یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۲:۰۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 27 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۴    
همسرم دو سالی هست به رحمت خدا رفته سه تا پسر دارم همه ماشاءالله برای خودشون کسی هستن اما از پس نگه داشتن من بر نمیان. یکیشون وکیله، یکی استاد دانشگاه است و یکی هم پزشکه.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۲    
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان گیلان از توقیف 60 فروند شناور و یک هزار و 210 صیاد غیرمجاز در سه ماه نخست امسال خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۰    
بر اساس این خبر بعد از تلفات بالای تروریست های داعش در مقابله با نیروهای ارتش عراق در عملیات بازپس گیری فلوجه؛ این گروهک تروریستی به استفاده از کودکان برای مقابله با نیروهای ارتش عراق روی آورده بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۰    
این موفقیت در حالی انجام شد که لیست امید ،از افراد شناخته شده و مطرح اصلاح طلبان و اعتدالگرایان نبودند و مردم ،تنها به لیست مورد حمایت آنان رأی دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۶    
تصویری از بیرانوند منتشر شده که جنجال ساز شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۶    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۷    
قیمت سکه طرح قدیم در آخرین روز کاری هفته به یک میلیون و47هزار تومان رسید تا رکوردی جدید را در افزایش قیمت به ثبت برساند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۴    
” ابوذر ندیمی طی دو یادداشت درباره خبر منتشر شده مبنی بر این که ندیمی با نیکفر دیدار داشت اظهار داشت: دو برخورد اتفاقی در نمازخانه و ساختمان مجلس را به نام دیدار ثبت کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
برآورد می شود که در سال 2030 بیماری دیابت هفتمین عامل مرگ و میر در انسان خواهد بود. مرگ و میر ناشی از دیابت در سال 2011 معادل با مجموع مرگ های ناشی از بیماری های مهم واگیر از جمله ایدز ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۰    
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نزسا روز گذشته دو تیم تروریستی را با تعقیب و گریز و اقدامات اطلاعاتی در منطقه اشنویه متلاشی کرده و 9 نفر از این اشرار را به هلاکت رساندند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۱    
جمهوری اسلامی ایران علیه دولت آمریکا به دیوان بین المللی دادگستری(دادگاه لاهه) شکایت کرد که در آن تاکید شده است آمریکا تضمین کند اقدامات اجرایی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۵    
علی کریمی تصویری جالب از دخترش را روی صفحه اجتماعی خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۳    
قاتل پس از سوء استفاده از کودک و کتک زدن وی، آنقدر وی را تکان داد که نوزاد دچار آسیب مغزی و ستون فقرات شد و در نهایت او را خفه کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۷    
عشق قدیمی از او قاتل ساخت، برای اینکه به عشق قدیمی اش برسد دست به جنایتی هولناک زد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تعطیلی 2 هزار و 300 شرکت تعاونی به دلیل تنگنای مالی در استان خبر داد و گفت: اکنون در حال پالایش این تعاونی ها هستیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۹    
استاندار گیلان با بیان این مطلب که سابقه درخشان دکتر روحانی در نظام جمهوری اسلامی مبین درایت وی است عنوان کرد :تجربه ایشان در شورای امنیت ملی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
کارگر فروشگاه وال مارت که روز گذشته دو کارمند این فروشگاه را با اسلحه گرم گروگان گرفت و در نهایت با شلیک گلوله پلیس کشته شد، یک مهاجر ایرانی مقیم آمریکا بوده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۴    
محققین سوئدی با کنترل پروتئین موثر در سلول های سرطان کبد موفق به درمان این بیماری شدند. سرطان کبد به عنوان یکی از شایع ترین سرطان ها در جهان شناخته می شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۱    
...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۵    
سفر به مرکز تفریحی دیزنی لند، پای رضا ضراب را به زندانی در ایالات متحده آمریکا گشود. روزنامه حریت، چاپ ترکیه، از به تعویق افتادن جلسه رسیدگی به اتهامات این تاجر طلای ایرانی- ترکیه ای خبر داده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۶    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی روزهای پایانی هفته جاری، نیمه ابری همراه با بارش های پراکنده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از انهدام باند و دستگیری 12 نفر از فعالان شرکت هرمی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۱    
سعید حجاریان از فعالان اصلاح طلب، با نشریه دانشجویی آوا، ارگان رسمی انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز، درباره دوم خرداد و فراز و فرودهای آن گفت وگو کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۲    
محمد جواد ظریف گفت: ایران می تواند شریکی مهم در زمینه های تجاری، سیاسی و اقتصادی برای آلمان در منطقه باشد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعت ایجاد بحران ها در منطقه از سرعت حل آ ن ها بیشتر است، گفت: نفع اصلی بحران های ایجاد شده در منطقه نصیب صهیونیست ها می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۴    
مدیر عامل اسبق یک شرکت حمل و نقل هوایی در حال سواستفاده جنسی از دختری در مقابل دیدگان متعجب دو تن از دوستان قربانی در یک پارک بازداشت شد. پس از بازداشت این مرد 9 دختر دیگر نیز علیه وی شکایت کرده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۰    
دادستان آبادان و بنده به صورت مستقیم در حال پیگیری موضوع هستیم و اگر مأموران ما قصوری داشته باشند به طور قطع با آنها برخورد خواهیم کرد اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر اینکه پلیس وی را شکنجه داده وجود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۴    
پلیس راهور اعلام کرد صبح روز گذشته در محور دماوند به تهران 12 خودرو با یکدیگر برخورد کردند .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۶    
پلیس فلوریدا می گوید جسد کودکی را که توسط یک تمساح ربوده شده بود پیدا کرده است. ساعاتی قبل پلیس اعلام کرده بود که او بدون شک مرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۰    
طی یکی دو روز اخیر خبری با عنوان مردان مسلح خانواده آبادانی را دم افطار به گلوله بستند در شبکه های مجازی انتشار یافته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۴    
محققین کانادایی با بکارگیری سلول های بنیادی موفق به درمان بیماری ام اس شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۵    
فرانک والتر اشتاین مایر گفت که ایران و آلمان نگران عدم ثبات در خاورمیانه هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۹    
میلاد کمندانی بازیکن سابق قرمزها فصل آینده در باشگاه دیگری توپ می زند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۳    
موسسه پژوهش های سرطان سازمان ملل متحد پس از بررسی هزار پژوهش انجام شده به این نتیجه رسید که نوشیدنی های بسیار داغ احتمالا برای انسان سرطان زا است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰    
دستگاه مکش غذا به افراد دارای اضافه وزن پیشنهاد می شود و مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا قرار گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع دو فقره حادثه مرگبار رانندگی در محور رستم آباد رودبار و لنگرود خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته و یک نفر مجروح شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: قارون های منطقه با استکبار جهانی با هم یکی شده اند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۰    
برخلاف گفته های وزوایی سال 95 نه تنها به سال شکوفایی مبدل نشد بلکه به سال سقوط کامل چوکا منجر شد طوری که در طی سه ماهه اول سال 95 به علت عدم پرداخت حقوق کارکنان ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۷    
رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر از عزل شهردار به دلیل قانع نشدن از پاسخ های وی در نشست اخیر خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۵    
دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت : هنوز خطر پوپولیسم و افراط گرایی از انقلاب دور نشده و اصولگرایان و اصلاح طلبان واقعی هنوز به هم نیاز دارند و باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم کیان کشور را حفظ ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۳    
پارسال اما همین موقع ها در آستانه سفره آبی، ناگهان باران بارید ومهمانان که هنوز در راه بودند، از چلچله هایی که آوازشان از آبهای اروند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۷    
استاندار گیلان در نشست با مدیران بخش کشاورزی استان با اشاره اقدامات اثر بخش دولت در بخش کشاورزی طی 3 سال گذشته افزود : توسعه بخش کشاورزی جزو سیاست ها و اولویت های استان است .