یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 مرداد 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مرداد 1400 روزنامه همشهری 2 مرداد 1400 روزنامه همشهری 3 مرداد 1400 روزنامه همشهری 4 مرداد 1400 روزنامه همشهری 5 مرداد 1400 روزنامه همشهری 6 مرداد 1400 روزنامه همشهری 7 مرداد 1400 روزنامه همشهری 8 مرداد 1400 روزنامه همشهری 9 مرداد 1400 روزنامه همشهری 10 مرداد 1400 روزنامه همشهری 11 مرداد 1400 روزنامه همشهری 12 مرداد 1400 روزنامه همشهری 13 مرداد 1400 روزنامه همشهری 14 مرداد 1400 روزنامه همشهری 15 مرداد 1400 روزنامه همشهری 16 مرداد 1400 روزنامه همشهری 17 مرداد 1400 روزنامه همشهری 18 مرداد 1400 روزنامه همشهری 19 مرداد 1400 روزنامه همشهری 20 مرداد 1400 روزنامه همشهری 21 مرداد 1400 روزنامه همشهری 22 مرداد 1400 روزنامه همشهری 23 مرداد 1400 روزنامه همشهری 24 مرداد 1400 روزنامه همشهری 25 مرداد 1400 روزنامه همشهری 26 مرداد 1400 روزنامه همشهری 27 مرداد 1400 روزنامه همشهری 28 مرداد 1400 روزنامه همشهری 29 مرداد 1400 روزنامه همشهری 30 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۶:۲۸    
پوست از مهم ترین اجزای بدن محسوب می شود که وقتی سالم است، لایه های آن برای محافظت از ما سخت کار می کنند، بنابراین حفاظت از آن بسیار اهمیت دارد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۰    
یکی از گیاهانی که اضافه کردن آن به رژیم غذایی می تواند فواید فراوانی برای شما داشته باشد، اسفناج است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۳    
غذاها و نوشیدنی هایی که در رژیم غذایی گنجانده می شوند همگی بر سلامت دندان ها و لثه های فرد تاثیرگذار هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۶    
ناسا اخیرا تصویری زیبا در حساب کاربری تلسکوپ فضایی هابل در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: پیامد برخورد بین کهکشانی.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۵    
پژوهشگران انگلیسی سعی دارند با چاپ سه بعدی گوش ها و بینی، به برطرف کردن نقص های چهره افرادی که به حادثه یا بیماری دچار شده اند، کمک کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۴    
شرکت ال جی از نسخه جدید ماسکی که به میکروفون و اسپیکر مجهز است، رونمایی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای 6 نفر پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۳    
رئیس کمیته حمل و نقل هوایی مجلس از بررسی اصلاح قانون آزادسازی نرخ بلیت پروازهای داخلی در جلسات آتی کمیسیون عمران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۰    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به دلیل کاهش بارندگی ها و خشکسالی سال زراعی جاری تولید وبرداشت گندم در استان از 700 هزار تن به 520 هزار تن رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۶    
یک منبع آگاه با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی پیش از نیمه مرداد گفت: ایران از عربستان برای حضور در این مراسم دعوت کرده است و به نظر می رسد سعودی ها هم نظر موافق خود را اعلام کرده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۷    
اصغر فرهادی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: میل قلبی ام آن است که به جای عکس من، جملات دردمندانه آن مادر خوزستانی در گوشه گوشه شهر نصب شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۲    
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: واقعیت آن است که آنچه در مذاکرات هسته ای وین بین آقای عراقچی و طرف های 5+1 رخ داده است، جرم محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۱    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، همه واکسن ها 100 درصد از مرگ ومیر جلوگیری می کنند و اثربخشی بالایی در مقابل کووید 19 شدید دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۷:۲۲    
متخصصان حوزه غذا و بهداشت از وجود 6 ماده غذایی که پس از 50 سالگی پیری را به تاخیر می اندازد خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۰    
مدیر کل روابط عمومی ایران ایر گفت: به علت گرمای هوا بار مسافران شیراز به بندر عباس همراه مسافران ارسال نشده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۶:۰۹    
اگر بر اساس رژیم معروف بلوبری، فقط چند روز توت هایی چون توت فرنگی، بلوبری یا رزبری را بخورید، عوارض بدی برای بدن تان دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۹    
شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی همکارش، بیونتک روز جمعه اعلام کردند که دولت آمریکا 200 میلیون دوز اضافی واکسن کرونای ساخت آنها را برای کمک به واکسیناسیون کودکان و نیز تزریق احتمالی واکسن یادآور ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۷    
پیکر پاک و مطهر شهید ضرغام پرست شهید مدافع نظم و امنیت که سه شنبه شب در شهرک طالقانی ماهشهر توسط اشرار به شهادت رسیده بود روز جمعه با حضور جمعی از مقامات نظامی و انتظامی و سیاسی استان در ستاد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۵    
جمعی از سران قبایل و نخبگان عرب خوزستان در نشست با معاون اول رئیس جمهور بی پرده با او صحبت کردند و اعتراض های خود را بیان داشتند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۰    
مشاغل مجاز به فعالیت در تهران و البرز از فردا شنبه اعلام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۰    
تولید وانت زامیاد که همه آن را با عنوان نیسان آبی می شناسند، تا پایان سال متوقف می شود و سایپا محصول جدیدی را جایگزین آن می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود نخستین محموله واکسن اهدایی کشور ژاپن به ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۹    
داور بین المللی تنیس روی میز ایران فردا در المپیک قضاوت خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۹    
رهبر انقلاب، امروز بعد از دریافت نوبت دوم واکسن کرونا بیان کردند: من بعد از تزریق نوبت اول مطلقا هیچ عارضه ای نداشتم. نه درد و تب و از چیزهایی که گفته می شود مطلقا نبود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۶    
انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در حمایت از مردم خوزستان نامه ای خطاب به کودکان این استان منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۹    
پائولو سال 2009 برای همیشه با چمن سبز سن سیرو وداع کرد و شماره 3 جاودانه او بایگانی شد. می گویند کسی دوباره پیراهن شماره 3 مالدینی را به تن نخواهد کرد مگر یکی از پسرانش ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۹    
معاون اول رییس جمهوربا حضور در سد کرخه با توضیحات وزیر نیرو و مدیر این سد در جریان وضعیت ذخیره سازی و چگونگی رها سازی آب برای تامین آب مورد نیاز پایین دست این سد قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۸    
کشورهای ایران، سوریه، لبنان و امارات ورزشگاه های درخواستی خود برای میزبانی انتخابی دور رفت جام جهانی قطر معرفی کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۸    
سی و دومین دوره بازی های المپیک تابستانی شامگاه امروز جمعه به وقت توکیو با رژه نمایندگان کشورهای شرکت کننده در ورزشگاه ملی ژاپن و برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۷    
جمعی از اساتید دانشگاه با امضای نامه ای خطاب به سران سه قوه خواستار رسیدگی به مشکلات آبی استان خوزستان شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۲    
قیمت نفت خام در معاملات امروز جمعه در حالی تثبیت شد که قیمت ها از سقوط سنگینی بازمی گردند که تحت تأثیر نگرانی از گسترش کرونای دلتا ایجاد شده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۶    
تیم ملی والیبال نشسته ایران در نهمین حضور خود در رقابت های پارالمپیک در تلاش است تا برای هفتمین بار بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی مشکلات تنش آبی خوزستان وارد این استان شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۱    
معاون پرسپولیس می گوید: باید معلوم شود فردی که در صفحه شخصی اش علیه کشورمان کار می کند، چگونه می تواند توپ جمع کن یک ورزشگاه شود
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۴    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران گفت: وزارت جهاد کشاورزی با قیمت 17 هزار و 300 تومان برای هر کیلو تخم مرغ در مرغداری موافقت کرده ولی این قیمت هنوز اعلام رسمی نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۷    
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکمیل بزرگراه یادگار امام(ره) و توسعه و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی مهم ترین برنامه های ما در حوزه حمل و نقل است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی صنعت برق گفت: هفته آینده به دلیل افزایش دمای هوا روزهای سختی پیش روی صنعت برق خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸    
برگزاری المپیک بدون تماشاگر، می تواند زیبایی افتتاحیه بازی ها را تحت الشعاع قرار دهد. به همین دلیل سکوهای ورزشگاه ملی توکیو به گونه ای تزئین شده که به نظر برسد روی آن ها، تماشاگر نشسته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فرآیند رجیستری تبلت ها از فردا (دوم مرداد) آغاز می شود و امروز آخرین مهلت برای طی کردن فرآیند رجیستری دستگاه است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۷    
سهراب پورناظری با همراهی گروه ارنست در فرانسه کنسرت برگزار می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۷    
ورزشگاه 68 هزار نفری ملی ژاپن مسئولیت طراحی آن را کنگو کوما بر عهده داشته است، میزبان مراسم افتتاحیه و مراسم اختتامیه بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۷    
نرخ تورم سالانه تیرماه 1400 طبق اعلام مرکز آمار ایران برای خانوارهای کشور به 44.2 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد: گیلان با 96 درصد گازرسانی روستایی از استانهای پیشگام کشور در بخش گاز رسانی روستایی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۶    
عباس رزیجی با اعلام خبر اکران دم سرد در پلتفرم هاشور درباره شرایط اکران فیلم های سینمایی در دوران شیوع کرونا توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۴    
نگارخانه های تهران روز جمعه اول مرداد میزبان 8 نمایشگاه جدید در حوزه های مختلف هنرهای تجسمی می شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۴    
در پی افزایش آمار مبتلایان کرونا، تمامی سفرهای بدون قرنطینه از استرالیا به نیوزیلند متوقف می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۳    
شان پن پس از بازگشت از جشنواره فیلم کن، مدیریت هالیوود را به چالش کشید و بر ضرورت واکسیناسیون برای همه افراد پروژه ها تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۳    
تهیه کننده سریال زندگی زیباست درباره حواشی ممیزی و حذف قسمت های سریال تاکید کرد این پروژه در 40 قسمت ساخته شده و همه 40 قسمت آن هم پخش می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۱    
پنجاه و نهمین جشنواره فیلم نیویورک با فیلم تراژدی مکبث ساخته جوئل کوئن آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۱    
پنجمین دوره از کنسرت های برخط ماه و نوا 2 به پایان رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۰    
ذخیره آب پشت سدهای کشور به حدود 49 درصد رسیده و در 10 ماه گذشته، میزان خروجی آب از سدهای کشور بیش از 2 میلیارد مترمکعب از ورودی آب به سدها بیشتر بوده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۹    
سرانجام پس از گذشت چهار ماه از پخش خورشید در سینماها، اکران آنلاین آخرین ساخته مجید مجیدی در پلتفرم های اینترنتی آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۸    
در پی کسب جایزه بزرگ جشنواره کن برای فیلم قهرمان ، بنرهایی به همت کانون کارگردانان برای این فیلم و اصغر فرهادی در برخی نقاط تهران نصب شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۸    
مستند آکادمی جاسوسی با موضوع سوء استفاده سازمان های جاسوسی از محیط های علمی و دانشگاهی روی آنتن شبکه پنج می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۶    
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر عوامل تاثیرگذار در بازگشت رشد به معاملات بورس در تیرماه، روند این بازار را در مرداد پیش بینی کرد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۷    
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان شن در 10 استان کشورمان هشدار داد و از مردم خواست که از تردد غیرضروری در این استان ها خودداری کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۷    
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان شروع واکسیناسیون معلمان گفت: تا چند روز آینده فرآیند کار از طرف وزارت بهداشت و وزارت آموزش پرورش تعریف و اطلاع رسانی می شود اما احتمالا ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵    
المپیک توکیو بعد از حرف و حدیث های فراوان بخاطر همه گیری کرونا در نهایت امروز رسما افتتاح خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۰    
المپیک نیرویی متحد کننده در جهان دارد و مشعل آن که با نشانی از نور و قدرت ارتباط بین مردم را تقویت می کند توسط تاریخی باستانی تقویت می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۹    
پردیس تئاتر تهران میزبان دومین جشنواره سراسری شبیه خوانی قربان تا غدیر می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳    
استاندار کرمان امروز به همراه تعدادی از مسئولان استانی از مناطق آسیب دیده از سیل اخیر کرمان بازدید و اعلام کرد میزان خسارت ها هنوز برآورد نهایی نشده و ترمیم خرابی ها به زودی انجام می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳    
غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه، در بازدید از زندان رجایی شهر از بند زندانیان تکفیری هم دیدن کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری جلسه با مدیران وزارت بهداشت خبر داد و گفت: واکسیناسیون 20 هزار راننده تاکسی از روز دوشنبه آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۱    
درخواست یک گروه از حامیان حیوانات در میان اعتراضات برگزاری مسابقات المپیک توکیو خبرساز شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۰    
روز گذشته در آخرین روز تیرماه مصرف برق دوباره روند افزایشی به خود گرفت، به گونه ای که بیش از سه هزار مگاوات از روز چهارشنبه 30 تیر بیشتر بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۸    
پخش مجموعه تلویزیونی گاندو 2 به کارگردانی جواد افشار که اوایل بهار امسال نیمه کاره مانده بود، از روز پنجشنبه از شبکه سه از سر گرفته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۸    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه امدادرسانی ها به 61 شهرستان سیل زده کشور که از حدود 9 روز پیش آغاز شده بود، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۲    
استقلالی ها اعلام کرده اند تا زمانی که دریافتی شان به 70 درصد نرسد تمرین نمی کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل عنوان می کند: در حال حاضر در استان اردبیل توان تولید برق بیش از دوبرابر میزان مصرف برق این استان است و برق استان عمدتا از نیروگاه سبلان ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۸    
با افزایش چند برابری قیمت زمین در باسمنج، ساخت و ساز ویلای غیر مجاز در اراضی کشاورزی افزایش پیدا کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۸    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان، حوادث شب گذشته در ناآرامی های الیگودرز را تشریح کرد و از دستگیری لیدرها و عوامل حوادث خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان با بیان اینکه مصرف مشترکان برق بصورت روزانه کنترل می شود، افزود: کمتر از 15 درصد از مشترکان استان پرمصرف هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۳    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: معلولان برای اینکه بتوانند در زندگی مستقل باشند نیاز به اشتغال دارند که با توجه به سهمیه قانونی در جذب استخدام ها تا کنون این سهمیه ها صددرصد محقق نشده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۱    
چیدمان اتاق کودک به شدت امر مهمی است که باید نکات ضروری برای آن در نظر گرفت. شاید تصور ما این باشد هنر چه اتاق را شلوغ تر کنیم و پر از رنگ های مختلف باشد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
خروج 6 واگن یک قطار باربری سبب شد راه آهن سراسری جنوب به مرکز ایران در محدوده بلاک بیشه قارون لرستان مسدود شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: با توجه به کاهش تقاضای خرید در بازار داخل و تعلل دولت در صادرات، دامداران با انباشت دام روبرو هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۶    
اگر به کاهش یا افزایش سن خود در شناسنامه اصرار دارید، با ارائه مدارک کافی و مستدل می توانید به حصول نتیجه مورد نظرتان امیدوار باشید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اکنون یک میلیون و 150 هزار نفر از هموطنان ایرانی فیش حج تمتع دارند و اعزام این تعداد زائر ایرانی به عربستان بیش از 11 تا 12 سال طول می کشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به کشتار گسترده بره ها گفت: بین سه تا 6 ماه آینده با کمبود شدید در حوزه عرضه دام و گوشت مواجه می شویم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۸    
تحریم هایی که شرکت های بین المللی علیه اشغالگری های افسارگسیخته رژیم صهیونیستی وضع می کنند با واکنش های متفاوتی از طرف یهودیان مهاجر و حاکمان این رژیم روبروشده اما بیش از هرچیز تلنگری به اشغالگری و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۲    
گرفتن یک پنالتی مشکوک در هفته پایانی لیگ یک برای تیم بادران باعث محرومیت کرمانشاهی شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۲    
بخش قابل توجهی از مردم ژاپن مخالف برگزاری بازی های المپیک توکیو هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
یکی از شهروندان با انتشار ویدئویی از صف طولانی در مرکز واکسیناسیونی در غرب تهران شکایت می کند، این در حالی است که این فرد پس از ارسال پیامک از سوی وزارت بهداشت به این مرکز مراجعه کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز پس از دریافت نوبت دوم واکسن کووایران برکت با تشکر از مجاهدت های مجموعه های بهداشت و درمان در مقابله با بیماری و به خصوص از زحمات دانشمندان و محققان در تولید واکسن ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۷    
آمار مرگ و میر راننده های تاکسی براثر کرونا، نگران کننده است؛ حداقل 50 نفر در ماه! همچنین رییس سازمان تاکسیرانی به همشهری می گوید بیش از 400 تاکسی ران برابر کرونا جان باخته اند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۶    
در روزگاری که تهران هنوز طهران بود و درگیر مدرنیته، تجملات و زرق و برق شهرنشینی نشده بود، مردم زندگی را ساده می گرفتند و قرارها ساده و عاشقانه ها تا ابد پایدار بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۶    
دبیر انجمن شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها گفت: به دلیل بروز مشکلاتی در بازار سیمان و کمبود آن، سرعت ساخت قطعه 2 آزادراه تهران-شمال به دلیل داشتن پل و تونل های متعدد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۴    
مرداد 1400 درحالی آغاز شده که در اولین ماه فعالیت ویروس دلتا در سراسر کشور 4846 نفر در پیک پنجم قربانی این ویروس شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۲    
آرامستان ها معمولاً محلی برای زیارت اهل قبور و درگذشتگان هستند، اما آرامستان ابن بابویه هویتی فراتر از سایر آرامستان ها دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۳    
رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز (جمعه) یکم مرداد ماه، نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۲    
طبق زمانبندی محدودیت تامین برق واحدهای سیمان و فولاد کشور، مقرر شد از روز چهارشنبه 30 تیر تا یکشنبه سوم مرداد صنایع سیمان 24 ساعته بدون محدودیت و صنایع فولادی 24 ساعته با 50 درصد دیماند مصرفی به ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۹    
در سال های اخیر، نام برخی از بزرگان، قهرمانان و اسطوره های کشورمان در حوزه های مختلف بر روی معابر و خیابان های مختلف شهر گذاشته شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۱    
وضعیت قرارگیری یک خیابان و ارتباطش با خیابان های اطراف تأثیر زیادی بر زندگی اهالی و کسب وکار صاحبان مغازه های اطراف آن دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
سند چشم انداز و برنامه های عملیاتی محله دوستدار کودک محله کشاورز در منطقه 6 توسط مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران به شهردار منطقه ارائه شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۳    
کبری خوانساری از ساکنان محله جنت آباد به تازگی به عنوان دبیردبیران کانون های منطقه 5 انتخاب شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۲    
معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری گفت: به دلیل کمبود دارویی که در مراکز درمانی دیگر وجود دارد، امکان دارد بیمارستان های دیگر بیماران را نپذیرند و برای همین با آدرس های مختلف از تهران به ما ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۱    
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در دومین بازدید از زندان های کشور در کمتر از یک ماه پس از انتصاب به ریاست دستگاه قضا، بدون اعلام قبلی به زندان رجایی شهر کرج در مرکز استان البرز رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
اکرم امینی از ساکنان قدیمی شهرک شهرداری ، حدود 15 سال است که در زمینه حمایت از حیوانات منطقه 21 فعالیت می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۷    
سال 1257به دستور ناصرالدین شاه ، ساخت کاخ بزرگی در دره گل کیله شهرستانک آغاز شد که تا سال 1260 هجری شمسی ادامه داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۵    
موج پنجم کرونا تمام بخش های بیمارستانی این استان در شمال کشور را اشغال کرده و وضعیت را به سمت بحرانی شدن کشانده است.
  • ۱