دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 18 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۱    
مجتبی جباری فاصله ای تا استقلالی شدن ندارد. وی به دلیل رقم قراردادش در آستانه جدایی از الاهلی قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۱    
خانواده محمد مرسی رئیس جمهور عزل شده مصر اعلام کردند که مسئولان این کشور از زمان بازداشت مرسی در نوامبر 2013 تا کنون به خانواده اش اجازه ملاقات با وی را نداده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۱    
مردم ایران سال هاست که در آرزوی سوار شدن خودروهای باکفیت خارجی می سوزند. البته قشر ثروتمند جامعه از خودروهای لوکس بی نصیب نیستند اما قشر متوسط و ضعیف باید به خودروهایی چون پراید و 206 رضایت دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۸    
وزیر دادگستری از تشدید نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۸    
نکته قابل توجه دیگر در این میان آنکه سازمان سینمایی باید هر چه زودتر موضع خود را نسبت به عرضه نسخه خانگی فیلم مشخص کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۸    
فراکسیون اعتدال در مجلس دهم به ریاست کاظم جلالی برای اولین بار روز یکشنبه در تالار آیینه بهارستان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۵    
معاون فنی صندوق بازنشستگی از افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری از 12 تا 20 درصد خبر داد و گفت: حقوق و معوقات این افراد در خرداد ماه به حسابشان واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۵    
با اعلام رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال، آیین نامه نقل و انتقالات باید تا 25 خرداد مصوب شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۰    
وزیر نیرو با اشاره به افزایش برداشت های غیرقانونی از آب های زیرزمینی در سطح کشور، گفت: در حال حاضر بیش از 300 دشت در کشور وضعیت بحرانی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۰    
دیوید فرانزونی فیلمنامه نویس برنده اسکار در حال نوشتن فیلمنامه ای از زندگینامه مولانا است و در عین حال با انتقاد روبه رو شده چون می گوید دوست دارد دی کاپریو این نقش را بازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۰    
طرح تحول سلامت صرفا در مراکز درمانی دولتی اجراء شده است و سوء عملکرد و وقوع هرگونه تخلف در مراکز خصوصی ارتباطی به طرح تحول سلامت ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت رویدادهای واقعی پسابرجام و ثمرات سفر 791 مقام دولتی به همراه 2045 شرکت خصوصی به ایران در شرایط پسابرجام را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۷    
معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان از تدوین طرح رصد هوشمند افت تحصیلی دانشجویان توسط دانشگاه های برتر کشور خبر داد و گفت: اقدامات اولیه این طرح در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه های برتر بررسی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: شوک هایی که موسسات غیرمجاز در بازار پول ایجاد می کردند، کنترل شده اما به طور کامل برطرف نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۸    
تحقیقات نشان می دهد که آلمان و پس از آن انگلیس و هلند بیشترین تعداد تسلیحات کوچک را در جهان می فروشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۸    
عدم شفافیت اطلاعات بانکی ایران بهانه جدید آمریکایی ها برای ممانعت از برقراری ارتباط بانک های اروپایی شده، حال پرسیده می شود بانکداران ایرانی تا چه حد می توانند اطلاعات بانکی را افشا کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۸    
عناصر کم شمار منافقین از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه در مقابل هتل ظریف تجمع کردند و با بلندگوهای دستی شعار دادند تا به نوعی باعث سلب آرامش هیات سیاسی جمهوری اسلامی شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خمینی ره: من درمیان شماباشم ویا نباشم به همه شما وصیت وسفارش میکنم که نگذاریدانقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد صحیفه،ج21،ص93 ___________________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۱    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی شرایط پرداخت قسطی جریمه غیبت سربازی و معافیت را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۸    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت ضمن اظهار امیدواری به بازگشت شرکت میتسویی ژاپن به پتروشیمی ایران گفت: این شرکت می تواند حضور فعالی در بخش پتروشیمی ایران داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۸    
بازیکن فصل گذشته ملوان به تیم فوتبال استقلال بازگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۵    
نیروهای نظامی عراق امروز (سه شنبه)، از خنثی سازی حمله گروه تروریستی داعش به شمال شهر رمادی مرکز استان الانبار و کشته شدن 41 داعشی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۵    
ینس استولتنبرگ (Jens Stoltenberg) دبیر کل ناتو گفت که اتحادیه اروپا و ناتو با حضور انگلیس، قدرتمندتر هستند و خروج انگلیس از این اتحادیه موجب بی ثباتی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۰    
نماینده سابق ایران در سازمان ملل گفت: نمی توان انتظار داشت که آمریکا از اقدام خود علیه ایران اظهار پشیمانی یا عذرخواهی کند. این با ذات سیاستهای آن کشور همخوانی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۷    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد: چه سرمایه گذاری بزرگی در منطقه انجام داده اند و این در حالی است که ایران می تواند با یک حرکت همه معادلات را برهم بزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه، گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 2500 قلم کالا از تخفیف 20 تا 50 درصدی برخوردار شدند و نخستین سبد حمایت غذایی دولت نیز در این فروشگاه توزیع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۱    
کاسبان بازار معتقدند، مالیات ستانی همچنان بدون داشتن اطلاعات و براساس چانه زنی است و در صورت اعتراض نیز با جملاتی مانند کاسبی را تعطیل کنید و یا تهدید محترمانه روبرو می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۱    
نیروهای ویژه ارتش سوریه در عملیات آزاد سازی رقه 2 روستای دیگر را آزاد و تا پنج کیلومتری میدان گازی الرصافه پیشروی کرده و 35 داعشی را از پای در آوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۸    
احمد شهریاری معاون برنامه ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما، عباس مهدوی مهر را به سمت مدیرکل بازرگانی این سازمان منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۵    
آیا نباید مؤسسه ای را که هر سال قرار است تیراژ میلیونی تولید پوستر داشته باشد و می تواند با بدنه هنرمندان متخصص و متعهد تعامل کرده و اثر فاخر تولید کند، مسؤول قحط سالی تصاویر امام در این روزگار دانست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۲    
بزرگترین قرارداد جذب سرمایه مستقیم خارجی ساخت نیروگاه در ایران با شرکتی به امضا رسیده که فعالیت اصلی اش هتل سازی است و در حالی که در هیچ کدام از کشورهای دنیا تجربه نیروگاه سازی ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۸    
در این نامه آمده است: خود را موظف می دانیم با تمام توان و اتخاذ رویکردی فعال، بیش از پیش، در تقویت بینش انقلابی و تربیت فضلای مهذب، اندیشه ورز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۵    
سازمان ملل، یک روز پس از درج نام "ائتلاف عربستان در تجاوز به یمن" در فهرست سیاهِ قاتلان کودکان، نام ائتلاف مذکور را از این فهرست حذف کرد تا نقاب از چهرۀ سیاست زده و وادادۀ این سازمان برافتد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۹    
صحبت های بان کی مون در شورای امنیت سازمان ملل و بیان اینکه ایزدی ها 45 میلیون دلار به داعش برای آزادی اسرای خود داده اند، باعث خشم ایزدی ها شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۶    
وزیر حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد این کشور هنوز در حال بررسی علل وقوع فاجعه خونین منا در مراسم حج است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۶    
وضعیت مسلمانان در بسیاری از کشورهای غیر مسلمان نیز شرایط خاصی را به روزه داران تحمیل میکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۴    
هیلاری کلینتون می گوید نزدیک شدن ترامپ به دفتر بیضی (دفتر رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا) همانند دعوت از یک آخرالزمان هسته ای است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۴    
مهاجم فصل گذشته نفت تهران گفت: من گفته ام که یک استقلالی هستم و هیچ ابایی هم ندارم که این حرف را بزنم؛ پوشیدن پیراهن این تیم آرزوی هر بازیکنی است اما در حال حاضر من چند پیشنهاد خوب خارجی دارم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۱    
وزیر نیرو در صحن علنی مجلس گفت: امسال 50 هزار چاه کشاورزی به کنتورهای هوشمند مجهز شوند همچنین 7 هزار کنتور حجمی نصب خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۱    
هادی العامری فرمانده "سپاه بدر عراق" درگفتگو اختصاصی با Press TV اظهار داشت: تفکری که "گروه تروریستی تکفیری داعش" آن را اتخاذ کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۸    
255 نماینده مجلس در نامه ای از رهنمودهای گرانسنگ و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایندگان مجلس دهم قدردانی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم زرند و کوه بنان در مجلس با طرح این سوال که آیا برق و آب بنگاه تولیدی است یا خیریه گفت: هر کدام از این دو نگاه بازخورد خود را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم کرمان در مجلس بحران آب را بحران آینده کشور خواند و گفت: فقدان سند جامع آب در کشور به بروز بلاتکلیفی در این حوزه منجر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۶    
نماینده مردم اصفهان از جابه جایی نمازخانه مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۱    
رئیس مجلس گفت: مطابق قانون تدوین و تنقیح قوانین، تا سال 90 همه وزرا مسئول بودند تنقیح قوانین در حوزه کاری خود را با کمک ادارات حقوقی تنقیح کرده و به مجلس ارائه دهند که تاکنون هیچ یک از وزرا چنین کاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۰    
نماینده مرودشت در مجلس با بیان اینکه حتی یک واحد کوچک تولیدی در اغلب شهرستان ها وجود ندارد، گفت: برنامه دولت برای توسعه صنعتی در شهرستان ها چیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۴    
و اینگونه است که نام سید شهاب الدین حسینی ، یک نام ماندگار است؛ چه کسی بخواهد و چه کسی نخواهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۸    
نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه با وجود تأیید برجام هنوز هیچ نقل و انتقال پولی صورت نمی گیرد، گفت: متأسفانه در پسابرجام، صنعتگران ما حتی نمی توانند یک ال سی باز کنند و با این شرایط ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه رتبه ایران در فضای کسب و کار جهانی یکی از نقاط ضعف ماست، گفت: به دلیل کاهش سرمایه گذاری در بخش صنعت شاهد فاجعه هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۶    
مصطفی تاج زاده یکی از محکومان اصلی فتنه سال 88 که پس از گذراندن دوران محکومیت از زندان آزاد شد کارنامه سنگینی در مقابله با نظام دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۳    
او به دعوت دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، یکشنبه از پله های فرودگاه تهران وارد خاک ایران شد و یک سفر دو روزه را کلید زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۵    
نماینده آباده در مجلس با بیان اینکه متأسفانه سهم ایران از تجارت جهانی به 40 صدم درصد کاهش یافته است، گفت: بنگاه های کوچک متأسفانه متولی ندارند و زنجیره تولید، حمایتی از آنها نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرمندگی وزیر صنعت باید از بیکاری جوانان بیشتر از سایرین باشد اما در چنین شرایطی وی هیچ راه حلی برای رفع معضل بیکاری ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۵    
بالاخره آمد آن که منتظرش بودیم. مسافر کریم مان از سفر یکساله ی خود بازگشت تا بار دیگر در سحرگاهان به یاد ماندنی اش زمزمه کنیم نوای "اللهم انی اسألک من بهائک بأبهاه و کل بهائک بهی" دعای سحر را و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شیطنت شبکه های بیگانه در جعل سند درباره نامه نگاری رئیس جهموری آمریکا و امام راحل نشان می دهد که آنها تا چه اندازه نیازمند شرایطی هستند که ایران را دچار ساده انگاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۴    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به کارهای بر زمین مانده از جمله رکود و اشتغال تأکید کرد: بعضا دولتی ها می گویند که ما از رکود عبور کرده ایم و ما خواهش مان این است که اگر دولت از رکود عبور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش های دشمنان برای محدود کردن انقلاب، گفت: دشمنان تمایل دارند انقلاب را در یک محدوده زمانی و مکانی و افرادی خاص خلاصه کنند و در نهایت هم بگوید انقلاب تمام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۷    
اطلاعات میدانی نشان می دهد در جنوب لبنان، آمادگی برای جنگ قرب الوقوع شدت یافته است، جنگی که به اعتقاد حزب الله علیه این گروه تدارک دیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۷    
مردم! از من قبول کنید، من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و به هیچ طرفی جز کسی که خدمت می کند به اسلام و انقلاب تمایل ندارم. اما این را بدانید...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یگان ویژه ندسا هم عملیاتی و هم آموزشی در طیف وسیع برای نیروهای مختلف داخل و خارج کشور است. همه کسانی که شهید ناظری در ایران آموزش داد از محور مقاومت بودند.