دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 5 شهریور 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 شهریور 1400 هم اندیشی 2 شهریور 1400 هم اندیشی 3 شهریور 1400 هم اندیشی 4 شهریور 1400 هم اندیشی 5 شهریور 1400 هم اندیشی 6 شهریور 1400 هم اندیشی 7 شهریور 1400 هم اندیشی 8 شهریور 1400 هم اندیشی 9 شهریور 1400 هم اندیشی 10 شهریور 1400 هم اندیشی 11 شهریور 1400 هم اندیشی 12 شهریور 1400 هم اندیشی 13 شهریور 1400 هم اندیشی 14 شهریور 1400 هم اندیشی 15 شهریور 1400 هم اندیشی 16 شهریور 1400 هم اندیشی 17 شهریور 1400 هم اندیشی 18 شهریور 1400 هم اندیشی 19 شهریور 1400 هم اندیشی 20 شهریور 1400 هم اندیشی 21 شهریور 1400 هم اندیشی 22 شهریور 1400 هم اندیشی 23 شهریور 1400 هم اندیشی 24 شهریور 1400 هم اندیشی 25 شهریور 1400 هم اندیشی 26 شهریور 1400 هم اندیشی 27 شهریور 1400 هم اندیشی 28 شهریور 1400 هم اندیشی 29 شهریور 1400 هم اندیشی 30 شهریور 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سازمان ها و مقامات آمریکایی اعلام کردند، با ورود طالبان به کابل و خروج آمریکایی ها از افغانستان 80 درصد بودجه سالانه این کشور نیز نابود شده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شماره ی سیصد و سوم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان انقلابی و کارآمد منتشر شد. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۳    
دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی درگیری فیزیکی با رئیس این دانشگاه در زمان بازدید وزیر بهداشت، توضیحاتی را ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۸    
به دنبال کشته شدن 13 نظامی آمریکایی در حمله انتحاری داعش در فرودگاه کابل، ارتش آمریکا از انجام حملات هوایی علیه داعش در شرق افغانستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۸    
نماینده آمریکا در امور ایران در سخنانی تاکید کرد ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امنیت آمریکا را کم تر کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از شرکت های فناور با استفاده از نانو ذرات کلاه پنبه ای آنتی باکتریال ویژه نوزادان با قابلیت کمک به کاهش از دست رفتن حرارت بدن نوزادان تولید و به بازار عرضه کرده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دیدار وزرای خارجه پاکستان و ایران م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۸    
یک مجری آمریکایی نیز طی توئیتی نوشت: در مقابل خون یک آمریکایی که در افغانستان کشته می شود، یک شهر از افغان ها باید از روی زمین محو شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمد ایمانی در یادداشت روز کیهان نوشت : 1- اعتماد سیاستمداران یک کشور به آمریکا و غرب، دقیقاً چه بلایی بر سر امنیت و ثبات و پیشرفت و اقتدار آن کشور می آورد؟ ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان یکی از جوانان بی ریا و بی ادعایی بود که شبیه بسیاری دیگر از مردم زندگی می کرد. ظاهری بسیار ساده و بی آلایش داشت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۱۸    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسب چهارمین سالروز آزاد سازی دوم اظهار داشت: داعش در صدد بود که بر همه سوریه سیطره یابد و لبنان نیز بخشی این نقشه آن ها بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۱۳    
امروز ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم که دشمن علیه ملت ایران به راه انداخته و باید متناسب با شرایط از سربازان در میدان حمایت شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۸    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نخستین مجلس روضه حسینی در شام برگزار شده است، گفت: امام حسین(ع) پیروز واقعی قیام عاشورا است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درباره آخرین جزئیات انتخاب شهرداران در استان تهران توضیحاتی ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۳    
سفیر اسبق ایران در افغانستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مهمان برنامه تلویزیونی دستخط بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۳    
تا ایام مبارک دهه فجر انجام واکسیناسیون همه مردم برنامه ریزی شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۸    
در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل ها و بانک ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن لازم خواهد بود بنابراین اگر کسی واکسن تزریق نکند ممکن است بسیاری از این خدمات را دریافت نکند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه ایجاد اشتغال و ارزآوی دولت سایه در حوزه کشاورزی، در اختیار مسئولان جدید وزارت جهاد کشاورزی قرار خواهد گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۸    
روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد نیرو های آمریکایی مستقر در کابل خود را آماده حملات بیشتر داعش کرده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر استانی خود پس از ورود به خوزستان از بخش بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز و پروژه فاضلاب شهری اهواز بازدید ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۳    
جدیدترین رنگ بندی شهرهای کشور از سوی اپلیکیشن ماسک منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: این تصویر از مادر شالیکار گیلانی در شبکه های اجتماعی جهان با استقبال کاربران مواجه شد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سی بی اس نیوز روز گذشته را بدترین روز ریاست جمهوری بایدن توصیف کرده.جو بایدن در واکنش به انتقادات گسترده نسبت به نحوه خروج آمریکا از افغانستان گفت مسئولیت اتفاقات اخیر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۳    
ایشان تأکید زیادی به ما داشتند که سعی کنیم مستند بنویسیم. تأکید بعدی ایشان توصیه و تذکر برای برخورد منطقی و واقع بینانه با قضایا بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۲۲:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه ما این است که تا دهه فجر امسال همه جمعیت هدف کشور زیرپوشش واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
پس از ادعای رهبر جریان المستقبل در لبنان درباره مخالفت اکثریت مردم این کشور با طرح واردات سوخت از ایران، یک مرکز پژوهشی-آماری مستقر در بیروت پس از انجام یک نظرسنجی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
رهبر جریان صدر عراق ضمن انصراف از تصمیم خود برای عدم حضور در انتخابات پارلمانی، گفت که در این انتخابات شرکت خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
وزیر خارجه عراق در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر خارجه جدید کشورمان ضمن تبریک به وی، از ایران برای شرکت در نشست بغداد دوباره دعوت کرد و خواستار گسترش هر چه بیشتر روابط دوجانبه شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها دنبال سرزمین جدید برای داعش بودند و اشرف غنی کاملا وابسته به آمریکا بود، گفت: اگر عقلای افغانستان به خودشان نجنبند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
انجمن خودروسازان و نمایشگاه داران انگلیس اعلام کرد: تولید خودرو در انگلیس به کمترین میزان در 65 سال گذشته رسیده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۰    
وزارت بهداشت افغانستان به شبکه خبری سی ان ان خبر داد که تلفات انفجار فرودگاه کابل به 170 نفر افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۰    
وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با همتای ایرانی ضمن تبریک به امیرعبداللهیان برای تصدی وزارت خارجه، از وی برای سفر به دوحه دعوت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۵    
آیت الله محمدعلی فیض گیلانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در 97 سالگی درگذشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۵    
در آستانه اربعین حسینی، اخباری از وضعیت اربعین 1400 شنیده می شود که پذیرش محدود زوار و اجباری شدن واکسن کرونا از جمله آن هاست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۰    
حجت الاسلام پناهیان گفت: یکی از مشکلات بسیار مهم سر راه تبلیغات حقائق این است که برخی ناشنوندگان مُصِر و متحجری هستند؛ یعنی نمی خواهند بشنوند و شنیدن را آغاز نمی کنند. این ها کج شنوی دارند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۰    
اولین بارش باران سال جدید قمری در مسجدالحرام، شب گذشته زائران خانه خدا را خوشحال کرد و زوار زیر باران به زیارت و اقامه نماز پرداختند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۰    
شعار اصلی رادیو اربعین 1400 با اهدای یک سفر زیارتی به مشهد مقدس به مسابقه گذاشته شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی بسته حمایتی حوزه های فرهنگ، هنر و رسانه برای جبران خسارت های ناشی از کرونا آماده می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور در فرودگاه اهواز گفت: در دولت عموما رفع مشکلات کشور و رفع مشکلات خوزستان را به صورت ویژه تر در دستور کار قرار خواهیم داد و به نظر می رسد با مشارکت خود مردم بسیاری از گره ها باز خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۰    
ملت مظلوم و مسلمان افغانستان سالیان سال است که دستخوش مطامع و دخالت های مرموز و شکننده دولت ها و کشورهای سلطه طلبی بوده است که جز ناامنی، آوارگی، غارتگری ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برای حل مشکلات مردم و در جهت تقویت دولت برای رفع مشکلات معیشتی دولت را یاری خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۵    
انفجارهای مهیب در محوطه فرودگاه کابل و کشته شدن شماری از سربازان آمریکایی، حملات تند جمهوری خواهان از جمله رئیس جمهور سابق آمریکا را علیه دولت فعلی به دنبال داشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا که دیدار خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل وقوع انفجار در افغانستان به تعویق انداخته بود، قرار است امروز در کاخ سفید با او درباره ایران رایزنی کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۵    
مقام های سازمان ملل از جمله دبیرکل این سازمان با محکوم کردن دو انفجار روز گذشته کابل ، هشدار دادند که این حملات تأکیدی بر اوضاع بی ثبات افغانستان است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۵    
معاون فنی گمرک ایران گفت: با ورود و ترخیص 2 میلیون و 220 هزار دوز واکسن چینی در روز پنجشنبه، تعداد واکسن های وارداتی از مرز 28.8 میلیون دوز گذشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته دولت اعلام کرد در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا برای امنیت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
وزیر خارجه سریلانکا در پیامی ضمن تبریک به امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به تقویت مناسبات دو کشور ابراز امیدواری کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
پس از گزارش منابع خبری در خصوص بحران مالی تشکیلات خودگردان فلسطین و نگرانی واشنگتن از این امر، منابع صهیونیستی ادعا کردند که تل آویو قصد اعطای وام 800 میلیون دلاری به تشکیلات خودگردان را دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور که در اولین سفر استانی خود به صورت از پیش اعلام نشده به خوزستان سفر کرده از بیمارستان رازی و کارگاه های جمع آوری فاضلاب اهواز بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
ژنرال بازنشسته آمریکایی با اعتراف به شکست ائتلاف تحت رهبری آمریکا در افغانستان تصریح کرد که غرب باید برای تمدید عملیات خروج از افغانستان با طالبان ارتباط برقرار کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
وزیر خارجه قزاقستان در پیامی به امیرعبداللهیان تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد که روابط شکل گرفته فیمابین در فضای دوستی و همکاری متقابل به نفع دو کشور ادامه خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور که صبح امروز در یک سفر از پیش اعلام نشده به استان خوزستان سفر کرده، ضمن بازدید از بیمارستان رازی و کارگاه های جمع آوری فاضلاب اهواز، بر رفع مشکلات کشور به ویژه حل مشکلات خوزستان تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی و همچنین تامین نیازمندیهای بخش مراقبتهای ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۰    
رای اعتماد نه یک الزام تشریفاتی قانونی و نه یک تعارض در عملکرد و استقلال دو قوه است، بلکه اسباب و زمینه نظارت مجلس به قوه مجریه و پاسخگوسازی وزرا به نمایندگان مردم و پایبند کردن آنها به اجرای قوانین ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه چین با ارسال پیامی به امیرعبداللهیان تبریک گفت و بر تعمیق و استمرار روابط طرفین بر اساس مشارکت راهبردی تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهور صبح امروز در جمع تعدادی از مردم خوزستان خاطره ای از دیدار با حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مناطق سیل زده خوزستان بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۵    
ماجرای زندان اوین با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت و دغدغه دلسوزان نظام، باید به طور دقیق، بررسی و ریشه یابی شود تا جلوی تکرار اینگونه مسائل، به طور کلی گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی کرملین با تأکید بر این که مسکو با شدیداللحن ترین الفاظ حملات کابل را محکوم می کند، تأکید کرد که روسیه برنامه ای برای تداوم کمک به عملیات خروج از افغانستان ندارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
محمدعلی محسنی بندپی گفت: آمریکا خیلی از کشورها را به صورت پایلوت برای اثربخشی برخی داروها و عوارض واکسن ها در نظر می گیرد و حتی در این کار اهداف غیربشردوستانه دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
معاون نخست وزیر و سرپرست وزارت خارجه لبنان در پیامی ضمن تبریک به امیرعبداللهیان بر علاقه این کشور نسبت به گسترش همکاری ها با ایران در حوزه های مختلف تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
حضور میدانی و بازدیدهای سرزده ابراهیم رئیسی در حالی صورت می گیرد که پس از شیوع و فراگیری اپدیمی کرونا در کشور، مسئولان اجرایی پاستور به سمت مدیریت اکواریومی روی آورده بودند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
مفتی جعفری لبنان گفت که آمریکا نسبت به این کشور و مردم آن، کینه دارد و این سیاست کثیف و جنایتکارانه ای است که علیه مردم لبنان اعمال می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس همزمان با دومین روز کاری دولت سیزدهم و سفر رئیس جمهور به اهواز، امروز به اصفهان سفر می کند.