سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۰۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 20 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۵    
اختصاصی گیل خبر/جبار کوچکی نژاد با ا اشاره به سخنان حجت الاسلام رفیعی در مورد مقایسه مع الفارق حجاب در استان گیلان با اروپا گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۶    
جناب رفیعی بزرگوار کاش حضرتعالی دراین ایام سری نیز به مزارع وشالیزارهای کشاورزی گیلان می زدید ونظاره گر تلاش وکوشش گیلانی های عزیز خصوصا بانوان محترمه بودید ومی دید ید که این شیرزنان گیلانی چگونه ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۱    
می گوید مرگ حق مقتول بوده است. خواهرش تمام زندگی اش بوده و مقتول تمام زندگی اش را تباه کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۰    
روزیکه حماسه حضور ها را رقم زدیم نامی از گیلان در خاطرتان نبود؟ ما را با بی حجابی اروپا مقایسه می کنید؟
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به سخنان عجیب یک استاد حوزه علیمه قم درباره مردم گیلان واکنش نشان داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۵    
نیروهای امنیتی سپاه فجر طی ایک عملیات دوازده نفر را دستگیر کرده و تعدادی از افرادی که به عنوان مالک آتلیه، مانکن و طراح لباس فعالیت می کردند نیز شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته اند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۶    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان جزئیات رسیدگی به پرونده یک شرکت ایزوگام در این استان را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه 4 شهید از شهدای هفتم تیر استان گیلان هستند گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۸    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن و فوت مهدی کروبی را در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۵    
انتظار می رود در سال های آینده روند عرضه نیروی کار زنان در بازار کار کشور با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند و ترکیب غالب آن را نیروی کار دارای تحصیلات عالی تشکیل دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۹    
خواننده زیرزمینی که علاقه شدیدی به فوتبال دارد، خود را وارث شماره 7 مجیدی در استقلال دانست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۷    
ماریا شاراپووا به دلیل دوپینگ در مسابقات اوپن استرالیا در ماه ژانویه و مصرف ملدونیم دو سال محروم شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابزار تأسف از تشدید اختلافات و برخی بداخلاقی های سیاسی گفت: نباید اجازه دهیم تا اختلافات به خصومت و کینه بیانجامد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۸    
در پی مشکلات پیش آمده برای اکران آادت نمی کنیم ، تهیه کنندگان و پخش کننده این فیلم سینمایی با انتشار بیانیه ای به این اتفاق واکنش نشان دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه شغل 92.5 درصد از پدر کودکان کار کارگر ساختمانی وحدود 5 درصد نیز کشاورز هستند گفت: شناسایی کودکان کار در 3 شهرستان آستارا ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۳    
حضور مهدی تارتار در تیم سپیدرود رشت منتفی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۴    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان از کاهش دما، افزایش ابر، بارندگی و رعد و برق در پایان هفته برای گیلان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۸    
از حدود دو سال قبل متوجه حضور نیلوفر در کلاسهای عرفان شدم و از همان زمان وی در کانالهای مختلف تلگرامی عضو شده بود؛ زمانیکه مطمئن شدم همسر و پسرم در خواب هستند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۹    
محسن بنگر کاپیتان پرسپولیس در لیگ پانزدهم به تراکتورسازی پیوست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۸    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان، از مصدومیت پنج نفر به دلیل تصادف در محور رشت به پیربازار خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۵    
علی کریمی همچنان یکی از پرطرفدارترین چهره های باشگاه پرسپولیس است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
بر اساس این گزارش، علی مجیدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت: به دلیل دشوار بودن مسیر، آتش نشانان مجبور شدند قسمتی از مسیر دسترسی را به صورت پیاده بروند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۷    
بدن افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف مستعد وبا هستند و خوشبختانه سال گذشته در استان همدان موردی از ابتلا به بیماری وبا گزارش نشده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۹    
در تصویر زیر سلفی یک هوادار با سعید معروف و خودروی لوکسش جالب است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۳    
این عضو خانواده کیارستمی وضعیت جسمانی کیارستمی بعد از عمل را چنین توصیف کرد: اوضاع جسمی آقای کیارستمی کمی بهتر است و پزشکان تا به این لحظه درباره مرخص شدن ایشان از بیمارستان در روزهای آینده هیچ ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۰    
ماموران در همان ابتدا با جسد خون آلود زنی جوان در کنار شوهر زخمی اش روبه رو شدند و خیلی زود بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۷    
مقایسه درآمد حاصل از حج واجب و تمتع برای عربستان با درآمد حاصل از نفت نشان می دهد نمی توان سهم تأثیرگذاری برای درآمد گردشگری مذهبی در اقتصاد این کشور قائل شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹    
سیدعلیرضا موسوی جزایری دانش آموز دبیرستان سعادت شهرستان دزفول بعد از اینکه پزشک معالج اش وی را از هرگونه فعالیت ورزشی منع می کند به اجبار معلم ورزش مجبور به ورزش کردن شده که در نهایت منجر به مرگ وی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۰    
بازیگر کشورمان از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۵    
پلیس در پاکستان می گوید زنی را در لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور به اتهام کشتن دخترش، زینت که 17 سال سن داشته، دستگیر کرده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۹    
امروز که دیگر انتخابات تمام شده است فضای سیاسی کاملا شفاف است (اگرچه برخی منافقانه در تمامی اردوگاه ها حضور دارند و دیگر حتی عنوان مجاهدین شنبه هم وضع آنان را پوشش نمی دهد و باید مجاهدین پس از روشن ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۰    
استاندار گیلان گفت: امروز با شاخص هایی که دولت تعیین کرده، هر کار بزرگ صنعتی را بدون پیوست زیست محیطی جایز نمی دانیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۴    
مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی از مسئولان باشگاه پرسپولیس دلگیر است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۴    
واقعیت این است که گیل خبر و بسیاری از دیگر رسانه ها بارها نسبت به پوشش اخبار نظام پزشکی و مشکلات علوم پزشکی گیلان در کنار ادارات دیگر اقدام کرده است اما تاکنون دیده نشده که از اخبار گیل خبر نیز جایی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۵    
صبح امروز بزرگ ترین تصفیه خانه فاضلاب در داخل شهر صنعتی رشت با حضور معاون محیط زیست کشور به بهره برداری رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۹    
مهاجم فصل گذشته تیم نفت تهران به استقلال پیوست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۶    
منابع صهیونیستی از کشته شدن 4 نفر و زخمی شدن دست کم 6 نفر در پی تیراندازی در یک مجتمع تجاری در مرکز تل آویو خبر دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۳    
بازیگر زن سینما و تلویزیون با روشی جدید در دام کلاهبرداری افتاد تا جایی که این هنرپیشه به خاطر واریز پول به حساب این فرد به دادسرا تهران شکایت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۷    
معضل بارداری زنان معتاد باید ساماندهی شود. باید بحث پیشگیری از بارداری زنان و مردان معتاد اجرایی شود تا شاهد به دنیا آمدن کودکان معتاد در خرابه های شهر نباشیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۸    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا علت تامه حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان – سرخه استان سمنان را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۳    
فیلم سینمایی فروشنده تازه ترین ساخته اصغر فرهادی که توانست دو جایزه از کن را به خود اختصاص دهد حق امتیاز توزیع فیلم در ایران را به یکی از تهیه کنندگان شبکه نمایش خانگی واگذار کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۴    
آتشی که صبح دیروز به دامن طبیعت زیبای منطقه پاسارگاد در تنگه بلاغی یا تنگه خرسی افتاده است، طی 24 ساعت گذشته با کمک باد بخش زیادی از گیاهان این منطقه خصوصا درختان و درختچه ها را خاکستر کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۸    
سخنان حجت الاسلام ناصر رفیعی درخصوص بی حجابی در گیلان و شباهت آن به اروپا و حضور زنان نیمه عریان و عریان در این استان واکنش های متعددی را در داخل استان گیلان بوجود آورده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مشکل دلواپسان نه با خود شجریان است نه با آوای ربنا. حتی با مواضع اجتماعی او هم چندان مشکل ندارند یا جدی نمی گیرند. مشکل جای دیگری است...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۹    
مهندس مسرور در بازدید از مرکز ارتقا مهارت کارگران شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی ابراز داشت:این مرکز به مرکز رشد آموزش فناوریهای راهبردی نوین و پیشرفته ارتقاء یابد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۷    
پخش تیزر فیلم های ایرانی از شبکه ی ماهواره ای جم به یکی از مشکلات تازه ی اکران فیلم ها در سینماهای ایران تبدیل شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۷    
فرزند نماینده ولی فقیه در استان گیلان نسبت به اظهارات حجت الاسلام والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه قم و سخنرانی مشهور تلویزیونی در مورد مردم استان گیلان واکنش نشان داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و پزنده شهرستان رشت گفت: برای ماه رمضان امسال، قیمت مصوب آش شله قلمکار ممتاز کیلویی 15 هزار تومان و حلیم درجه یک کیلویی 12 هزار و 500 تومان در رشت تعیین شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۶    
برای به دست آوردن سن عقلی راه های زیادی وجود دارد و معمولا کارشناسان از تست های خاصی استفاده می کنند .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ثبت 295 تقاضای دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی در راستای ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط در این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۱    
در این کلاس فواید استفاده از کود کمپوست خانگی، تفاوت های کمپوست و ورمی کمپوست بررسی شد و آموزش های لازم جهت تولید کمپوست به بانوان حاضر توضیح داده شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۲    
سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت در هفته محیط زیست با توزیع فیلم و بروشور به افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان نسبت به مشکلات محیط زیستی شهر رشت اقدام کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۳    
شهروندان رشتی می توانند برای حفظ محیط شهری و رفاه حال خود کیسه زباله مخصوص خودرو دریافت کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۴    
اختصاصی گیل خبر/ صفحه اول روزنامه های صبح پتجشنبه گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۸    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال کم نمایندگان برای عضویت در کمیسیون فرهنگی این مسأله را ضعفی نگران کننده دانست که باید برطرف شود.