یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۵:۱۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 1 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۰    
عقاب قلعه ما مدتی است که شاهین کوچکی در لیگ های پایین تر است و دارد تلاش می کند که پر درآورد و به لیگ های بالارت پرواز کند اما مدیریت سیاسی حاکم بر ورزش همیشه سد راه بوده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری یک قاتل طی 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۸    
پس از چندین ماه مذاکره، سران بارسلونا برای اسپانسر پیراهنشان با کمپانی نایکی به یک توافق بزرگ و تاریخی دست یافتند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
شهردار رشت تاکید کرد: اعتقاد قلبی من و همه همکارانم در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این است که امروز اقتصاد در جغرافیای گیلان از دل فرهنگ خارج می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۳    
تصاویری دیده نشده از دیدار آیت الله اشکوری نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان با سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجۀ روسیه، هنگام پخش یک آهنگ مشهور روسی به نام کالینکا ، به انجام حرکات موزون پرداخت!
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
سازمان ملل متحد در ماه دسامبر گذشته، آغاز رقابت برای تصدی این سمت را اعلام کرد و از 193 عضو این سازمان خواست یک زن را برای تصدی این سمت معرفی کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: یک پیرزن 71 ساله و تنها در شهرستان دزفول به وسیله روسری خود را حلق آویز کرد و به زندگی خود پایان داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
به تازگی تصاویری از مدل پورشه کاین 2018 فاش شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: از زمان امضای برجام تاکنون سه میلیارد و 481 میلیون دلار در 41 طرح کشور سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که آیت الله جنتی حاضر به کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان نیست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان از اجرای پروژه نسل سوم و نسل چهارم تلفن همراه در این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
اکنون بعد از هزاره ها از آن نخستین شب، انسان امروز،همچنان وارثِ همان ادراکِ سبزوُ روشن است؛و همچنان چشم به آن درختِ نامعلوم دارد ، و آن شاخه ی نور، و آن سیبِ سرخ آتشین، که جان وُ جهانش را ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
وزیر امور خارجه در مورد بیانیه مشترک اخیر آمریکا و سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا مبنی بر تشویق بانک های بزرگ جهت سرمایه گذاری در ایران ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۷    
خودرو ال90 به دلیل تقاضای بالا، با قیمت 39 میلیون و 800 هزار تومان، پرفروش ترین خودرو زیر 50 میلیونی ساخت داخل شد و در مقابل سمند به سبب فروش پایین، کم تقاضاترین خودرو ساخت داخل نام گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۵    
ناریندرا مودی به دعوت رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا دوم خرداد وارد تهران می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۲    
مرکز آمار از منفی شدن تورم در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹    
در اولین نشست هیات مدیره جدید خانه مطبوعات گیلان مدیرعامل جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۳    
گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 سامسونگ نیز همچون دیگر اعضای سری گلکسی از بدنه ای فلزی با گوشی های گرد بهره می برند که در قاب جلویی به دکمه هوم مستطیلی شکل ادغام شده با سنسور اثر انگشت تجهیز شده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۰    
بر اساس مفاد قانون بودجه 95 کل کشور که امروز از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، هزینه آب و برق مصرفی شهروندان در سال 95 افزایش یافت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۷    
وریا غفوری از آن دسته بازیکنانی بود که هم در لیست پرسپولیس قرار داشت و هم در لیست استقلال.گفته می شود او با استقلال به توافق رسیده و قرارداد داخلی امضا کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۴    
تابستان سال گذشته بر اثر گرما شدید در کراچی که با قطع برق برای ساعات طولانی در بخش های وسیعی از این شهر همراه بود، بیش از یکهزار و 200 نفر تنها در مدت دو روز جان خود را از دست دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۸    
کوین اسپیسی در یک مراسم خیریه در کن گفت: در فیلم های خارجی دو چیز وجود دارد که ترامپ بیش از همه از آن ها متنفر است : خارجی ها و خواندن
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه بندرانزلی گفت: ملوان متعلق به مردم انزلی است و نمی شود که عده ای خاص با شرایطی خاص تصمیم گیرنده تیم باشند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۵    
ارتش امریکا در اقدامی که از امکان حمله ای قریب الوقوع حکایت دارد، به ساکنان رقه، پایتخت خودخوانده داعش در سوریه، هشدار داده است تا این شهر را ترک کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از تهیه و توزیع لوح فشرده با عنوان روح الله به مناسبت 14 و 15 خردادماه جاری در این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
دوم خرداد سالگرد درگذشت اسطوره استقلال ناصر حجازی است. علی کریمی اسطوره قرمزها علاقه شدیدی به حجازی داشت و همواره به یاد او است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه تنها با 400 هزار تن ما در تولید برنج خودکفا می شویم ،گفت: قرار بود در مدت سه سال مرکز تحقیقات برنج با همکاری وزارت جهاد کشاورزی افزایش تولید برنج را رقم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
روحانی آمر به معروف اسلامشهری به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مدیریت لاریجانی تا حدودی خوب بود ولی ضعف ها و کمبود هایی هم داشت، گفت: در مجموع می توان گفت لاریجانی توانست مجلس شورای اسلامی را اداره کند
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
سوشا مکانی که گفته می شد در لیگ ایران جایی ندارد و می خواهد به تایلند برود، حالا یک مشتری ایرانی پیدا کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه استان گیلان به نسبت استان های دیگر از بنیه اقتصادی ضعیف تری برخوردار است گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۰    
برادر دختر وقتی پی به این پیامک ها برد دست به قتل مرد جوان زد و با صدور حکم قصاص قاتل، این مرد در زندان مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مدیرعامل شهربان با اشاره به اینکه مقابله با باندهای بساط گستر وارد مرحله پیچیدگی های خاص شده است، از شناسایی پسران دستفروشی خبر داد که با لباس دخترانه، اقدام به دستفروشی می کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۱    
ماموران امنیتی فردی که سلاح به دست داشت را در نزدیکی یکی از پست های بازرسی کاخ سفید هدف قرار دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۸    
محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه رادیو و تلویزیون است که امروز 31 اردیبهشت ماه شایعاتی مبنی بر تصادف وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۸    
هفته نامه تماشاگران امروز در گزارشی خبر داده است که برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ، در بکی از قسمتهایش با 200 اصلاحیه مواجه شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان میزان تولید انرژی برق در این استان را دو برابر مصرف آن دانست و گفت: احداث خطوط انتقال و فوق توزیع و پست های جدید نیازمند سرمایه گذاری است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۳    
به گزارش گیل خبر، شاید این فصل یکی از بهترین فصل های مریبگری نادر دست نشان بوده باشد چرا که تیم نیم فصل اول او یعنی ماشین سازی هم به لیگ برتر
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۰    
اثر نقاشی از سهراب سپهری که به گفته کارشناسان بیش از 3 میلیارد تومان قیمت دارد این روزها در کنار خیابان است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی نفرولوژی و اورولوژی با بیان این که کنترل نکردن عارضه پرفشاری خون و دیابت از مهم ترین علل نارسایی کلیه در کشور است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شاید امروز بسته حمایت از صادرات را ابلاغ کنم، گفت: در این بسته ما دنبال ایجاد خط اعتباری برای محصولات صادراتی خود به کشورهای هدف هستیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۴    
تعداد کل مخاطبان روزنامه های ایران به اندازه بینندگان یک وب سایت خبری داخلی خبرگزاری و سایت های خبری زیر رتبه 20 در رده بندی الکسا نیز نیست و اگر قرار باشد این تعداد مخاطب را با مخاطبان کانال های ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۴    
بخشدار رحمت آباد و بلوکات از برگزاری دومین جشنواره توت فرنگی در شهرستان رودبار خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۸    
استاندار گیلان بر ضرورت حمایت از تیم های ورزشی استان تأکید کرد و گفت: به ورزش هایی که بیشتر مورد توجه است باید نگاه ویژه شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۲    
قصد داریم به معرفی 10 فیلمی بپردازیم که امسال در بخش های مختلف جشنواره کن حاضر بوده و جزء فیلم های خوب امسال هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۳    
ساعت 21 چهارشنبه شب فردی در تماس با ماموران پلیس مدعی شد خواهرش را به قتل رسانده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۰    
همین سال گذشته بود که فرماندار رشت پلاکارد شیطنت آمیز جمعی از مخالفان دولت را در دست گرفت و بعد مدعی شد که بدون اطلاع این کار صورت گرفته است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ترانه علیدوستی و شهاب حسینی برای حضور در فرش قرمز فیلم فروشنده اصغر فرهادی در جشنواره کن 2016 از ایران خارج شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۸    
فرهاد مجیدی از جمله حاضران در مراسم افتتاحیه رستوران بازیگر معروف بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۵    
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه حدود 50 هزار معتاد در گیلان وجود دارد گفت: حدود 2 درصد از جمعیت گیلان مواد مخدر مصرف می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل فرودگاه استان گیلان گفت: فرودگاه سردار جنگل رشت ظرفیت پذیرش 100 پرواز در شبانه روز را دارد و آماده سرمایه گذاری است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۶    
بسیاری از افراد نگران بدبو بودن نفس و یا دهان خود هستند، گرچه تشخیص این امر راحت نیست، اما قطعا رسیدگی به بهداشت دهان و دندان روشی مناسب برای جلوگیری از آن است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۶    
احتمال خرید امتیاز باشگاه نفت تهران از سوی مدیران باشگاه ملوان انزلی وجود دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است و قرن هاست شمار بسیاری از مادران در سراسر دنیا فرزندان شان را به خوردن صبحانه تشویق می کنند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
شرکت های فروش چای کیسه ای در سراسر دنیا با استفاده از خلاقیت در بسته بندی محصولات خود، سعی در جذب بیشتر مشتری می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۸    
علیرضا حقیقی بازی دیشب ماریتیمو را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد چون گلر یک تیم ملی سنگین ترین شکست عمرش را در این بازی تجربه کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۸    
پرونده بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نقتی که پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شدند، برای رسیدن به فرجام خواهی متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۳    
وقتی که در آن مناظره، آقای قالیباف می خواست نشان دهد که آقای روحانی، شخصیتی لیبرال یا طرفدار حقوق شهروندی نیست، به سراغ اتفاقات سال 78 رفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۷    
مراسم برترین های فوتسال بانوان جهان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۲    
تساوی 4 بر 4 استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان، سوژه قرمزها شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۳    
پرویز کلانتری، نقاش، طراح و نویسنده برجسته تاریخ ایران زمین در هشتاد و پنج سالگی و پس از خلق و ثبت برخی از ماندگارترین آثار، بدرود حیات گفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۷    
پیش بینی های او تا اینجای کار که غلط بوده است؛ چه آن زمان که با اعتماد به نفس گفته بود اصلاحات مرده است و چه بعدتر که تاکید داشت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از تعرض برخی سودجویان به حریم سواحل در استان های شمالی کشور با بهانه های واهی تحقق اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۶    
پس از عمل جراحی امیر نوری امیر جعفری، مجید و علی صالحی و سیاوش خیرابی از وی عیادت کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با تمام وجودم دوست دارم در تراکتور حضور داشته باشم اما تکلیف تیم مشخص نیست و ما زمان را از دست می دهیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۷    
بر اساس گفته های کارشناسان، تصاویر سه بعدی از آیفون 7 نشان می دهد تغییرات زیادی را نباید ازلحاظ ظاهری انتظار داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۸    
محققان دانشگاه کلمبیا پی به بیماری آسم در کودکانی بردند که در مناطقی از شهر زندگی میکنند که دارای کمترین درخت و فضای سبز است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۸    
فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت قزوین و آستارا اردبیل و بالعکس در روز نیمه شعبان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۲    
پیرمردی 70 ساله در خانه اش در رشت به قتل رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۳    
کارشناس هواشناسی گیلان هوای این استان را تا روز دوشنبه هفته جاری بارانی و ابرناک پیش بینی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۱    
باید به این مسئله تاکید داشت که اگر امروز چند فعال سیاسی و اعضای شورا و روزنامه نگاران و فعالان اجتماعی مغضوب واقع شده اند ٬ فردا دامنه آتش گسترش یافته و ممکن است دامان ما را هم بگیرد .