شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۵۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 9 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مسیر 300 کیلومتری جاده بهار نارنج که شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان و حاشیه آن را شامل می شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، نتایج شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفت حوزه انتخابیه استان را اعلام کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان گفت: با اقدام به موقع اهالی روستای گریچ و نیروهای امدادی 3 نفر از مرگ حتمی در چاه نجات یافتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با تلاش های شبانه روزی مسئولان استان و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم شریف استان کرمان، انتخابات هفتم اسفند در این استان بدون حاشیه و در یک فضای امن و آرام برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
فرایند شمارش آرای انتخابات خبرگان رهبری در سراسر کشور همچنان ادامه دارد و بنا به اعلام وزارت کشور، بناست که نتایج این انتخابات پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
جریان اصلاحات در حدود 70 حوزه کاندیدا نداشت و خیال جریان رقیب از این بابت راحت بود. ازاین رو فعالان سیاسی و بزرگان اصلاحات در انتظار آخرین بررسی های شورای نگهبان ماندند و بعد از آن این مسئله فرصت ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
مس جزو صنایع کم تکرارپذیر است و ازنظر اقتصادی، فنی و تکنولوژی به حضور سایر شرکت های بین المللی نیاز دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
با مشخص شدن نتایج انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان مشخص شد که فهرست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان تتوانست اکثریت آرا را به دست آورد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی "رودبارجنوب" از رهایی گروگان 19 ساله در کمتر از 48 ساعت خبر داد و گفت: انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی عنوان شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پلاک خودروهایی که دارای نقص فنی باشند توقیف و رانندگان 48 ساعت فرصت دارند تا نسبت به رفع عیب و نقص فنی خودرو اقدام کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۵    
رئیس کلانتری 11 کرمان از کشف یک محموله قاچاق لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه به ارزش 350 میلیون ریال خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
مصرف این میوه خشک مغذی می تواند یکی از مهمترین عوامل بروز پوسیدگی و خرابی دندان باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از مجموع 3 هزار و 846 صندوق 2633905 آرای ماخوذه شمارش شده اعلام شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۰    
وکیل مدافع علی مطهری از رسیدگی به بخش دوم پرونده حادثه دانشگاه شیراز در دادسرای نظامی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۰    
مهاجران،رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان گفت: قیمت پیاز هفته گذشته به چهار هزار تومان رسید اما در حال حاضر با قیمت سه هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهوری سوییس خواستار همکاری جدّی دانشگاه آزاد اسلامی با آموزش عالی سوئیس شده بود
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
مشیری که پاسپورت ایرانی و بریتانیایی دارد؛ در شرکت تولید فولاد متالونوست با عثمانوف شریک است. او سهام خود در باشگاه آرسنال را به دوستش آلیشر عثمانوف فروخت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر شهرستانی را به آپارتمانی در پایتخت کشانده و قربانی نقشه شومش کرده بود، به تحمل 100ضربه شلاق و 2سال محرومیت از انجام هرگونه فعالیت هنری ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با انتشار بیانیه ای نحه برگزاری انتخابات در ایران را برخلاف وعده هایی دانست که کاخ سفید در مورد تغییر رفتار ایران داده بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
وزیر امور اقتصادی و دارائی با بیان اینکه خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی، برنامه اصلی و دائمی دولت است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه امسال رسیدگی به یک فقره پرونده پولشویی را در دستور کار قرار دادند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
میوه انبه حاوی ترکیباتی نظیر ویتامین C و بتاکاروتن، و همچنین چندین ترکیب پلی فنولیک نظیر اسیدگالیک به همراه پلیمرهای بزرگ تر آن موسوم به گالوتانین است که با فعالیت های ضدسرطانی و ضدالتهابی مرتبط هستند
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
آمارهای سازمان ثبت احوال نشان می دهد در سال 94 تا انتهای آذرماه، 120 هزار و 240 ازدواج ثبت شده که نسبت به سال قبل 3.4 درصد کاهش داشته است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۰    
مردی اردیبهشت ماه سال 92 با مأموران پلیس تهران تماس گرفت و خبر داد همسرش را به قتل رسانده و درحال حاضر هم جسد در خانه است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۰    
چند ماهی از ارائه سیم کارت های 4G که با عنوان USIM وارد بازار شدند می گذرد و حال فعالان بازار از افزایش استقبال مردم از سیم کارت های نسل 4 خبر می دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۰    
کتایون ریاحی بازیگر سریال یوسف پیامبر با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون بیان کرد: من درگذشت وی را تسلیت می گویم و برایش آرزوی رحمت الهی را دارم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۵    
وزیر اطلاعات از شناسایی و کشف دو اقدام تروریستی در شرق و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: رادار وزارت اطلاعات با هم افزایی سایر دستگاه ها هیچ نقطه کوری ندارد و اجازه نمی دهد آسیبی به امنیت این سرزمین ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
کنش سیاسی اصلاح طلبانه یعنی امید، بذر هویت ماست. برای کنش اصلاح طلبانه هیچ بن بستی وجود ندارد و همیشه باید امیدوار بود. ما معتقد بودیم که حتی اگر یک نقطه کوچک را می شود اصلاح کرد باید وارد میدان شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه مردم از تندروی و افراطی گری و آمریکاستیزی و غرب ستیزی رویگردان هستند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
290 نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی با اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور به تناوب شناخته می شوند
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز نهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
مطالعات جدید محققان آمریکایی نشان می دهد، آلوی خشک بدن را در برابر کاهش تراکم استخوان و خطر شکستگی ناشی از اشعه محافظت می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۰    
غلامرضا مهدوی درباره آخرین وضعیت تسویه بدهی بابک زنجانی اظهار کرد: همان طور که اخیراً نیز معاون اول قوه قضائیه گفته هنوز هیچ خبری از تسویه بدهی نیست و تاکنون خبری مبنی بر واریز پول و پرداخت بدهی به ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه در پی افزایش همکاری با ایران است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۵    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: قبل از انتخابات جلسات شورای فضای مجازی بود به این نتیجه نرسیدیم که فضای مجازی و پیامک را مسدود کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۰    
مریکایی ها خودشان بارها گفته اند، موضوع موشکی نقض برجام نیست. این درحالی بود که در گذشته بر اساس قطعنامه 1929 ادعا می کردند که آزمایش های موشکی ما نقض این قطعنامه است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از مجموع 1293817 رای ماخوذه شمارش شده اعلام شد.