیم پردیس که منجر به ترافیک در این جاده شده بود توضیحاتی ارائه داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۹    
شنیده ها از احتمال معارفه حجت جذب در جلسه آینده شورای شهر رشت خبر می دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۰    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی 9 فرآورده غذایی و شرکت تولیدی غیرمجاز را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۵    
سارا سیرایت، دختر آمریکایی از ایالت آرکانزاس که به جرم حمله به مردی و غارت راهزنی متهم شده، به عنوان زیبا ترین و دل رباترین جنایت کار زن شناخته شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۹    
به دنبال درگیری محور زاهدان به زابل در محدوده ایستگاه پمپاژ شماره دوخط انتقال آب ، 2 نفر کشته و 1 نفر مجروح شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۳    
به گفته رئیسیان،11 کیلومتر از مسیر 127 کیلومتری آزاد راه قزوین رشت به بهره برداری نرسیده و افزود که مسیر مورد اشاره در دست احداث بوده که اعتبار مورد نیازبرای احداث آن یک هزار میلیارد تومان است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۹    
میهمان دیشب برنامه 90 از کسانی گفت که می خواستند مجیدی را سرمربی استقلال کنند. یحیی گل محمدی هم دیگر مهیمان برنامه بود و البته رشید مظاهری. در این برنامه در مورد واگذاری نفت تهران هم صحبت شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۳    
هفته گذشته بود که چند پسر نوجوان هم زمان با شب عید برای تفریح به شهربازی امام زاده سید حمزه کاشمر رفتند. آن ها در حال شوخی و تفریح بودند که در میان خنده و شوخی ناگهان با یکدیگر درگیر شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه صبحانه کاری با جمعی از نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم لهستان اظهار کرد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۸    
سید فرید موسوی می گوید: استاد شجریان صدای فرهنگ ملت ایران است. باتوجه به انتصاب رئیس جدید سازمان و معاون سیمای آن امیدواریم مردم بتوانند دوباره از صدای دلنشین و روحانی استاد شجریان بهره مند شوند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس دهم با علی مطهری در صحن علنی شوخی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۳    
با تایید اعتبارنامه نمایندگان مجلس انتخابات هیات رئیسه دائم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۴    
در سوابق راننده این خودرو ، 90 مورد تخلف ثبت شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۶    
رییس جمهور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: دولت به تمام بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی باور دارد و در جهت اجرای آنها حرکت می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۰    
بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس دهم دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی بود که با سرعت به پیش می رود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۱    
عملیات نجاتگران آتش نشانی مشهد در حادثه شهرک صنعتی کاویان پس از سه ساعت تلاش بی وقفه با انتقال جسم بی جان کارگر حدودا 30 ساله پایان یافت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۶    
بارندگی ها در نزدیکی مرزهای ایالت باواریا از شدت بیشتری برخوردار بوده است و در نتیجه آن دهها خودرو به زیر آب رفته و نیروهای امدادی تاکنون دهها تن را از مناطق سیل زده نجات داده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۰    
نشست رسانه ای عوامل فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی با حضور این کارگردان، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی بازیگران این اثر سینمایی برگزار شد. اجرای این مراسم را محمد اطبایی برعهده داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۴    
حمید رسایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی عنوان کرد: هفته نامه 9 دی که تاکنون سه بار توسط دولت یازدهم توقیف شده بود، برای بار چهارم در عمر سه ساله این دولت توقیف شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۵    
قائم مقام اداره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو درباره آخرین اقدامات انجام شده برای جمع آوری پنی سیلین هایی که اخیرا خبرساز شده بود گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۹    
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با اشاره به راه اندازی بخش پیوند اعضا و در بیمارستان رازی گفت: کمبود منابع مالی پروژه های نیمه تمام زیادی در رشت به جای گذاشته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۳    
برخلاف ادوار گذشته مجلس، تایید اعتبار نامه نمایندگان مجلس یک به یک، قرائت نشد و با اعلام اسامی تایید شدگان از سوی سخنگوی شعب، دسته جمعی تصویب شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۷    
تحقیقات اولیه نشان می داد گلوله از اسلحه خود مدیر کل شلیک شده و پس از ورود از زیر چانه از پائین چشم خارج شده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۱    
معاون وزیر کشاورزی گفت: تقاضای مردم در کشورهای آسیایی برای برنج رو به افزایش است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۱    
حواشی زیاد استیضاح و برکناری شصت و سومین شهردار رشت در آن زمان بقدری زیاد بود که پس از آن نشریات و رسانه ها بارها از وی خواستند تا در مورد حوادث و مسائل پشت پرده شهرداری و شورای چهارم سخن به میان ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۵    
یک نماینده مجلس می گوید عارف متاسفانه تسلیم فضای خارج از مجلس شد و اشتباه کرد. وی باید فضای درون مجلس را در نظر می گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۹    
منتخب اصولگرایان در مجلس دهم گفت: اکثریت منتخبان مجلس دهم آقای لاریجانی را انتخاب کردند، این نشان داد که مجلس هنوز استقلال خود را دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۳    
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان گفت: امروزه تک و پاتک در فضای مجازی لحظه ای شده و اگر پاسخ مناسبی به شبهات نداشته باشیم بازنده میدان هستیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۷    
جانشین فرمانده ناجا گفت: کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد مگر با مجوز از مراجع قانونی را ندارد اما مردم انتظار دارند شئونات و امنیت اخلاقی در حریم عمومی مانند معابر و خیابان ها رعایت شود.