شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۲۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 16 اسفند 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 1 اسفند 1394 گفتارنو 2 اسفند 1394 گفتارنو 8 اسفند 1394 گفتارنو 9 اسفند 1394 گفتارنو 10 اسفند 1394 گفتارنو 11 اسفند 1394 گفتارنو 12 اسفند 1394 گفتارنو 13 اسفند 1394 گفتارنو 14 اسفند 1394 گفتارنو 15 اسفند 1394 گفتارنو 16 اسفند 1394 گفتارنو 17 اسفند 1394 گفتارنو 18 اسفند 1394 گفتارنو 19 اسفند 1394 گفتارنو 20 اسفند 1394 گفتارنو 21 اسفند 1394 گفتارنو 22 اسفند 1394 گفتارنو 23 اسفند 1394 گفتارنو 24 اسفند 1394 گفتارنو 25 اسفند 1394 گفتارنو 26 اسفند 1394 گفتارنو 27 اسفند 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۶    
معنای این اتفاق آن بود که گروههای سیاسی و هم مدعیان نمایندگی مجلس نباید بعد از هر انتخاباتی با مردم خداحافظی کنند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
راستی دیروز، روز نیکوکاری بود و خوب است همه ما به این موضوع فکر کنیم که در هفته های گذشته چه کار نیکوکارانه ای انجام داده ایم و در روزهای پیش رو و منتهی به سال جدید، چه کارهایی قرار است انجام دهیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگو با مس پرس از اهمیت و ارتباط تنگاتنگ بهداشت، ایمنی، محیط زیست با معاونت منابع انسانی برای ایجاد نیروی کار سالم و با انگیزه سخن گفت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
در آستانه شب عید، بازار آجیل و خشکبار رونق گرفته است اما به گفته مسئولان وزارت کشاورزی، با توجه به افزایش تولید انواع محصولات خشکباری، نگرانی بابت کمبود و احتکار وجود ندارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه 69 کرسی باقی مانده در مجلس برای جریان اصلاحات از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
قتل مرموز چهار مرد در پایتخت، چهار ماموریت ویژه آخر هفته را پیش روی بازپرس و کارآگاهان جنایی قرار داد. این چهار نفر هر کدام جداگانه قربانی یک جنایت هولناک شده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۶    
سید حسین مرعشی گفت: من معتقدم دولت هم در سطح کابینه و هم در سطح استانداران نیاز به ترمیم دارد باید مدیران جسور، مسوولیت پذیر و بانشاط جایگزین برخی از مدیران شوند
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
مسئول خدمات ایمنی و آتش نشانی سیرجان گفت: ترکیدگی مخزن گاز خودرو سواری هنگام سوخت گیری گاز سی ان جی در جایگاه پلیس راه سیرجان سه مصدوم بر جا گذاشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: فرصت تلاش و خدمت برای جامعه را نباید از دست داد که این فرصت ها زود از انسان گرفته می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۶    
در یازده ماهه سال جاری کشورهای آلمان، افغانستان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، جمهوری کره، نروژ از مشتریان خاویار ایرانی بوده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۱    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در بعد از ظهر امروز افزایش ابر و رگبار پراکنده باران ودر مناطق مستعد تگرگ در این استان پیش بینی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۱    
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: درصورتی که از سابقه کمر درد و بهبودی از آن بیش یک ماه نگذشته باشد برای پیشگیری از عود بیماری بهتر است خانه تکانی را به دیگر افراد سپرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
گزارش تحقیق و تفحص از استانداری های تهران، فارس و آذربایجان غربی در فاصله سالهای 787 تا 91 در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
من قربانی طلاق و اعتیادم. مادر و برادرم به من توجهی نمی کردند و برای انتقام آنها را کشتم. اگر دستگیر نمی شدم، پدرم را هم می کشتم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
آرمان گفت: متاسفانه بررسی ها نشان می دهد با توجه به شیوع دیابت، فشار خون، تغییر رژیم غذایی، کم تحرکی عمومی شاهد کاهش سن ابتلا به بیماری های حاد کلیوی در کشور هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۷    
گوشی های جدید سامسونگ، گلکسی S7 و S7 Edge ، یک ویژگی مهم دارند: وقتی که درگاه شارژ آنها خیس باشد، شارژ نمی شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۲    
دشمن بدنبال آن است تا مرزها ایران را ناامن کنند و منافع ملی را مورد تهدید قرار دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
از نقطه نظر پژوهشگران مختلف، پتانسیل اعتیادآور بودن یک ماده مخدر می تواند از جنبه های مختلف مانند میزان آسیبی که وارد می کند، ارزش خیابانی ماده مخدر ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
صنعت گردشگری کشور با تعامل سازنده دولت تدبیر و امید با دنیا، روند رو به رشدی را طی می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
ائتلاف تاریخی اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم هر چند باعث نخواهد شد تفاوت های خواستگاهی بین دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب فراموش شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
روزنامه کویتی الجریده در گزارشی مدعی شد که تحویل سامانه پدافند موشکی اس300 به دلیل عدم پایبندی ایران به تعهدات مسکو و انتقال آن به حزب الله لبنان، به حالت تعلیق درآمده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با گشت زنی های هدفمند خود در نقاط جرم خیز طی 48 ساعت گذشته 12 سارق را دستگیر و 30 فقره سرقت را کشف کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری یک سارق خودرو خبر داد و گفت: فردی که در شهرستان "بم" دست به سرقت زده بود در عملیات پلیس جیرفت دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
محمدحسین لطیفی که این روزها درگیر ساخت سریال نوروزی است، مهمترین اتفاق تلویزیون در سال 94 را پرداخت مطالبات برخی همکارانش از صدا و سیما عنوان و در عین حال ابراز امیدواری کرد که در سال 95 در لایحه ی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی به واردات روزانه هشت میلیون لیتر بنزین از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: ایران از سال آینده ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
هفته جاری قیمت چند خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۷    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز شانزدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۷    
معاون وزیر خارجه کشورمان به سفر محمد جواد ظریف به سنگاپور و برونئی نیز اشاره کرده و افزود: سنگاپور یکی از کشورهای جهان اسلام است و به لحاظ اقتصادی و سرمایه گذاری کشوری معتبر است و ما به دنبال گسترش ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۷    
دختری جوان به نام سودابه چندی قبل به پلیس فتای استان فارس رفت و در شکایتی گفت: مدتی قبل از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ با پسری به نام میلاد آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه به تدریج به او ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۲    
در سال 91 تحریم در اقتصاد کشور وارد شد به طوری که صادرات نفت در حدود یک میلیون بود. اگر حدود 23 میلیارد درآمد نفتی داشته باشیم فرجام خوبی برای اقتصاد خواهیم داست ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۷    
باهنر در نطق قبل از دستور امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات پرشور مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با همه رقابت ها، متن ها و حاشیه ها به خوبی و بحمدالله در امنیت کامل برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۲    
نقش آفرینی در آثار بی کیفیت در آینده باعث پشیمانی خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۷    
براساس شاخص های سال 83، گردش مالی مواد مخدر در ایران بالغ بر 12 میلیارد دلار (معادل 45 هزار میلیارد تومان) است که البته قسمت عمده آن پول کثیف است و جرایم بسیاری به همراه دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۷    
نتایج انتخابات همه را شوکه کرده است. عده ای می خواهند به روی خودشان نیاورند و بگویند اهمیتی ندارد، عده ای دارند لجبازی می کنند و می خواهند واقعیت را وارونه جلوه بدهند و بخشی هم به شگفت زدگی شان ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۲    
پژوهشگران گونه های جانوری زیردریایی ازشناسایی یک هشت پا شبح مانند دراعماق اقیانوس آرام درنزدیکی هاوایی خبر دادند که ممکن است متعلق به یک گونه ناشناخته باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۲    
ترکیب سنتی مجلس خبرگان رهبری در حال جوان شدن است. در دوره بعدی 6 عضو کمتر از 50 سال سن دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۲    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، با بیان این که عربستان در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی در جهان قرار دارد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۸    
وزیرامورخارجه دقایقی پیش سفر دوره ای خود را به 6 کشور جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه آغاز کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۸    
در حالی که این نزاع به نظر پایان یافته می آمد، طرفین درگیر به سمت خانه هایشان رفتند اما در میانه های راه اعضای طایفه عساکره باسدی از جوانان خشمگین طایفه مقابل مواجه شدند که همگی با قمه، ساتور ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
از حوزه انتخابیه قم برای مجلس خبرگان رهبری آیت الله محمد مومن و برای مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی، علی لاریجانی و حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری انتخاب شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۸    
اصولگرایان نتوانستند اجماعی را که اصلاح طلبان در بدنه خود پیرامون لیست ایجاد کردند در بدنه خود ایجاد کنند.