دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 17 شهریور 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 شهریور 1400 هم اندیشی 2 شهریور 1400 هم اندیشی 3 شهریور 1400 هم اندیشی 4 شهریور 1400 هم اندیشی 5 شهریور 1400 هم اندیشی 6 شهریور 1400 هم اندیشی 7 شهریور 1400 هم اندیشی 8 شهریور 1400 هم اندیشی 9 شهریور 1400 هم اندیشی 10 شهریور 1400 هم اندیشی 11 شهریور 1400 هم اندیشی 12 شهریور 1400 هم اندیشی 13 شهریور 1400 هم اندیشی 14 شهریور 1400 هم اندیشی 15 شهریور 1400 هم اندیشی 16 شهریور 1400 هم اندیشی 17 شهریور 1400 هم اندیشی 18 شهریور 1400 هم اندیشی 19 شهریور 1400 هم اندیشی 20 شهریور 1400 هم اندیشی 21 شهریور 1400 هم اندیشی 22 شهریور 1400 هم اندیشی 23 شهریور 1400 هم اندیشی 24 شهریور 1400 هم اندیشی 25 شهریور 1400 هم اندیشی 26 شهریور 1400 هم اندیشی 27 شهریور 1400 هم اندیشی 28 شهریور 1400 هم اندیشی 29 شهریور 1400 هم اندیشی 30 شهریور 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۱    
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه برنامه ها در هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می رود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حوزه های فناوری زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی اهمیتی راهبردی برای کشور دارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی فائزیان، رئیس هیات مدیره شرکت صنعت پروژه توس، در مورد فعالیت این شرکت گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فناور فعال در تجهیزات علوم اعصاب و شناختی، میکروسکوپ هم کانون لیزری و 3 سامانه تصویربرداری از مغز را که در پژوهش ها و درمان اختلال های شناختی کاربردهای فراوانی دارد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دختر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی در مراسم وداع با پیکر فرزندش در معراج شهدا تهران م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
نرخ های متفاوت بلیت هواپیما برای سفر به کشور عراق بعد ازاعلام نرخ بلیت سفر به این کشور درایام اربعین سوالاتی را برای متقاضیان این سفر ایجاد کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: چهل و سومین سالگرد یوم الله هفده شهریور عصر امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران در میدان شهدا برگزار شد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
فردی با هیبت کارگری فرزندش را بغل کرده و آورده بود، بچه بیشتر از یک سال نداشت، وقتی پرسیدم: چرا بچه ات را آورده ای؟ ، گفت: امام حسین(ع) هم با خانواده و بچه هایش به میدان آمد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مراسم ختم مرحوم حاج محمد خجسته باقرزاده، برادر همسر رهبر معظم انقلاب، روز چهارشنبه (17 شهریور) در مشهد برگزار شد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مخلمباف به عنوان مغز متفکر جریان تندرو، در پوشش اسلام به دنبال منافع اقتصادی بود، همه هنرمندان قبل از انقلاب را فاسد می دانست، می گفت "نجفی در سربداران آنها را تطهیر می کند" ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
فرمانده کل سپاه در دستوری به فرماندهان سپاه های استانی سراسر کشور، از آنها خواست تمام ظرفیت های خود را برای واکسیناسیون گسترده به میدان بیاورند و واکسیناسیون را 24 ساعته کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
جلسه هیات وزیران به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت با واردات تخم مرغ نطفه دار گوشتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
فرمانده کل سپاه گفت: این یک دستور قاطع است که تمام سپاه های استانی با ظرفیت کامل ه میدان بیایند تا بتوانیم عمل واکسیناسیون را به سرعت انجام دهیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
وزیر امور خارجه قطر که به تهران سفر کرده، امروز (پنجشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان دیدار کرد و به گفت وگو نشست .
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
احمد وحیدی وزیر کشور از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
فوق تخصص بیماری های عفونی درباره علائم درگیری ریوی کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
رییس سازمان بسیج گفت: بسیجیان در 337 مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در 175 مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع معظم تقلید در غم از دست دادن برادر خود سوگوار شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
آیت الله رئیسی در تماس تلفنی رئیس شورای اروپا گفت: ایران تمایل دارد مناسبات با کشورهای اروپایی در عرصه های مورد علاقه طرفین گسترش یابد؛ این در حالی است که برخورد غیرسازنده در آژانس انرژی اتمی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۶    
سابقه بانک مسکن نشان می دهد جمع آوری سپرده های خرد مردم برای دریافت وامی قابل توجه یک رویافروشی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۱    
21 دی ماه سال 1394 بود که در منطقه خانطومان سوریه، کربلایی به پا شد و 13 نفر از مدافعان حرم ایرانی در این منطقه به شهادت رسیدند. شهدای بزرگی همچون مرتضی کریمی.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۱    
در 43 سال گذشته و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین دشمن ملت ایران آمریکا بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پیاده روی اربعین حسینی از شهر بندری فاو در استان بصره در جنوب عراق، آغاز شد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۲    
دکتر عین اللهی گفت: تا پایان این ماه 40 میلیون دوز واکسن و شاید هم تا 50 میلیون دوز در اختیار داریم و از این نظر خیالمان راحت است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۷    
با مطرح شدن موضوع تمدید چندین باره مرخصی مهدی هاشمی برخی در افکارعمومی مطرح می کنند که در قبال دیگر زندانیان نیز اینگونه رفتار می شود؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۷    
مدیر مسئول روزنامه کیهان پیشنهاد کرد یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۲    
این طیف ترجیح می دهند همواره سوی مخالف امریکا نباشند. اگر امریکا مخالف بشار اسد است، آن ها هم مخالف باشند و اگر موافق اشرف غنی است، آن ها هم موافق باشند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: مرکز آمار گزارشی از شاخص تورم تولیدکننده منتشر کرد که براساس آن ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۷    
ظهور و بروز توان بالای نیروهای امنیتی در کنترل، هدایت و به دام انداختن عناصر امنیتی بیگانه و بکارگیری آنها در مسیر اهداف جمهوری اسلامی تا جایی که افسر ارشد MI6 و موساد به عامل اطلاعاتی ایران تغییر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۷    
وزیر بهداشت مدعی شده اپیدمی کرونا در بهمن 1400 رخت بر می بندد، در مقابل یک روایت هم هست که از ماندگاری این ویروس تا 1402 خبر داده و همین موضوع اذهان را به خود مشغول ساخته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۲    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: این روزها بیشترین آمار فوتی های کرونا مربوط به سنین 40 تا 60 سال است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۲    
یک مقام مسئول از افزایش وام مسکن جوانان به یک میلیارد تومان با موافقت شورای پول و اعتبار خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مشکل تامین ارز بخشی از کالاهای رسوبی در گمرکات گفت: با پیگیری های انجام شده از امروز مشکل ارز این کالاها برطرف می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۲    
سؤالی که افکار عمومی مطرح می کنند این است که 6 اسیر فلسطینی که موفق شدند از زندان جلبوع فرار کنند، چگونه توانستند خاک تونل حفر شده را از چشم زندانبانان مخفی سازند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مجلس ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله آقای حاج سید محمدسعید حکیم از مراجع معظم تقلید در نجف اشرف ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با کمک 47 میلیون دلاری به ارتش لبنان موافقت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
تحولات غرب آسیا نشان می دهد که ایران می تواند متحدان خود را حفظ کند، اما آمریکا نه.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
پادشاه عربستان سعودی شامگاه روز سه شنبه مدیر اداره امنیت عمومی این کشور را برکنار کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
دومین گزارش دوماهه از نحوه اجرای بودجه سال جاری، از عقب ماندگی 66 درصدی در اجرای احکام بودجه حکایت می کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۲    
ضریح جدید مقام دست چپ حضرت عباس (ع) که در بخش شمال شرقی حرم سقای دشت کربلا قرار دارد، به همت خادمان آن حضرت طراحی و ساخته شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۲    
بازی با گوشی به اندازه با تصاویر جالب به کودکان کمک می کند تا با جایگزین کردن فعالیت های جالب و لذت بخش زمان استفاده از ابزارهایی مانند گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر را محدود کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۲    
وزیر اطلاعات گفت: با ناکارآمدی دستگاه ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم و اگر شامل وزارت، حراست، بازنشستگان، بیرونی ها و غیره شد، کوتاه نیاییم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۷    
نیرو های مردمی عراق در همکاری با پلیس این کشور موفق به بازداشت دو عنصر مهم داعشی در بغداد شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۷    
جبهه پنجشیر به رهبری احمد مسعود، رحمت الله نبیل و عطامحمد نور از جمله افرادی هستند که به تشکیل دولت جدید افغانستان واکنش نشان دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۷    
دولت السالوادور 20.9 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد و یک روز بعد رسماً بزرگترین رمزارز جهان را به عنوان یکی از پول های رسمی خود معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۷    
دو بانک و سرویس ملی پست نیوزلند با حمله سایبری روبرو شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۲    
قیام مردمی 17 شهریور هرچند در زمان خودش سرنوشت تلخی داشت، اما بروز آن عبرت هایی را به ملت ایران داد که رهبر انقلاب بر آن ها تأکید دارد و هشدار می دهد که جوانان خاطره آن را فراموش نکنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۲    
واشنگتن پست در مطلبی بخش هایی از اظهارات چهار رئیس جمهور اخیر آمریکا را درباره جنگ افغانستان در پایگاه اینترنتی خود قرار داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اولویت اول افغانستان ثبات و ارامش است، گفت: بی توجهی به ضرورت ایجاد حکومت فراگیر و مداخله خارجی نگرانی اصلی دوستان مردم افغانستان است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۲    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای به دانشگاه ها با اشاره به عدم تأمین دوز دوم واکسن اسپوتنیک، دستور تجویز واکسن آسترازنکا به عنوان نوبت دوم دریافت کنندگان اسپوتنیک را صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۲    
رئیس کل دادگستری استان البرز از خلع ید از 775 هکتار از اراضی ملی و موات در نظرآباد با ورود دستگاه قضائی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ابتلای دسته جمعی اهالی یک روستای صعب العبور به کرونا در این شهرستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود محموله 5 میلیون دوز واکسن کرونا تا فردا در صورت فراهم شدن شرایط خبر داد و گفت: در حال حاضر نوع واکسن های وارادتی "سینوفارم" بوده ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۷    
با حکم بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم، محمدهاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۷    
ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره (1) خود تاکید کرد؛ به دلیل شیوع بیماری کرونا در عراق و اعلام عدم پذیرش زائرین دیگر کشورها برای انجام مراسم راهپیمائی اربعین ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۷    
در حالی تحولات داخلی در افغانستان این روزها واکنش های جهانی بسیاری را به دنبال داشته اما همسایگی و همجواری ایران با این کشور سبب شده تا برخی جریانات در داخل ایران تلاش کنند که دامنه این درگیری ها را ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۷    
نشست مجازی وزرای خارجه 6 کشور همسایه افغانستان با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۲    
معاون وزیر خارجه روسیه ضمن بیان این که امروز با نماینده آمریکا در امور ایران درباره مذاکرات احیای برجام رایزنی می کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۲    
نیروهای ارتش سوریه صبح امروز وارد درعا البلد شدند و پرچم سوریه را در این منطقه برافراشتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۲    
با خواست و اراده مردم دولت مردمی روی کار آمده است، البته همه مردم باید بدانند که یک شبه نمی شود همه مشکلات را حل کرد؛ باید به دولت فرصت دهیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به نحوه پرداخت حقوق مرخصی زایمان گفت: مادرانی که به هر دلیل بیماری دارند و این بیماری به فرزند آسیب می رساند می توانند بیش از 9 ماه استراحت و حقوق ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین قیمت 5 میلیون تومانی بلیط پروازهای رفت و برگشت اربعین خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۲    
گزارش عملکرد پنج ماهه بودجه سال 1400 که از سوی سازمان برنامه و بودجه به مجلس نشان می دهد عملکرد بودجه سال 1400 در پنج ماهه اول فاصله زیادی با انتظارات درآمدی و هزینه ای مصوب دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دیوان عالی فرانسه دستور داد درباره تأمین مالی گروه تروریستی داعش توسط شرکت لافراژ غول فرانسوی تولید سیمان تحقیق شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۲    
نماینده ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد که در صورت کسب کرسی های لازم و تشکیل فراکسیون بزرگتر، هادی العامری مهمترین گزینه این ائتلاف برای نامزدی پست نخست وزیری خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع (در شمال فلسطین اشغالی) با حفر یک تونل همچنان در صدر اخبار رسانه های صهیونیستی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: تسهیلات خرید مسکن جوانان در تهران 1 میلیارد تومان، در شهرهای بزرگ 850 میلیون و در سایر شهرها 700 میلیون تومان شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۷    
نماینده مجلس یازدهم با اعلام این خبر که هنوز دُز دوم واکسن اسپوتنیک در ایران تولید نشده است گفت: تا زمانیکه دُز دوم این واکسن تولید نشود مجوز استفاده از آن در کشور صادر نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۷    
رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی روز گذشته با صدور بخشنامه ای خواستار تشدید نظارت مدیران کل استان ها بر اجرای موضوع تعارض منافع در انتخابات نظام مهندسی ساختمان شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۲    
معاون فنی گمرک گفت: در حال حاضر حدود هفت میلیون تن کالای اساسی در گمرکات کشور وجود دارد و بیش از چهار هزار کامیون در گمرکات دپو شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۷    
شیوه حکمرانی حسن روحانی در هشت سال مدیریت دولت در مواجهه با بحران ها و ارتباط او با مردم در بزنگاه های خاص کشور، همواره مورد نقد کارشناسان و سیاستمداران قرار داشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۷    
روزنامه الاخبار اعلام کرد که 29 میلیون لیتر سوخت مازوت ایرانی طی روزهای آینده وارد لبنان خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۲    
اعتراضات در واکنش به تلاش های دولت ها برای تحمیل گذرنامه های کووید، مدارکی که ایمن سازی علیه کووید-19 را نشان می دهند، در شهرهای سراسر اروپا اوج گرفته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۷    
اربعین امسال هم قصه ای پر آب چشم دارد؛ حسرت پای کوبیدن در مسیر نجف کربلا و دلتنگی زیارت سالار زینب، دو ساله می شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۲    
یکی از کلیپ های بسیار پربازدید و میلیونی چند روز گذشته ایران، سکانسی از یک فیلم غیر از سریال تلویزونی گاندو بود که مردم فکر می کردند، درباره شهادت آقا محمد گاندو است.