دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۰۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 23 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی راز اصرار سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز را فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۳    
نیروهای امنیتی عراق بیش از 450 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را، که خود را در میان آوارگان فلوجه جای داده بودند، به اسارت گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۰    
طالب زاده گفت: تا مدت ها هم نمی دانستم ممکن است حال بد من ارتباطی به چمدانم داشته باشد. نمی خواهم وارد جزئیات شوم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۷    
اغلب روزنامه های حامی دولت و اصلاح طلب از پرداختن به ماجرای حقوق 234 میلیون تومانی یک مدیر بانک دولتی طفره رفتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۷    
فیلمبرداری فیلم سینمایی ماه گرفتگی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی هادی انباردار در حال حاضر به مرز 60 درصد رسیده و گروه سازنده این روزها با مسدود کردن خیابان جمال زاده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۴    
با نگاهی به ارقام 26، 35، 87، 180، 234 و 300 میلیونی که از سوی مدیرانی که فیش آنها منتشر شده است می توان دریافت به ازای هر یک مدیر با چنین حقوق و مزایایی حداقل 100 کارگر می توانند حقوق دریافت کرده و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۱    
پرستار جوان می گوید: اینجا تیپ زدن از شرایط مهم کار کردن است اما چون لوازم آرایش گران است، مسئولان بیمارستان خارج از فیش حقوقی، مبلغی را برای تامین هزینه های مذکور به حسابشان واریز می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامگذاری کانالی به نام شورای شهر تهران گفت: در صورت عدم توقف اینگونه فعالیتها، پیگیری موضوع به مراجع ذیصلاح از جمله پلیس فتا ارجاع داده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۸    
محسن رضایی گفت: در سال 1354با اینکه دانشجوی دانشگاه علم وصنعت بودم ولی یک شیفت هم در کارخانه ارج کار می کردم تا خرج زندگی را دربیاورم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۸    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی را برای 6 روز آینده به کشاورزان کشور ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۸    
کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته علاوه بر ترکیب اعضا، اعضای هیات رئیسه و به ویژه روسای خود را می شناسند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۵    
روزنامه آفتاب یزد برگزاری مراسم سالگرد انتخابات در زادگاه روحانی (سرخه) را پیام به سیاسیون اصلاح طلب و اصولگرا درباره نامزدی دوباره روحانی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۵    
سفیر ایران در مسقط اعلام کرد: برای راه اندازی مرکز زبان فارسی در مسقط، مخالفت های شدیدی وجود داشت و علیرغم بی میلی وزارت خارجه عمان، این مرکز با دستور مستقیم سلطان قابوس اجازه فعالیت گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۲    
اعضای یک باند جاعل که با انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار اقدام به فروش گواهی های کسر از حقوق می کردند، به دام پلیس افتادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیراً یکی از نمایندگان منتخب در مجلس دهم صحبت هایی را در مورد پرونده بورسیه ها مطرح کرده که باعث شده عده ای از دانشجویان علیه این فرد شکایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۹    
جان کربی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی اقداماتی را برای تقویت شفاف سازی مندرج در برجام اتخاذ کرده است که نظارت 24 ساعته بر تاسیسات هسته ای اعلام شده در ایران از جمله این اقدامات محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم مربوط به دکل های نفتی گمشده هنوز صادر نشده و پرونده هنوز در دادسرا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۳    
عضو انجمن حمایت از بیماران سوخته به سوختگی زبان پرداخت و توصیه های پیشگیری و درمانی آن را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۳    
مراسم تجلیل از تیم ملی والیبال، با شعار تحقق رؤیای 52 ساله و پرداخت پاداش ملی پوشان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۳    
یک متخصص طب سنتی فواید شربت جلاب در ماه رمضان را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص رأی دادگاه کانادا علیه ایران واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۰    
درحالیکه طرح افزایش روزانه تولید نفت از 40 هزار بشکه به 100 هزار بشکه در میدان مشترک فروزان از سوی ایران با تأخیرهای فراوان، 14 سال درحال اجرا است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امیر نوری بازیگر جوان کشورمان که جهت تقویت روحیه جبهه مقاومت به جمعشان در عراق پیوست از سوی داعش تهدید شد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۱    
مشاور عالی سازمان سنجش از تخلف برخی موسسات در رابطه با ثبت مشخصات داوطلبان توسط شخصی دیگر درپروفایل سایت سازمان سنجش خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادامه فعالیتش در این پست به عنوان سرپرست گفت: به سوالات سخت پاسخ نمی دهم!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۳    
هافبک ازبکستانی فصل گذشته سپاهان گفت: من قراردادی با سپاهان نداشتم و این، یک موضوع خنده دار است که نام من در لیست مازاد سپاهان قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۳    
ماموران سابق سیا از پیوستن عوامل حادثه تروریستی لاکربی به گروه تروریستی داعش گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۳    
رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی ها و سوء مدیریت ها هر روز شاهد بیکاری بیشتری در جامعه هستیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۰    
تلاش گوگل برای کمک به هیلاری کلینتون در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث دردسری تازه برای هر دو طرف شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۰    
برخی اعضای شورای شهر تهران بر لزوم اصلاح لایحه "اصلاحات قانون تشکیلات و وظایف شوراها" تاکید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مهمترین عوارض پروژه های پستی در حوزه تجارت الکترونیک گفت: کاهش اعتماد مردم و ایجاد مشکل در کل پروژه از جمله این عوارض است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۳    
دو سال پیش بحث تدوین چارچوب های صدور پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه پیش کشیده شده و به مرور ضوابط اجرایی نیز مشخص شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۰    
یکی از روز های سال 62 بود که حسین رفت دیدن آیت الله خامنه ای. دورانی که دیگر او را به حمید سبزواری می شناختند. بحث کشیده شد به اشعارش. ایشان پرسیدند: آقا حمید، چرا کار های تان را چاپ نمی کنید؟ .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رهبرمعظم انقلاب: مراقب باشید، اینکه خدا باب توبه را باز کرده، خیال نکنید گناه، چیز کم و کوچکی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
آمریکایی ها همچنین با فرصت طلبی به بهانه آتش بس، روس ها را تا حدود قابل توجهی دور زده و برخی گروه های تروریستی مورد حمایت خود را مستقیم و برخی گروه های وابسته به القاعده را غیر مستقیم – در فرصت تجدید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
اگر سری به سودای حقیقت از ماجراهای فرهنگی و هنری در بحبوحه انفجار رخدادها در معرکه فتنه 88 داشته باشیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
در حالی که تاجگردون نماینده مجلس معتقد است، کنار گذاشتن نسخه های غربی برای نگارش برنامه ششم توسعه صحیح نیست، کشوری کارشناس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می گوید،نهادگرایی از اساس ایراد دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۸    
در بخشی از این بیانات، ایشان به اهمیت روزه و ثمرات و علت تشریع روزه داری اشاره کرده و به سه موضوع “دوری از تکبر و خودبینی“، “پرهیز از آتش” و“آزمایش اخلاص” توجه می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۸    
علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در گفت و گویی که با رضا گلپور داشته (کتابی که اجازه انتشار پیدا نکرده است) در تاریخ 1379/8/3درباره مسعود کشمیری و کلاهی می گوید: ''کشمیری را فکر می کنم در اروپاست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با روزنامه شرق به گفت وگوی حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۵    
وبسایت اوراسیا ریویو در گزارشی به بیان مزایای توافق ایران و هند برای توسعه بندر چابهار پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۵    
ایران پس از امضای برجام به دنبال مدرنیزه کردن تسلیحات نظامی خود است که روسیه گزینه مناسبی برای این امر به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۵    
فرانسه دیروز در دومین روز میزبانی پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا صحنه درگیری هواداران تیم های فوتبال روسیه و انگلیس با نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۵    
یک رسانه یمنی با اشاره به سفر جانشین ولیعهد سعودی به آمریکا، به بررسی زوایای پنهان آن پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۲    
با گذشت نزدیک به دو هفته از فعالیت سایت جعلی یارانه ها برای اخاذی از ساده لوحانی که از ترس قطع شدن یارانه شان به آن مراجعه می کردند، پلیس فتای تهران خبر از شناسایی متهم اصلی آن داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۲    
طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت تصمیم اوباما مبنی بر افزایش اختیارات نیروهای آمریکایی در افغانستان اعلام کرد که مبارزه با آمریکا ادامه می یابد اما تفاهم سیاسی با کشورهای جهان از طریق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۲    
بامداد چهارشنبه 26 خردادماه یارانه 45500 تومانی را به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۳    
بامزه تر آنکه وزیر خارجه عربستان در واکنش به اقدام سازمان ملل در خارج کردن ائتلاف عربی به سرکردگی این کشور از فهرست سیاه، از سازمان ملل خواست از این به بعد بیشتر دقت کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۰    
شاعر گرامی ما آقای حمید سبزواری از پیشکسوتان و پیشروان این راه است. زبان فاخر ، در شعر حمید ، با مضمون انقلابی و مکتبی ، آمیزه ای مطلوب و ارزنده پدید آورده و مجموعه شعر او در دیوان معاصر فارسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حالی نیروهای عراقی به همراه الحشد الشعبی در آستانه یک پیروزی بزرگ در فلوجه قرار دارند که موج سنگین تخریب ها علیه گروهای مردمی مقاومت به اوج خود رسیده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۸    
اقدام هنرپیشه سعودی در پرداختن به نحوه تفکر و عادات و رسوم شیعیان و اهل سنت در یکی از قسمتهای سریال "سلفی" که در ماه رمضان امسال پخش می شود، جنجالی در افکار عمومی عربستان بپا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۸    
گذشت زمان نه تنها کمکی به کاهش تنش های میان ایران و عربستان نکرده بلکه دامنه و عمق مشکلات را نیز افزایش داده است؛ ریاض هر آنچه در توان دارد برای ایجاد مانع بر سر راه حضور تهران در بازار نفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۵    
برای نخستین بار در تاریخ استقلال "ازبکستان"، سرو افطار در مساجد و رستوران های این کشور ممنوع اعلام شد و رستوران های از فروش غذا در ساعات غروب که همزمان با لحظات افطار است، منع شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۵    
نخستین همایش مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه های اقتصادی با حضور شهردار تهران و جمعی از مسوولان شهری ، کشوری و فعالان حوزه اقتصادی هفته گذشته در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۵    
اختلافات بر سر دلارهای نفتی عربستان، مزدوران سعودی در یمن را به جان هم انداخت. در این درگیری دو نفرکشته و یک نفر مجروح شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۵    
در هفته اخیر، نامطلوب ترین کیفیت هوا از ابتدای سال95 تاکنون در تهران تجربه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۲    
قیمت نفت اوپک در جدیدترین به روز رسانی سایت سازمان اوپک با 26 سنت افزایش به 48.02 دلار در هر بشکه رسید که بالاترین قیمت این نوع نفت در سال 2016 محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۲    
خیلی به روی خودش نمی آورد اما دل نگران همسرش است که به مسائل دینی توجه کمتری دارد. قبلا بیشتر به واجبات و مستحبات دینی اهمیت می داد اما حالا بیشتر وقتش را پای ماهواره و دیدن فیلم های مبتذل می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۲    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بیشترین محصولی که مسلما ارز مبادله ای مصرف می کند، دارو است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۹    
باشگاه سپاهان لیست مازاد خود را رسانه ای کرد که در آن اسامی بزرگی دیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۹    
غسل کردن در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بی توجهی به آن می تواند روزه مؤمن را باطل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۰    
مصادیقی همچون انتساب دو نامه به رؤسای جمهور آمریکا توسط امام خمینی را می بایست در چارچوب جنگ نرم تحلیل کرد. هدف جنگ نرم نیز مشخص است: تغییر باور مردم نسبت به نظام اسلامی.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به جدایی 2 ستاره سال گذشته تیمش واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۷    
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگر هم ببینیم که یک بازیکن با باشگاهی قرارداد دارد از طریق باشگاه وارد این مذاکره خواهیم شد و فقط اخلاق مداری مدنظر ماست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۴    
بعد از هفته ها صحبت و گمانه زنی درباره احتمال ورود بویینگ به صنعت هوایی ایران و فروش هواپیماهای جدید به ایرلاین های ایرانی، حالا مسولان این شرکت شرایط دقیق خود برای حضور در ایران را مشخص کرده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۴    
سید حسین موسویان اندکی پیش از حضور جفری ساکس در تهران، وارد ایران شده و بلافاصله دیدارهای خود با برخی مسئولان مهمی دولت یازدهم را آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۴    
رئیس دفتر مطبوعاتی مفتیات قرقیزستان گفت که مهم ترین مسئله در حج امسال امنیت حجاج قرقیزستانی است و به همین دلیل یک تیم 120 نفره برای تأمین امنیت حجاج به ریاض اعزام خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۱    
همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره سگ خوری در شهر "یولین" در جنوب غربی چین، فعالان حقوق حیوانات با جمع آوری 11 میلیون امضاء - که از سراسر جهان گردآوری شده است - خواستار توقف این سنت وحشیانه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۹    
سال گذشته با وجود فشارهایی که وجود داشت به جای پرسپولیس به نفت تهران رفتم اما در این یک سال شما یک مصاحبه از من بیاورید که علیه پرسپولیس و برانکو صحبت کرده باشم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۹    
تعداد مهندسان ایرانی برابر با تعداد مهندسان امریکایی است در حالی که جمعیت این کشور 4برابر ما و اقتصادشان 40برابر اقتصاد کشور ماست این واقعیت را چندی پیش محسن رنانی در همایش چشم اندازهای اقتصاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۰    
حجت الاسلام غلامی در واکنش به توهین ها پس از انتشار متن سخنرانی اش و هشدار نسبت به خطر نوفرقانیسیم گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۴    
اول از همه شاید لازم باشد پیرامون فراز و فرود ارتباط یک آقازاده با خبرنگار ضد انقلاب و فراری، تامل کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۸    
زمانی که مجمع عمومی سازمان ملل متحد اقدامات روسیه برای الحاق کریمه را به شدت محکوم کرد و آن را به رأی گذاشت، علی رغم درخواست های مکرر مقامات آمریکایی برای شرکت در این رأی گیری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۹    
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه دیگر تاب تحمل تنش سیاسی جدیدی را ندارد و مسائل اقتصادی باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۳    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: ملاک انتخاب های ما نباید هوای نفس باشد، بلکه ما باید تنها حق را ملاک انتخاب های خود قرار بدهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مجلس دهم در اولین مصوبه خود یک فوریت طرح نسخ برخی قوانین در حوزه مالیات را در حالی به تصویب رساندند که مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس نحوه رأی دادن را به وکلای ملت آموزش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رقمی معادل 65 درصد تولید ناخالص داخلی از پرداخت مالیات سر باز می زند و در برآورد صورت گرفته سالانه شاهد 13 تا 30 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸    
رئیس مجلس تاکید کرد وزارت امور خارجه مراقبت زیاده خواهی های آمریکا و ایجاد مشکلات از طرف غربی ها باشد و باید با دقت حوادث را رصد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با طرح این سوال که آیا از روند تعطیلی کارخانجات پس از برجام خبر داریم یا نه گفت: چرا جواب یاوه گویی های آمریکایی ها درباره برجام داده نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۵    
شرح دعای روز ششم ماه رمضان اهل گناه ولو اگر تحصیلات عالی رتبه دانشگاهی هم داشته باشد و لباس های فاخر به تن کند، باز هم خوار است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۶    
روز پنجشنبه در بازدید مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی از بخش های سیل زده روستاهای شمال اهواز، بسته های ارزاق هدیه این آستان مقدس میان اهالی منطقه توزیع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۹    
کارشناسان امنیتی صهیونیستی اعتراف کرده اند که عملیات استشهادی اخیر تل آویو یک عملیات گروهی و سازماندهی شده با برنامه ریزی دقیق عملیاتی بوده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس تحریم کشورمان از سوی جیبوتی و ایستادگی عربستان مقابل ایران را نتیجه دیپلماسی خنده خواند و گفت: اکنون در پسابرجام گرفتار مدیریت نیابتی رکود هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۶    
شکل گیری فتنه مجلس ششمی ها که با جوسازی آنها در انتخابات، تخلفات و تقلبات گسترده ای صورت گرفت هم موجب شد تا شورای نگهبان نتواند انتخابات تهران را تائید کند اما در نهایت انتخابات این شهر با حکم حکومتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۸    
نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عدم واکنش وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به مستند بی بی سی در مورد امام (ره) گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی سابق شورای نگهبان تصریح کرد: دستبرد آمریکایی ها به اموال کشورمان و حکم جدید دادگاه کانادایی هم برای دستبرد به اموال ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم لنگرود بر لزوم جذب سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که توافق هسته ای به معنی پایان خصومت طرف مقابل نیست گفت: در حوزه موشکی مذاکره نکرده ایم و نگاه ما تقویت بنیه دفاعی کشورمان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۹    
وزیر خارجه عراق بر هماهنگی کامل عراق با ایران، روسیه، سوریه در راستای مقابله با داعش تاکید کرد و گفت، نباید موضع آمریکا بر عراق تحمیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۷    
بهترین راه برای این که نفع و ضررها را بسنجیم این است که خدا و قیامت را به یاد داشته باشیم. این راهی است که قرآن به ما نشان می دهد و اصول علمی و منطقی هم همین را ایجاب می کند. این کار تمرین می خواهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۰    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: انفجارهای تروریستی در منطقه زینبیه و گلوله باران محله های مختلف حلب، نتیجۀ سیاستهای ترکیه، قطر و عربستان در سوریه است.