سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۰:۳۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 شهریور 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 شهریور 1400 هم اندیشی 2 شهریور 1400 هم اندیشی 3 شهریور 1400 هم اندیشی 4 شهریور 1400 هم اندیشی 5 شهریور 1400 هم اندیشی 6 شهریور 1400 هم اندیشی 7 شهریور 1400 هم اندیشی 8 شهریور 1400 هم اندیشی 9 شهریور 1400 هم اندیشی 10 شهریور 1400 هم اندیشی 11 شهریور 1400 هم اندیشی 12 شهریور 1400 هم اندیشی 13 شهریور 1400 هم اندیشی 14 شهریور 1400 هم اندیشی 15 شهریور 1400 هم اندیشی 16 شهریور 1400 هم اندیشی 17 شهریور 1400 هم اندیشی 18 شهریور 1400 هم اندیشی 19 شهریور 1400 هم اندیشی 20 شهریور 1400 هم اندیشی 21 شهریور 1400 هم اندیشی 22 شهریور 1400 هم اندیشی 23 شهریور 1400 هم اندیشی 24 شهریور 1400 هم اندیشی 25 شهریور 1400 هم اندیشی 26 شهریور 1400 هم اندیشی 27 شهریور 1400 هم اندیشی 28 شهریور 1400 هم اندیشی 29 شهریور 1400 هم اندیشی 30 شهریور 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۶    
نوزدهمین محموله واکسن کرونا حاوی 5 میلیون دز واکسن، امروز پنجشنبه؛ هجدهم شهریورماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آبشار آهکی اسکلیم با حدود دویست حوضچه ی کوچک و بزرگ یکی از جذاب ترین آبشارهای ایران هست که دیدنش بعد از کرونا خالی از لطف نیست. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه شرق در مطلبی با عنوان همراهان یا رقبای اقتصادی؟ نوشت: با استقرار دولت ابراهیم رئیسی و معلوم شدن نفرات کابینه او، اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان اهمیت استفاده از آداب دیپلماتیک نوشت: پیشانی و ویترین ادب، نزاکت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۱:۳۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دوره گردی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در عراق در ایستگاه کلیسای موصل با یک سوال جدی به چالش کشیده شد. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه فرانسوی فیگارو در گزارشی نوشت: طالبان خواهند کوشید از بین رفتن کمک های بین المللی به افغانستان را که معادل 22 درصد تولید ناخالص این کشور است از طریق واگذاری ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ایهود یاری افسر بازنشسته و تحلیلگر نظامی اسرائیل در وبسایت N12 نوشت: ایران به آرامی در حال استقرار در منطقه جولان سوریه در مرز با اسرائیل است. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۲:۱۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس در نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی به توضیح در مورد ادعاهای مطرح شده توسط وزارت امور خارجه دولت قبل در مورد قانون اقدام متناسب و متقابل دولت ایران در اجرای ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ساخت یک میلیون مسکن در سال را کاملا عملی دانست و تاکید کرد: ساخت حداقل یک میلیون مسکن قانون مصوب مجلس و تکلیفی است که دولت موظف به اجرای آن می باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۷    
یک استاد دانشگاه با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت های هسته ای بدون توجه به محدودیت های برجامی گفت: پیاده سازی این سیاست ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۷    
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر اتحادیه اروپا در بغداد به مناسبت پایان ماموریتش از تمایل کشورش برای همکاری با اروپایی ها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۷    
سید جواد هاشمی سه بار نقش شهید رجایی را بازی کرده و اعتقاد دارد هنوز سینما و تلویزیون آن طور که باید و شاید به این شهید بزرگوار نپرداخته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۲    
کمیته تشکیل شده توسط دادستان کل کشور، ا لیه گزارش خود درباره انتشار فیلم از داخل زندان اوین را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه خودروسازان حق پیش فروش خودرو با قیمت نامشخص را ندارند، گفت: در مورد قیمت جدید خودروها پس از شهریورماه تصمیم گیری می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲    
سفیر سابق ایالات متحده آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین به میز ایران در وزارت خارجه آمریکا که رابرت مالی ریاست آن را به عهده دارد پیوسته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲    
یک روزنامه اقتصادی اصلاح طلب در گزارشی خاطرنشان کرد: فرمان رئیس جمهور برای مدیریت بازار ارز باعث کاهش قیمت ارز شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲    
اجرا نشدن دو قانون الگوی کشت و انتزاع در دولت روحانی اکنون سیب زمینی کاران استان اردبیل را گرفتار کرده و محصول آنها را 500 تومان کمتر از قیمت تمام شده هم نمی خرند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۷    
به دنبال حملات تروریستها به ایست وبازرسیهای ارتش سوریه در درعا، چهار سرباز کشته و پانزده نفر دیگر نیز زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۲    
همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، میانگین تعداد بستری های این ویروس در آمریکا به بیش از 100 هزار نفر رسیده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۲    
روابط عمومی مجلس طی اطلاعیه ای توضیح داد که قالیباف درباره موضوع ماجرای مربوط به دوربین زندان اوین هیچ اظهار نظری نکرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۲    
مدیر شاخه شورای عالی هماهنگی مسائل انسان دوستانه یمن گفت که عربستان سعودی در اقدامی موهن به دولت و ملت یمن، به جای دارو و غذا، محموله پشه بند ارسال کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۲    
رژیم صهیونیستی تأکید کرده همکاری اطلاعاتی این رژیم با آمریکا علیه ایران رو به تقویت است و دو طرف در تلاش برای جایگزین طرحی برای حالت فرضی شکست مذاکرات برجام هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی پنتاگون با ارائه ارزیابی جدیدی از وضعیت فرودگاه کابل گفت که کماکان تهدیدهای واقعی و مشخص علیه این فرودگاه وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۷    
دبیر علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در راستای برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۷    
کتاب من به این آرم اعتماد دارم ؛ خاطرات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان، توسط انتشارات راه یار چاپ و روانه بازار نشر شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۷    
اتحادیه اروپا با توجه به شیوع کرونا در آمریکا این کشور را از فهرست کشورهای ایمن برای مسافرت های غیرضروری خارج کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۲    
سفیر اندونزی در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تصمیم عربستان مبنی بر نپذیرفتن زائر خارجی در ایام حج تمتع در دو سال اخیر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۲    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به نحوه تأمین و انتقال ارز مورد نیاز عملیات امور حج و زیارت پرداخته شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۷    
پلیس فدرال آمریکا روز دوشنبه خبر داد، جنایت های ناشی از نفرت در این کشور در سال 2020 به بالاترین میزان در 12 سال گذشته رسیده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۷    
جنگنده های ائتلاف سعودی از عصر امروز تاکنون در 25 نوبت مناطق متعدد از استان مارب را بمباران کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۲    
وزیر امور خارجه با بیان این که به دنبال فرار از میز مذاکره نیستیم، گفت: دولت سیزدهم مذاکره ای را مذاکره می داند که دستاوردهای ملموس در راستای تامین منافع و حقوق ملت ایران داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۲    
گروه علمای مسلمانان لبنان ضمن اعلام حمایت کامل از سخنان وزیر خارجه ایران در اجلاس بغداد از تهران برای ارسال کشتی حامل سوخت به لبنان و شکستن محاصره آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان تقدیر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۷    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ظرفیت شناسی جریان انقلابی کشور در شکل گیری دولت جدید باعث می شود جریان نفوذ حذف و یا حداقل قابل کنترل شود و از این پس مردم می توانند طعم شیرین خدمات دولت را حس کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۷    
کارگردان سریال راز ناتمام گفت: تمام تلاشم را کرده ام تا به دور از شعارزدگی و اغراق تصویر درستی از یک بخشی از تاریخ کشورمان را به تصویر بکشم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس، از آزادسازی 4500 تن کالا در جریان بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۲    
هوشنگ توکلی، ابراهیم داروغه زاده، حسن کلامی، حامد جعفری، امیرحسین حیدری و علیرضا نجف زاده دیدگاه های خود را برای رفع چالش های سینمایی دولت در حوزه های مختلفی مانند ارتباط سیاست با فرهنگ ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۲    
هنگام سختی ها چه می توان کرد و چگونه باید بود؟ چگونه می توان دشواری های فردی و تنگناهای اجتماعی را تحمل کرد؟ خداوند یادمان داده و می فرماید امیدوار باید بود؛ از رحمت خدا ناامید نمی شوند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۷    
اگر بعضی ها در این کشور، ولایت را به عنوان دیکتاتور معرفی می کنند و دموکراسی غربی را احترام گذارندۀ به شأن و استقلال مردم معرفی می کنند، برای این است که ولایت به درستی توضیح داده نشده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۷    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای زمان واریز یارانه معیشتی شهریور ماه سال 1400 را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۲    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید می کند که عدالت در انتخاب تیم اعزامی به جهانی نروژ صددرصد رعایت شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۲    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به گزینه های پیش رو، به زودی رییس سازمان سینمایی را انتخاب می کند؛ شانس کدام گزینه ها برای این سمت بیشتر است؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۷    
طی ساعت های گذشته درگیری ها در مأرب تشدید شده و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از چند محور وارد عمل شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۷    
نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی با بیان اینکه منطقه غرب آسیا در حال حاضر با وضعیت ده سال پیش آن متفاوت است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با بیان این که ایالات متحده قبلاً برخی از بخش های فرودگاه کابل را تخلیه کرده و آن قسمت ها در حال حاضر تحت کنترل طالبان هستند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: برای اجرای قانون جهش تولید مسکن که به مراتب سخت تر از تصویب آن است، جدیت و همراهی اعضای کابینه الزامی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: روسای جمهور آمریکا هیچ نقشی در پلتفرم رفتاری این کشور ندارند و آنها درواقع عروسک های خیمه شب بازی هستند که فقط نقش خود را بازی می کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین دیدار رئیس تشکیلات خودگردان با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را خیانت به خون شهدا و خنجر از پشت به ملت فلسطین برشمردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
با وجود اینکه تنها یک روز دیگر برای پایان روند انتقال نیروهای خارجی از افغانستان باقی مانده است، اما صف های طولانی شهروندان افغان مقابل دروازه های ورودی کابل تشکیل شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۷    
عضو شورای شهر تهران توضیحانی درباره سرانجام ابلاغ حکم شهردار جدید پایتخت و بازنگری در طرح تفصیلی منطقه 21 ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۲    
رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به فرمایش های رهبر انقلاب که فرمودند پیام امام حسین (ع)، پیام نجات است شعار اربعین امسال انتخاب شد، گفت: راه نجات از استبداد قدرت های خارجی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۲    
حجت الاسلام حامد کاشانی سخنران مذهبی به بیماری کرونا مبتلا شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۲    
روزنامه مجیزگوی دولت نیمه تعطیل روحانی طلبکار دولت جدید و رویکردهای مردمی آن شد!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه، مردم بدانند چتر انقلاب باز است و همه گروه ها و جریان ها زیر این چتر قرار می گیرند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون، بانک ها مکلف به تامین 20 درصد تسهیلات خود به بخش مسکن هستند احداث سالانه یک میلیون مسکن را با توجه به ظرفیت های کشور قابل انجام دانست و از نوسازی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۲    
موضوع عوارض در واکسن فایزر و واکسن های مبتنی بر فناوری mRNA متفاوت است. این فناوری با اینکه یک جهش بزرگ در علم پزشکی است، اما برخلاف فناوری سایر واکسن ها ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماز داوطلب جهادی پس از نیم روز فعالیت در بخش کرونای بیمارستان فرقانی قم با لباس ایزوله بیمارستانی. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۲    
یکی از شهروندان بیرجندی با اشاره به اینکه مصرف شیر در خانواده مان بسیار کم شده و با این روند کنونی قطعا از سفره مان حذف خواهد شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تولید واکسن برکت واردات واکسن کرونا را تسهیل کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۷    
مقامات بهداشتی نیوزلند اولین مورد مرگ این کشور در ارتباط با واکسن کووید 19 فایزر را گزارش کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در بغداد شاهد گفت وگوی جدیدی بین ایران و عربستان نبودیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۲    
نماینده نوشهر با اشاره به تایید 95 درصدی وزرای پیشنهادی از سوی مجلس گفت: نمایندگان در دوران چند ماهه فعالیت دولت سیزدهم اوج همکاری را برای رفع مشکلات مردم نشان دادند و عملا قوه مجریه هیچ بهانه ای ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۷    
مدیر رادیو اربعین با اشاره به تدارک این شبکه برای ایام صفر از آغاز به کار آن و جزئیات این شبکه رادیویی سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۷    
این روزها اخبار زیادی از حواشی واکسن کرونا می خوانیم که شاید اصل ماجرای تامین واکسن را به حاشیه برده است. از سرقت واکسن ها تا ایجاد بازار مکاره برای تزریق واکسن هایی که آب مقطر هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
دولت روحانی شعار عقلانیت سر می داد اما هر کاری که انجام داد، برخلاف عقل و منطق بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
توضیحات عوامل سریال گاندو در پاسخ به سکانس کذب شهادت محمد در این سریال را در ادامه می خوانید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
شاه عباس یکم، پادشاه مقتدر صفوی بود که در زمان او قدرت ایران و هنر و فرهنگ و تجارت به اوج خود رسید. از ویژگی های دوران شاه عباس ارتش نیرومندی بود که در این مطلب به نکات جالبی در مورد آن اشاره می کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۷    
حالا کم کم می توان گفت مردم طعم رئیس جمهور داشتن را به نوعی می چشند و در کوچه و خیابان با رئیس جمهور خود برخورد و مشکلات شان را به صورت مستقیم با وی در میان می گذارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۲    
سال 1363 و در حین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با تلویزیون تماس گرفتم و به خاطر اینکه نام فنون را اشتباه بیان می کنند اعتراض کردم، پس از آن درخواست کردند که به عنوان گزارشگر تست دهم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق(ع) در حدیثی می فرمایند: إِنَّ مِنْ أَکْبَرِ السِّحْرِ النَّمِیمَةَ یُفَرَّقُ بِهَا بَیْنَ الْمُتَحَابَّیْنِ وَ یُجْلَبُ الْعَدَاوَةُ عَلَی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جلال جلالی زاده ، چهره سیاسی اصلاح طلب گفته است: نزدیک ترین انتخابات، انتخابات مجلس در سال 1402 است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک تفنگدار زن آمریکایی در فرودگاه بین المللی حامد کرزی، کابل، یک زن را بازرسی می کند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دولت الکترونیکی می تواند باعث افزایش شفافیت شود و مشکلات مربوط به اطلاعات نامتقارن را با افزایش دسترسی به اطلاعات کاهش دهد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۲    
تجربه شبانه روزی من و همکاری اکیپ کارگردانی و بقیه دوستان که شرایط خوبی را از نظر روحی روانی و ... فراهم کردند، دست به دست هم داد تا به یک ساختار خوب و قابل قبولی در مجموعه تلویزونی گاندو برسیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دولت سوریه بارها اعلام کرده است که از سرمایه گذاری متحدان خود در دوره بازسازی استقبال می کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت و میعانات گازی با استفاده از سرمایه های مردمی که با اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه ها به دنبال تامین مالی و توسعه این ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۷    
یکی از فرماندهان شهید سپاه توانست در دوران فرماندهی خود پیش از شهادت اقدامات موثری در این نهاد انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۲    
قطع رابطه دو کشورابتکاری از سوی ریاض در هم دستی با جنایتکارانی چون ترامپ بود؛ حال باید پرسید چه اتفاقی روی داده است که عربستان برای بازگشت روابط کشور به صورت دیپلمات به دست و پا افتاده است؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۲    
فعالیت های شهروندان فلسطینی علیه صهیونیست ها در نوار غزه همچنان ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۰:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در مواجهه با فضای مجازی منفعلانه عمل می کنیم و بیش از آنکه بر آن تأثیر بگذاریم از آن تأثیر می پذیریم
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۰:۳۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رهبران گروه های فلسطینی در دمشق دیدار کرد.