سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۱۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 17 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۷    
استاندار عصر امروز در جلسه ی ستاد تنظیم بازار استان که در آستانه ی ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: مخالف توزیع برنج خارجی در گیلان هستم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۳    
عضو هیات مدیره استقلال می گوید روند جذب بازیکن در تیمش متوقف نشده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۰    
تروریست های داعش، برای جلوگیری از پیشروی ارتش عراق در فلوجه، یک نوزاد 40 روزه را بمب گذاری و در مسیر نیروهای ارتش قرار دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۷    
محمد سرشار مدیر شبکه کودک و نوجوان و احسان عسگری مدیر طرح و برنامه این شبکه درباره رویکردها و برنامه های رمضانی شبکه توضیحاتی ارائه دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۰    
10 درصد افزایش میانگین تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی سال 1395 نسبت به پارسال تصویب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۷    
دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۱    
استقلال برای لیگ شانزدهم با شرکت چینی لینینگ برای اسپانسری لباس هایش به توافق رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۸    
سازمان سینمایی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که سینماهای کشور مجاز به نمایش فیلم 50 کیلو آلبالو نیستند. از این رو خواهشمندیم سینماهای مذکور اقدام به بستن سانسهای اینترنتی خود کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۳    
آسمان گیلان با نفوذ سامانه ای از غرب کشور غبارآلود می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۷    
عوامل برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری در تدارک اکران عمومی این فیلم در تابستان امسال هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۱    
علی دایی برای دومین سال پیاپی به عنوان سرمربی صبا انتخاب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۵    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بزرگترین مشکل این مردم بیکاری جوانان شان است، تصریح کرد: جمله تکان دهنده مقام معظم رهبری در مورد بیکاری جوانان جای هیچگونه تعللی برای مسئولین را باقی نگذاشته ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۷    
استاندار گیلان در جمع اعضای ستاد بزرگداشت آیت ا... امینیان گفت : متانت و صداقت در گفتار و کردار موجب انس و الفت عمیق مردم با این روحانی محبوب شده بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۵    
ربنا متعلق به من هم نیست. متعلق به مردم است. جزو زندگی و عواطف مردم است و هیچکس حق ندارد آن را از مردم بگیرد. من که صاحب این اثر هستم و در واقع آن را خلق کردم هم می گویم متعلق به مردم است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد صفحه غیر اخلاقی علیه شهروند گیلانی در اینستاگرام خبرداد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۴    
ملت شریف ما لایق احترام و تکریم هستند؛ اما برخی از افرادی که به کنسرت می روند، رعایت نمی کنند؛ بنابراین اگر محیط سالم سازی شود، هم از کنسرت لذت می برند و هم کنسرت سالم برگزار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۲    
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید قالیباف در مسائلی که به وی سپرده شده است خوب عمل می کند و بعید می دانم بخواهد در انتخابات شرکت کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
این عنوان حاجی که باب شده، من واقعاً می گویم که یک تحریفی دارد انجام می شود نسبت به جنگ ما و ما هم خودمان خوش مان می آید. می نشینیم نگاه می کنیم، گوش می دهیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۳    
تیم فوتبال شهرداری فومن که قهرمانی اش در لیگ سه و صعود به لیگ به دسته دوم فوتبال کشور را دو هفته قبل مشخص کرده بود عصر امروز جشن قهرمانی اش را در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۷    
حجت عطایی رئیس راه و شهرسازی بندرانزلی از آزادسازی اراضی دولتی به مساحت 500 مترمربع و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۱    
گفتنی است قبل از شروع این مسابقه اتحاد مثال زدنی در فوتبال مازندران بوجود آمده بود به طوریکه سایت مازندرانی مازندلیگ ضمن توجه و جلب اتحاد بین تیم های مازندرانی از حضور هواداران تیم های دیگر مازندرانی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۸    
نقش خانم های خانه دار در تولید کمپوست بسیار پررنگ است؛ زیرا وقتی مادر خانواده یاد بگیرد چگونه می تواند از همین زباله ای که در دست دارد و شاید به نظر چیز بی مصرفی باشد بهترین استفاده را بکند این در ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۱    
در حالی در دو سال اخیر دولت تغییری در ساعت کاری کارکنان در ماه مبارک رمضان ایجاد نکرد که شواهد حاکی از آن است امسال نیز تغییری در ساعت کاری سازمان ها و ادارات دولتی وجود نخواهد داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: گزارش سالانه آمریکا تأثیری در سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران ندارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۶    
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت خراسان جنوبی، گفت: با مصرف سبزیجات، نان و غلات سبوس دار و میوه ها در وعده های سحری و افطاری وعده های سالم تری را خواهیم داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۱    
بانک مرکزی برای امروز نرخ 38 ارز را تغییر داد و دلار را 3048 تومان قیمت گذاری کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۹    
مدافع ملی پوش فصل پیش تیم ملوان به تیم استقلال خوزستان پیوست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۳    
مراسم گرامیداشت اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی(ره) شهید سید یونس رودباری، با حضور خیل عظیم مردم و مسئولین در مصلی رودبار برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۱    
فرماندار ماسال از گازگرفتگی یک زن و شوهر جوان، کودک 9 ساله و نوزاد چهار ماهه اهل قزوین داخل چادر مسافری در ییلاق این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۲    
پسری نوجوان که متهم است ستایش، دختر شش ساله افغان را پس از تعرض به قتل رسانده است، در دومین جلسه تحقیق در دادگاه کیفری استان تهران که غیرعلنی برگزار شد، منکر ارتکاب به تعرض شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۲    
ماه عسل 95 با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی از امشب – دوشنبه – کار خود را آغاز می کند و حدود ساعت 19 به پیشواز ماه مبارک رمضان می رود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۵    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری بدرقه شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا از سپاه شهرستان رشت
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۲    
پس از گذشت زمان، مسلما زمین می تواند خود را بازسازی کرده و هرگونه نشانه ای از وجود انسان را پاک کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۹    
لیست اولیه عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون های تخصصی خانه ملت مشخص شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که برای حفظ سلامت کبد، کنترل اندازه دور کمر، مهم تر از کنترل وزن است و چربی دور کمر، نشان دهنده ریسک ابتلا به بیماری کبد می باشد
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۵    
محققان از کشف شهری باستانی در زیر آبهای یونان خبر داده اند که نه توسط انسان بلکه به وسیله میکروبها ایجاد شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۵    
نماینده صومعه سرا در مجلس با خواندن شعری نسبت به عدم بیان آسیب های اجتماعی از سوی برخی نمایندگان انتقاد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۳    
یک متخصص تغذیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پای مرغ حاوی ویتامین هایی از جمله A , D و همچنین فسفر، منیزیم و کلسیم و کلاژن است به همین دلیل یک مکمل غذایی محسوب می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۴    
گیر فیت 2 از نمایشگری بزرگتر و با کیفیت تر سود می برد و بر خلاف گیر فیت با تمامی گوشی های هوشمند که نسخه 4٫4 اندروید و جدیدتر را اجرا می کنند، قابل استفاده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۱    
دستگاه آنالایزر کلر تولیدی کنسرسیوم دانش محور کاسپین منطقه آزاد انزلی با کنار زدن رقبای اروپایی و آمریکایی موفق به صادرات محصول تولیدی به جمهوری آذربایجان جهت استفاده در تصفیه خانه های بزرگ این کشور ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۵    
قرار بود 12 خرداد 95 آلبوم جدید محسن چاوشی وارد بازار موسیقی شود که باز هم به تعویق افتاد و هنوز زمان مشخصی برای انتشار این آلبوم اعلام نشده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش از پایان زمان ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فردا (سه شنبه/18 خرداد) خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش ساعات محدوده طرح زوج و فرد پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۰    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی بار دیگر از انتصاب مدیرغیربومی هلال احمر انتقاد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در تذکری خواستار حفظ شان و اقتدار مجلس توسط نمایندگان شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۴    
ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی گفت: مصطفی پاشایی پنج آهنگ خوانده است و با توجه به مراحل اخذ مجوز از وزارت ارشاد، چند ماه دیگر آلبوم او روانه بازار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۱    
لئو و الیوت تراورز هر دو نوعی بیماری نادر رنج می برند که بر اساس آن، اگر غذا نخورند به کما می ورند!
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۲    
بی توجهی مرد جوان هنگام رانندگی، مرگ هولناک دختر 3 ساله اش زیر چرخ های عقب خودرو را رقم زد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۹    
انجمن شعر وادب شهرستان رودبار برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۶    
به دنبال ثبت تصاویر حاشیه ای و زرد بعضی خبرنگاران و عکاسان از اعضای شورا محمودباقری نیز نسبت به این اقدامات اعتراض کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۶    
سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: علیرضا منصوریان در استقلال موفق می شود زیرا هواداران خواهان حضور وی هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با هماهنگی دادستان استان یک شعبه ویژه برای برخورد با روزه خواری و متظاهرین به روزه خواری و هنجار شکنان در این ماه در دادگستری دایر شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۴    
این نماینده مجلس دهم، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دهم گفت: به طورحتم مرکز پژوهش های مجلس با عنایت به فرمایشات امروز رهبری می تواند چارچوب حرکتی مجلس در دوره دهم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۸    
نماینده مردم لنگرود در مجلس از افزایش حجم تخریب جنگل ها و منابع طبیعی در کشور انتقاد کرد وگفت: برای حفاظت از جنگل های کشور، بسته حمایت از محیط زیست که در مجلس نهم آماده شد در مجلس دهم پیگیری می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
نمایش پایتخت با بازی محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر و علیرضا خمسه در کانادا، آمریکا و اروپا روی صحنه می رود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۳    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید جهانگیر جعفری نیا مدافع حرم در رشت آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۰    
به گفته محققان دانشگاه مک مستر کانادا، مکمل غذایی مورد مطالعه حاوی ترکیبی از 30 ویتامین و مواد معدنی دارای پتانسیل کاهش روند پیشرفت بیماری های عصب شناختی نظیر آلزایمر و پارکینسون است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۴    
امروزه مشاهده یک وسیله نقلیه همه جا رو، یک قایق و یا یک موتورسیکلت که در پارکینگ یا گاراژ فضای باز خانه ها پارک شده اند، مورد عجیبی نیست ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب محیط زیست بلای جان اقتصاد و اجتماع ما شده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۰    
اختصاصی گیل خبر/ صفحه اول روزنامه های صبح دوشنبه گیلان گیل خبر