پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۲۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 15 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۶    
مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان گفت: ما در سال 2013 توانستیم 60 هزار دستگاه تولید کنیم و در سال 2014 نیز تولید خود را به 90 هزار دستگاه رساندیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: جریان تند و رادیکال در مجلس آتی به لحاظ ترکیب رای، فراکسیون اثرگذاری نخواهد بود و این مجلس در تعامل بین قوا نقش بهتری خواهد داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۵    
اتفاقات رخ داده در دو انتخابات اخیر قطعا به منزله شروع تغییر اساسی این روند و وزیدن نسیمی خجسته بر پیکره اندیشه سیاسی و رفتار حزبی در ایران است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی دلار را با یک ریال کاهش 3020 تومان اعلام کرد، این در حالی است که نرخ 28 ارز در سبد ارزهای بانک مرکزی تقویت شد. ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
همزمان با صدور مجوز افزایش سرمایه 65 درصدی بیمه سینا از سازمان بورس ؛ این شرکت از واگذاری آپارتمان های نیمه ساخته خود به همراه اول در منطقه 22 تهران به قیمت 95 میلیارد تومان خبر داده است. ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
مهر نوشت: رئیس اتحادیه صنف رایانه با بیان اینکه بازار کالاهای کامپیوتری در آستانه عیدنوروز بی رونق است، گفت: قیمت اقلام دیجیتال در نیمه دوم سال جاری نسبت به نیمه اول، حدود 7 درصد کاهش داشته است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اجازه نمی دهیم احکام به جای برنامه ششم در مجلس تصویب شود. احمد توکلی در گفت وگو با فارس ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که جواب مردم در انتخابات، رد تندروی و حمایت از اعتدال بود، گفت: یک قاعده کلی در سیاست است که اگر افراط گرایی در پیش گرفته شد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
مشاور بانکی اتاق بازرگانی ایران معتقد است که بالا و پایین بودن نرخ ارز مهم خیلی نیست، بلکه ثابت بودن آن بیشتر اهمیت دارد. ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۱    
هفته نامه تماشاگران امروز گزارشی افشاگرانه از روش های عجیب برای ورود خودروهای لوکس خارجی در دولت گذشته منتشر کرد. ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
کاظم جلالی گفت: نگاه مارکسیست هاست که هدف وسیله را توجیه می کند
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
اقامه نماز میت بر پیکر آیت الله واعظی طبسی توسط مقام معظم رهبری دقایقی پیش آغاز شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۶    
فردی که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی یکی از نزدیک ترین اقوام خود کرده و باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۱    
بهای رسمی دلار کاهش و نرخ پوند و یورو افزایش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
در پی رحلت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مجلس خبرگان رهبری، روسای قوا، برخی چهره های سیاسی و مذهبی با حضور در مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر وی شرکت کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
قیمت برخی محصولات پروتئینی از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ در روز ها و هفته های اخیر و با نزدیک شدن به آخرین روز های سال روند افزایشی پیدا کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
دانشمندان اکنون به روشنی نشان می دهند که وضعیت جسمی و سلامتی ما مستقیما با مواد غذایی ای که مصرف می کنیم ارتباط دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
ویژه برنامه شکرانه حضور که به دعوت ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان کرمان برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
سفیر ایران در آلمان می گوید: دریافت و پرداخت بانک ایران و اروپا از دو روز پیش آغاز شده و هفتم تا پانزدهم مارس (16 تا 24اسفندماه) بانک ملی نیز به این شبکه می پیوندد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل دام پزشکی استان در دومین کمیته ی ارتقای کیفیت شیرخام استان، از روند عرضه ی شیرخام به صورت فعله ای و در برخی مراکز عرضه ابراز نگرانی کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
فرمانده انتظامی "جیرفت" از واژگونی یک دستگاه پراید در محور "جیرفت-میجان" و کشته و مجروح شدن چهار تن خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
جانشین انتظامی کهنوج از کشف یک دستگاه پژو 405 سرقتی در کمتر از دو ساعت خبر داد و گفت: سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
مردم قلعه گنج در 24 ساعته گذشته با 27 درجه ی سانتیگراد، گرم ترین روز را پشت سر گذاشته اند ، لاله زار با 1 درجه سانتیگراد زیر صفر سرد ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از آسمان نیمه ابری برای استان تهران خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ریگان گفت: همزمان با اغاز هفته منابع طبیعی بیش از 10هزار نهال رایگان در بین شهروندان ریگانی توزیع شد .
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: توزیع نامحدود مرغ منجمد و گوشت گوساله تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت سفر دو روزه مقامات ترکیه به ایران تنها برای بهبود روابط تجاری است و نمی تواند بحران سوریه را حل کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
احتمال حمله قلبی یا سایر مشکلات قلبی و عروقی در افرادی که یک فنجان چای در روز می نوشند، 35 درصد کمتر از افرادی است که از این نوشیدنی استفاده نمی کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
رییس سازمان مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر این که حذف قیمت مصرف کننده از روی برخی کالاها اصلا صحیح نیست ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۷    
محمدجواد ظریف در گفت وگویی ویدیویی با برنامه دید در شب به پرسش های متفاوتی درباره زندگی سیاسی خود و مذاکرات هسته ای پاسخ داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
مردم میخواستند به اقتدارگرایان، به روش هایی که آنها برای حذف جریان رقیب به کار برده بودند، به تهمت هایی که آنها با رد صلاحیت های گسترده به جریان رقیب زدند نه بگویند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
رییس جمهور در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مقدس از آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از پیشتازان نهضت اسلامی نام برد و تصریح کرد: رحلت ایشان ضایعه ای بزرگ برای ایران اسلامی و بویژه خراسان است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۷    
سهل انگاری در نصب بخاری صنعتی در نمازخانه یک مدرسه، مرگ نخستین قربانی گازگرفتگی را در فصل سرمای امسال کرج رقم زد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۷    
نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم و خبرگان رهبری برای ناظران و بخشی از تحلیل گران رویدادهای سیاسی به دور از واقعیت نبود
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۷    
سفیر ایران در آلمان از آغاز مبادلات بانک ایران و اروپا از دو روز گذشته خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۲    
اجرای طرح دستبند الکترونیک، شیوه ای خاص از مجازات مرسوم به " زندان باز" بوده و در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
خواص و فواید “سیاه دانه” و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری های نوک موی سر را می توان با آن درمان کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
رویترز در گزارشی اعلام کرد ایران بهای نفت سبک خود را در بازار آسیا افزایش می دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی افزایش نرخ مشارکت مردم تهران در انتخابات را موجب عدم راهیابی برخی نمایندگان فعلی به مجلس دهم دانست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
در حالی که در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تکلیف 224 کرسی سبز بهارستان مشخص شد، هنوز 66 کرسی نمایندگان خود را نشناخته اند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
یکی از شخصیت های شناخته شده و همیشه کوشای خطه خراسان، آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی بود که بیش از هفت دهه از عمر خود را در راه علم و مبارزه و جهاد و تلاش گذراند و در صبحدم جمعه ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
معاونان رئیس جمهوری، وزرا و معاونان آنها با هدف رسیدگی به مشکلات، سرکشی به مناطق شهری و روستایی و مطالعه میدانی کاستی ها و نیازها، هفته گذشته 40 سفر به نقاط مختلف کشور داشتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز پانزدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
متخصصان معتقدند نوشیدن قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری ام اس مرتبط است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
نماینده مردم کرمانشاه گفت: ذائقه بر انتخابات نیز اثر می گذارد یعنی مردم به سمتی گرایش پیدا می کنند که مدتی از آن فاصله داشته اند بنابراین نمی توان از این موضوع یک تحلیل سیاسی و جناحی داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۴    
در هفته ای که گذشت کشورهای چین، ایالت متحده آمریکا، جمهوری کره، ایالت متحده عربی، آلمان، روسیه و لیتوانی در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۹    
هاشمی همچنین تصریح کرد: درست است که نویسندگان زحمتشان را می کشند اما به نظرم آنها هم هُل هُلکی کار می کنند و زیر فشار پیشنهاداتی هستند که چه بسیار مخرب است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۴    
دو دختر بچه دانش آموز وقتی از کلاس درس به خانه بازگشته و با اوضاع به هم ریخته اتاق ها روبه رو شدند با احساس اینکه باید حادثه ناگواری برای مادرشان رخ داده باشد، با دایی خود تماس گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۹    
حساسیت به نور یکی از شایعترین شکایتهای چشمی است که به آن باید توجه نمود و در صورت عدم درمان، باعث تشدید آن می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور صبح شنبه برای شرکت در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی؛ یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت الله عباس واعظ طبسی به امامت رهبر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۴    
رهبری به آقای حجازی پیام داده بودند که آقای صالحی باید شرعا، عرفا و عقلا مسوولیت فنی این توافق را بپذیرد/به حسینیان گفتم شما یک روحانی هستید و لباسی مقدس بر تن دارید ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۴    
مشاور عالی رئیس جمهوری با بیان اینکه انتخاب مردم در هفتم اسفند پیام مهمی داشت که همه باید از آن درس بگیریم ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۹    
آقای قاضی پور متأسفم برای شما و مردم شهرم که شما را به عنوان نماینده شان انتخاب کردند. لطف کنید از این به بعد اسم پدر و عموی من را در سخنرانی هایتان نبرید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۹    
آقای روحانی همیشه نیروی معتدلی بود. هیچ گاه در طول تاریخ مجلس آقای روحانی را به عنوان یک نیروی منتسب به یک جناح خاص نمی بینید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۵    
در مجلس آینده یکسری افراد تند اصولگرا داریم که تعدادشان شاید به اندازه انگشتان دو دست باشد، اصلاح طلب تند هم داریم و اگر میانه روهای مجلس اعم از آقای عارف و آقای لاریجانی فضای مجلس را به دست تندها ...