شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۵:۲۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 20 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۵    
یادگار امام خمینی بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند و افزود: باید قرائت های مختلف در این چارچوب به رسمیت شناخته شود و نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۵    
به دلیل انتظارات، بهبود پایدار اقتصاد توسط فعالان اقتصادی کشور فقط زمانی شکل خواهد گرفت که شاهد همکاری جناح ها با دولت در جهت تأمین منافع ملی کشور باشیم و در این صورت است که شاهد رونق اقتصادی برای ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۸    
غذاهایی خاص با اثرات دارویی باید جزو لاینفک رژیم غذایی انسان ها در هر شبانه روز باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۳    
مطالعات حاکی از آن است که زنجبیل از جمله گیاهانی است که افراد از بسیاری از خواص آن از جمله خواص چربی سوزی آن بی خبر هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۳    
پس از نوشتن ماجرای پروازم به شیراز، دیدید که چند نفر از دنبال کنندگان عزیز برایم نوشتند: . "ای بابا اینجا ایران است و چه توقع ها دارید " ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیستم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز رگبار پراکنده ، رعد برق و وزش باد در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
برای ایجاد یک پدیده تاریخی و اجتماعی ممکن است علل و عوامل فراوانی دست به دست هم دهند. مساله ای که مردم را آماده کرده بود، عملکرد بد و منفی نمایندگان مجلس و دولت گذشته بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۳    
با فروکش کردن موج هیجانی پساانتخابات، از اردوگاه اصولگرایی صداهای متفاوت تری در تحلیل چرایی ناکامی این جریان به وی ژه در تهران به گوش می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۳    
بیش از عملکرد جریان اصلاح طلب بد عمل کردن جریان رقیب موثر بود. ضعف های طرف مقابل بود که سبب شد مردم به تمام 30 نامزد اصلاح طلب رای دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی که در مراسم چهارشنبه آخرسال دستگیر و یا وسایل نقلیه ای که در این ایام توقیف می شوند با دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات ازاد نخواهند شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس پلیس امنیت عمومی از آغاز اجرای طرح نظارت ویژه این اداره بر فعالیت هتل ها، مهمانپذیرها،رستوران های بین راهی و مسافرخانه ها در ایام نوروز خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه پیکان وانت در محور "رباط-شهربابک" یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
یکی دوسال بود عقد کرده بودیم با توجه به شرایط بد معیشتی و کم سن و سالی من زیر بار مسئولیتی رفته بودم که کمرم را خم کرده بود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
یک سیارک در عبوری غیرمنتظره، روز دوشنبه (17 اسفند ماه) از فاصله کمی از زمین گذشت. دانشمندان زمان این عبور را برای روز سه شنبه (18 اسفند) پیش بینی کرده بودند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۹    
ریزش دیواره قبر در محل گلزار شهدای یافت آباد پیرزنی 65 ساله را به کام مرگ فرو برد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۹    
کاهش غیرمنتظره سطح ذخیره سازی بنزین طی سومین هفته ماه فوریه در آمریکا موجب جلوگیری از افت شدید قیمت این فرآورده در اروپا شده و از سوی دیگر قیمت بنزین را در آسیا افزایش داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۹    
شاخص دوام زندگی در طلاق است. این شاخص در مسائل جمعیت شناختی واقعه ازدواج و طلاق مورد بررسی قرار می گیرد و ناظر بر طول مدت ازدواج تا وقوع واقعه طلاق است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
محمد غرضی که نه در انتخابات ریاست جمهوری رای آورد و نه به عنوان نماینده تهران در مجلس دهم برگزیده شد، معتقد است که مردم حق دارند درباره سیاستمداران جوک بسازند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
دیروز شاخص کل با 92 واحد افزایش به رقم 78312واحدرسید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به ادعای برخی منابع غربی اظهار داشت: رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سلاح های به کار گرفته شده در آن ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹    
اگر می خواهید همزمان روی استقامت هوازی، کاهش چربی های پا و شکل دهی عضلات آن کار کنید باید برای دویدن یا پیاده روی به آغوش طبیعت بروید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
اکران نوروز 95 با نام بازیگرانی چون رضا عطاران و شهاب حسینی می تواند علاقه مندان را به سالن های سینمایی بکشاند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
رقم بدهی دولت بالاست؛ عددی که به تازگی و در دولت یازدهم محاسبه شده و با بدهی شرکت نفت به 500 هزار میلیارد تومان می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
اینکه زوجین چگونه بتوانند جدایی و طلاق بعنوان چالش بزرگ زندگی مشترک را با شروع زندگی مطلوب مجدد پشت سر گذارند مهمترین و اساسی ترین بخش قصه غم انگیز طلاق است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
مأموران پلیس مرداد سال 88 باخبر شدند زنی، شوهرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۵    
جان کری نگرانی آمریکا از آزمایش موشکی را به ظریف انتقال داد
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۵    
انتخابات روز جمعه هفتم اسفند ماه به پایان رسید و همگان نتیجه شگفت انگیز آن را به خصوص در سطح حوزه انتخابیه شهر تهران نظاره کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۰    
اصلاح طلبان باتوجه به مجموعه شرایط کشور و عملکرد رییس جمهور، در سال 96 هم از حسن روحانی حمایت خواهند کرد.