سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 مرداد 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 مرداد 1400 روزنامه همشهری 2 مرداد 1400 روزنامه همشهری 3 مرداد 1400 روزنامه همشهری 4 مرداد 1400 روزنامه همشهری 5 مرداد 1400 روزنامه همشهری 6 مرداد 1400 روزنامه همشهری 7 مرداد 1400 روزنامه همشهری 8 مرداد 1400 روزنامه همشهری 9 مرداد 1400 روزنامه همشهری 10 مرداد 1400 روزنامه همشهری 11 مرداد 1400 روزنامه همشهری 12 مرداد 1400 روزنامه همشهری 13 مرداد 1400 روزنامه همشهری 14 مرداد 1400 روزنامه همشهری 15 مرداد 1400 روزنامه همشهری 16 مرداد 1400 روزنامه همشهری 17 مرداد 1400 روزنامه همشهری 18 مرداد 1400 روزنامه همشهری 19 مرداد 1400 روزنامه همشهری 20 مرداد 1400 روزنامه همشهری 21 مرداد 1400 روزنامه همشهری 22 مرداد 1400 روزنامه همشهری 23 مرداد 1400 روزنامه همشهری 24 مرداد 1400 روزنامه همشهری 25 مرداد 1400 روزنامه همشهری 26 مرداد 1400 روزنامه همشهری 27 مرداد 1400 روزنامه همشهری 28 مرداد 1400 روزنامه همشهری 29 مرداد 1400 روزنامه همشهری 30 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۶:۰۹    
ماسک تخم مرغ برای داشتن پوستی سالم بسیار عالی است، زیرا تخم مرغ خواص زیادی برای سلامت پوست و کاهش چین و چروک صورت دارد. در این مطلب چند ماسک صورت خانگی که از تخم مرغ تهیه شده را به شما معرفی کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۰    
خنک کردن تدریجی نان پس از خروج از فر موجب می شود که از تعریق نان در بسته بندی جلوگیری شده و بدین ترتیب کیفیت و قابلیت ماندگاری آن حفظ شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۳    
یک پزشک متخصص با تاکید بر نیاز استخوان ها به کلسیم بیشتر در سنین پایین تر گفت: مصرف غذاهای سرشار از کلسیم موجب تراکم بیشتر استخوان شده و مانع بروز پوکی استخوان در سنین بالاتر می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۳    
داشتن استرس و اضطراب باعث انواع بیماری های روحی می شود، بنابراین برای آرامش اعصاب و روان می توانید از مواد غذایی استفاده کنید که در این امر بسیار موثر هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۱    
ما یک سوم عمرمان را در خواب سپری می کنیم. به همین خاطر بیراه نیست اگر بگوییم خواب می تواند به نحوی به شخصیت ما شکل دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۰    
متخصصان تغذیه معتقدند با افزودن شیر به چای، خاصیت درمانی آن از بین می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۵    
اگرچه ارسال ماهواره به فضا هزینه ی زیادی دارد اما وجود ماهواره ها برای ستاره شناسی ضروری است زیرا آن ها تلسکوپ ها را به خارج از جو زمین می فرستند اکنون با ساخت تلسکوپ بالنی جدیدی می توان هزینه های ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۵    
سیستم کاملا خودران خودروهای "تسلا" در کمال تعجب، ماه را با چراغ زرد راهنمایی اشتباه گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۶    
نیمه دوم تیرماه مجوز آلبوم های گل بی خار از مجموعه نغمه های زنده رود با آواز علی اصغر شاه زیدی، راه جنون به آهنگسازی بهداد بابایی و بی کلام رطل 1 و رطل 2 به آهنگسازی مازیار قره قوچ صادر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۰    
هواوی با قابلیت هشدار زلزله امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده تا به وسیله دریافت هشدار روی گوشی ، از وقوع زلزله مطلع شده و بتوانند اقدامات ایمنی لازم را انجام دهند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۹    
پادشاه اردن به بیان ادعاهایی علیه ایران پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
شهردار منطقه 8 از ساماندهی وبهسازی معابر و پیاده راه های منطقه خبر داد وگفت: معابروپیاده راه های شرق تهران برای سهولت تردد عابران و دسترسی شهروندان به امکانات تفریحی و رفاهی بهسازی و مناسب سازی می ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۵    
این روزها در بازار وسایل نقلیه، با افزایش بی رویه قیمت خودروها و قطعات یدکی روبه رو هستیم. به این خاطر ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۵    
فرماندار اردبیل از تزریق 72 هزار دوز واکسن در شهرستان اردبیل خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۸    
رئیس کانون شاعران آئینی استان قم از استقبال خوب شاعران مطرح آئینی از فراخوان شعر غدیر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۸    
محققان سوئدی در حال آزمایش یک واکسن استنشاقی برای مبارزه با کووید-19 هستند. اینگمو اندرسون، شیمیدان مطرح سوئدی در آزمایشگاه های دهکده مدیکون که یکی از بزرگ ترین پارک های علم و فناوری سوئد است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۲    
میزان مصرف برق دیروز 4 مرداد به 66 هزار و 887 مگاوات رسید که در طول تاریخ صنعت برق کشور بی سابقه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل امور مشترکین توانیر با اشاره به آمار 2هزارمگاواتی مصرف برق برای استخراج رمزارزها گفت: عدد قانونیِ مصوب برای استخراج های مجاز رمزارز 300 مگاوات است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۹    
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز سه شنبه، علی رغم افت ارزش دلار، تحت تاثیر احتیاط سرمایه گذاران در آستانه اعلام نتیجه اجلاس فدرال رزرو، افت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۷    
بانک مرکزی امروز، سه شنبه (5مرداد)، نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 20 ارز افزایش و 13 ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها نیز ثابت ماند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۷    
خوردن غذاهای فرآوری شده می تواند باعث نوسان قند شود. مواد غذایی فراوری شده که با کنسرو کردن، غذاهای نیمه آماده، فریز کردن و غیره به وجود می آیند ممکن است موجب انسولین هم شوند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۷    
علی کریمی وارد شهر کایسری ترکیه شد تا به تیم فوتبال این شهر بپیوندد؛ در این میان رسانه مطرح ترکیه ای برای انعکاس خبر حضور بازیکن ایرانی دچار اشتباهی فاحش شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۶    
رئیس جمهور تونس شامگاه دوشنبه ضمن اتخاذ تدابیر فوق العاده جدید در این کشور تاکید کرد که اقدام خود در برکناری نخست وزیر و تعلیق کار پارلمان مبتنی بر مفاد قانون اساسی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۵    
مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امروز به علت قطعی سرویس استعلام هویت ثبت احوال، ثبت نام واکسیناسیون کرونا دچار مشکل شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۶    
نمایندگان مجلس فردا به دیدار رییس جمهور منتخب می روند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۲    
سعید نمکی در نامه ای به معاون بهداشت وزارت بهداشت تزریق واکسن کرونا به گروه های سنی جدید در استان های مختلف را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۵    
محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این ویدئو می گوید رهبر معظم انقلاب درباره عدم دخالت نزدیکان وی در چینش کابینه توصیه و تاکید کرده اند که تاثیرگذار نباشند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه در نظارت میدانی سال گذشته از خوزستان متوجه شدیم740 روستا دچار تنش آبی هستند گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۰    
به دنبال انتشار خبری با عنوان "تصادف خودروی سفیر بلاروس با سرباز راهور"، مرکز اطلاع رسانی ناجا این خبر را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه باید دست دلالان از بازار مصالح ساختمانی به خصوص فولاد و سیمان قطع شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دریافت مجوز انتشار 3500 میلیارد تومان اوراق مشارکت 1400 خبر داد و گفت: از این مبلغ، 2300 میلیارد برای مترو ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۳    
مجموعه تازه وارد با حضور شش کارگردان جوان به عنوان دومین سریال تولیدی باشگاه فیلم سوره جلوی دوربین می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۲    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت گریتینگ های تونل نیایش کرده بود خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۱    
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت گوشت قرمز تازه و منجمد در میادین میوه و تره بار پایتخت اعلام شد و قیمت گوشت گوساله افزایش یافت اما قیمت گوشت گوسفندی ثابت ماند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۴    
لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه ای خبر داد که یکی از اردوگاههای وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۹    
ویسنته ورز بنکومو رئیس موسسه تولید واکسن فینلای کوبا که به کشورمان سفر کرده است بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۸    
مدیرعامل شرکت راه آهن از ارائه تقاضای شرکت های ریلی مسافری مبنی بر افزایش قیمت بلیت از سوی شرکت راه آهن به شورای عالی ترابری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: گردوغبار گسترده که به واسطه وزش بادهای 120 روزه در شمال استان تشکیل شده بود ظهر امروز دوشنبه به زاهدان رسید و غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به حدود 10 برابر ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۱    
تیم ملی والیبال ژاپن با پیروزی مقابل کانادا صدرنشین گروه A رقابت های المپیک شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۹    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود نشان داده اند که مچ بندهای سیلیکونی می توانند ابزارهای خوبی برای بررسی میزان آلاینده های هوا باشند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۸    
ایران در پایان چهارمین روز رقابت های رسمی المپیک 2020 توکیو در مجموع با تک مدال طلا در جایگاه شانزدهم مشترک با هفت کشور ایستاد و ژاپن جای چین در صدر نشست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۵    
یک پل بتنی چاپ سه بعدی که نخستین نمونه در نوع خود به شمار می رود، در ونیز به نمایش درآمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۸    
مدیرعامل توانیر درباره ورود گسترده دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز از چین به کشور به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۵    
تیم ملی ایران دیدارهای خانگی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی را در تهران میزبانی می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۴    
سرانجام پس از گذشت چند سال با اعلام باشگاه بارسلونا ماجرای اختلاف این باشگاه با نیمار به صورت دوستانه حل شد و نیازی به دادگاه و طرح شکایت نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۹    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: بعضی افراد از عبارت حذف کنکور استفاده می کنند و این در حالی است که درباره مسأله ای به نام حذف کنکور تا زمانی که رشته محل های پرمتقاضی در کشور داریم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۸    
استاندار تهران گفت: به معاونت درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران مأموریت داده شد تا نسبت به افزایش تخت های بستری کرونا به 11 هزار تخت اقدام شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۳    
حذف تدریجی نقاط بی دفاع شهری به جای مانده از توسعه شهری در محله های مرکزی شهر تهران با ایجاد مناظر زیبا در جداره ها، هفته گذشته در خیابان قلمستان آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۹    
پرسپولیس در مرحله یک هشتم باید به مصاف رقیب تاجیکستانی برود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۲    
طرح جنجالی صیانت از فضای مجازی که به گفته برخی نمایندگان مجلس دامی برای دولت آینده رئیسی است و به گفته محمد جواد آذری جهرمی معضلی جدید در اعتمادسازی به نظام حکمرانی فضای مجازی کشور موافقان سرسختی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در کشور ما به دلایل متعدد، پوسیدگی دندان به عنوان یک معضل جدی مطرح است. طبق آمار هر شهروند ایرانی حداقل 6 دندان پوسیده دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۲    
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت گفت: با توجه به اینکه آیین نامه مالی و معاملاتی صندوق و دستورالعمل نحوه پرداختی تسهیلات هنوز به تصویب هیات امنا نرسیده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۴    
شهردار تهران با توجه به نزدیک شدن ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به ایستگاه افتتاح و بهره برداری ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۹    
وزارت خارجه آمریکا از برگزاری گفت وگوی صریح بین دیپلمات ارشد خود و رئیس دستگاه دیپلماسی چین در خصوص مسائل دوجانبه و مذاکرات هسته ای ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۷    
باشگاه پرسپولیس در حالی مذاکره با نورالهی را به پایان لیگ برتر موکول کرده است که توان پرداخت این مبلغ را ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۶    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: همه شاخص های مربوط به وضعیت کرونایی استان تهران رو به افزایش است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۵    
فیلم کوتاه 2 هفته بعد به کارگردانی احسان عباسی به بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اِل پکادو در اسپانیا راه یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۴    
برنامه رادیویی حکایت جاودانگی پنجشنبه ها به زندگینامه شهدا می پردازد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۳    
مسابقات نیمه نهایی در روز 13 مرداد و فینال در روز 17 مرداد برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۳    
آرش سلیمانی مدیرعامل رایان پی معتقد است درگاه پرداخت اینترنتی و کیف پول از مهم ترین ابزارهای بانکی در آینده صنعت پرداخت کشور است و به زودی جایگزین پرداخت های نقدی و پوزی خواهد شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۲    
سفر به مشهد اغلب به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا(س) و برخی اوقات به دلایل دیگری مانند بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر و خریدن سوغاتی های جذاب انجام می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۲    
همیشه قرار نیست لباس هایتان را درون کمدها پنهان کنید. شما با داشتن یک کمد دست ساز زیبا می توانید بهترین لباس هایتان را به نمایش بگذارید ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۱    
تهیه کننده سریال جشن سربرون از آخرین مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی گفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی _ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۰    
تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی به مصاف رقبای خود می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۹    
پرتره مشهوری که توماس لاورنس، نقاش انگلیسی خلق کرده در ازای پرداخت میلیون ها پوند به مجموعه آثار گالری ملی لندن اضافه می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۸    
فیلم بوتاکس به کارگردانی کاوه مظاهری در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۸    
با شیوع پیک های مکرر کرونا که از ابتدای سال 1400 سالن های سینما را بارها به خاموشی کشاند، در چهار ماه گذشته بیش از 25 فیلم سینمایی جدید در مراحل مختلف تولید قرار داشته و به چرخه اکران نزدیک شده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۷    
پیر جدیدترین فیلم ام. نایت شیامالان پرفروش ترین فیلم هفته در آمریکا شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۷    
فیلم سینمایی کولبرف به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه کنندگی سید روح الله حسینی لرگانی در هشت بخش از جشنواره فیلم تی ئته برزیل نامزد و حسین سلیمانی برنده جایزه بازیگری مرد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۶    
️در آستانه عید ولایت و امامت، از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) با شعار عشق علی زینت عالم شده رونمایی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۶    
جشنواره فیلم ونیز دقایقی پیش اسامی فیلم های حاضر در دوره هفتاد و هشتم را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۵    
در این مقاله قدم به قدم به شما آموزش می دهیم که چگونه می توان پانل های گچی را به سقف چسباند. در ادامه با مراحل کار، نکات و ابزار مورد نیاز کار آشنا خواهید شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۵    
در روزهایی که همه گیری ویروس کرونا مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان را از حضور در اجتماع و بازی و تفریح محروم کرده است و آنها مجبورند تا غیر از موارد ضروری و اضطراری در خانه قرنطینه باشند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۴    
جبور الدویهی، نویسنده و رمان نویس لبنانی در سن 72 سالگی پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۳    
مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد میزبانی از نمایش ها در این مرکز منوط به بهبود شرایط کرونا و صدور مجوزهای لازم از سوی دانشگاه تهران است و فقط فعالیت های مجازی تئاتر مولوی انجام می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۱    
تجهیز بوستان ها و ایجاد فضاهای بازی مناسب برای کودکان، یکی از مطالبه های اهالی محله صادقیه است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۴    
جودوکار سودانی از رقابت با ورزشکار اسرائیلی خودداری کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی قائمشهر از کشته شدن 2 نفر در درگیری میان اراذل و اوباش در یک باشگاه ورزشی در شهرستان قائمشهر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۸    
پیش از ظهر امروز تعدادی از کسبه دو پاساژ علاء الدین و چارسو در خیابان جمهوری در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کرده بودند .
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۴    
رئیس مرکز اورژانس تهران درباره ویدئویی که در فضای مجازی پخش شده و نشان دهنده این است که آمبولانس ها به دلیل خالی نبودن تخت های بیمارستانی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۲    
علی لاریجانی رئیس سابق مجلس در رشته توئیتی درباره معضل کمبود در کشور و بحران خوزستان نوشت: هیچ یک از دولت مصوبات مجلس درباره طرح آمایش سرزمین را انجام نداده اند
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۵    
بارش های ناگهانی باران در این فصل از سال می تواند طغیان رودخانه کن را به دنبال داشته و برای ساکنان مناطق 5، 9، 21 و 22 خطرآفرین باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۸    
مسیر کوهپیمایی فرحزاد به امامزاده داود (ع)، یکی از قدیمی ترین و مشهورترین مسیرهای کوهپیمایی شمال تهران است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۴    
پیش از ظهر امروز تعدادی از کسبه دو پاساژ علاءالدین و چارسو در خیابان جمهوری در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کردند. فارس
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۱    
اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن یک غذای خوشمزه و لذیذ درست کنید این مطلب را بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باندی که اعضایش اقدام به سرقت از 50 خانه در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۲    
پارک جنگلی شمشاد منطقه 22 در آینده به تفرجگاه ویژه ای برای شهروندان پایتخت تبدیل خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۲    
تعدادی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 به منظور درخواست تعویق آزمون به دلیل شیوع گسترده کرونا، امروز مقابل دیوان عدالت اداری تجمع و اعتراض کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۰    
پارک ملی هوا و فضا که به تازگی در منطقه 21 راه اندازی شده است، در کیلومتر 12 غرب به شرق بزرگراه شهید لشکری، داخل خیابان شهرک دانشگاه قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۹    
مهران مدیری با اعلام اینکه 9 قسمت دیگر دورهمی به فینال می رسد، درباره نحوه برگزاری ادامه قسمت های این مسابقه تلویزیونی توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۸    
شبکه پرس تی وی با ساخت برنامه سینما سیاست به مسائل پشت پرده و حقیقت های پنهان در صنعت فیلمسازی دنیا و به ویژه هالیوود می پردازد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۷    
عکاسان ایرانی از مجموعه جشنواره بین المللی دانوب جوایزی کسب کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۵    
کودکی اش در جلسات مذهبی خانگی همراه با مادر گذشت. از 9 سالگی راهی پایگاه بسیج محله شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۳    
ملی پوش شنای ایران گفت من قول داده بودم که در رکورد ورودی المپیک را ثبت کنم و در خود المپیک موفق شدم که به این رکورد برسم اما اگر مسابقات بیشتری شرکت کرده بودند رکوردم بهتر از این می شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۸    
وکیل حمید صفت، خواننده ایرانی، آخرین جزئیات پرونده موکلش را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس دستگاه قضا به نهادهای نظارتی قوه قضاییه همچون مرکز حفاظت و اطلاعات و دادسرای انتظامی دستور داد برنامه روشن و دقیق و هماهنگی را برای پیشگیری از نفوذ جریانات فاسد در مجموعه دستگاه قضا تدوین کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرامور مالی بانک تجارت در واکنش به انتشار تصاویری درباره میزان پاداش هیئت مدیره گفت: این پاداش ها با وقفه 5 ساله پرداخت شده و کاملا قانونی است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۶    
غذاهای ترش طرفداران زیادی دارند. در ایران، به ویژه در آشپزی شمال کشور، غذاهای با طعم ترش بسیار لذیذ و محبوبند. در این مطلب با چند غذای ترش ایرانی آشنا می شوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۰    
استقلال با 34 رتبه صعود جهش جالب توجهی در میان تیم های باشگاهی دنیا داشت.