دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 18 شهریور 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 شهریور 1400 هم اندیشی 2 شهریور 1400 هم اندیشی 3 شهریور 1400 هم اندیشی 4 شهریور 1400 هم اندیشی 5 شهریور 1400 هم اندیشی 6 شهریور 1400 هم اندیشی 7 شهریور 1400 هم اندیشی 8 شهریور 1400 هم اندیشی 9 شهریور 1400 هم اندیشی 10 شهریور 1400 هم اندیشی 11 شهریور 1400 هم اندیشی 12 شهریور 1400 هم اندیشی 13 شهریور 1400 هم اندیشی 14 شهریور 1400 هم اندیشی 15 شهریور 1400 هم اندیشی 16 شهریور 1400 هم اندیشی 17 شهریور 1400 هم اندیشی 18 شهریور 1400 هم اندیشی 19 شهریور 1400 هم اندیشی 20 شهریور 1400 هم اندیشی 21 شهریور 1400 هم اندیشی 22 شهریور 1400 هم اندیشی 23 شهریور 1400 هم اندیشی 24 شهریور 1400 هم اندیشی 25 شهریور 1400 هم اندیشی 26 شهریور 1400 هم اندیشی 27 شهریور 1400 هم اندیشی 28 شهریور 1400 هم اندیشی 29 شهریور 1400 هم اندیشی 30 شهریور 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۱    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: خودروهایی که بیش از 3 میلیون تومان جریمه داشته باشند، توقیف می شوند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۱    
وزیر بهداشت گفت: پنج مجموعه تولید کننده واکسن کرونا در کشور، مجوز مصرف اضطراری دریافت کرده اند و به واکسن های مورد استفاده در کشور اضافه می شوند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۱    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به اقدام غیر سازنده از سوی آژانس هشدار داد و گفت: آژانس و نهادهای سیاستگذار آن نمی توانند خود را از سرنوشت تفاهم هسته ای جدا کنند و هر اقدام غیر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۶    
وزیر بهداشت با تاکید بر ضربه خوردن حوزه آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: هیچ محدودیتی برای توزیع و تزریق واکسن برای دانشجویان و خانواده های آن ها و همچنین خانواده کادر درمان وجود ندارد و با تکمیل ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۱    
وزیر خارجه هلند در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از وی برای سفر به این کشور دعوت کرد و از میزبانی میلیون ها بی جا شده افغانستانی برای دهه ها در ایران و اقدامات انساندوستانه جمهوری اسلامی در این ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۱    
آنچه به عنوان واکسن فایزر در کشور فروخته می شود، تقلبی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۱    
امید روحانی بازیگر پیشکسوت در "شب نشینی" تلویزیون به دنیای پزشکی و بازیگری اشاره کرد که خودش را بیشتر از بازیگری، پزشک می داند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۱:۱۶    
شبکه خبری المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی 2 نفر از اسیران فلسطینی فرار کرده از زندان جلبوع را دستگیر کرد
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۱:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در پیامی درگذشت برادر آیت الله مکارم شیرازی را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۱:۰۶    
دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم،وزارت بهداشت،دانشگاه آزاد و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور می توانند به سایت salamat.gov ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۰:۵۶    
یک تکنولوژی جدید در حوزه سلامت زنان رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۱    
سال هاست نماز جمعه متعارف در کشور به نماز جمعه هایی تبدیل شده که خطبه های آن به پند اخلاقی مردم، معرفی مناسبت های دینی و ملی در هفته و تکرار صحبت های کلیشه ای خلاصه شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۱    
وزیر کشور در حکمی محمدحسین سپهر را به سمت فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۱    
شهردار تهران طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
طالبان در بیانیه ای نسبت به قرار دادن اسامی برخی اعضای جدید کابینه افغانستان در لیست تحریم های آمریکا هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پیکر مطهر شهید سلامت دکتر محسن احمدی قمی امروز پنجشنبه (18 شهریور) در محوطه بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان بر دوش همکارانش تشییع شد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور ایران در پیامی سی اُمین سالگرد استقلال تاجیکستان را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی جنبش نجباء در صفحه توئیتر خود نوشت که دولت بغداد در برابر حملات ارتش ترکیه در شمال عراق سکوت کرده و این مسأله موجب جرأت یافتن ترکیه برای انجام حملات بیشتر شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
پس از سفر وزیر کشور عربستان سعودی به عراق و توافق بغداد و ریاض در زمینه های اقتصادی و تجاری، دو مقام عراقی خبر دادند که ولی عهد سعودی در حال برنامه ریزی برای سفر به عراق است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
وزیر کشور یکپارچگی و یکدستی را شرط موفقیت و بسیار مهم دانست و گفت: امروز مدیران انقلابی یکپارچه برای حل مشکلات گام بردارند و به چیزی جز سربلندی و پیشرفت خوزستان عزیز فکر نکنند و نباید هیچ مساله مهمی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
وزارت خارجه الجزائر بر موضع ثابت خود در حمایت از فلسطین و مخالفت با دخالت های خارجی در سوریه و لیبی تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
یکی از فرماندهان جبهه پنجشیر و والی پیشین این ولایت در جریان درگیری با نیروهای طالبان در آب دره پنج شیر جان خود را از دست داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا طی نشستی با حضور نمایندگان کشورهای متحد واشنگتن، خواستار حساب کشی از طالبان بابت تروریسم و اطمینان از تبدیل نشدن افغانستان به پایگاه تروریست ها شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
دبیرکل شورای وزیران عراق در فرودگاه بین المللی نجف دستور داد تا شرایط ورود برای زائران اربعین را فراهم کنند. هم زمان حرم مطهر حسینی از افتتاح آزمایشی بیمارستان اختصاصی سرطان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
در نخستین جلسه اصلی کمیسیون اقتصاد در دولت سیزدهم، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیسیون تعیین شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
رژیم صهیونیستی در ادامه اعمال مجازات های جمعی علیه اسرای فلسطینی به دنبال فرار شش اسیر از زندان جلبوع ، ملاقات اسرا با خانواده هایشان را تعلیق کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
همزمان با احتمال برگزاری نشست قریب الوقوع شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره بحران یمن، شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا از رویکردی جدید سخن به میان آورده که در آن به تجدیدنظر در مشروعیت رئیس دولت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
ایران کاری به جنگ های داخلی که وجه داخلی داشته باشند ندارد و در هرجایی که کمک نظامی یا مستشاری داده با خواست دولت مرکزی یا گروهی که نمایندگی یک اکثریت را داشته بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
اساس اینکه یک شخص به واسطه وعده هایی در انتخابات حضور یابد و رای مردم را کسب کند، اساسا مفهوم انتخابات را لوث و سست می کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش از موضوع فرار اشرف غنی از افغانستان اطلاعی نداشته و در این خصوص هیچ کمکی به وی نکرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
نحوه خروج آمریکا از افغانستان بحث هایی را درباره ادامه اتحاد واشنگتن و اروپا مطرح کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
برخی منابع خبری از برگزاری رژه نظامی شبانه در کره جنوبی خبر داده اند؛ رژه ای که برای نخستین بار پس از روی کار آمدن بایدن اجرا شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اگه به دنبال راهی ساده برای کمک به سلامتتون هستین، سوپرفودها رو مصرف کنید! سوپرفودهایی مثل توت ها، چای سبز و ...، سرشار از مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان هستن ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دو سرباز ایرانی مشغول نماز اول وقت و دیگری در حال نگهبانی هستند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
به گفته یک سخنگوی پنتاگون در دولت ترامپ، کاخ سفید تحت از پنتاگون خواسته بود گزارش های صدمات مغزی ناشی از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق را کوچک جلوه بدهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت برنامه احتمالی ناتو برای اسکان پناهجویان افغان در کشورهای آسیای مرکزی می تواند برای کشورهای اروپایی به فاجعه تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امروز سالروز شهادت مدافع حرم "فرهاد طالبی " است، این شهید عزیز را بیشتر بشناسیم. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصویری از صفحه نخست روزنامه وطن انروز را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور گفت: مقدمات لازم برای بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و مدارس و نیز کاهش محدودیت برای فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها با جایگزینی محدودیت های هوشمند مهیا شده و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۶    
فرمانده کل ارتش با اشاره به پایان موفقیت آمیز ماموریت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش، گفت: تلاش دشمنان ما در جلوگیری از اجرای ماموریت ناوگروه 75 نداجا ناکام ماند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ح ارگان رسانه ای حزب کارگزاران به دبیرکلی غلامحسین کرباسچی - در مطلبی با عنوان ناظم دولت نوشت: فرهاد رهبر نیز سوار اتوبوس دولت سیزدهم شد.. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۱    
وزیر خارجه ایران در نشست همسایگان افغانستان تاکید کرد که تهران از ایجاد دولت فراگیر، گفت وگو و توافقات بین الافغانی حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۱    
تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۱    
در کشاکش نظریات گوناگون راجع به ظرفیت ذهنی حیوانات حقایق شگفت انگیزی، بازی را به نفع دوستداران نظریه داروین تغییر می دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۷    
چرا هالیوود می تواند برای سیاست های آمریکایی ها و صهیونیست ها ماله کشی کند اما برخی فیلمسازان ما حتی توانایی بیان واقعیت های موجود در کشورمان را، که مایه افتخار ما است، ندارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از وعده های مهم رئیس جمهور رئیسی، ساخت 1 میلیون مسکن در سال است. گزینه ای که می تواند قطار اشتغال و اقتصاد و چرخش ثروت در کشور را با سرعت بیشتری به پیش براند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در دولت روحانی که در دوره مدیریت خود بجای رسیدگی به مشکلات مردم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حسین موسوی تبریزی، فعال اصلاح طلب و دبیر تشکل موسوم به مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه آرمان ملی اظهار کرده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه ابتکار در مطلبی نوشت: قدرت های اروپایی تاکید دارند که هر چه سریعتر باید مذاکرات آغاز شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۲    
وزیر دفاع با حضور در کارخانه تولید واکسن فخرا از روند ساخت این کارخانه بازدید و در جریان آخرین مراحل ساخت آن قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: عملکرد باید نمود پیدا کند یعنی مردم احساس کنند که اتفاقاتی در شرف انجام است ...