شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۹:۲۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 24 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۹    
پنجمین جلسه کمیته راهبری واجرائی تنظیم بازارمیوه شب عید با حضور اعضاء در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با موضوع بررسی وضعیت بازار وتعیین قیمت میوه شب عید ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
رئیس شبکه دامپزشکی قلعه گنج گفت :گوساله ای با دوسر در یکی از روستاهای شهرستان قلعه گنج به دنیا آمد .
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۵    
ده سال تمام از روزی که محمد سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی در مراسم معرفی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان، از تخفیف 50 درصدی در صدور مجوزهای لازم برای بازسازی بافت فرسوده خبر داد، گذشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
اولین جلسه دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با حضور اعضا و به ریاست محمد فرشاد دبیرکل برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان این که در صورت تصویب بودجه تا هفته سوم فروردین نیازی به لایحه چند دوازدهم نیست گفت که به دلیل مشخص نشدن تکلیف برجام دولت به رغم آماده شدن مقدمات بودجه نتوانست ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۹    
استفاده از رنگ موهای شیمیایی یا گیاهی برای از بین بردن سفیدی موها علاوه بر اینکه موقتی است سبب آسیب به مو و پوست سر می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۴    
اخیرا بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ شد که بیانگر تهدید هکرها و نفوذ آنها به نرم افزارهای بانکی تلفن همراه است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: استان کرمان از 25 اسفندماه سالجاری آماده استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
مرزبانان جمهوری آذربایجان به دنبال درگیری مسلحانه با اعضای یک گروه 10نفره از اتباع محلی و بنگلادشی که روز یکشنبه برای عبور غیر قانونی از مرز مشترک جمهوری آذربایجان و ایران تلاش می کردند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
جانشین فرمانده انتظامی "جیرفت" از کشف یک دستگاه "زامیاد" سرقتی خبر داد و گفت: فردی که در شهرستان "اسلامشهر" استان تهران دست به سرقت زده بود در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی ساردوئیه دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از مرگ راننده تریلر در برخورد با سواری پراید در کمربندی کرمان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف شش هزار عدد مواد محترقه در عملیات روز گذشته ماموران کلانتری 11 این فرماندهی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۹    
عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی و تولید یک پنس بیوپسی شده است که نمونه برداری از بافت های نرم بدن از جمله قلب و بخش های مختلف دستگاه گوارش را بدون نیاز به ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۴    
اعضای باند آدم ربایی که پیرمردی را ربوده و با کارت بانکی او سکه طلا می خریدند در عملیات های جداگانه پلیس دستگیر شدند.یکی از اعضای این باند که با پول های سرقتی قصد ازدواج داشت، پای سفره عقد دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل موسسه تبیان و عضو کارگروه فیلترینگ نگرانی نادرست کاربران از نقض حریم شخصی را یکی از دلایل این پرسش که چرا ایرانی ها به شبکه های اجتماعی داخلی تمایل ندارند؟ دانست و از پیشنهاد رایگان شدن ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
محققان گونه ای جدید از عنکبوت را کشف کرده اند که بر روی سطح آب منتظر شکار می ماند و برای غذایش ماهی ها و قورباغه های کوچک را به دام می اندازد. شکارهای این عنکبوت می تواند سه برابر جثه اش باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح قانون انتخابات نه فقط برای بخش نظارت بلکه باید برای ابعاد دیگر انتخابات که کم اهمیت تر از وظایف شورای نگهبان نیست، هم باید انجام گیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
یک فوق متخصص ریه با اشاره به مصرف بالای مواد شوینده در ایام خانه تکانی، هشدارهایی پیرامون مشکلات تنفسی و مسمومیت و آلرژی داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
بر اساس تحقیق پژوهشگران مواد مخدر بر سلول های مغزی تأثیر منفی می گذارد و باعث تخریب و تحریک قشر خاکستری می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی سرلیست فهرست انتخاباتی خبرگان ملت که در تهران بیشترین رای را در انتخابات خبرگان کسب کرد؛ از گزینه های احتمالی ریاست این مجلس در دوره پنجم است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
لایحه بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در جلسه علنی امروز مجلس و برای رفع ایرادات شورای نگهبان اصلاح و میزان پوشش خسارت های بدنی در تصادفات نیز تعیین شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
بهای رسمی دلار و پوند کاهش یافت و نرخ یورو افزایش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
جلو سفارت، مرکزی است که دولتی به اعتماد دولت جمهوری اسلامی ایران دفتری در آن ایجاد می کند. اینکه گفته شود به یک سفارت حمله شده است هنر نیست ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رضا عطاران به عنوان برند سینمای کمدی ایران می تواند فروش هر فیلم کمدی را تضمین کند اما قطعا این برند حدو مرز دارد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۲    
کم تحرکی و استفاده نادرست کودکان از تکنولوژی موجب تغییر در هورمون رشد و وجود برخی مشکلات مانند پوکی استخوان می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس کشور تا روز چهارشنبه 26 اسفند دایر هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: نوزادان معتادی که از مادران معتاد متولد می شوند در صورت تأیید مراجع قضایی به مراکز بهزیستی تحویل داده می شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
منوچهر هادی: ازدواج با یکتا ناصر مهمترین اتفاق زندگی من بود یکتا ناصر: روزهای خوبی را پشت سر می گذارم
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۸    
این پدر و پسر در جریان بازجویی ها تناقض گویی کردند و همین باعث شد پلیس بار دیگر آنان را تحت تحقیق قرار دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۸    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و چهارم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان روز دوشنبه تاکید کرد که آزمایش های موشکی ایران در تضاد با توافق هسته ای نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
تشدید بحران آبی توجه دولت را به خود جلب کرده به طوری که در بحث های مهم کشوری موضوع بحران آب توانسته جایگاه خود را پیدا کند که این مساله نیز نوید خوشی برای نجات تشنگی کشور است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرویس های جاسوسی آمریکا پس از برجام روی بحث موشکی متمرکز شده اند، گفت: در عین حال با مراقبت های لازم، ما از مجموعه نظامی و سپاه مطمئن هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
وزیر ارتباطات شایعاتی که طی هفته های اخیر مطرح شده و بحث کندی تلگرام را به اجرایی شدن فیلترینگ هوشمند مربوط می داند، رد کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۳    
روز شنبه در تالار همایش های کتابخانه ملی نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، در راستای گام دوم ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۸    
نمی خواهیم آقای لاریجانی را نادیده گرفته یا به او بی توجه باشیم/آقای لاریجانی و آقای عارف باید با هم صحبت کنند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه حکم دادگاهی در آمریکا علیه ایران برای پرداخت غرامت به بازماندگان حادثه 11 سپتامبر را تبعیت کورکورانه دستگاه قضایی آمریکا از سناریوهای صهیونیستی ایران هراسی عنوان کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
مجلس پنجم از جمله مجالسی است که قاطبه سیاسیون کشور در موفق بودنش اتفاق نظر دارند. مجلسی با اکثریت شکننده اصولگرایان و اقلیت مقتدر اصلاح طلبان .