چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 مرداد 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مرداد 1400 روزنامه همشهری 2 مرداد 1400 روزنامه همشهری 3 مرداد 1400 روزنامه همشهری 4 مرداد 1400 روزنامه همشهری 5 مرداد 1400 روزنامه همشهری 6 مرداد 1400 روزنامه همشهری 7 مرداد 1400 روزنامه همشهری 8 مرداد 1400 روزنامه همشهری 9 مرداد 1400 روزنامه همشهری 10 مرداد 1400 روزنامه همشهری 11 مرداد 1400 روزنامه همشهری 12 مرداد 1400 روزنامه همشهری 13 مرداد 1400 روزنامه همشهری 14 مرداد 1400 روزنامه همشهری 15 مرداد 1400 روزنامه همشهری 16 مرداد 1400 روزنامه همشهری 17 مرداد 1400 روزنامه همشهری 18 مرداد 1400 روزنامه همشهری 19 مرداد 1400 روزنامه همشهری 20 مرداد 1400 روزنامه همشهری 21 مرداد 1400 روزنامه همشهری 22 مرداد 1400 روزنامه همشهری 23 مرداد 1400 روزنامه همشهری 24 مرداد 1400 روزنامه همشهری 25 مرداد 1400 روزنامه همشهری 26 مرداد 1400 روزنامه همشهری 27 مرداد 1400 روزنامه همشهری 28 مرداد 1400 روزنامه همشهری 29 مرداد 1400 روزنامه همشهری 30 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۳    
چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است و می تواند به کاهش التهاب ریه ها کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۲۲:۳۷    
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۲    
اگر سطح کلسترول بد در بدن شما بالا باشد خطر ابتلا به بیماری های قلبی بیشتر می شود که با انجام برخی روش ها می توانید آن را کاهش دهید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۶    
طبق آخرین اعلام سازمان جهانی بهداشت هنوز مشخص نشده است تزریق دوزهای تقویتی واکسن کرونا ضرورت دارد با این همهبرخی از کشورهای ثروتمند قصد دارند تزریق دوز سوم این واکسن را آغاز کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۵    
اگر شما هم انرژی تان وقتی به بعد از ظهر می رسید ته می کشد و دیگر توان انجام کاری را ندارید.، این مطلب را بخوانید. در این مطلب ده روش برای تقویت انرژی بدن ارائه شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۷    
باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با 3 بازیکن قدیمی خود به نتایج خوبی رسیده و بزودی قرارداد این بازیکنان تمدید می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۷    
باشگاه استقلال درخصوص انتقال مهدی قایدی برای شباب الاهلی شرط گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۶:۵۹    
هرچه طعم ماست به سمت ترشی برود، طبع آن سردتر می شود. در ضمن هرچه شیری که از آن ماست تهیه می شود پرچرب تر باشد، ماست از نظر سردی متعادل تر بوده و میزان سردی آن کمتر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۲    
مراسم عزاداری روز تاسوعا عصر امروز چهارشنبه با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، جمعی از مسئولان و کارکنان نهاد ریاست جمهوری در محوطه باز این مجموعه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۶    
اشرف غنی رییس جمهوری فراری افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد که هدف نهایی از خروج ناگهانی از افغانستان و تسلیم شدن در برابر طالبان جلوگیری از خونریزی در افغانستان بوده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۹    
خبرگزاری پژواک چهارشنبه شب گزارش داد که نمایندگان دولت سابق افغانستان درخواست پناهندگی موقت در قطر کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۹    
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در گفت وگوهایی تلفنی با روسای جمهور روسیه و چین درباره تامین واکسن کرونا، بحران افغانستان و برجام مذاکره کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۶    
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز بi عنوان قهرمانی جهان رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۱    
حامد کرزی که از 2001 تا 2014 رئیس جمهوری افغانستان بود، امروز چهارشنبه با برخی فرماندهان ارشد طالبان دیدار و گفتگو کرد تا زمینه را برای انتقال آرام و مسالمت آمیز قدرت فراهم کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۹    
باشگاه فولاد خوزستان با ماسیمو اودو مربی ایتالیایی و بازیکن پیشین میلان و بایرن مونیخ وارد مذاکره شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۹    
سرمربی پرسپولیس از عملکرد دو بازیکن جدا شده خود تقدیر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۹    
با شیوع کرونا و افزایش متوفیان 2 شیفت کاری برایشان تعریف شده است و این روزها هم که در شرایط بحرانی قرار گرفته ایم، 24 ساعته و در 3 شیفت، خدمت رسانی می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهوری پیشین افغانستان که با ورود نیروهای طالبان به کابل فرار را بر ماندن ترجیح داد، در امارات متحده عربی دیده شده و گفته می شود در بیمارستانی در ابوظبی بستری است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۰    
مربی اسپانیایی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به مواضع آمریکا و کشورهای عضو ناتو درباره رخ دادهای اخیر افغانستان واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
جانشین فرمانده پلیس راهور کشور گفت: تا روز گذشته بالغ بر 440 هزار فقره اعمال قانون رانندگان متخلف در سطح جاده ها و شهرها توسط همکاران ما و دوربین های ثبت تخلف صورت گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۸    
مراسم عزاداری تاسوعای حسینی، چهارشنبه 27 مرداد در بازار تهران و خیابان 15 خرداد برگزار شد. عکس: ایسنا
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۷    
مدیر کل روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار از آغاز فرایند واکسیناسیون اهالی بازار سرمایه از هفته آینده خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۴    
رابطه دانشگر با سرمربی استقلال و مدیریت باشگاه در طول فصل چندان دوستانه نبود و همین موضوع احتمالا باعث جدایی این مدافع از استقلال خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۳    
یو شیائو یونگ نماینده ویژه چین در امور افغانستان با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل دیدار و پیرامون روابط دوجانبه و تحولات اخیر افغانستان گفتگو و تبادل نظر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۱    
عرضه سهام شرکت های اینترنتی در بازار سرمایه وعده ای است که از سال گذشته داده شده اما عملیاتی نشد و در صورت اجرایی شدن می تواند به رشد بورس کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۰    
منابع به اسپوتنیک گفتند که جنبش طالبان افغانستان تصمیم گرفت که ذبیح الله مجاهد سخنگوی خود را به عنوان وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ منصوب کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی صنعت برق گفت: ماینرهای مجاز از ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز می کنند و امیدواریم تا آن زمان مشکل تامین برق برطرف شده باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در افغانستان و خروج از این کشور بعد از 2 دهه حضور در این منطقه گفت: اخراج خفت بار در انتظار رژیم صهیونیستی نیز هست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۴    
وزیر امور خارجه گفت: مرحوم همایون علیزاده همواره با همتی بلند، دغدغه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی را داشت و تحقق منافع و امنیت ملی را دلسوزانه پیگیری می کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رییس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: جانسون اند جانسون، یک واکسن تک دوزی است و مجوزی برای استفاده در کودکان ندارد و من نمی دانم که هلال از کدام منبع قصد واردات این ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۳    
پرویز بیگی حبیب آبادی، شاعر غریبانه از زمان و نحوه سرایش این شعر به همشهری می گوید: زنگ صدای کویتی پور به شدت با این شعر همخوانی داشت. غریبانه را در حقیقت رزمندگان عزادار حسین(ع) سرودند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۹    
مریم غنی، دختر اشرف غنی رئیس جمهوری فراری افغانستان گفت که پس از خروج پدرش از کشور هنگام کنترل طالبان احساس پوچی و خلاء کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۴    
مدیر کل شرکت های هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: 42 کشور در فهرست کشورهای پرخطر کرونا قرار دارند و پذیرش مسافران خارجی هم فقط با تست PCR منفی امکان پذیر است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۲    
بورس رمزارز پلی نتورک که اخیراً 611 میلیون دلار رمزارز آن به سرقت رفته بود از هکری که این سرقت را انجام داده بود، خواسته است به عنوان مشاور امنیت این شبکه فعالیت کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۶    
اوضاع در شهرهای مختلف افغانستان در نخستین روزهای ظهور دوباره طالبان چندان روبه راه نیست و برخی شهروندان می کوشند حتی شده با فرغون خود و خویشان را از هرج و مرج برهانند و به بیرون مرزها بگریزند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۴    
همزمان با به قدرت رسیدن طالبان، کارتونیست هایی از سراسر دنیا نسبت به نقش آمریکا در وقایع اخیر افغانستان واکنش نشان دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۲    
وزارت بهداشت، آخرین آمار کرونا در ایران را که مربوط به 24 ساعت گذشته است، اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای تعطیلات کرونایی (25 مرداد) تاکنون 18 هزار خودرو از ورودی استان برگشت داده شده اند. درخواست داریم که مردم به گیلان سفر نکنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۵    
دانشگاه فرهنگیان در واکنش به شکایت احمد نادری، نماینده مردم تهران از رئیس این دانشگاه، به موارد قانونی که از سال 1360 در حال اجراست اشاره کرده و نوشته است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۷    
رسانه های اسپانیایی برخلاف چند روز اخیر از ماندنی شدن امباپه در پاریس خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۲    
آتش سوزی صبح امروز چهارشنبه در بازار فرش فروشان میدان تاریخی امام(ره) اصفهان هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۹    
دبیر کل هلال احمر گفت: محموله جدید واکسن کرونا فردا 28 مرداد وارد کشور می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۷    
سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در هیات ریحانه الحسین(ع) در عزاداری شب تاسوعای حسینی شرکت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۷    
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه رشد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۶    
دونالد ترامپ گفت: من فکر نمی کنم در تمام سالیان طولانی کشور ما تا این تحقیر شده باشد شما می توانید به زمان جیمی کارتر (رئیس جمهور اسبق آمریکا) و گروگان ها (تسخیر سفارت آمریکا در ایران) برگردید که همه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۴    
مدیران بارسلونا تصمیم دارند تا شماره مسی را در اختیار یکی از بازیکنان این تیم قرار دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۳    
چند روز پس از تسلط تقریبا کامل طالبان بر افغانستان، یکی از گویندگان زن تلویزیون در گفتگویی چالشی با سخنگوی طالبان از او درباره برنامه های آینده این گروه برای حمکرانی پرسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط به ویژه در ساعات بعدازظهر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۶    
ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد مردم در تعطیلات کرونا در صف سوار شدن به کشتی برای سفر به جزیره قشم هستند. این در حالی است که سفر به جزایر قشم و کیش ممنوع است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۳    
در دل هریک از آیین های ماه محرم و ایام عزاداری برای سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و یاران با وفایش در واقعه کربلا درس آزادگی و ظلم ستیزی نهفته است به گونه ای که مورد توجه جهانیان از جمله بسیاری از ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: مدتی پس از حضور آوارگان افغانی در اسکان های موقت در مرزهای ایران، با هماهنگی وزارت امور خارجه به خاک خود بازمی گرد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۳    
عادت داشتیم از چند روز مانده به محرم لباس ها و پرچم های سیاه را دم دست بیاوریم و با بچه محل ها دور هم جمع شویم، شروع به بستن داربست های ماه محرم و سیاه کردن در و دیوار تکیه کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۶    
ماه محرم و عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش جزء لاینفک زندگی ما ایرانی ها بوده و هست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۳    
پیکر فرشته طائرپور تهیه کننده و فیلم نامه نویس سینمای ایران که 26 مردادماه بر اثر عوارض ناشی از کرونا در 69 سالگی درگذشت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۶    
فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه به مقام معظم رهبری از انتصاب شهرام ایرانی به عنوان فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از کاهش مدت زمان شارژ کارت سوخت خودروهای سنگین از یک ماه به دو هفته و همچنین پرداخت فوری کرایه حمل کالاهای اساسی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۶    
دولت اوگاندا روز سه شنبه اعلام کرد با درخواست آمریکا برای اسکان موقت 2 هزار پناهجوی افغان که به دلیل سلطه طالبان از افغانستان فرار کرده اند، موافقت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۱    
نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد بقایای جسد یک شهروند افغان در ارابه فرود هواپیمای آمریکایی که روز دوشنبه از فرودگاه کابل پرواز کرده بود، کشف شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۸    
ماهی غذایی خوشمزه و لذیذ است که اغلب ما در سبد غذایی خود آن را داریم؛ ولی برخی از تیغ های آن خوششان نمی آید یا برخی هم از بوی آن خوشمان نمی آید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۷    
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اخیرا ویدیوئی را از یکی از نمایندگان شاهد بودیم که متاسف شدم به خاطر صحبتی که آن نماینده با یکی از وزرا داشت و با لحن تحقیر کننده ای با یکی از وزرای پیشنهادی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
مسئولان سازمان لیگ تاریخ شروع برگزاری لیگ بیست و یکم را مشخص کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۷    
حسن دائمی پیشکسوت دوچرخه سواری کشور و استان همدان و معروف به مرد جاده های ایران روز چهارشنبه همزمان با تاسوعای حسینی آسمانی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: یک باند چهارنفره که به فروش و تزریق واکسن تقلبی فایزر آمریکایی در این شهرستان اقدام کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۷    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری ایران گفت: تورهای داخلی کنسل شدند اما تورهای خارجی و کشورهای مقصد برای ورود گردشگران مشکلی ندارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۳    
سردار آزمون و مدیر برنامه اش موافق تمدید قرارداد با زنیت نیستند و این مهاجم ایرانی می خواهد به یک لیگ مطرح اروپایی برود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۵    
اولین پایگاه اطلاع رسانی محافل مذهبی برنامه های متنوعی برای محرم مجازی امسال تدارک دیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۲    
سفیر روسیه در افغانستان با تمجید از رفتار طالبان تاکید کرد که این گروه که هنوز به طور رسمی در روسیه به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته می شود ، کابل را در 24 ساعت اول امن تر از دوره غنی کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: در حال حاضر تردد کامیون های ترانزیتی و مسافران در مرزهای افغانستان جریان دارد و مشکلی برای رانندگان ایجاد نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۵    
شرلی جکسون را اغلب با داستان کوتاه لاتاری به خاطر می آوریم. داستانی میخکوب کننده که آن قدر واقعی نوشته شده، که در زمان انتشار مردم از نویسنده سراغ آدرس دهکده عجیب رویدادگاه قصه را می گرفتند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۴    
سایت ویدئویی یوتیوب گوگل اعلام کرد حساب هایی که تصور می رود متعلق به طالبان بوده و توسط این گروه اداره می شود، ممنوع می شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمهور پیشین اتحاد جماهیر شوروی سابق یکی دیگر از سیاستمداران جهان است که در واکنش به خروج نیروهای ایالات متحده از افغانستان تأکید کرد که از چرخش شدید حوادث باید درس های فراوانی آموخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۰    
سرمربی استقلال علاقه ای به از دست دادن مهره کلیدی خود در خط حمله ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۰    
حامد لک پس از جنجال های مراسم قهرمانی پرسپولیس در جریان تمرین روز گذشته سرخ پوشان کریم باقری را در آغوش گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۱    
ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به شایعه بازگشت به رئال مادرید واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۹    
از میان 7 بازیکن بدون قرارداد استقلال 2 بازیکن جایی در برنامه های مجیدی ندارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۰    
بایرن مونیخ با شکست تیم دورتموند به عنوان قهرمانی در مسابقه سوپرکاپ آلمان دست پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۶:۰۳    
چهره های شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی کشور از ماه محرم، آثار عاشورایی و عشق و ارادت شان به پسر فاطمه (س) می گویند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۲:۲۶    
انتظار می رود مقامات بهداشتی آمریکا تزریق دوز سوم یادآور واکسن کرونا را 8 ماه پس از تزریق دوز دوم توصیه کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۱:۱۰    
سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان سه شنبه شب طی سخنانی گفت که جو بایدن رییس جمهور آمریکا به دنبال جنگ داخلی در افغانستان بود.