دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۸    
سخن گفتن با نامحرم نیز از جمله مواردی است که می تواند زمینه برخی انحرافات جنسی را در بین افراد فراهم کند. از سوی دیگر، گاه صحبت کردن با جنس مخالف اجتناب ناپذیر می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۳    
مدیر برنامه های رامین رضاییان، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده می گوید این بازیکنان فعلا پیشنهاد رسمی از اروپا ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۸    
در حالی که بسیاری از سیاسیون، بازاریان، نمایندگان مجلس، مراجع تقلید و سخنگوی قوه قضائیه حرکت ضد ارزشی فائزه هاشمی را در راستای پروژه نفوذ دشمن و به نوعی رسمیت دادن به فرقه صهیونیستی بهاییت می دانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۴    
هزاران نفر از حامیان مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق دقایقی پیش به دفتر هیئت دولت عراق مستقر در منطقه امنیتی "سبز" پایتخت این کشور هجوم برده و آن را به اشغال خود درآورده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: اگر دولت هزار میلیارد تومان به صنعت دارو کمک کند، ظرف 5 تا 10 سال بازار دارویی منطقه را خواهیم گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۴    
همزمان با اعلام آغاز قریب الوقوع عملیات گسترده نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه در استان الانبار این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
بانک مرکزی روسیه برای تحقق تحریم های شورای امنیت سازمان ملل اقدام به تحریم اقتصادی و توقف نقل و انتقال مالی علیه کره شمالی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
بر اساس اطلاعات موثق امنیتی چند افسر سازمان های اطلاعات فرانسه و آمریکا طی یک علمیات پیچیده در حومه حلب به دام رزمندگان حزب الله افتادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۴    
السد با حضور پورعلی گنجی و ژاوی در فینال جام امیر قطر بازی را به لخویا واگذار کرد تا فصل بدون جامی را پشت سر بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۴    
خطیب مسجد الحرام در اظهاراتی موهوم مدعی شد ایرانی ها با سوء استفاده از مراسم حج تلاش می کنند نگاه ها را از مشکلات داخلی کشورشان به سمتی دیگر برگردانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک_زندگی_اسلامی/ قال الامام زین العابدین (علیه السلام): ما تَعِبَ أوْلِیاء اللّهُ فِی الدُّنْیا لِلدُّنْیا،بَلْ تَعِبُوا فِی الدُّنْیا لِلاّْخِرَةِ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۹    
جان کری وزیر خارجه آمریکا در دیدار ب کارکنان سفارت کشورش در اتریش ضمن توهین به محمدجواد ظریف همتای ایرانی اش، مدعی شد که ایالات متحده توانسته ظریف را شکست داده و آنچه که می خواستند از او گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۹    
وزارت خارجه عراق از اردن خواست مجرمان عراقی مقیم این کشور و در راس آنها دختر صدام را به بغداد تحویل دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۴    
سوسانا مالکورا، وزیر امور خارجه آرژانتین به عنوان نامزد تصدی پست دبیرکلی سازمان ملل معرفی شد. انتظار می رود این بار یک زن در این سمت تعیین می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۴    
"ناریندرا مودی" به دعوت رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا دوم خرداد وارد تهران می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۴    
جنبش النهضه تونس که در حال برگزاری کنگره سراسری خود پس از سال ها تعطیلی آن است، جدایی اش از گروه اخوان المسلمین را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۹    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، گروه های شرکت کننده در عملیات فلوجه را 13 تشکل عنوان کرد و گفت: عملیات بزرگ آزادسازی این شهر، از چهار محور انجام می پذیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۹    
انگلیس اعلام کرد که برای تقویت قدرت بازدارندگی ناتو در شرق اروپا در برابر تهدیدات روسیه از 3500 نظامی استفاده خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۹    
رییس جمهوری سودان که از سوی دادگاه کیفری بین الملل تحت پیگرد قانونی قرار دارد، برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل از آمریکا درخواست ویزا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
محققان کشور موفق به سنتز نانوجاذبی در مقیاس آزمایشگاهی شدند که قادر است مواد آلاینده رنگ زا را از پساب های صنعتی حذف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
یک کارشناس منابع آب و محیط زیست انتقال آب خزر به سمنان را بلند پروازانه و بدون مطالعات عمیق دانست و تاکید کرد که چنین برنامه ای صرفه اقتصادی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
تصویربرداری فیلم سلیوت در مورد زندگی اعتزاز احسن دانش آموز شهید پاکستانی که ده ها دانش آموز و معلم مدرسه را از حمله انتحاری نجات داد، به پایان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
دانشگاه فرهنگان ضوابط برگزاری مرحله دوم دوره آموزش معلمی را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
هفته نامه مثلث در بخشی از گزارش خود آورده است:"عجب حکایتی شده است ؛ حسن روحانی در حالی که سال آخر ریاست جمهوری اش را با امیدهای فراوانی آغاز کرده وتصور می کرد با حمایت لشگری از حامیان خود از به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
محسن تنابنده با نمایش پایتخت به آمریکا و کانادا می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۹    
آمازون، سامسونگ، گوگل، اپل و مایکروسافت در حال حاضر دارای پنج مورد از بهترین تبلت های بازار هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۹    
از آنجایی که استفاده از USSD نیازمند گوشی های خاص و اتصال به اینترنت نیست، استفاده از آن با اقبال فراوانی روبرو شد تا جایی که توانسته تغییرات معناداری در سهم تراکنش های موبایلی در مقایسه با سایر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۴    
شب نیمه شعبان، شب بسیار مبارکی است. از امام جعفر صادق علیه السلام روایت است که از امام محمدباقر علیه السلام در مورد فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد؛ امام فرمود آن شب بعد از لیلة القدر افضل شب ها است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۴    
مهدی محمدی درباره تلاش ناکام غربگرایان برای بدل کردن برجام به یک توافق کارآمد نوشت: کیست که نداند امریکا وقتی از این موضوعات سخن می گوید در واقع برنامه ژئوپلتیکی ایران را هدف گرفته است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۹    
در حالی زمان اتمام پروژه های مسکن مهر در هاله ای از ابهام قرار دارد که معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از اجرای مسکن اجتماعی پس از اتمام طرح مهر خبر داده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۹    
کارشناسان تحریم می گویند بانک های بزرگ انگلیسی ممکن است تا زمانی که تحریم های آمریکا پابرجا هستند از همکاری با ایران امتناع کنند، اما بانک های کوچکتر و متوسط علاقمند به تعامل تجاری با ایران هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۴    
با اظهارات اخیر کارشناس ارشد انرژی، برآوردهایی که منابع خارجی در سال های اخیر درباره دوام 100 ساله ذخایر نفت و گاز ایران با ابهام روبرو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۴    
رئیس بانک مرکزی در کنفرانسی در لندن گفت: از عدم پایبندی غرب به تعهداتش در برجام اعتراض کرده است، یک سایت مدعی حمایت از دولت خواستار یکسره کردن تکلیف سیف از سوی روحانی شد!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۴    
ارتش سوریه و رزمندگان مدافع حرم با استفاده از تمرکز جبهه النصره و ارتش آزاد در ریف حلب، توانسته اند علاوه بر وارد آوردن خسارات و تلفات به تروریست ها، پیروزی ارزشمندی را بدست بیاورند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۹    
در پی حذف ارز مبادله ای برای واردات کره، مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که واردکنندگان کره، سود سرشاری از این محصول می برند و علی رغم کاهش قیمت های جهانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۴    
آمریکا پیشنهاد روسیه برای انجام حملات هوایی مشترک علیه گروه های تروریستی در سوریه را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۹    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده بخش نظامی حزب الله لبنان به ایراد سخنرانی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۹    
استاد روابط بین الملل دانشگاه سنت اندروز گسترش و ریشه دار شدن جریان های تکفیری را حاصل حمایت های 50 ساله ایالات متحده آمریکا و غرب از عربستان سعودی می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
تیم فوتبال رم در دیداری دوستانه مقابل الاهلی مصر شکست خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
دبیرکل شورای اسلامی کار کشور گفت: هنوز تکلیف افزایش حق مسکن کارگران مشخص نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
معاون سابق وزیر امور خارجه امریکا بمباران اتمی شهرهای ژاپن را تصمیمی درست اما دردناک خوانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۹    
پرفسور علی الهیل متفکر قطری و تحلیلگر "رای الیوم" و پرفسور فوزی العلوی متفکر تونسی، سردبیر مجله مسارات و استاد فلسفه دانشگاه الزیتونیه با پیام فضلی نژاد سردبیر مجله عصر اندیشه دیدار و درباره مهمترین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۹    
سنگاپور کشوری است فاقد منابع طبیعی اما فوق العاده آزاد و رقابتی با اقتصادی به شدت پویا و با نشاط که جزو زنجیره جهانی تولید است و برای شرکت های چندملیتی نقش حیاتی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
یک رسانه غربی نوشت: با نزدیک شدن فصل تابستان در نیم کره شمالی کره زمین، برخی از کشورها از جمله هندوستان در حال تجربه افزایش بی سابقه و اعلام وضعیت آماده باش اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
ای صهیونیستها، اگر به هرکدام از مجاهدان ما دست درازی کنید، واکنش ما آشکار و مستقیم، سخت و کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
بزرگترین ناو هواپیمابر بریتانیا و به زعم کاپیتان آن قدرتمندترین سلاح علیه گروه تروریستی داعش به زودی ماموریت های خود را آغاز خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران روز جمعه در پایان سفر به سنگاپور، از تاسیس و راه اندازی بانک مشترک ایران و سنگاپور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۹    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه جزایر کوریل جدا شده از ژاپن در پایان جنگ دوم جهانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۹    
بعضی کتاب ها خیلی زود بر سر زبان ها می افتد. کتاب هایی که بسیار خواندنی اند ولی شاید فرصت خواندن این کتاب ها را نداریم. روزهای تعطیل می توانید بخش هایی از یک کتاب خواندنی را بخوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۴    
نمایش سوم فیلم بادیگارد در شهر ونکوور کانادا با استقبال مخاطبان مواجه شد و این بار تماشاگران غیرایرانی نیز در سالن ون سیتی حضور یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۴    
صلاح عبدالسلام تنها نجات یافته و شریک حمله های تروریستی 13 نوامبر (22 آبان 94) پاریس امروز (جمعه) در اولین جلسه دادگاه فرانسه مقابل قاضی تحقیق سکوت کامل اختیار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹    
گرمای 50 درجه در بخش هایی از جنوب ایالت پنجاب و سند پاکستان طی دو روز گذشته، موجب جان باختن دست کم 20 نفر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از سهم ناچیز صادرات تجهیزات و اقلام پزشکی تولید داخل خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۵    
برخورد اصلاح طلبان با آقازاده هاشمی مانند برخورد زیردستان با فرزند نازپروده صاحب خانه است که اگرچه کار زشتی از این بچه سرزده اما توان برخورد با آن را ندارند و با ناز و نوازش با او برخورد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از سفر نمایندگان دو شرکت فرانسوی ای دی پی آی و بوی فرانسه به ایران با هدف مذاکره برای ساخت ترمینال مسافری ایرانشهر در این فرودگاه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
چین به شدت به وضع تعرفه سنگین از سوی دولت آمریکا بر واردات فولاد و ورقه های فولادی از این کشور اعتراض کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت:هر ماه، 2 داروی جدید در دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و کاستی ها تولید شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
برپایه توافق های تهران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، تعرفه صادرات هشت کالا از ایران به کشورهای عضو این اتحادیه صفر شد که سبب افزایش حجم و ارزش ارسال این کالاها به پنج کشور عضو خواهد شد و روابط اقتصادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پرورش ماهی در قفس در بندر چابهار را بسیار پر رونق دانست و از مردم منطقه دعوت کرد که در این پروژه سرمایه گذاری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: بررسی نظام رتبه بندی لایدن در سال 2016 نشان می دهد که تعداد دانشگاه های کشور در این رتبه بندی نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 14 دانشگاه رسیده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شاید امروز بسته حمایت از صادرات را ابلاغ کنم، گفت: در این بسته ما دنبال ایجاد خط اعتباری برای محصولات صادراتی خود به کشورهای هدف هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که آمریکایی ها بخش مهمی از تعهدات خود را عمل نکرده اند تأکید کرد: باید مرتب از آنها مطالبه کرد که اگر طلبکاری نکنیم بدهکار خواهیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
نخبه نمایی ناشی از قلم زدن رانتی در روزنامه های آمریکایی و حضور در شبکه های تلویزیونی غربی گاهی برخی افراد جامعه حتی سیاسیون را به اشتباه می اندازد تا جایی که حتی برخی منتصبین به دولت بدون در نظر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
لیست نهایی بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای رقابت های 2016 کوپا آمریکا اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
فروردین ماه امسال تولید 9 مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
خبرنگاران فاکس نیوز بسیاری از پرسنل نیروی هوایی آمریکا را خسته و فرسوده از روند کنونی عملیات ها و منابع محدود برای پشتیبانی توصیف کرده اند. تنها نیمی از ناوگان شاخه بمب افکن 28 ام قادر به پرواز هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
فیلم رسوایی2 با بیشترین آمار فروش گوی سبقت را از دیگر فیلم های روی پرده ربوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
فدراسیون فوتبال اسپانیا به اصرار یوفا و حکم تازه دادگاه عالی ورزش کاتالونیا، ورود پرچم های کاتالونیا را به استادیوم آزاد اعلام کرد اما درباره شعارهای ضد حکومتی هشدار جدی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
امام جمعه موقت تالش بر دل خوش نکردن به برجام تأکید کرد و گفت: معلوم نیست که دولت جدید آمریکا به برجام عمل کنند ضمن اینکه دولت کنونی نیز به تعهدات خود عمل نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷    
امام جمعه قزوین گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران قیام کردند تا جمهوری اسلامی برقرار شود و اگر مردم جهان نیز قیام کنند بدون شک امام زمان(عج) ظهور می کند تا عدل و داد در جهان حکم فرما شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷    
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط ایالات متحده آمریکا در سال 1359 گفت: این تحریم ها برای کند کردن حرکت انقلاب اسلامی ملت ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) سمنان گفت: راه شهدا، راهی نیست که با شعار حفظ شود؛ بلکه در کنار گفتار باید در صحنه عمل قوی ظاهر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷    
امام جمعه آستارا با بیان اینکه برجام تعهدی شکننده است، گفت: با توجه به بدعهدی آمریکا، احتمال ریزش برجام وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۲    
گزارش رشد اقتصادی از سوی مرکز آمار نشان می دهد که ترس از محکوم شدن به عملکرد ضعیف اقتصادی، دولت را به آماربافی کشانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بی شک آزادسازی خرمشهر معجزه الهی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اسلام آمریکایی درصدد مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: مردم باید هم با جهل و خرافات و هم با اسلام دروغین مبارزه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۷    
امام جمعه مشهد گفت: بازار مصرفی کشور را به دست کسانی سپرده ایم که می خواهند سرعت این انقلاب را کند کنند و نگذارند به هدف خود برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۷    
امام جمعه موقت کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش های ارزشمندی برای امنیت ایران انجام داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۷    
خطیب جمعه اراک گفت: تمامی ریشه های ظلم و ستم با ظهور حضرت ولیعصر(عج) در عالم خشکانده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۷    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: اجلاس آیورا فصلی نو در معرفی ظرفیتها و پتانسیل های سیستان و بلوچستان به جهانیان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: باید با کار فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، فرهنگ انتظار را در جامعه نهادینه کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۷    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: خانمی می رود و با بهائیان منفور و مطرود دیدار می کند، همه به او می گویند که تو اشتباه کرده ای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۸    
تیم کشتی فرنگی ترکیه با گذر از تیم قزاقستان به مقام سوم جهان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: عارف به دلیل عدم سابقه حضور در مجلس صلاحیت لازم برای ریاست مجلس را ندارد و فکر می کنم اگر رئیس شود بزرگ ترین ضربه را به مجلس و دولت وارد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۳    
پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا متن اظهارات دیروز جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در جمع کارکنان سفارت آمریکا در وین که در هتل بریستول این شهر گردهم آمده بودند را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
وبگاه آمریکایی در گزارشی با اشاره به کاهش امیدهای مردم ایران به فواید برجام و عدم اجرای تعهدهای رییس جمهور نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
با استفاده از یک خط ایرانسل پیامی در شبکه اجتماعی تلگرام برای دختر جوان فرستادم با کد 5 رقمی نیز به صفحه کاربری اش در تلگرام ورود کردم و از طرف وی برای دوستانش پیام فرستادم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۳    
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بودجه دفاعی این کشور را بعد از اضافه شدن چند ماده ضد ایرانی به آن به تصویب رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۳    
یک کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تبدیل ایران به دولتی کنترل شده و غیرمزاحم در منطقه است، گفت: آمریکا غیر از براندازی جمهوری اسلامی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۳    
رئیس بانک مرکزی ایران در مصاحبه با روزنامه گاردین از عدم پایبندی آمریکا و اتحادیه اروپا به تعهداتشان در توافق هسته ای انتقاد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۸    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، جزئیات تازه ای به گزارش قبلی یک رسانه آمریکایی دیگر درباره زد و بند کاخ سفید با رسانه ها برای کمک به جلب حمایت عمومی برای برجام فراهم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۸    
پایگاه خبری - تحلیلی المانیتور در تحلیلی روز جمعه با اشاره به دستاوردهای اندک توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 برای ایران نوشته است: برجام که قرار بود برگ برنده روحانی باشد، بار روی دوشش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۳    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در حالی امروز قرار است سخنرانی کند که هم حامیان مقاومت و هم دشمنان آن در انتظار شنیدن صحبت های او و روشن شدن ابهامات ترور شهید مصطفی بدرالدین هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۸    
سرویس مخفی آمریکا به سمت یک نفر در نزدیکی کاخ سفید شلیک کرد و وی را از ناحیه سینه زخمی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۸    
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی ، قطع رابطه مالدیو با ایران را سوژه طنز خود قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳    
وحید جلیلی گفت: تلویزیون همواره در موضع حمایت از حضور فیلم های ایران در جشنواره های جهانی بوده است. در شبکه شبکه 4 مرد جشنواره پیمای سینمای ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳    
شاعر آیینی گفت: اگر راضی نمی شدم برنامه ای با این عنوان برای من برگزار شود به علت این است که ما شرمنده علی اکبرهای خمینی هستیم و تا این شهدا هستند هیچگاه از این شرمندگی خارج نمی شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۸    
یک تحلیل گر مسائل خاورمیانه در یادداشتی نوشته رقابت راهبردی عربستان سعودی با ایران نبردی است که این کشور بر سر موجودیتش ادامه می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۸    
معاونت بین الملل بنیادسینمایی فارابی در آخرین روز از برگزاری بازارفیلم کن، گزارشی از حضور سینمای ایران در این بازار جهانی را منتشر کرد که با ابهامات و کلی گویی های زیادی همراه است.
  • ۱