شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۴:۵۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 25 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبیین جایگاه و نقش بی بدیل و تأثیرگذار حوزه علمیه قم در پیروزی انقلاب اسلامی به برخی تلاش ها برای انقلاب زدایی از حوزه های علمیه اشاره کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
عضو شورای شهر کرمان گفت: اعضای شورا نماینده مردم هستند برای پیشبرد طرح های شهری پس ما عاملان دولت، استاندار یا فرماندار نیستیم و نماینده مردم هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
استاندار کرمان در دولت اصلاحات گفت: قبلا گفتم اگر وحدت و همگرایی را جریان اصلاح طلب حفظ کند در این انتخابات پیروز خواهد بود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
طی حکمی از سوی محمود محمودی نیا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان زهرا سادات علوی به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت ووشو استان کرمان منصوب شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
کوثرنمک شناس از اعضای تحریریه پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو و سردبیر نشریه دانشجویی بارقه، پس از موفقیت این نشریه در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: در دهه فاطمیه هیچ کنسرتی برگزار نشده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۵    
در جامعه کنونی ما عامل بالقوه عظیم از مهر، محبت و روح خیر جمعی وجود دارد که سیاست گذاران به ویژه نمایندگان مجلس وظیفه دارند این عامل بالقوه را از سکون خارج کنند، به آن سمت وسو دهند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
دادستان بوشهر از کشف و شناسایی جسد یک صیاد بوشهری در سواحل استان بوشهر خبرداد و گفت: منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی درباره علت مرگ این فرد هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
علی مطهری با اشاره به نتایج قابل قبول صدای ملت در حوزه های انتخابیه شهرستان، از تلاش خود برای تشکیل فراکسیون مستقل های مجلس دهم تحت عنوان صدای ملت خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
فرمانده کل سپاه با گفت:امروز هدف دشمنان از تقابل با جبهه مقاومت نیز محدود کردن انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش آن است که به یاری خدا این تهدید هم در حال تبدیل شدن به فرصت است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در نوروز 95 قاضی کشیک در دادسرای کرمان مستقر است و اکیپ های نیروی انتظامی نیز برای تامین مردم آماده خدمت رسانی هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: مأموران کلانتری 16 این فرماندهی موفق شدند دو سارق را دستگیر و 8 فقره سرقت را کشف کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی "کوهبنان" از توقیف یک دستگاه خودرو تیبا با 28 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز 95 و آغاز سفرهای نوروزی، این اداره کل آماده ارائه خدمات شایسته به مسافرین است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف پذیر تلویزیون محسوب می شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه سه ستاره نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۰    
در حالیکه حدود17 روز از برگزاری انتخابات مجلس می گذرد، بازار رایزنی های سیاسی در بین منتخبان مجلس دهم داغ است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ امروز با 200 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 7000 تومان رسیده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه گمانه زنی هایی مطرح شده که حجت الاسلام و المسلمین منتظری به دادستانی کل کشور منصوب شده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی از برقراری 264 رابطه کارگزاری و همچنین بازگشایی 1202 ال سی خبر داد
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر نیرو با اعلام اینکه قیمت تمام شده هر مترمکعب آب به 1000 تومان رسیده است، گفت: در حال حاضر مشترکان آب 40 درصد قیمت واقعی آب را پرداخت می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
دولت با محوریت وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد، درست در واپسین روزهای سال94 تصمیم گرفت مجوز ناگهانی برای ترخیص خودروهای ممنوعه وارداتی مانده در گمرک (متروکه) صادر کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۷    
پرتاب ترقه و ایجاد آلودگی صوتی حتی اگر به قصد ضرب و جرح و کشتن دیگری نباشد چون نوعاً کشنده محسوب می شود و به نوعی قصد عمدی بودن آن عمل از آن احراز شده، چنانچه موجب مرگ کسی گردد قتل عمد محسوب می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
جرائم رانندگی از امروز سه شنبه 25 اسفند ماه در سراسر کشور با نرخ جدید اعمال می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
مرد مستأجری که به دلیل اختلاف بر سر مبلغ اجاره، سه مرد جوان را برای آدم ربایی و سرقت از صاحبخانه اش اجیر کرده بود، به همراه ربایندگان پیرمرد تاجر دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۷    
تیم انگلیسی EMEL AND ARIS با استفاده ازFIR/Far infrared کت هوشمند مردانه و زنانه مجهز به سیستم گرمایشی ساختند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۲    
وزیر نفت با بیان اینکه تاکنون تصمیم جدیدی درباره توقف عرضه کارتی بنزین گرفته نشده است، اعلام کرد: موافق اجرای طرح توقف عرضه کارتی بنزین هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۷    
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه با بیان اینکه به زودی نهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ویتنام در تهران برگزار خواهد شد اظهار کرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور با اشاره به این که موافقم که احزاب در داخل کشور با هم مذاکره کرده و به نقاط مشترک برسند گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه هشدار داد، افراد از خرید آجیل های رنگی و براق خودداری کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر واحتمال رگبارورعد برق در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان مجلس در اولین دستور جلسه امروز خود ماده واحده و تبصره های لایحه دو دوازدهم بودجه سال 95 را تصویب کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
نعناع، رایحه ی فوق العاده ای دارد، طعمش عالی است و خواص شگفت انگیزی دارد؛ از دفع حشرات مزاحم گرفته تا کمک به گوارش و رفع خستگی و تسکین سردرد...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
مدیران شبکه های یک، دو و سه سیما وی ژه برنامه های نوروز 95 را تشریح کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
6 تبعه افغان که 9 روز قبل صاحب یک باشگاه اسب سواری در شمال تهران را برای اخاذی 5 میلیاردی ربوده بودند، ظهر امروز در جنوب تهران دستگیر و مرد گروگان آزاد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۳    
25 بهمن سال جاری زوج جوان راهی دادگاه خانواده ونک شدند تا از هم طلاق بگیرند این در حالی است که هنوز سالگرد ازدواج آنها نشده بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و پنجم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۳    
مسئول امور خارجی و سیاست امنیتی اتحادیه اروپا تاکید کرد که آزمایش موشکی ایران در واقع نقض توافق هسته ای نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۳    
جریان اصلاحات اقیانوس است. مردم نگران شرایط به وجودآمده بودند و می دانستند چه اتفاقی دارد می افتد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
به جرأت می توان گفت که شخصیت برجسته حضرت امام خمینی مهم ترین این اصول است که فارغ از اصل جمهوری اسلامی به عنوان یادگار بزرگ ایشان، در قالب نمادهایی همچون مراسم سالگرد رحلت ایشان ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با اشاره به موفقیت اصلاح طلبان در گام دوم انتخاباتی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۴    
احمدی نژاد روز پنجشنبه 20 اسفند در جمع حامیان خود که به مناسبت یادواره شهدای خیبر (از عملیات نظامی دوران دفاع مقدس) در گلزار شهدای ورامین گرد آمده بودند، حضور یافت و سخنرانی کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۴    
رییس مجلس نهم در صدر جلسه نمایندگان دهم نشست. در تالار مشروطه و میان 136 منتخب جدید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۹    
اگر عرصه کار و رقابت با روحانی بسیار حساس شود، شاید راهی برای آنان باقی نماند؛ البته در میان اصولگرایان شخصیت هایی هستند که تحت هیچ شرایطی (حتی خطر واگذاری مجدد پاستور به روحانی یا یک غیراصولگرای ...