دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۰۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 21 شهریور 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 شهریور 1400 هم اندیشی 2 شهریور 1400 هم اندیشی 3 شهریور 1400 هم اندیشی 4 شهریور 1400 هم اندیشی 5 شهریور 1400 هم اندیشی 6 شهریور 1400 هم اندیشی 7 شهریور 1400 هم اندیشی 8 شهریور 1400 هم اندیشی 9 شهریور 1400 هم اندیشی 10 شهریور 1400 هم اندیشی 11 شهریور 1400 هم اندیشی 12 شهریور 1400 هم اندیشی 13 شهریور 1400 هم اندیشی 14 شهریور 1400 هم اندیشی 15 شهریور 1400 هم اندیشی 16 شهریور 1400 هم اندیشی 17 شهریور 1400 هم اندیشی 18 شهریور 1400 هم اندیشی 19 شهریور 1400 هم اندیشی 20 شهریور 1400 هم اندیشی 21 شهریور 1400 هم اندیشی 22 شهریور 1400 هم اندیشی 23 شهریور 1400 هم اندیشی 24 شهریور 1400 هم اندیشی 25 شهریور 1400 هم اندیشی 26 شهریور 1400 هم اندیشی 27 شهریور 1400 هم اندیشی 28 شهریور 1400 هم اندیشی 29 شهریور 1400 هم اندیشی 30 شهریور 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۵    
کابینه نخست وزیر جدید لبنان امشب موفق شد از پارلمان این کشور رأی اعتماد بگیرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۰    
ورود نمایندگان مجلس به کار اجرایی خطر دارد. این هشدار رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای به نمایندگان مجلس است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۰    
نخستین نشست خبری سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اصحاب رسانه فردا (دوشنبه 29 شهریور ماه) برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دومین دوره جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدرضا تاجیک از تئوریسین های جریان اصلاحات و از حامیان روحانی که در ایام انتخابات سال 96 در مدح پوپولیسم برای پیروزی روحانی سخن گفته بود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۲۲:۵۰    
اگر زندان زنان به گونه ای مستقل شود که امور آن توسط زنان اداره شود، مسائل مربوط به زنان آسان تر انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۵    
گفته می شود تا آمدن پیک ششم کرونا، فرصت 6 تا 8 هفته ای داریم که بتوانیم حداقل 75 درصد جمعیت هدف را واکسینه کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در پی انجام عملیات بازدارندگی هفتم توسط نیروهای انصارالله یمن، بیانیه رسمی نیروهای مسلح یمن و گزارش های رسانه ای مربوط به این عملیات ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۱    
در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، استاندار منتخب سیستان و بلوچستان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان در توضیح یکی از چالش برانگیزترین اقدامات شورای نگهبان یعنی نظارت استصوابی گفت: معنای نظارت استصوابی این است که نظارت همراه با ضمانت اجراست و این یعنی یک نظارت مؤثر.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۱    
من آمدم به نزدیک ترین نقطه ممکن به مصلای لواسان ساکن شدم و یک ربع تا دفتر و محل نماز جمعه فاصله دارم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۶    
بررسی ها نشان می دهد بی کفایتی و بی برنامگی دولت روحانیباعث شده تا مسکن اصلی ترین بخش هزینه سبد خانواده ها را در برگیرد و کمر اقتصاد خانوارها را خم کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۱    
شبکه تلویزیونی طلوع از پناهنده شدن وزیر خارجه دولت اشرف غنی رئیس جمهور سابق افغانستان به آلمان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۱    
وزیر امور خارجه در پیامی به مناسبت بازگشت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش از نخستین مأموریت در اقیانوس اطلس نوشت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۱    
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۱    
فعالان بازار سرمایه در نامه ای به رئیس جمهور، با اشاره به افزایش فشارها برای توزیع رانت در برخی صنایع بورسی، خواستار حذف قیمت گذاری دستوری شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور ضرورت توسعه مناسبات ایران و عراق در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اگرچه ممکن است قطعات الکترونیکی و تراشه ها از نظر اندازه کوچک تر از یک قوطی کبریت باشند اما کمبود جهانی این قطعات باعث شده تا تولید خودرو در آمریکا تقریبا متوقف شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مسعود میرکاظمی در سومین جلسه ستاد بودجه سال 1401 کل کشور با تأکید بر اینکه هر چه سریع تر باید با مشارکت همه استان ها و دستگاه های ذیربط ساختار جدید بودجه ترسیم و نهایی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۲    
نفوذی ها آنچنان در سر تا پای دولت روحانی نفوذ کرده بودند که حتی اجازه نمی دادند واکسنی جز واکسن آمریکایی وارد کشور شود!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۶    
با دستور تولیت آستان قدس رضوی و درصورت نیاز مراکز درمانی، رواق های حرم رضوی برای واکسیناسیون مردم در اختیار وزارت بهداشت، هلال احمر و دیگر نهاد های مرتبط قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۶    
رئیس کمیته اعزام ستاد اربعین با اشاره به آغاز پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از فردا گفت: متقاضیانی که زودتر در سامانه سماح پیش ثبت نام کنند، در اولویت اعزام قرار می گیرند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر نوشت که توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر دیگر مدیر کل آژانس به تهران در آینده نزدیک مهم است
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر عراق تحرکات فزاینده گروه های تروریستی در منطقه کردستان عراق را نگران کننده و مخل امنیت مرزهای دو کشور خواند و بر لزوم خلع سلاح فوری و اخراج سریع آنان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۶    
سرپرست وزارت تحصیلات عالی طالبان با بیان اینکه آموزش مختلط دختران و پسران خاتمه می یابد، گفت : فعالیت دانشگاه های دولتی در افغانستان به زودی از سرگرفته می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۶    
طبق گزارش ها، شین گانگ که اخیراً به عنوان سفیر چین در آمریکا منصوب شد، در نشستی مجازی از مقام های آمریکایی خواست در صورتی که اختلاف بین دو کشور از طریق دیپلماتیک قابل حل نیست، دستکم دهانشان را ببندند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۶    
فرمانده کل سپاه با تبریک بازگشت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش، این رخداد بزرگ را سرآغاز فصلی نوین برای قدرت افزایی دفاعی و ارتقای ظرفیت های بازدارندگی نیروهای مسلح برشمرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۱    
وزرای امور خارجه کره شمالی و مالی در پیام هایی جداگانه به امیرعبداللهیان تبریک گفتند و نسبت به گسترش مناسبات ابراز امیدواری کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور گفت: خبر نخست وزیر عراق برای لغو روادید بین دو کشور خبر خوبی بود و اراده ایران و عراق برای توسعه کریدور ریلی و ارتباط شلمچه با بصره با پیگیری ایشان و وزرای مربوط در ایران و عراق قرار است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۱    
مصطفی الکاظمی گفت: ملت من در عراق خواهان تقویت روابط با همه همسایگان خود است. از جمهوری اسلامی ایران بابت مبارزه با داعش تشکر می کنم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی طالبان با اشاره به تلاش های این گروه برای اقناع کشورهای مختلف در به رسمیت شناختن حکومت طالبان مدعی شد جامعه جهانی به زودی حکومت طالبان را به رسمیت می شناسد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که ایران پهپادهای دقیق و ویرانگری دارد و همزمان ادعا کرد که ایران یک پایگاه آموزشی پیشرفته پهپادی در کاشان دایر کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک بازگشت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش، تاکید کرد: این همت سترگ جلوه ای از اقتدار و آمادگی های نیروهای مسلح کشور برای نقش آفرینی های بین المللی و راهبردی در ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۱    
منابع آگاه به شبکه خبری المیادین گفتند که آنچه روز گذشته در شمال فرودگاه اربیل هدف قرار گرفته شد، مقر متعلق به موساد بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از اعلام آمادگی مسئولان صندوق توسعه ملی برای کمک به جهش تولید در نشست این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی وزیر آموزش و پرورش سریعتر معرفی شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۶    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه، تأکید کرد که این تجاوزات هرگز اراده مقاومت فلسطین را نخواهد شکست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر دارایی پاکستان از حذف دلار در مبادلات تجاری این کشور با افغانستان خبر داد و گفت: روپیه مبنای فعلی انجام معامله است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
نماینده تهران در مجلس خواستار ورود دستگاه قضایی به مرخصی های بی حد و اندازه محکومان امنیتی محبوس در زندان ها شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
در بیانیه مشترک ایران و آژانس توافق شد به بازرسان آژانس اجازه داده شود تا نسبت به سرویس فنی تجهیزات نظارتی مشخص شده و جایگزینی کارت های حافظه آن ها که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست توجه بیشتری به معادن کشور و بویژه کرمان داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد قدرت های جهانی که به دنبال تجدید گفت وگوهای هسته ای با ایران هستند باید ایران را تحریم کنند تا به سمت توافق بیاید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۱    
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تجدید نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی در رفتارهای خود گفت: نباید تسلیم زیاده خواهی های آنان شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
وزیر خارجه عربستان در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای اتریشی خود اتهام زنی های ریاض علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد، ریاض بارها خواستار افشای اسناد مربوط به 11 سپتامبر بوده و در این موضوع دست نداشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
نماینده اردستان در مجلس سفرهای استانی رئیس جمهور را نویدبخش عمل به شعارهای او دانست و گفت: آیت الله رئیسی با سعه صدر بهشتی و روحیه مردمی رجایی و روحیه جهادی شهید سلیمانی کار خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
اگرچه تمامی 7 مرکز شهرستان استان پنجشیر سقوط کرده اند اما نیروهای مخالف طالبان همچنان برخی مناطق را در کنترل دارند و به مقاومت ادامه می دهند و تحولات در این ولایت همچنان پیچیده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
بانکی پور گفت: آن چیزی که متولی ندارد و باید در حوزه جوانان انجام شود اموری مانند تفریح و نشاط جوانان و هویتشان است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
تروریست های داعش با یورش یه یک مقر پلیس فدرال عراق در استان کرکوک، سه نفر را کشتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۱    
روضه حضرت رقیه(س) برای روح الله قربانی هم حال و هوای دیگری داشت. جوانی که انگار خدا او را آفریده بود تا بی وقفه دلش برای دیگران بتپد و دلش پر می کشید برای کمک به دیگران.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امین توکلی زاده از مدیران جوان فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصویری جالب از دیدار گروسی (مدیر کل آژانس) و اسلامی در سازمان انرژی اتمی . م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۶    
باید هر چه سریع تر تکلیف برجام را روشن کنیم و به FATF بپیوندیم. اینها موضوعاتی است که می تواند در اقتصاد کشور و به تبع آن در معیشت مردم گشایش ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش آموزان 12 تا 18 ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۶    
با توجه به اینکه صدور این نامه احتمالاً در درآمد دفترخانه ها تأثیر می گذارد، باید گفت که در یک اقدام قابل تحسین، قوه قضائیه در تعارض میان حقوق مردم و نهادی که به نوعی از زیرمجموعه هایش محسوب می شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۱    
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس به بیان توضیحاتی درباره علت پذیرش پست ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران گفت: مذاکرات سازنده ای را انجام دادیم و قرار شد مدیرکل در آینده نزدیک به تهران سفر کند .
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نشست خصوصی رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق را در ادامه خواهید دید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۱    
ویزای زائران مراسم اربعین در کشور عراق رایگان است و این که گفته می شود 35 دلار بابت هر ویزا دریافت می شود، درست نیست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۶    
کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب مجموعه ای هشت جلدی از داستان های آموزنده و زیبای ادبیات قدیم ایران و زبان فارسی است که به قلم مهدی آذریزدی و توسط دفتر کودک و نوجوان شکوفه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نشست امروز خود با جمعی از نمایندگان، گفت: در این نشست درباره نحوه بازگشت قیمت سیمان به پیش از نرخ قطع برق و راهکارها برای کنترل قیمت فولاد توضیحاتی ارائه شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس هلال احمر در گفتگویی با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای تزریق 180 میلیون دوز واکسن تا بهمن ماه، اعلام کرده که موج واردات واکسن در هفته های اخیر حاصل گفتگوی تلفنی آیت الله رئیسی با رئیس جمهور چین ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با هدف دریافت، فرآوری و انتشار ایده های نو، تجارب ارزنده و برنامه های فاخر مساجد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یوسف افضلی، دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین گفت: با توجه به اینکه امسال امکان حضور فراگیر علاقه مندان اهل بیت در پیاده روی عظیم اربعین وجود ندارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۱    
از صبح روز دوشنبه از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir و به صورت غیرحضوری، پیش ثبت نام اعزام به اربعین حسینی انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۱    
نماینده مشهد در مجلس گفت: بنیاد شهید به سازمان خدماتی تبدیل شده است؛ قوانین ایثارگری باید پالایش شود زیرا جامعه ایثارگری 12 میلیونی است و فقط نباید به 3 میلیون نفر خدمات داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۱    
عراق که به دومین مبداء تجارت ایران در دنیا و اولین در منطقه تبدیل شده است همچنان فرصت های ناب پنهان برای افزایش روابط اقتصادی دارد.