دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۴:۳۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا روی کاغذ تحریم ها را برداشته است اما باید نقش بسیار فعالتری در رفع جو روانی حاصل از تحریم ها ایفا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۳    
سازمان تروریستی منافقین در مراسمی که شماری از سرکردگان و دشمنان ملت سوریه و ایران حضور داشتند اقدام به برگزاری نشستی با عنوان "شب همبستگی با مقاومت سوریه" کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۲۴    
همکاری نزدیک اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در سال 1946 میلادی که در توافق نامه UKUSA مصوب شد، در نهایت به قرارداد پنج چشم و پروژه جاسوسی جهانی اشلون منتهی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۵    
نخستین جلسه دادگاه شکایت دانشجویان بورسیه به دلیل عدم حضور عامل منتشرکننده اسامی دانشجویان بورسیه تشکیل نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۲    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور درباره شکست طرح تحول سلامت به دلیل تنگناهای شدید مالی هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۹    
جناب شیبانی 85 ساله اما داستان زندگی خواندنی دارد. سیاستمداری خادم که زندگی اش در تراز یک مسوول راستین انقلاب اسلامی است. بدون تاخیر ترین نماینده شورای شهر که در نهایت سادگی زندگی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس طرح مبارزه با جرایم اقتصادی را در صحن علنی پارلمان اعلام وصول کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۲    
روحانی با گذر از سال سوم به فکر انتخابات دوره بعد بوده و با انبوهی از مشکلاتی که براساس تبلیغات انتخاباتی قرار بود صد روزه حل شوند و امروز تشدید شده اند مواجه است و از سوی دیگر نیز برجام به عنوان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: بنده بارها تکرار کردم باید کشور قدرتمند بشود و توانمندی هایمان را افزایش بدهیم؛ اگر افزایش دادیم آن وقت می توانیم به مردم بگوییم مردم آسوده باشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
کاندید جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از ورود مهاجران مسلمان به کشورش اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، ورود مهاجران کشورهای افغانستان، پاکستان و سوریه را ممنوع خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۲    
مطالعات نشان می دهد مردم از فیس بوک و اینستاگرام خسته شده و به اپلیکیشن های خصوصی تر روی آورده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۹    
دادستان تهران به خبری که اخیراً با عنوان 24 ساعت لعنتی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار درج شده است اشاره کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۶    
محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی به آمریکا سفر کرده تا با مقامات ارشد آمریکایی، از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور، دیدار و گفت و گو کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۶    
ابزارهای نوین ارتباطی نظیر تلفن همراه ،شبکه های اجتماعی و اینترنت در کشور فقیری مانند هند نه تنها کمک موثری به توانمندی زنان به عنوان نیمی از جامعه نکرده بلکه باعث سهولت طلاق شفاهی با استفاده از این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۳    
روزنامه رسمی اتحادیه اروپا، جزئیات حکم دادگاه این اتحادیه درباره دعوای حقوقی شورای اتحادیه اروپا با دانشگاه صنعتی شریف، بانک صادرات و بانک مرکزی ایران را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان تامین اجتماعی، تنها شش میلیون تومان از حقوقش را برداشت می کند، در حالی که ما برایش 13 میلیون حقوق درنظر گرفته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۰    
آقای عارف برای ریاست کمیسیون آموزش مجلس کاندیدا خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
مالزی فعالیت شرکت رایانی ایر که نخستین ایرلاین اسلامی در این کشور است را به دلیل نقض مقررات ممنوع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
معاونان ظریف و موگرینی در چارچوب اجرای برجام در حاشیه اجلاس "اسلو" دیدار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۸    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که وزیران خارجه ایران و آمریکا روز چهارشنبه با یکدیگر دیدار می کنند و برنامه ای برای نشست سه جانبه میان وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه رییس سیاست خارجی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، خبر سقوط دختر جوان از طبقه هشتم یک مجتمع مسکونی را در پردیس تأیید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۵    
وقتی کسی می تواند 2هزار و 800 میلیارد تومان از منابع کشور را ببرد و با دروغ های خود وقت مردم را بگیرد، اکنون نیز می تواند مدعی حقوق شهروندی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رهبر انقلاب از تاریخ 28 آذر 1356 تا 22 مرداد 1357 به مدت 237 روز در این شهرستان در تبعید بودند. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۲    
باشگاه ذوب آهن اصفهان مبلغ درخواستی خود را برای صدور رضایتنامه هافبک تیم فوتبال این باشگاه یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۲    
اتفاقات دنباله دار و مشکوکی اعم از ماجرای کارگران آق دره، ماجرای مرگ کودک کارگر عسلویه ای به علت عدم پرداخت حقوق چندین ماهه اش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۹    
با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال مزایده اول تیم فوتبال نفت لغو و باید مزایده دومی با شرط عدم خروج تیم از تهران برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۹    
دادگاه اداری بحرین حکم توقف فعالیت جمعیت الوفاق این کشور را صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۶    
کریس گارور سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش در سخنانی با اشاره به شایعه کشته شدن سرکرده ارشد داعش اعلام کرد: شایعه کشته شدن أبوبکر البغدادی غیرقابل تأیید است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
بتازگی یک شرکت قرقیزستانی اعلام کرد قیمت یک بسته هوای قرقیزستان 200 صوم یعنی حدود 3.5 دلار است که در حال حاضر چند سفارش تولید دریافت شده که در این درخواست ها هوای مناطق کوهستانی قرقیزستان جایگاه ویژه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیامی برای همتای روسی خود، "روز ملی روسیه" را تبریک گفت!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
رئیس شورای پاپی امور خانواده واتیکان گفت: وضعیت خانواده های امروزی مناسب نیست و پدیده مستقل گرایی و فردگرایی هرروز در حال افزایش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۰    
وزارت خارجه فلسطین، انتخاب رژیم صهیونیستی به عنوان رئیس کمیته حقوقی سازمان ملل را محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۰    
دادستان دیوان محاسبات با بیان این که برخی دستگاه ها به درخواست دیوان محاسبات برای اصلاح فیش های حقوق نجومی تمکین نکردند گفت: مجوز پرداخت حقوق های غیرمتعارف در سال 93 صادر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۰    
افشاگر معروف خاندان آل سعود که خود را مجتهد نامیده است در توییتر خود نوشت که محمد بن سلمان فرزند پادشاه عربستان و وزیر دفاع و جانشین ولیعهد سعودی از حل بحران یمن ناامید شده و برای پایان این بحران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۷    
نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه از جهان نیوز شکایت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا باید اقدامات بیشتری را برای تشویق بانک ها با هدف همکاری با ایران پس از لغو تحریم ها انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۶    
دادستان دیوان محاسبات اعلام کرد بررسی پرونده پرداخت حقوق های کلان غیرمتعارف از سال 1393 را آغاز کردیم و تخلف در برخی پرونده ها محرز و به تعقیب متخلفان منجر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۷    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه وزارت خارجه و دولت سر خود را از لاک برجام بیرون بیاورند، گفت: شوخی شوخی با بهانه های واهی همه دارایی های ما را چپاول می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۳    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، طی ملاقات هایی با نادر طالب زاده، که از یک سال ونیم پیش در بستر بیماری به سر می برد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۲    
واردات ایران از کشور آمریکا در 2 ماه ابتدای سال جاری، 2هزار درصد (20 برابر) در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و به ارزش 51 میلیون و 349 هزار دلار رسیده که بخش عمده ای آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۹    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: وقتی ما یک داروی بیوتک را صادر می کنیم، هر ویال آن که تنها چند گرم است، معادل 200 بشکه نفت برای ما درآمدزایی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۳    
معاون وزیر صنعت گفت: از مجموع 12هزار واحد تولیدی که برای دریافت تسهیلات دولتی ارزان قیمت ثبت نام کرده اند، 1000واحد به بانک ها معرفی و پیش بینی می شود تا پایان سال،7500 واحد به چرخه برگردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۰    
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی با اشاره به اینکه صنعت داروهای بیوتکنولوژی ایران در دوران تحریم دچار مشکل نشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۰    
نظر حضرت آیت الله خامنه ای درباره روزه در دوران بارداری از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری و در پاسخ به یک سوال منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۷    
نماینده مردم تهران در جلسه امروز مجلس از اقدام بانک مسکن در پرداخت بدهی های متفرقه خود از محل اعتبارات بانک مسکن خبر داد و وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد که غیر ممکن است بگذارم مسکن مهر متوقف شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۱    
در حالی وزیر راه و شهرسازی دیروز باز هم مسکن مهر را مورد تفقد قرار داد که وی در سخنانش مقابل نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان داد آمار دقیقی از میزان موجودی مسکن در سراسر کشور ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۲    
ابراهیم رزاقی با اشاره به گرایش تیم اقتصادی دولت به نظام سرمایه داری لیبرالی گفت: حتی این نظام را هم به درستی اجرا نمی کنند و می توان اسم نظام اقتصادی حاکم بر ایران را نوعی نظام نوکرانه لیبرالی گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۹    
جوانی که سال ها درس خواند تا روزی برای جامعه اش مفید باشد، امروز به روشی متفاوت جلوی درب مترو کاسبی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
عباس عبدی می گوید: اغلب بازداشتی های پس از خرداد 1388 بالا شهری بودند و اصلاح طلبان به تدریج زندگی شان عوض شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
وکیل مدافع بقایی از صدور حکم محکومیت برای اشرفی اصفهانی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۳    
پیش تولید فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی دوباره از سرگرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۳    
نوه اکبر هاشمی رفسنجانی حال عمومی خانم عفت مرعشی را خوب توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نشست مشترک قوای مقننه و مجریه به میزبانی دولت؛ 13 تیر آینده برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۸    
نماینده ایران در سازمان ملل از انتخاب رژیم صهیونیستی به عنوان رئیس کمیته های فرعی شش گانه مجمع عمومی سازمان ملل اظهار تأسف کرد و این انتخاب را موجب ضربه به اعتبار و جایگاه کمیته حقوقی سازمان ملل متحد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی دولت اعلام کرد :تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۵    
شصت و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خردادماه، ساعت 24فردا ( چهارشنبه26 خرداد) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۵    
پایگاه خبری الکترونیکی عاجل عربستان امروز (سه شنبه) در خبری نوشت: عربستان با خرید 10 میلیارد دلار سلاح، بزرگترین کشور خریدار تجهیزات نظامی در جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۲    
سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص برگزاری مزایده باشگاه نفت تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تلاش این نهاد برای تشویق تجار و بانکهای اروپا به منظور تجارت با ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۲    
نخستین جلسه هیات مدیره استقلال با ترکیب جدید هفته آینده برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۹    
سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید که افشارزاده باید در استقلال ماندنی شود زیرا می تواند کمک های زیادی به این تیم انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۹    
یک منبع آگاه از مختومه شدن پرونده جهرمی با پرداخت جریمه 8 میلیون تومانی خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۹    
همسر جمشید مشایخی با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود و تماس های مکرر با وی را در بر دارد بیان کرد دعا می کند خداوند شایعه سازان را بر سر عقل آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به کف زدن نمایندگان در صحن مجلس، گفت: نمایندگان باید شأن مجلس را طبق آیین نامه داخلی رعایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۳    
با اینکه تعداد بیکاران مطلق کشور 2.7 میلیون نفرند، اما 2.1 میلیون نفر هم در مرز بیکاری قرار داشته و شاید هر لحظه شغلشان از دست برود؛ در عین حال، 1.6 میلیون نفر از یافتن شغل ناامید شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۴    
سردبیر روزنامه رسالت عنوان کرد: اینکه گفته می شوند پرونده فتنه ها علیه جمهوری اسلامی بسته نشده حرفی منطقی و بجاست زیرا در واقع ما سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و همان عناصر فتنه که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۷    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به پرداخت حقوق های نامتعارف در نظام دولتی و عمومی غیر دولتی گفت: نمی توان پذیرفت که یک کارگر با حقوق اندک از صبح تا شب تلاش کند و در مقابل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۸    
اینکه کسی موافق این روند و شکاف طبقاتی عمیق بین رئیس و مرئوس نیست بر کسی پوشیده نیست (حداقل به ظاهر) و رئیس جمهور نیز با یک اقدام انقلابی دستور توقف این روند را صادر کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۲    
اما واقعا اولویت امروز نیروهای انقلاب کدام است؟ البته این به معنای حذف هیچ یک از این دغدغه ها نیست وتعیین اولویت به معنای نفی تقسیم کار هم نیست، اما پیدا کردن محور یا محور های اصلی مهم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۹    
آیا رئیس دولت اصلاحات می خواهد هم در براندازی حکومت مشارکت کند و هم توقع دارد توسط نظام خودی تلقی شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۶    
فیلمنامه موسی(علیهالسلام) آن قدر قوی و پر و پیمان بود که میراث سلحشور روی زمین نماند و گروهی به نمایندگی جمال شورجه، کارگردان، کوشیدند کار سلحشور را به پایان برسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰    
در حالی که وزارت علوم بسیاری از دانشجویان بورسیه را به اتهام اشتغال به کارِ همزمان در دوران بورسیه لغو بورس کرده بود، یکی از دانشجویان به اشتغال در همان وزارتخانه مشغول بوده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
شرکت بزرگ پیمانکاری انگلیس، عامل مسلح حادثه تروریستی تیراندازی در باشگاه شبانه اورلاندو ایالت فلوریدا را استخدام کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۸    
نماینده نوشهر و چالوس با بیان اینکه شرکت های دولتی تابعه وزارت نفت 52 میلیارد دلار طلبکارند، گفت: از آقای وزیر نفت می خواهیم درباره قراردادهای جدید نفتی قدری شفاف تر توضیح دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
5 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا را تهیه و تقدیم هیات رئسه مجلس کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۱    
نماینده سابق مجلس گفت: روزنامه آرمان باب میل خودش صحبت های من را تفسیر کرده است. در آن مصاحبه نظر شخصی ام را درباره رقابت احمدی نژاد و روحانی گفته بودم نه کلیت انتخابات سال آینده.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۳    
ششمین بسته از شرح احادیث اخلاقی با بیان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در 43 قسمت روی آنتن شبکه های رادیویی و تلویزیونی خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۰    
در شرایط عادی همه انقلابی می شوند! ولی در روزگاری که کسی جرأت نداشت از انقلاب صحبت کند، استاد سبزواری شجاعانه شعرهای انقلابی می گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۴    
انکار مسئولان وزارت علوم در برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی در حالی است که با نگاهی به اخبار دانشگاه ها به واقعیت موجود در برگزاری اردوهای دانشجویی مختلط پی می بریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۱    
وزیر نفت با تأکید بر اینکه در بهترین شرایط توانسته ایم مجدداً وارد بازار فروش نفت بشویم، گفت: همه نگران بودند که با ورود مجدد ایران به بازار نفت قیمت ها کاهش یابد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۲    
کمتر کسی در ایران توانسته به اندازه طالب زاده برای دیپلماسی عمومی ایران فعالیت کرده باشد و بتواند مثل او از علی استون گرفته تا الکساندر دوگین را به ایران بیاورد تا با واقعیت های جامعه ایران آگاه شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۴    
معنای دیدارهای مکرر با جان کری این است که دولت آقای روحانی هنوز امید دارد از طریق مکانیسم مذاکره آمریکا را وادار به اجرای حقیقی تعهداتش طبق برجام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی از حرکت روز گذشته نمایندگان که پس از تذکر زهرا سعیدی برای او دست زده بودند، انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که بیش از 20 درصد جمعیت کشور منتظر دریافت سبد کالا در ماه مبارک رمضان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی ربیعی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 خرداد) مجلس شورای اسلامی که برای گزارش در خصوص وضع موجود و چالش های وزارت تعاون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۶    
پسر شاه عربستان گفت که کشورش مثل همه انتخاباتهای گذشته آمریکا، امسال هم بخشی از هزینه تبلیغات دو حزب آمریکایی از جمله 20 درصد هزینه تبلیغات هیلاری کلینتون را پرداخت می کند؛ سپس این خبر حذف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۲    
وقوع یک انفجار تروریستی در شرق بغداد پایتخت عراق یک کشته و هشت زخمی برجای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۶    
دورهمی یک حرکت خلاف جریان معمول در تلویزیون است. زمانی که می تواند با یک گفت وگوی معمولی خلأ بسیاری از برنامه های اجتماعی را در تلویزیون با نقدهایی صریح پر کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۳    
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نفیس ترین قرآن جهان اسلام که در کشورمان تولید شده است، رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
وزیر دفاع عربستان در سفر خود به آمریکا با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۱    
در انجام کارهای خدا از یکدیگر سبقت بگیرید واگر مسئولیتی دارید در مسئولیت خود عدالت را رعایت کنید . دوست و رفیق را کنار بگذارید و فقط طبق دستورات اسلام رفتار کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۹    
مراسم تشییع پیکر یکی از جوانترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب, شهید عباس دانشگر با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) و دوستان و همرزمان شهید برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۹    
منابع رسانه ای از کشته شدن سهیل الماجری ملقب به أبوحمزه التونسی از اعضای برجسته گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره در استان حلب سوریه خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۶    
سریال برادر تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22 و 10 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۰    
معاون آموزشی وزیر علوم با تاکید بر اینکه وزارت علوم تصمیمی مبنی بر افزایش شهریه دانشگاه های دولتی ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۷    
همزمان با پیشروی های گسترده رزمندگان سوری و عراقی در عمق مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش، این گروه طی روزهای گذشته اقدام به اعدام های گسترده در مناطق تحت سیطره خود روی آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۱    
جدال های حقوقی بر سر طرح مسائل وقیحانه تا سال های دهه 70 هم ادامه می یافت اما موانع سیل خروشانِ جنسیت، خشونت و دیالوگ برداشته شده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۸    
دبیرکل حزب الله لبنان در یکی از سخنرانی های اخیرش گفت که کسی در جنگ بعدی پیروز خواهد شد که آمادگی بیشتری برای قربانی دادن داشته باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: در پنج سال گذشته کارخانه ارج چهار، پنج مدیرعامل عوض کرد، بروید و ببینید هر یک از این افراد تخصص آنان چه بود؟ حتی اگر متخصص و مطلع باشند باتوجه به این که دولتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
خودروسازان از زمان افشای تقلب فولکس واگن در تستهای آلایندگی دیزلی آمریکا، با تحقیق و تفحص فزاینده ای در زمینه برچسب و تبلیغات بهینگی مصرف سوخت و میزان آلایندگی روبرو هستند.
  • ۱