شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۵۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 19 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۴    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، در خصوص ویژگی های منحصربفرد مرحوم آیت الله واعظ طبسی نماینده فقید ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی یادداشتی را منتشر کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۹    
یادگار امام خمینی بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند و افزود: باید قرائت های مختلف در این چارچوب به رسمیت شناخته شود و نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۴    
منتخب اول مردم تهران درباره همراهی اش با رئیس جمهور در سفر به یزد گفت: همراهی من با آقای رئیس جمهور طبیعی بود و یزدی ها باید دولت را میزبانی می کردند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۰    
شهردار منطقه یک از نصب تندیس گنجعلیخان در ضلع غربی میدان گنجعلیخان شهر کرمان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
شهردار کرمان گفت: به ازای هر نفر 80 هزار تومان در خدمات شهری هزینه می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: درصورت عملکرد برنامه محور می توان گفت این اولین مجلس تشکیلاتی ای ست که نمایندگان از حرکت های انفردای بیرون آمده و امیدواریم با حضور نیروهای اصلاح طلب در مجلس این اتفاق ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۵    
یادگار گرامی امام گفت: جایگاه امروز ورزش ما با توانمندی های جامعه فاصله زیادی دارد و این فاصله را باید پر کرد و راه آن گسترش ورزش در سراسر کشور است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۸    
با حکم رهبر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی منصوب شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
در دوماه گذشته 30 واحد صنفی به دلیل رکود و بالا بودن رقمی که دارایی، شهرداری و ... مطالبه می کنند، تعطیل شده اند. این را محسن شهریاری رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان می گوید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۱    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کرمان گفت: راههای این استان با توجه به بارش پراکنده باران و برف باز است و تردد در آنها جریان دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: مجازات حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار افرادی است که اقدام به نگهداری، فروش و یا استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری پایان سال می نمایند .
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
چند روز پس از اظهارات استاندار کرمان که در آن شورای شهر به باندبازی متهم شده بود و رزم حسینی تهدید کرده بود چنانچه پروژه میدان مشتاق بعد از عید نوروز شروع نشود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
محققان موفق به ابداع اولین نوک انگشت بایونیک (زیستی) در جهان شده اند که به افراد قطع عضو شده کمک می کند سطوح نرم و زبر را از هم تشخیص دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
با این دو خوراکی می توانید بدون استفاده از داروهای شیمیایی کم خونی خود را بر طرف کنید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
در سال 93 برای جبران کسری منابع وزارت نیرو، ساده ترین راهبرد ممکن یعنی افزایش عمومی قیمت برق مورد استفاده قرار گرفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
ستاره اسکندری با بیان اینکه خودش را فرزند تلویزیون می داند و معتقد است محبوبیتش به خاطر تلویزیون است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
بهای رسمی دلار، پوند و یورو کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
وزیر تجارت انگلیس امروز رسما برنامه این کشور برای اعزام بزرگترین هیأت تجاری انگلیسی متشکل از گروه هایی در حوزه های نفت، گاز، زیرساخت و مهندسی به ایران را اعلام می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
علیرضا رییسیان با اعتقاد بر اینکه هیچگونه استراتژی مشخصی در حوزه بین الملل سینمای ایران وجود نداشته و ندارد، از بخش دولتی خواست در امور بین الملل دست از سر فیلمسازان بردارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
بخش مسکن در سال 94 حال و هوای خوشی نداشت؛ با این حال تعداد معاملات مسکن از پاییز به بعد روند صعودی به خود گرفت اما هنوز معاملات این بخش بهاری نشده و کارشناسان معتقدند قاصدک های خوش خبر ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان از نبودن آیات یزدی و مصباح در خبرگان پنجم ابراز تاسف کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار شب عید، گفت: نه مصرف کنندگان بیشتر شده اند و نه تولیدات کمتر ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸    
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بازگشت 25 تا 30 درصدی مجرمان به زندانگفت: 70 درصد زندانیان برای نخستین بار وارد زندان می شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت اقتصاد و دارایی و مشاور وزیر اقتصاد گفت: هر کشور متکی به نفت، در هر گرانی و ارزانی نفت، شاهد رکود و تورم بوده و اقتصادانان می گویند، نفت ضد توسعه است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک اراذل و اوباش معروف به "داریوش" که 3 ماه تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود، خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
فرمانده یگان تکاوری 116 کهنوج از کشف یک دستگاه پژو 405 سرقتی و دستگیری یک نفر سارق در محور کهنوج- جیرفت خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
برخی از رفتارها و خصوصیات اخلاقی نشان می دهد فرد خودشیفته است و خودشیفتگی نوعی صفت منفی به حساب می آید که باعث می شود فرد اعتماد به نفسی کاذب و بیش از حد طبیعی پیدا کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز نوزدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن، رانندگان خودروهای مدل بالا را بی هوش و خودروی آنها را سرقت می کردند، به اتهام قتل یکی از قربانیان محاکمه شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اجرای طرح تغییر اپراتورها، دارندگان سیم کارت های تلفن همراه امکان حفظ شماره و تعویض اپراتور خود را دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت مرزهای دریایی و غیر دریایی ایران بی نظیر است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بانک های کشورمان به سوئیفت وصل شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
رئیس شبکه دامپزشکی قلعه گنج گفت :گوساله ای با دوسر در یکی از روستاهای شهرستان قلعه گنج به دنیا آمد .
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: احتمال آبگرفتگی معابر وطغیان رودخانه ها در جنوب استان وجود دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
شوره سر، قرمزی و خارش پوست سر چرب با زغال درمان می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه خصوصی سازی و اجرای کامل اصل 44 همواره مورد تاکید و دغدغه مقام معظم رهبری بوده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
با اعلام حداقل دستمزد سال آینده کارگران، میزان عیدی سال آینده حداقل یک میلیون و 624 هزارتومان و حداکثر نیز 2 میلیون و 436 هزارتومان خواهد بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
در پی شکایت زنان مجلس نهم از نادر قاضی پور نماینده ارومیه، او در پی جلب رضایت همکاران خود برآمده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
ما شرکت مجری طرح هستیم و منتظر اعلام دولت در این موضوع باید بمانیم؛ نه به اراده ما کارت سوخت آمده است و نه به اراده ما برداشته می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۳    
مردم سعی کردند جریانی را که رویکردی حذفی برگزیده بود و تلاش می کرد انتخابات را از حالت رقابتی بودن بیندازد و قواعد بازی را به هم بزند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
سرطان ریه از مرگبارترین سرطان های شایع کشور است که با افزایش مصرف سیگار در میان اکثر ایرانیان به معضل مهم سلامتی تبدیل شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
مجلس دهم باید به دولت کمک کند که از لحاظ روحی و روانی فضاسازی مثبت در جامعه ایجاد شود تا کشور به سمت رشد حرکت کند،زیرا فضا سازی منفی بر شدت رکود موجود می افزاید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
دانشمندان بریتانیایی در سال 2014 به خاطر ساخت سیاه ترین ماده جهان خبرساز شدند اما به گزارش همشهری آنلاین اکنون سیاه ترین ماده جهان چهره ای سیاه تر به خود گرفته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۹    
مرد 39 ساله ای که با ازدواج با چند زن طلاهای آنها را سرقت کرده بود با شکایت سه همسرش شناسایی و دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۴    
مردم تهران خیلی هم به دنبال آرمان ها و شعارهای بزرگ نبودند. مساله برجام یک مساله کاملا عملگرایانه بود. مردم نان سر سفره و شغل فرزند تحصیلکرده و بیکارشان و زندگی شان را مد نظر قرار دادند و رای دادند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس دهم، عارف است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۴    
وزیر و رئیس شورای امنیت کشور به لحاظ برقراری نظم، آرامش و امنیت کامل در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فرمانده ناجا تقدیر و تشکر کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۹    
قطعا اگر بابک زنجانی به این حکم باور داشت، پشت پرده ها را افشا می کرد و مسائل رو می شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۹    
برجام 2 ، ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد. از نظر اقتصادی، کاسبی خیلی ها تعطیل می شود، قاچاق و دورزدن ها تعطیل و متوقف و خیلی ها منافع شان به خطر می افتد ...