دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 شهریور 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 شهریور 1400 هم اندیشی 2 شهریور 1400 هم اندیشی 3 شهریور 1400 هم اندیشی 4 شهریور 1400 هم اندیشی 5 شهریور 1400 هم اندیشی 6 شهریور 1400 هم اندیشی 7 شهریور 1400 هم اندیشی 8 شهریور 1400 هم اندیشی 9 شهریور 1400 هم اندیشی 10 شهریور 1400 هم اندیشی 11 شهریور 1400 هم اندیشی 12 شهریور 1400 هم اندیشی 13 شهریور 1400 هم اندیشی 14 شهریور 1400 هم اندیشی 15 شهریور 1400 هم اندیشی 16 شهریور 1400 هم اندیشی 17 شهریور 1400 هم اندیشی 18 شهریور 1400 هم اندیشی 19 شهریور 1400 هم اندیشی 20 شهریور 1400 هم اندیشی 21 شهریور 1400 هم اندیشی 22 شهریور 1400 هم اندیشی 23 شهریور 1400 هم اندیشی 24 شهریور 1400 هم اندیشی 25 شهریور 1400 هم اندیشی 26 شهریور 1400 هم اندیشی 27 شهریور 1400 هم اندیشی 28 شهریور 1400 هم اندیشی 29 شهریور 1400 هم اندیشی 30 شهریور 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی رغم اعلام چندین باره آمریکا مبنی بر قصد این کشور برای خارج کردن نیروهایش از عراق ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۲۶    
وزیر کشور درباره روند انتخاب استانداران گفت: این کار در مسیر انجام است و انجام خواهد شد و هماهنگی ها را انجام خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۲۱    
کاهش تعهدات برجامی و سرعت گرفتن روند غنی سازی در کنار روی کار آمدن دولت جدید و تغییر در مواضع سیاست خارجه و همچنین توجه به قدرت های شرقی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۵    
جریان اصلاح طلب تلاش می کند با فشار به دولت قیمت های افسارگسیخته را که میراث 8 سال مسئولیت دولت قبل است را در طول 2 ماه جبران کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۵    
انقلاب را پیش از آنچه که دشمنان ظاهری و خارجی تهدیدش کنند مورد تهدید دشمنان خطرناک داخلی و پنهانی قرار گرفته است همیشه این چنین بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۵    
آنها دست نگه داشتند تا ببینند هجوم آمریکایی ها که به واقعه طبس مشهور است به کجا می انجامد و پس از آن نیز کودتای نقاب نیز عملیات های آنها را عقب انداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۵    
اهتمام دولت رئیسی در ایران به واکسیناسیون سریع و فوری و همگانی و بازگشت وضعیت کسب وکار به شرایط عادی است و عجله ای برای احیای برجام نشان نمی دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۵    
مذاکرات تجاری ایران و سوریه، هشدار دمشق به آنکارا درباره ادامه اقدامات تجاوزکارانه ترکیه در سوریه و مشارکت دمشق در نشست هفتاد وششمین مجمع عمومی سازمان ملل با هیئتی به ریاست فیصل مقداد از مهمترین ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۵    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد امشب (دوشنبه) در رأس هیأتی وارد نیویورک شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۵    
وزیر کشور از رئیس سازمان ثبت احوال خواست در مورد تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه و اتباع غیر ایرانی، این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۵    
آخرین نظرسنجی ها در ایالات متحده نشان داد که شهروندان این کشور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و اعضای دولت او را بهتر از دولت کنونی آمریکا می دانند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۰    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اعلام خبر دیدار اسلامی با گروسی در وین گفت که دو طرف برای پایه ریزی روابط مبتنی بر احترام و حسن نیت تفاهم کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، نظارت ساختاری و الکترونیک را موثرترین راهکار برای تنظیم بازار و ثبات بخشی به قیمت ها دانست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۳۰    
در جریان تیراندازی در مدرسه ای در یکی از شهرهای ایالت ویرجینیا چند دانش آموز مجروح شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، مجید منعمی را به سمت مشاور امور فرهنگی و رسانه ای نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۵    
رئیس کمیسیون اروپا در مصاحبه ای در واکنش به توافق اخیر میان آمریکا، انگلیس و استرالیا گفت که رفتار غیر قابل قبولی با فرانسه که یکی از کشورهای عضو بوده، شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۵    
طرح مجلس برای تسهیل صدور مجوز برخی کسب و کارها؛ علاوه بر آنکه روند پر پیچ و خم، غیر شفاف و بوروکراسی دست و پاگیر را از سر راه کسب و کارها بر می دارد به دنبال رفع انحصار از برخی مشاغل و رانت هاست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۵    
بیش از نیمی از فرانسوی ها در یک نظرسنجی جدید گفتند از قدرت خرید کمتری نسبت به حدود پنج سال پیش یعنی زمانی که ماکرون قدرت را در این کشور به دست گرفت، برخوردارند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۵    
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت که رئیس جمهور این کشور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به موضوع افغانستان و تمرکز بر دیپلماسی فشرده خواهد پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکایی ها مجبور هستند به قدرت بزرگ ایران تن دهند و تسلیم شوند و به برجام بازگشت کنند، چرا که ایران از شرایط برتر در محیط ملی و منطقه ای برخوردار است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: عضویت در پیمان شانگهای زمینه ساز گسترش اقتصادی، شکست تحریم های آمریکایی و باطل کننده تحلیل غلط اصلاح طلبان است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۰    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ملاقات امروز رئیس سازمان انرژی اتمی با مدیرکل روس اتم در وین را بسیار سازنده خواند و گفت که دو طرف همکاری ها و پروژه های دوجانبه را مورد بررسی قرار ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۵    
وزیر اطلاعات بر ضرورت هم افزایی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی کشور و برنامه ریزی برای تحقق این هدف تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۵    
هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به دعوت دومای دولتی روسیه، برای نظارت بر روند انتخابات دومای روسیه به مسکو سفر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
ابومحمد عسگرخانی استاد برجسته روابط بین الملل دانشگاه تهران و از منتقدان جدی توافق هسته ای دولت حسن روحانی با 1+5 دار فانی را وداع گفت
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
آیت الله رئیسی اظهارداشت: متأسفانه شاهد بودیم که بعضی ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
هزاره سوم میلادی و قرن جدید برای مسلمانانی که با منطق امام حسین (ع) می جنگند یک هزاره و قرن سراسر پیروزی است هیچ تردیدی در این معجزه قرن وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سخنرانی امروزش در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این که از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
آیت الله رئیسی در پیام های جداگانه، انتصاب جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش را به آنان تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) در کنفرانس خبری گفت که هنوز تاریخی برای ازسرگیری مذاکرات وین تعیین نشده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا 29 شهریور 1400، بیش از 5 میلیون و 442 هزار نفر در کشور گرفتار کرونا شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۰    
بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد بنزین کشور استاندارد نیست، اما از سوی دیگر استانداردسازی این فرآورده نفتی با چالش هایی رو به روست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اولین نشست خبری خود در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا به اتهاماتی که از طرف برادرتان (مهدی خزعلی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۵    
به گفته رئیس سازمان حج و زیارت 52 هزار نفر برای اعزام اربعین ثبت نام قطعی کرده اند و تاکنون 34 هزار ویزای اربعین صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۵    
سال 2020 بیش از 38/2 میلیون آمریکایی با ناامنی غذایی مواجه شدند؛ این رقم معادل بیش از ده درصد یا یک نفر به ازای هر ده آمریکایی است؛ همان سال 11/7 میلیون کودک آمریکایی از گرسنگی رنج بردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۵    
تصویربرداری مجموعه کمدی کلبه عمو پورنگ به کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و حضور داریوش فرضیایی تا اواسط آبان ادامه خواهد داشت و بعد از پایان ایام ماه صفر به روی آنتن خواهد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، تعدادی از فلسطینیان از جمله اسرای آزاده را بازداشت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش شورای عالی آموزش و پرورش در بررسی کارشناسی مسائل مهم این حوزه و اتخاذ تصمیم برای حل مشکلات و ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نتایج حساب های ملی فصلی نشان از رشد 7,6 درصدی محصول ناخالص داخلی با نفت و 4.6 درصدی محصول ناخالص داخلی بدون نفت در فصل بهار سال 1400 دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۵    
وزیر دفاع عراق در سفر به کربلای معلی گفت که سازمان الحشد الشعبی یکی از ارکان اساسی تامین امنیت مراسم اربعین حسینی(ع)، است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: به زودی دُز سوم واکسن کرونا به مدافعان سلامت تزریق خواهد شد و این واکسیناسیون شامل همه نیروهای نظام سلامت می شود
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
فرمانده کل سپاه گفت: این دستاوردها یک افتخار بزرگ است، ما کمتر در عرصه مهندسی تخریب و انفجارات شاهد دستاوردهای فنی بوده ایم، عمدتاً متکی به بیگانگان در دهه های گذشته بودیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی از آژانس خواست از سیاسی کاری بپرهیزد و تصریح کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان سعودی در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی به تکرار ادعاهای گذشته دولت خود علیه برنامه هسته ای ایران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: 20 درصد پرونده های قضایی مربوط به مسائل مختلف حقوقی خانواده می شود که مطالبه خسارت و ادعای اعسار از پرداخت بیش ترین دادخواست های مربوط را تشکیل می دهند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از 60 طرح در خصوص تاثیرات گیاهان داروئی در درمان کرونا به اتمام رسیده است، گفت: از این تعداد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵    
طالبان اعلام کرد که کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان منحل شده و دیگر مشروعیت ندارد
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵    
احمد صادقی، با رای اعضای شورای ششم به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵    
آستان قدس حسینی و عباسی (علیهما السلام)، از صدور مجوز برای بیش از 11 هزار موکب داخلی و خارجی برای شرکت در مراسم اربعین در کربلای معلی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۰    
فرزندم، آقا محمد یاسا، پسرم؛ نمی دانم چه زمانی این نامه را می خوانی؟ از تو می خواهم در زندگی ات پشتیبان ولایت باشی و مراقب فریب دشمن باشی.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در آسیا را تبریک گفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۵    
با گذشت سه هفته از دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو چُرت زدن جو بایدن در این دیدار را به سخره گرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز (دوشنبه 29 شهریور) را در ادامه مشاهده می کنید. برای مشاهده بهتر تصاویر روی عبارت تصاویر بزرگ کلیک کنید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در آسیا را تبریک گفتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۰    
طبق اعلام دولت انگلیس، لیز تراس امروز دوشنبه با حسین امیرعبداللهیان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و در خصوص برخی موضوعات از جمله برجام گفت وگو خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۰    
اولین جلسه از سلسله نشست های بررسی ابعاد شخصیت رهبر معظم انقلاب، با محوریت شخصیت هنری و ادبی ایشان، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) و با حضور حسین قرایی برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
عربستان سعودی تصمیم گرفته که دیگر روادید مقامات دولت مستعفی مقیم ریاض را تمدید نکند و آخرین گروه از این دولت را از هتل بیرون کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات رئیس جدید سازمان حراست کل کشور را منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۰    
منابع لبنانی از شناسایی یک باند تروریستی خطرناک در شمال این کشور و بازداشت اعضای آن خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۰    
آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد و سردار احمدی مقدم به عنوان رییس این ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۵    
شورای سردبیری خبرگزاری دولتی شینهوا در سرمقاله ای با محکوم کردن مواضع جنگ طلبانه واشنگتن در خصوص دیگر کشورها، آمریکا را دارای دست های کثیف و مخل صلح جهان خواند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۵    
معاون عملیات سپاه با بیان اینکه ابزارهای امنیتی برای واردات قابل اعتماد نیستند، گفت: در سال های آینده از سیستم های رباتیک خط شکن در حوزه نبرد زمینی بهره مند خواهیم شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حسن عباسی معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بر اساسی برآوردی که سال قبل وزارت جهاد کشاورزی وقت داشت برنامه ریزی کرده بود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۰    
با توجه به اینکه دولت جدید مستقر شده است و اقدامات مثبتی انجام داده است برخی این سئوال را دارند که سرنوشت سیاسی حسن روحانی با وجود عملکردش در 8 سال گذشته چه می شود؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عبدالحسین بیات، مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی و کارشناس ارشد اقتصاد انرژی گفت ...