سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۷:۵۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 12 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۶    
به گزارش گیل خبر،تفاهم نامه ی همکاری بین سازمان امور اراضی کشور و استانداری گیلان عصر امروز به امضای استاندار گیلان و رییس سازمان امور اراضی کشور رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
جدیدترین نشست ماهانه کتابخوانی واحد گویا بریل کتابخانه خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۷    
درنخستین نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی گیلان که به ریاست دکتر نجفی برگزار شد ترسیم اجرای نظام نامه استانی مدیریت سلامت همه جانبه و تشکیل شوراهای راهبردی تروما و قطب گیاهان دارویی به تصویب ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۸    
تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک ژاپن را شکست داد و در آستانه صعود به المپیک قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از ابطال انتخابات در حوزه اهر و هریس خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۴    
در پی انتشار خبری مبنی بر فوت بیماری به دلیل سقوط از تخت در کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی این استان ضمن رد این خبر گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۵    
سقوط تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به لیگ دسته یک اتفاقی تلخ برای مردم این شهر بود و هواداران این تیم نبودن آن در لیگ برتر فوتبال کشور را نمی توانند قبول کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۷    
این پرونده در اختیار شورای عالی امنیت ملی است و تا وقتی مصوبه قبلی آن باقی باشد، اقدام دیگری صورت نمی گیرد اما اگر تصمیم جدیدی صورت بگیرد، ممکن است در این باره اقدام شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۱    
رییس شورای شهر انزلی گفت: باید بررسی شود که چه اتفاقاتی در شب آخر و محل استقرار تیم ملوان رخ داده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۹    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا پایان هفته جاری، نیمه ابری همراه با رگبار باران است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۳    
وقتی شهردار شهر حتی جرات آب خوردن بدون اجازه شورا را ندارد و به او اجازه حضور در یک نمایشگاه یا همایش بین المللی در خارج از کشور را نمی دهند چطور میخواهد گام های موثری را در حوزه توسعه و دیپلماسی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۸    
واردات خودروهای لوکس نیازمند دقت و برنامه ریزی است و نباید اجازه دهیم گیلان جولانگاه این خودروها شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۶    
مشاور و مدیر کل حوزه ی استاندار گیلان، اسامی مشاوران دکتر نجفی در سال 95 را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۷    
پس از شکرآب شدن رابطه دوستی در تلگرام پسر جوان شروع به انتشار تصاویر خصوصی دختر 20 ساله رشتی کرد
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۴    
علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد اما هنوز این موضوع اعلام رسمی نشده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتحادیه آش و حلیم از تعیین قیمت رسمی این دو کالای پرمصرف ماه رمضان در یکشنبه هفته آینده خبرداد و گفت: افزایش قیمت آش و حلیم بین پنج تا 10 درصد خواهد بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۵    
پزشکی قانونی می گوید در 10 سال گذشته تاکنون 11 هزار شهروند بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۲    
مصرف انواع مختلفی از میوه وسبزیجات می تواند خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش دهد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که مصرف گیاهانی همچون گل کلم می تواند خطر چاقی، دیابت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۰    
فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه ما در حوزه اشتغال مشکل فرهنگی داریم گفت: چند نفر از مدعیان سربازی رهبر فرمان 24 گانه ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی را خوانده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل انتقال خون گیلان با ابراز نگرانی از بیماری فاویسم به عنوان یک معضل در این استان گفت: بیماران فاویسمی به هیچ عنوان باقلای مازندرانی (محلی) نخورند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۱    
یک دستگاه خودروی پراید به علت عدم کنترل مناسب در لبه کانال فاضلاب به صورت واژگون ایستاد...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۸    
بعد از ماجرای روغن پالم و مضراتش، این بار این روغن در خامه های صبحانه دردسرساز شده، به گونه ای که متخصصان توصیه می کنند مصرف آنها به حداقل برسد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه باید در جامعه اسلامی دغدغه دینی شدن و دین داری داشته باشند، گفت: برای حفظ جامعه ایمانی برخاسته از آموزه های اسلامی باید معنویت تقویت شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۳    
حسین میربلوک با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت کبدی گیلان انتخاب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۱    
خانه ای که بقایای جانوران شکار شده حیات وحش و اسلحه در آن نگه داری می شدند در رودبار کشف شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۵    
عادت نمی کنیم با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی از امروز به اکران عمومی سینماها می آید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۵    
براساس آمار ارائه شده، 361 نفر در ایالت شمالی اوتار پرداش، 292 نفر در ایالت گُجرات در غرب هند و 276 نفر در ایالت مرکزی مهاراشترا طی 17 ماه گذشته در بیمارستان ایذر گرفته اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۳    
سونی برای رنگ بندی این محصول خود زیاد خود را به زحمت نینداخته است و اکسپریا E5 را در دو رنگ سفید و مشکی شاهد خواهیم بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۰    
مهریه را کی داده و کی گرفته؟ گرچه در غرب از مهریه خبری نیست اما قوانین سنگینی در مورد طلاق حاکم است. ثروتمندان و ستاره ها حتی به هنگام ازدواج به فکر چنین روزهایی هستند و قرارداد منعقد می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۴    
با پیروزی علی لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس دهم، برخی رسانه های اصولگرا عنوان کردند لیست امید تقریبا هیچ دستاوردی نداشته و در واقع با این نتیجه حباب پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ترکید ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۸    
پدر و مادر کودک که ابتدا به پلیس دروغ گفتند و سپس اعتراف کردند که پسرشان را برای تنبیه 10 دقیقه در جنگل تنها گذاشتند و در بازگشت اثری از او نیافتند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان از پیگیری و کمک موضوع دانش آموز آسیب دیده گیلانی توسط مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۹    
علیرضا منصوریان سرمربی احتمالی استقلال دستیاران خود را هم مشخص کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۶    
یک پیرزن 104 ساله ایتالیایی در روز تولدش سورپرایز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به قتل فردی در منطقه شیخ آباد قم گفت: این قتل ارتباطی به مسائل امنیتی نداشته بلکه مشکلات شخصی میان افراد تبهکار علت اصلی این درگیری مسلحانه بوده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۷    
ساعت 24-متهم، دستی روی مچ هایش که تازه از درد دستبند رها شده بود، کشید و رو به قاضی گفت: سحر، همسر صیغه ای ام، می گفت وقتی کوچک بوده، برادرش صادق چند بار به او تعرض کرده، رفتم تحقیق کردم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۸    
برنامه ماه عسل احسان علیخانی از روز دوشنبه 17 خرداد ماه و یک روزپیش از آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۸    
مجتبی محرمی پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در سوگ از دست دادن مادر خود عزادار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۴    
یادگار امام (ره) گفت: هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند؛ چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام می دانستند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با هماهنگی تولیدکنندگان گیلانی برای ارتقای کیفیت محصول، به دنبال تثبیت قیمت ها هستیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۲    
بیست و پنجمین کاروان پیاده گیلانیان به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به ناصرآباد میرپنجی قزوین رسیده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۶    
مراسم سومین روز درگذشت مادر بزرگوار طلبه شهید یوسف عموزاده در مسجد فاطمیه منظریه رشت برگزار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۲    
مقام معظم رهبری موضوع را به هیات حل اختلاف قوا ارجاع می دهند و نهایتاً این هیات نیز نظر شورای نگهبان را می پذیرد و در نهایت، مقام معظم رهبری این نظر را به مجلس ابلاغ می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۲    
من خودم را قطعا فمینیست می دانم، فمینیسم معرف اتحاد و انصاف است. من فمینیستم و کاش شما هم فمینیست باشید، یا بشوید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۶    
مدلینگ معروف بعد از دو هفته به اینستاگرام بازگشت و موضوع دستگیری خود را تکذیب کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۰    
هادی حق شناس، اقتصاددان معتقد است؛ یکی از عوامل افزایش چک های برگشتی، وابستگی بیش از اندازه فعالیت های اقتصادی به منابع بانکی است اما بخش عمده این افزایش چک های برگشتی از رکود حاکم بر اقتصاد کشور ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۱    
ارتش آمریکا از آغاز حمله گسترده کردها به شهر استراتژیک منبج در شمال سوریه خبر داد که از پایگاه های اصلی داعش محسوب می شود و اهمیت ویژه ای برای طرف های درگیر دارد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه 2 هزار و 856 مسجد در استان وجود دارد، تصریح کرد: مساجد گیلان برای ماه پرفضیلت رمضان غبار روبی و مهیا خواهند شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۵    
به واقع وقتی ما در بعضی رسانه های کشوری می دیدیم که در کنار بعضی اسامی پرانتزی گذاشته شده و نام اصلاح طلب و یا اصولگرا به آن ها داده شده انگشت حیرت بر دهان می گذاشتیم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۳    
قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 12800 تومان و برای زولبیا و بامیه درجه دو 12 هزار و 300 تومان است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۴    
به گزارش گیل خبر، محمدرضا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر از فوت کردن پدرش داده است. هوالحق خداحافظی با عزیز، تلخ است و تلخ ترینش، بدرود
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۹    
تمامی پیکسل های رنگی درخشان نمایشگر گوشی هوشمند نیروی قابل توجهی از باتری را طلب می کنند و از این رو کاهش روشنایی نمایشگر می تواند به افزایش عمر باتری دستگاه کمک قابل توجهی نماید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۷    
با توجه به عملکرد نامناسب فراکسیون ولایت قطعا تا یکسال آینده شاهد تحولات و رخدادهایی در این فراکسیون خواهیم بود و فراکسیون ولایت خود را برای ایجاد تغییراتی در هیات رییسه سال آینده آماده خواهد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۸    
بنده جزء فراکسیون امید هستم و خود را پایبند به این فراکسیون میدانم و معتقدم که در مورد انتخاب آقای لاریجانی حادثه غیر مترقبه ای رخ نداده است و اینگونه نیست که آقای لاریجانی در مقابل فراکسیون امید ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۹    
عامل تیر اندازی به سمت محیط بان رودبار که اقدام به شلیک توسط اسلحه شکاری نموده بود به دو سال حبس محکوم شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۳    
نماینده ولی فقیه در گیلان از افزایش 10 درصدی نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: در مجلس خبرگان رهبری دغدغه چایکاران را به رئیس جمهور اعلام کردم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۳    
بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان گیلان بیانیه ای صادر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۷    
اعضای بدن یک جوان آستانه ای که بر اثر سکته مغزی جان خود را از دست داد، با رضایت خانواده آن مرحوم به بیماران نیازمند اهداء شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۱    
زمزمه های تشکیل یک فراکسیون جدید و جدایی اصولگرایان میانه رو از پایداری ها در راهروهای مجلس بیشتر و بیشتر می شود.