چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۱۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 22 خرداد 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 خرداد 1395 گیل خبر 2 خرداد 1395 گیل خبر 3 خرداد 1395 گیل خبر 4 خرداد 1395 گیل خبر 5 خرداد 1395 گیل خبر 6 خرداد 1395 گیل خبر 7 خرداد 1395 گیل خبر 8 خرداد 1395 گیل خبر 9 خرداد 1395 گیل خبر 10 خرداد 1395 گیل خبر 11 خرداد 1395 گیل خبر 12 خرداد 1395 گیل خبر 13 خرداد 1395 گیل خبر 14 خرداد 1395 گیل خبر 15 خرداد 1395 گیل خبر 16 خرداد 1395 گیل خبر 17 خرداد 1395 گیل خبر 18 خرداد 1395 گیل خبر 19 خرداد 1395 گیل خبر 20 خرداد 1395 گیل خبر 21 خرداد 1395 گیل خبر 22 خرداد 1395 گیل خبر 23 خرداد 1395 گیل خبر 24 خرداد 1395 گیل خبر 25 خرداد 1395 گیل خبر 26 خرداد 1395 گیل خبر 27 خرداد 1395 گیل خبر 28 خرداد 1395 گیل خبر 29 خرداد 1395 گیل خبر 30 خرداد 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۱    
وضعیت تن فروشی در پایتخت آرام آرام به سمت آژیر خطر کشیده می شود اما مسئولان همچنان از بیان آمارها و وضعیت هراس دارند و حتی وزیرکشور هم هیچ حرفی از این آسیب اجتماعی به بهارستانی ها نزد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۷    
زمانی که خورشید غروب می کند و صدای اذان در همه جا می پیچد باید بدانید که وقت افطار فرا رسیده است. در این زمان، همه افراد خانواده دور هم جمع می شوند و افطار می کنند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۰    
یکی از ماموران اورژانس در شهرضا از توابع استان اصفهان از مصدوم نزاع خانوادگی در آمبولانس و در مسیر بیمارستان کتک خورد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۷    
فناوری Bios Incube که توسط شرکت Bios Urn ساخته شده، یک انکوباتور است که بر تولید درختان از خاکستر انسان نظارت کرده و آنها را در خانه بازماندگان پرورش می دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۵۰    
هویج، دارای بالاترین میزان بتاکاروتن است. ویتامین A برای داشتن موهای براق و پوست سالم لازم است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۴    
به روزه داران توصیه می شود حتی دوغ گاز دار بر سر سفره افطار نیز مصرف نکنند چه برسد به نوشابه ها که ضرر بیشتری دارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۵    
ساعت پخش برنامه تلویزیونی ماه عسل در شب هایی که مسابقات فوتبال یورو 2016 روی آنتن می رود، با تغییر همراه است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۹    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که مرگ و میر ناشی از حمله قلبی در افراد متاهل در حدود 14٪ نسبت به افرادی که متارکه کرده اند کمتر است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۰    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اعلام کرد. ماده 5 الحاقی این لایحه، به معافیت های جدید برای فرزندان ایثارگران اختصاص داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۴    
احمدعلی راغب در پیامی به مناسبت درگذشت زنده یاد سبزواری می نویسد: شعر سبزواری، بیش از هرچیز، شعر برائت بود. برائت، مملو از یقین و اطمینان است اما هرگز آرام ندارد و با هیچ وصلی نیز از پای نمی نشیند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۲    
چه سخیف است که فردی وارد گیلان شود و از بانوان گیلان نقد غیر منصفانه کند / سخیف تر آن است که عده ای در داخل استان حرکت دهنده وسینه زن آن بخش باشند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۴    
پس از انتشار خبر فوت حبیب محبیان تصویری از جنازه وی در خروجی برخی کانال و سایت ها قرار گرفت، اما اولین بار چه کسی این تصویر را گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه تلاش نمایندگان حل مشکلات ملی، استانی و منطقه ای است، گفت: رودبار شهرستانی بسیار توانمند و با پتانسیلی بالا است اما همواره با مشکلات فراوانی روبرو بوده است
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۶    
برای حفظ محیط زیست و پیش از اعمال جرایم و مجازات ، به اموزش لازم و مفید نیاز داریم . حق بر محیط زیست از حقوق نسل سوم بشری است .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۵    
یاهو امروز اعلام کرد که پیام رسان یاهو مسنجر را در تاریخ پنجم آگوست به صورت رسمی تعطیل می کند. هم اکنون دانلود های نسخه های پیشین این پیام رسان دیگر در یاهو در دسترس نیستند و پس از این تاریخ کاربران ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۰    
در این دیدار مدیر منطقه پنج ضمن بحث و گفتگو با اعضای انجمن در خصوص مسائل و مشکلات انجمن نابینایان بر حل مشکلات این انجمن با همکاری همه جانبه شهرداری تاکید کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۰    
وی گفت بنده به عنوان یک طلبه رسما از همه مردم گیلان عذرخواهی میکنم اما قصد هیچ توهینی به مردم گیلان را نداشتم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۷    
از ابتدای سال 95 تا کنون تیم های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت 114 مورد خدمات در زمینه قفل درب منازل مسکونی و اماکن عمومی به شهروندان ارایه نموده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا هیچ مطالبه ای از مسئولین ندارند، خاطرنشان کرد: ما مسئولان، بدهکار شهدا هستیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در بازدید از ناحیه صنعتی آسیابسران املش گفت: تاکنون در استان به طور مستقیم برای هشت هزار نفر شغل ایجاد کرده ایم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۱    
شارژ کارتهای مشمولین طرح حمایت غذایی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از روز 22/3/95 برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر در استان گیلان آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۷    
به جای اینکه به کلام او دقت کنیم، مرتب او را محکوم میکنیم که چرا چنین گفته است، او ادعا نکرده که بالا شهر تهران یا دیگر استانها و یا اروپا چنین نیست، بلکه خواسته از باب وظیفه واقعیتی را بیان کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه در این استان دو هزار و 816 مگاوات برق تولید می شود، گفت: امکان تبادل انرژی برق از طریق یک خط ارتباطی به جمهوری آذربایجان فراهم است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات دیدار بادران تهران و سپید رود رشت صادر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۲    
مدیر منطقه 5 از انجام 41 هزار مترمربع آسفالت در سطح منطقه پنج از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد بطوری که در مقایسه با مقدار آسفالت انجام گرفته در سه ماهه اول سال گذشته رشد چهار برابری را دارا می باشد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۶    
یک استاد دانشگاه زن یمنی مقیم سوئیس در اقدامی عجیب اقدام به برپایی نماز جمعه مختلط به امامت یک زن در یکی از مساجد این کشور کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۳    
دو سورپرایز استقلال مشخص شدند و سرمربی آبی ها به دنبال حدادی فر و حاج صفی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۳    
هافبک چپ فصل گذشته باشگاه نفت تهران صبح امروز با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان پیوست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۴    
زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری حبیب محبیان خواننده فقید موسیقی پاپ که صبح روز جمعه 21 خرداد ماه دار فانی را وداع گفت، مشخص شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۸    
رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان جام رمضان از جمعه شب در رشت آغاز شد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۲    
نظرسنجی مشترک رویترز- آیپسس/ Reuters-Ipsos از آمریکایی ها حاکی از پیشی گرفتن 11 درصدی هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه اوست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان میزان مستمری و کمک های جانبی بازنشستگان این نهاد را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ضمن تکذیب تعطیلی کارخانه ارج، انتشار گسترده این خبر کذب را فضاسازی رسانه ای علیه دولت دانست و گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه افراط سبب تخریب می شود، گفت: از افراط گری گرفتار خسارت های زیادی شدیم که هنوز هم ادامه دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹    
استفاده از قلیان در کنار سرطان ریه با افزایش احتمال ابتلا به سرطان دهان و مثانه نیز همراه است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۰    
طبق برنامه ریزی های در دست اقدام در بنادر گیلان، آمادگی داریم با حمل و نقل ترکیبی بتوانیم کالاهای روسیه را به صورت صادرات و ترانزیت تبادل کنیم و از ظرفیت بازار صادراتی روسیه استفاده کامل کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۸    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: قرار است امسال هم 10 دستگاه دیگر از این نوع تجهیزات خریداری شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۲    
بدن ترتیب با هماهنگی های صورت گرفته اجساد قربانیان حادثه برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۲    
مسابقات قهرمانی پرس سینه کلاسیک باشگاه های شهرستان رشت در سنگر برگزار می گردد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۹    
وی همچنین عرضه میوه های تابستانه به بازار را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: در حال حاضر ما شاهد عرضه میوه های متنوع و باکیفیت تابستانه به بازار هستیم که این اتفاق در روزهای آینده پررنگ تر خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۳    
ایازی افزود: بر اساس تعاریف جهانی، کسی سواد سلامت دارد که آگاهی های مربوط به سلامت را بداند و به آن عمل کند به عنوان مثال اگر یک پزشک سیگار بکشد، از نظر شاخص سواد سلامت، با سواد محسوب نمی شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۰    
در گفت وگو با سید رضا صالحی امیری از نزدیکان حسن روحانی و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به تحلیل فضای سیاسی این روزهای کشور و راهبردهای مخالفان روحانی و امکان وقوع و عدم آن پرداخته ایم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۱    
به دنبال واکنش ها به اظهارات حجت الاسلام رفیعی و واکنش این روحانی به اعتراض گیلانیان و برخی اظهارنظرات دیگر مهندس غلامعلی جعفرزاده بیانیه دیگری صادر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۳    
...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۰    
اولین جلسه آموزش حوزه بازآفرینی به مدیران ارشد شهرداری رشت برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۱    
ضمن اینکه میدانیم دولت اقای روحانی وارث ، آواری از خرابی های دولت گذشته بوده است .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۳    
شنیده ها حکایت از شهادت حسینعلی پورابراهیمی درگاه از آستانه اشرفیه و پیوستن به جمع شهدای مدافع حرم گیلانی دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۷    
کارشناس هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه بارش زا و بارندگی پراکنده در این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۵    
استاد حمید سبزواری، شاعر انقلاب ساعاتی پیش درگذشت.