دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۲    
وزارت اطلاعات عربستان سعودی مدعی عدم جدیت طرف ایرانی در مذاکره پیرامون حضور زائران ایرانی در مراسم حج امسال شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دستگاه های اجرایی باید فعالیت و توسعه همکاری های اقتصادی با کشورهای حوزه اقیانوس هند را در دستور کار خود قرار دهند و به دنبال انعقاد توافقات و قراردادهای همکاری با کشورهای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۷    
رییس جمهور با اشاره به موفقیت های بزرگ صدا و سیما در دوران دفاع مقدس و سازندگی برای ایجاد وحدت ملی و بسیج عمومی تأکید کرد: تصمیم دولت کمک به انجام صحیح وظایف صدا و سیما است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۷    
دهقان و حاجی بابایی در جلسه عصر امروز فراکسیون ولایت مجلس به عنوان گزینه های این فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس دهم انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۷    
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: براساس اساسنامه صندوق دولت باید معادل پرداختی فرهنگیان عضو به صندوق پرداخت کند و هم اکنون دولت 700 میلیارد تومان به این صندوق بدهکار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۲    
بعد از برجام شاهد اخباری هستیم که خودروسازان خارجی هر روز می خواهند وارد ایران بشوند و واقعا بازار ایران برایشان خیلی جذاب است و از سویی در فضای سیاسی و رسانه ای نیز یک ذوق زدگی زیادی به این اخبار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۷    
به گفته ویتالی چورکین، شرکت های گولتاش کیمیا ، ماریکیم ، شرکت مواد شیمیایی متکین ، شرکت اکیم گوبره و شرکت دیورسی کیمیا در ترکیه مواد لازم برای ساخت دستگاه های منفجره را در اختیار داعش قرار می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۷    
باید منتظر ماند و دید جریان اصلاحات و فعالان فمنیست حاضر در ایران چه واکنشی به این رفتار همکار خود و روزنامه نگار رسانه های شان نشان خواهند داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۷    
علی مطهری که در فضای سیاسی و رسانه ای کشور به اتخاذ مواضع شاذ و خرق عادت معروف است باردیگر در اظهار نظر قابل تامل نهاد مشورتی هیئت عالی حل اختلاف قوا را زیر سوال برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۲    
گروهی از فعالان فضای مجازی در تکریم شعائر دینی و برائت از حرمت شکنان، کمپین #سلام_بر_اهلبیت را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۲    
منتخب مردم بروجرد به عنوان رئیس شعبه 10 بررسی اعتبارنامه های منتخبان مجلس دهم برگزیده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مجلس می تواند بر دولت و مردم تأثیر بگذارد گفت: قانونمند کردن بسیج امکانات علیه دشمن ازجمله توانایی های مجلس برای کمک به اهداف اساسی نظام در سیاست خارجی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۸    
یکی از مراجع تقلید گفت: لازم است تلاش شود، نرخ ها بالا نباشد و نظارت بر قیمت ها صورت گیرد، اگر اینگونه نباشد هر کس هر طور می خواهد به تعیین قیمت می پردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۸    
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از شرایط همیشگی نیروهای حزب الله آزادی متوسلیان بوده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۳    
گزارش ها حاکی است که امارات عربی متحده در طرح یهودی سازی قدس شریف با رژیم صهیونیستی همکاری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۳    
خواننده راک سرشناس مشهد به علت افسردگی خودکشی کرد. این خواننده هنگام مرگ از صحنه خودکشی خود فیلم تهیه کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کشتی پهلوانی لوچو جام 13 شهید مدافع حرم خان طومان مازندران با حضور 80 شرکت کننده بعد از ظهر جمعه هفتم خرداد در روستا علوی کلا میر سرخ رود مازندران برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای نوار شمالی کشور، از وقوع گرد و خاک در مناطقی از مرکز کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۸    
رییس رسانه ملی علی اصغر پورمحمدی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: برخی رسانه های معارض جبهه مقاومت با انتشار تصویری از "ابوعلی جواد" داماد شوهر دختر "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان مدعی شده اند که وی برای جنگ به سوریه رفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۸    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده بعد از مجلس به منظور دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی سوریه خواهم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۴    
تمبر یادگاری دهمین دوره مجلس با حضور سران سه قوه، آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۴    
برنامه متن، حاشیه امشب با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۴    
سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای به عربستان سعودی درباره افزایش شمار اعدام ها در این کشور هشدار داد و توقف این گونه اقدامات را خواستار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: فعالیت های نظارتی بانک مرکزی با استفاده از حسابرسان مستقل باید به صورت جدی تر ادامه یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۹    
دو سال پس از ابلاغ سیاستهای جمعیتی توسط رهبر معظم انقلاب، لزوم یک تقسیم کار ملی برای اجرایی شدن این سیاست ها بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۹    
حسین مقصودی از حمایت مستقلین مجلس دهم از ریاست لاریجانی خبر داد و گفت که در جلسه روز گذشته فراکسیون ولایت بیش از 90 درصد مستقلین حضور داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۹    
اسامی رؤسای شعب 15 گانه مجلس دهم اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی حدود و اختیارات قانون گذاری در کشور در جلسات مجمع خبر داد و گفت: خط فاصل دولت و مجلس در نظام قانون گذاری مشخص می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۹    
دبیر شورای عالی فضای مجازی: در حمله ای که روزهای گذشته از سوی برخی عناصر خارجی به چند سایت دولتی صورت گرفت، لطمه ای به اطلاعات آن ها وارد نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان نشان داد که بیش از سه چهارم نمایندگان مجلس خبرگان مخالف دیدگاه های آقای هاشمی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه لیتوانی گفت: انتظار داریم طرف های اروپایی به طور عینی و ملموس گام های لازم را برای تسهیل مراودات بانکی بردارند تا شاهد پیامدهای آن در اقتصاد کشور باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۱    
دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در حکمی، مرتضی میرباقری را به عنوان معاون سیما منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل مستعفی بورس سازمان امور دانشجویان و عامل اصلی جنجال پرونده بورسیه ها در دولت یازدهم با حکم فرهادی از کشور خارج شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
الهام حمیدی از همه عوامل برگزاری مراسم تشییع پیکر بانو صدیقه حکمت به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ریاست بنیاد شهید و سایر مقامات و فرماندهان نظامی کشور تشکر و قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
مربیان سایپا و سپاهان مخالف حضور بازیکنان مطرح خود در پرسپولیس هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور، قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را برای اجرا به وزارت نفت ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
فاش شدن برخی از مدارک محرمانه داعش نشان می دهد که این گروه تروریستی یک تبعه سوری - سعودی را موظف به جذب هزاران تروریست خارجی و انتقال آنها به سوریه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۹    
ضد انقلاب این بار دست به توهین امام مظلوم شیعیان زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خونسردی و لبخند یک افسر عراقی پس از بازداشت عامل انتحاری عضو داعش توجهات بسیاری را در دنیا به خود جلب کرده است. لبخندی که حاکی از رضایت ملت عراق در برخورد با داعش است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)/ انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است وباید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور ان شاء الله فراهم شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۴    
پروژه عبور ثقل اصلاحات از روحانی همچون پروژه رحم اجاره ای از قبل شکست خورده است و البته امروز ثقل اصلاحات نگران است که نکند همچون پروژه رحم اجاره ای به عکس خود تبدیل شود و همان گونه که اصلاحات رحم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۹    
روزنامه انگلیسی از خرید و فروش زنان کارگر هندی در کشورهای حاشیه خلیج فارس در ازای قیمت ناچیز خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۴    
گروه تروریستی داعش، یک خبرنگار عراقی را در شهر موصل به طرز فجیعی اعدام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۹    
نشست های چراغ خاموش تشکل های دانشجویی تندرو در حالی برگزار می شود که برخی از این تشکل های سودای اتحادیه دانشجویی شدن را در سر می پرورانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۹    
فروش مشروبات الکلی مانند برخی دیگر از شغلهای غیرمجاز دفتر و دستک خاصی ندارد ولی سفارش تلفنی و اعتماد به مشتری حرف اول را میزند. ساقیها هم بهواسطه مشتریهای خود و زیرپوستی تبلیغ و معرفی میشوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۴    
کاربران سعودی در تویتر، عکسی را از وضعیت بسیار بد خدمات یکی از بیمارستانهای این کشور منتشر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۴    
خانواده امام موسی صدر به انتقال دادرسی پرونده این رهبر شیعیان لبنان از قاضی زاهر حماده به قاضی دیگر اعتراض کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۴    
در نشست افتتاحیه مجلس، عبدالرضا هاشم زائی رئیس سنی مجلس دهم و منتخب مردم تهران هنگام دعوت از حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای قرائت پیام ایشان به مناسبت آغاز به کار مجلس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۴    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا که به بیروت رفته، تاکید کرده که قانون جدید تحریم حزب الله، وزرا و نمایندگان پارلمان عضو محور مقاومت در این کشور را هم دربرخواهد گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۹    
همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات با رایحه ای متفاوت در سالن شهید قندی با حضور اسپانسرهایی از محصولات خودکار، عطر و چرم برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۵    
امام جمعه شاهرود گفت: امروز تبلور عینی فرهنگ دفاع مقدس را در جبهه مقاومت و در سوریه و عراق مشاهده می کنیم و این فرهنگ دشمنان را دوباره ترسانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۰    
رئیس اندیشکده یقین گفت: انسان انقلابی از درون خود تغییر را آغاز می کند و امیدی به بیرون ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۰    
برخی شواهد نشان می دهد که آمریکایی ها آگاهی کاملی از تصمیم ارتش سوریه برای حمله به رقه و تصرف این شهر را داشته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۰    
محمدرضا عارف دلیل شکست خود در رقابت ریاست بهارستان دهم را باید از میان یاران اصلاح طلب خود جست وجو کند؛ دشمنان دوست نما محمدرضا عارف خواهان حاشیه نشینی و ممنوع المقامی وی هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خبرگزاری ایسنا در گزارش تصویری خود در روز جمعه 7 خرداد ماه 95، مجددا تصویر مینو خالقی را در میان زنان راه یافته به مجلس شورای اسلامی قرار داده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۰    
نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه آمریکا بامداد شنبه گفت که مناظره با نفر دوم حزب دموکرات برای او کسر شأن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتشار فیلم دختر نوجوانی ایرانی در مسابقات MMA برابر حریفی از ارمنستان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد اکثر مردم آمریکا از حمله هسته ای کشورشان به ایران، حمایت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
سه سال از طراحی هفت اولویت راهبردی و هشت ابرپروژه وزارت اقتصاد می گذرد در حالی که از سونوشت آنها اطلاعی در دست نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
معاون فنی عمران شهرداری تهران از رفع مشکل ریزش آب تونل توحید تا شهریور امسال خبر داد و گفت:هزینه 3 میلیاردی انجام این کار از پیمانکار کسر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
به رغم اینکه در سند چشم انداز صنعت خودرو کشور تاکید بسیاری بر توسعه شرکت های خودروساز از طریق مشارکت های خارجی صورت گرفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " پرفروشترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
دو فرد مسلح به چاقو در حالی که شعارهایی در حمایت از داعش سر می دادند روز جمعه یک سرباز را در فرانسه زخمی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
در رده بندی که به سفارش آسوشیتدپرس انجام شده، یک ایرانی آمریکایی با درآمد سالیانه بیش از 94 میلیون دلار در صدر لیست مدیران پردرآمد در ایالات متحده آمریکا قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۱    
سایت فدراسیون جهانی والیبال پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر استرالیا از عملکرد کاپیتان ایران در این مسابقه تجلیل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۶    
این روزها بازار های سنتی شمال کشور نیز در قبضه کالاهای چینی درآمده و به جای قاشق چوبی و کلاه حصیری شمالی ها باید صنایع دستی و وسایل چوبی ساخت چین را بخرید و انتخاب دیگری ندارید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۲    
انتخاب آیت الله جنتی نشان داد تندروها بخوانید انقلابی ها در ایران همچنان قدرت اصلی را در سیاست دارند. رهبر عالی ایران پیش از این خواستار حفظ هویت انقلابی و اسلامی خبرگان شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۲    
یک سخنگوی ارتش آمریکا روز جمعه اعلام کرد، در جریان حملات هوایی ائتلاف جهانی ضد داعش در حمایت از ارتش عراق در شهر فلوجه، دست کم 70 تن از عناصر این گروه تروریستی از جمله فرمانده آن در فلوجه کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷    
تسلط شرکت های خارجی بر منابع هیدروکربوری،نقض حاکمیت ملی و همچنین تضعیف ظرفیت تخصصی شرکت ملی نفت و شرکت های تابعه و شرکت های بخش خصوصی از جمله دلایلی بود که توکلی را که زنگنه به او لقب منتقد دلسوز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۷    
یک فرمانده نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) عراق از کشف بزرگترین تونل گروه تروریستی داعش در نزدیک شهر فلوجه این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۸    
در زمین خودت و با قواعد خودت باش و با هردشمنی با قاعده خودت عمل کن که اگر دشمن مجبورت کرد در زمینش به قاعدش تن بدهی این اولین شکست است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۸    
گسترش فساد در ادارات دولتی عربستان ضمن ایجاد نگرانی شدید میان مردم این کشور، خواستۀ جدی آنان برای مجازات فاسدان را به دنبال داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۸    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:ذوب آهن تیمی سرسخت است اما استقلال قهرمان جام حذفی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۸    
المانیتور در گزارشی به احتمال آغاز جنگ سایبری میان تهران و ریاض پرداخت و نوشت ایران خود قربانی حملات سایبری آمریکا بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۳    
به تازگی تصاویری از هند وجیه عثمان، اولین دختر مصری که به عنوان محافظ فعالیت می کند، در فضای مجازی منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۳    
واکنش غیرتمندانه و خشمگینانه کاربران به حرکت بی شرمانه و رذیلانه شادی صدر؛ در کمتر از 1 ساعت بیش از 12 هزار پیام، اینستاگرام صدر را درنوردید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۳    
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم از انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس فراکسیون ولایت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به باز بودن دفاتر خارج از کشور این کمیته، توضیحاتی در خصوص تامین هزینه های این دفاتر ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۳    
نتایج یک تحقیق نشان داد هکرهایی که 81 میلیون دلار از بانک مرکزی بنگلادش سرقت کرده اند با یک حمله دیگر به بانکی در فیلیپین و حمله 2014 به شرکت سونی پیکچرز مرتبط بوده اند و در جنوب شرق آسیا مستقر هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۴    
تاکنون 10 باشگاه مربیان خود را انتخاب کرده اند که میانگین سنی این مربیان تاکنون 49.2 می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۴    
اتحادیه اروپا تحریم های تجاری و ممنوعیت سفر برای مقام های کره شمالی را در واکنش به آزمایش اخیر هسته ای و پرتاب موشک، افزایش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۴    
نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: نرخ بیکاری آمریکا به طور واقعی 20 درصد است، یعنی چهار برابر بیشتر از آنچه که تصور شده و توسط باراک اوباما ادعا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۹    
در حالی که آمریکا همواره از تجاوز نظامی ائتلاف عربستان سعودی در حمله به یمن حمایت کرده، حالا خبر رسیده که واشنگتن درصدد توقف ارسال بمب های خوشه ای به ریاض است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۹    
چنان چه جریان دفاع از حقوق زنان نسبت خود را با این افراد مشخص نسازد و نشان ندهد که راهش از این افراد به کلی جداست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۹    
بعد از اختلاف بر سر 5 بند تفاهمنامه حج 95 با سعودی ها، هیأت ایرانی امروز به ایران بازگشت تا بنابر اعلام رئیس سازمان حج و زیارت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۴    
وزیر خارجه بحرین همزمان با آغاز عملیات آزادسازی فلوجه، به نیروهای داوطلب مردمی در عراق حمله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس جمهور گفت: مردم ایران در پی مجلسی قوی، کارآمد، قدرتمند، قانون گذار هستند که در چارچوب منافع ملی و موازین اسلامی باشد و خودسری ها را مهار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۴    
ناطق نوری در دیدار با روحانی از رئیس جمهور که راوی تقابل در حاکمیت است ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: توئیت تهدید آمیز حسام الدین آشنا برای حاج قاسم سلیمانی مبنی بر افشاگری، از ترس یک مرحله ای شدن ریاست جمهوری روحانی . د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۴    
انتقادها بعد از دیدار جان کری در روز 23 اردیبهشت با سران هشت بانک مطرح اروپایی در لندن شدت گرفت. وزیر خارجه آمریکا در آن دیدار گفت که هیچ مانع یا محدودیتی در برابر تعامل بانکی قانونی با ایران وجود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۴    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از تولید و توزیع بسته های فرهنگی آموزشی مختلف در قالب فلش کارت و بروشور برای زائران ایرانی و غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۴    
روزنامه السفیر در گزارشی تحلیلی به بررسی تعیین لیبرمن به عنوان وزیر جنگ رژیم اسرائیل و واکنش ها به ائتلاف لیبرمن و نتانیاهو در سطح داخلی و خارجی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۰    
وزیر کشور گفت: وزارت کشور برگزاری انتخابات را بر پایه چند اصل مهم از جمله مشارکت حداکثری، رعایت حق الناس، بی طرفی کامل، قانون محوری و استقرار امنیت و آرامش، استوار ساخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۱    
منتخبین مجلس دهم در اولین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرده و متن قسم نامه را امضا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: وظیفه ی انقلابی و قانونی شما آن است که مجلس را سنگری استوار در برابر ترفند و فسون و افزون خواهی گستاخانه ی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۶    
شماری از نیروهای ارتش ترکیه وارد حومه شمالی شهر حلب در سوریه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۱    
سایت شبکه من و تو با اشاره به نماهنگ ارغوان سعی کرده با استفاده از گزارش العربیه به تخریب و جوسازی بر علیه آن دست بزند. پایگاه صهیونیستی جروزالم پست نیز نسبت به این نماهنگ واکنش نشان داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۱    
کنسرت مهدی یراحی با قطع کردن سیستم صوتی سالن از سوی مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، ناتمام ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۱    
با توجه به اظهار نظر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ارایه مجوز اکران به فیلم 50 کیلو آلبالو ، احتمال تغییر در شورای پروانه نمایش قوت گرفت.
  • ۱