سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 23 دی 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 دی 1400 روزنامه همشهری 2 دی 1400 روزنامه همشهری 3 دی 1400 روزنامه همشهری 4 دی 1400 روزنامه همشهری 5 دی 1400 روزنامه همشهری 6 دی 1400 روزنامه همشهری 7 دی 1400 روزنامه همشهری 8 دی 1400 روزنامه همشهری 9 دی 1400 روزنامه همشهری 10 دی 1400 روزنامه همشهری 11 دی 1400 روزنامه همشهری 12 دی 1400 روزنامه همشهری 13 دی 1400 روزنامه همشهری 14 دی 1400 روزنامه همشهری 15 دی 1400 روزنامه همشهری 16 دی 1400 روزنامه همشهری 17 دی 1400 روزنامه همشهری 18 دی 1400 روزنامه همشهری 19 دی 1400 روزنامه همشهری 20 دی 1400 روزنامه همشهری 21 دی 1400 روزنامه همشهری 22 دی 1400 روزنامه همشهری 23 دی 1400 روزنامه همشهری 24 دی 1400 روزنامه همشهری 25 دی 1400 روزنامه همشهری 26 دی 1400 روزنامه همشهری 27 دی 1400 روزنامه همشهری 28 دی 1400 روزنامه همشهری 29 دی 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۹    
جلسه مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی دقایقی پیش برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۰    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از قرار گرفتن تصنیف میرزا کوچک خان در فهرست آثار ناملموس کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۰۶:۳۴    
23 دی سال 1359 شمسی، رژیم بعثی عراق نخستین حمله شیمیایی ثبت شده جنگ تحمیلی را در غرب ایلام انجام داد و همه حیرت کردند از چنین شقاوتی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۳    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی مراتب ثبت 6 اثر را در فهرست آثار واجد ارزش فرهنگی تاریخی، به استاندار تهران ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۶    
خیلی از افراد بعد از سنین بلوغ نیز همیشه درگیر آکنه هستند. با وجود اینکه این روزها داروها و روش های درمانی متعددی برای آکنه وجود دارد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۷:۳۱    
بازسازی صحنه جرم اوباش قمه به دست که با حمله به یک خودرو با 4 سرنشین در شهرک گلستان منطقه22تهران منجر به قطع 3 انگشت یکی از سرنشینان شده بودند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۶    
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل مدعی شد: در نبردی دائمی با ایران هستیم. چالش ها فراتر از حوزه های اطلاعاتی و امنیتی هستند. ایرانی ها می خواهند که نفوذ خود در جامعه ما را توسعه دهند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۳    
رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا در مورد پیامک های جعلی بانکی و حقوقی گفت: یکی از شگردها و ترفندهای مجرمان فضای مجازی هدایت کاربران و فریب خوردگان به لینک های جعلی و یا حاوی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۹    
گزارش های میدانی و عکس های ماهواره ای از شکاف های کوه دماوند از سال 2006 تا 2019 نشان از افزایش شدید عمق شکاف های کوه دماوند در جاده هراز دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۲    
اکران خصوصی فیلم سینمایی لیپار به کارگردانی حسین ریگی در پردیس سینمایی صبا برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۹    
یک برگزارکننده تورهای شکار در ایران, در نمایشگاه شکار و ماهیگیری در دالاس آمریکا ادعا می کند که شکارگاه های ایران به روی آمریکایی ها باز است!
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
سرعت کم تراکنش و هزینه های بالای نقل و انتقال، دو مشکل مهم شبکه بیت کوین هستند که مانع کاربردی تر شده آن شده اند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
یک گزارش غیررسمی جدید می گوید، آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ضوابط قطعه بندی ها در فروشگاه های مرغ اعلام و در این فروشگاه ها قطعه بندی مجاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۱    
فیلم کوتاه خداحافظ المپیک به کارگردانی مجتبی پوربخش از پنجمین جشنواره sandbar international film awards جایزه سیلور بهترین فیلم را دریافت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از تشکیل کارگروه تدوین لایحه جامع حقوق و دستمزد کارکنان نظام اداری کشور و دستور رئیس جمهور مبنی بر اصلاح نظام پرداخت حقوق و دستمزد به صورت عادلانه خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۶    
سیدمحمود رضوی، تهیه کننده سینما گفت: دخالت برخی نهادهای حاکمیتی در جریان تولید باعث خداحافظی ام از سینما شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۹    
مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از قطع شدن دست جوان مشهدی با چرخ گوشت صنعتی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۸    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری وزارت بهداشت از دلایل ارسال نشدن پیامک دوز سوم واکسن کرونا به هم وطنان توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۹    
مذاکره کنندگان ارشد گروه 1+4، اتحادیه اروپا و آمریکا در جلسه ای که پنجشنبه در وین تشکیل شد درباره توالی اجرای توافق احتمالی بحث و تبادل نظر کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۹    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) خراسان جنوبی به مردم توصیه کرد که لطفا زمان طلایی پیگیری کلاهبرداری را از دست ندهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۵    
هافبک استقلال شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۸    
مرعشی گفت: عقلای هر دو جناح باید دور رهبری حلقه بزنند و راه حل های کارشناسی برای برون رفت کشور از بحران ها را به ایشان ارائه دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۹    
در حالی که طی هفته گذشته همه طرف های حاضر در مذاکرات وین از پیشرفت نسبی مذاکرات خبر داده اند بازی جدید آمریکا برای امتیازگیری با استفاده از فشارهای سیاسی و رسانه ای با درخواست 110 نماینده مجلس این ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۹    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز جمعه (27 دی ماه) فعالیت سامانه بارشی به شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل خزر، استان های واقع در جنوب البرز گسترش می یابد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۱:۳۶    
مدیر اداره اطلاعات بانک مرکزی گفت: با هدف کاهش مطالبات معوق، بانک ها مکلف شدند قبل از پرداخت تسهیلات برای متقاضی وام استعلام اعتبارسنجی اخذ کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۱:۱۷    
فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار گفت: دادن ارز 4200 تومانی به منزله انتحار اقتصادی است که اقتصاد ما را معتاد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۱:۰۴    
محمدباقر قالیباف شامگاه پنجشنبه پیامی به یادواره شهدای غرب مشهد ارسال کرد و ضمن عذرخواهی از حضور نیافتن خود در این مراسم تاکید کرد که قدردان همه دست اندرکاران یادواره شهدای غرب مشهد هستم.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۷    
وزیر امور خارجه یمن گفت که این کشور ابتکار عمل ایران برای پایان جنگ در یمن را مهم می داند و معتقد است که عربستان سعودی به جای جنگ افروزی، با زبان صلح سخن بگوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انتقام سردار سلیمانی به یک استراتژی، آرزو، آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۲    
متهمی که در در اتوبان نواب با پرتاب بلوک سیمانی دو نفر را به کشتن داد، توضیحاتی را در مورد این اقدام عجیب خود ارائه می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۸    
محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی لرستان و ایران پس از اینکه چندین ماه در حالت کما قرار داشت، امشب به دیار حق شتافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۲    
صعود ناکام دو پیشکسوت کوهنوردی به قله علم کوه به مرگ آنها منتهی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۶    
گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با انتشار اولین اقدام علی عسکری مدیرعامل جدید این گروه، به خبر استعفایش واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۷    
فیلم های خواربارفروشی ها و فروشگاه های زنجیره ای در سراسر ایالات متحده، قفسه های خالی در برخی مکان ها را نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۳    
مهندسان ناسا عملیات تنظیم آینه طلایی 18 قطعه ای عظیم تلسکوپ فضایی جیمز وب را اخیرا باز شده است، آغاز می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۴    
تحقیقات جدید ثابت کرده اند مصرف دارچین، سوخت وساز بدن را بهبود بخشیده و افزایش می دهد و باعث کاهش وزن سریع می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۱    
امروز تصویری عجیب از یک تصادف در تهران منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۱    
به گفته متخصص طب سنتی، با اصلاح روش تغذیه خود تا حدودی می توان جلوی ریزش مو را بگیریم. در ادامه با دمنوشی برای تقویت پوست و مو آشنا می شوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۸    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتشار سویه اومیکرون ویروس کرونا در ایران در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۱    
شاید تصور کنید پخت برنج کار ساده ای باشد اما فوت وفن هایی دارد که شاید با آنها آشنا نباشید؛ در این مطلب با 4 ترفند کاربردی دم کردن برنج آشنا می شوید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۶    
مدافع سابق پرسپولیس قراردادش را با باشگاه قطری فسخ کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۲    
سرمربی پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم در نشست خبری اعتراض کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۷    
اورژانس به خودی خود کار حساس و سختی است، اما به گفته یک پرستار اورژانس بخش سخت تر، مزاحمت هایی است که همیشه وجود دارد: بیشتر این مزاحمان کودکانند و باید در این باره فرهنگسازی انجام شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۰    
شهر تیان جین در شمال چین در نزدیکی پکن روز پنجشنبه افزایش شمار موارد کرونا را گزارش کرد و عفونت با سویه اُمیکرون به شهرهای دیگر هم رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه در مذاکرات تلاش ما این است که حقوق و منافعمان توسط دشمن ضایع نشود، گفت: ما هر ارتباط و تماسی با دشمنان انقلاب داشته باشیم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، اوضاع با آمریکا و پروژه نورد استریم 2 نشان داد که آلمان در فعالیت های اقتصادی اش هیچ آزادی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۰    
مرد قاتل سنگ پران قبل ارتکاب قتلی دیگر دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهوری در بندرعباس تصریح کرد: کنار دریا و تشنه و کنار صنایع و فقر اصلا با هم نمی خواند و در کنار این درآمد عظیم، باید فقر مطلق در گام های ابتدایی ریشه کن شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۷    
شاگردان یحیی گل محمدی با این برد 32 امتیازی شدند و فاصله خود با استقلال را در صدر جدول حفظ کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین گزارشی از آخرین پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور به ویژه در حوزه هوا فضا ارائه کرد و اظهار داشت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۹    
مذاکره کنندگان ارشد روسیه و سه کشور اروپایی در ادامه مذاکرات فشرده دیپلماتیک روز پنجشنبه درباره نحوه اجرای توافقات احتمالی در مذاکراتی که با محور رفع تحریم ها در پایتخت اتریش جریان دارد گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۲    
دانشمندان لهستانی ژنی را کشف کرده اند که می گویند خطر بیماری شدید ناشی از کووید-19 را دو برابر می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۲    
خالق برنامه 90 که با بی مهری از صداو سیما کنار گذاشته شد بعد از مدت ها جلوی دوربین خبرنگاران قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۹    
در طرح رعد52، متهم سابقه داری دستگیر شده که با همدستی 2 نفر از دوستانش، تجهیزات دوربین های کنترل ترافیک و سرعت را سرقت می کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۴    
فردی که اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای سواری در چند بزرگراه تهران کرده و موجب مرگ دو تن شده بود، دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۰    
وزارت بهداشت چندین میلیون دز واکسن آسترازنکا برای تزریق نوبت های دوم و سوم تهیه کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در تماسی تلفنی درباره برنامه هسته ای ایران گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۷    
استقلال با مربی جوان خود در مسیر پیشرفت قراردارد و در اولین گام قهرمان نیم فصل شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۴    
شلیک زیبای نیک نفس از خط دروازه نفت عبور کرد اما داور اعتقادی به گل نداشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهروندان باید بدانند زمانی که پلاک خودرویشان به سرقت رفت سریعا پلیس را در جریان قرار دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۹    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از کمیسیون تلفیق مجلس خواست تا در جریان بررسی لایحه بودجه 1401، موضوع کسری منابع سازمان تامین اجتماعی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۴    
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های یکی از کم گل ترین هفته ای لیگ به شمار می رفت و در مجموع بازی های 3 دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۹    
برخی شرکت ها در نقاط مختلف دنیا اقدام به لوکس کردن برخی محصولات از جمله گوشی های موبایل خصوصا آیفون می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۰    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۷    
وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا به هر طریق ممکن مانع از محرومیت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به تفهیم اتهام مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به دلیل عدم آماده سازی 188 هزار خودروی دپو شده در پارکینگ ها گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
کوین یامگا با کارت زردی که در بازی با نفت مسجد سلیمان دریافت کرد، بازی بعدی استقلال را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۸    
به فاصله یک روز از طرح ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص جاسوسی عوامل ایران در فلسطین اشغالی، دانمارک نیز ادعایی را درباره تهدید جاسوسی از سوی ایران در محدوده قطب شمال مطرح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۴    
سرمربی سرخ ها مدافع میانی این تیم را در این بازی نیمکتنشین کرده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۲    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات چینی و در رأس یک هیأت عالیرتبه سیاسی راهی چین شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۸    
تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۳    
پس از ادعای روز گذشته سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره فعالیت چهار جاسوس ایرانی در فلسطین اشغالی، مقامات امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی گفتند که از شنیدن چنین خبری مبهوت شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور در جمع سیل زدگان منطقه هشتبندی شهرستان میناب با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردمان زحمتکش و اهل کار ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۳    
با اجرای مراحل گوناگون بزرگترین رزمایش مشترک و ترکیبی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با عنوان مقدس "محمد رسول الله (ص)" ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۷    
روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشته با رسیدن مذاکرات وین به مرحله حساس، هیچ یک از طرفین ایران و آمریکا نمی خواهد با بیش از حد مشتاق به نظر رسیدن برای دستیابی به توافق، ضعف نشان دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۸    
روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که مذاکرات با غرب تاکنون نتوانسته است اختلافات اساسی بر سر بحران اوکراین و خواسته های مسکو برای عقب نشینی ناتو از اروپای مرکزی و شرقی را برطرف کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۴    
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل وقت جمعه (24 دی ماه) تا اواخر وقت شنبه (25 دی ماه) بارش باران در نیمه جنوبی ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۰    
همه گیری بیماری کووید-19، بازار رایانه های شخصی را با نخستین رشد بزرگ خود را در دهه 2020 روبرو کرد، چراکه بسیاری از مردم برای دورکاری کار و یادگیری در خانه مجبور به خرید رایانه بوده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۸    
حضرت آیت الله العظمی سبحانی خواستار توجه شورای عالی حوزه به معیشت طلاب و تربیت خطبای زباندان شد و گفتند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۳    
بیش از 40 فیلم سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن در دو روز تعطیلات آخر این هفته (امروز و فردا) از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۷    
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از اول انقلاب، انقلاب بزرگ ما گرفتار التقاط اعتقادی شد که نمونه بارز آن ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، امروز با بیانات حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی و سخنرانی برخی از علما برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۷    
هافبک آبی ها چند روز قبل به صورت توافقی از استقلال جدا شده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۳    
رئیس جمهوری امروز در چهاردهمین سفر استانی به استان هرمزگان سفر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۵    
تصویری از حضور رئیسی در میام مردم سیل زده هشت بندی هرمزگان را مشاهده کنید. رئیسی امروز صبح در چهاردهمین سفر استانی به استان هرمزگان سفر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۱    
عکسی از محمود احمدی نژاد در سفرش به ترکیه را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۷    
بعد از دوا و دکتر بسیار، سال 1375، وقتی سرعت پیشرفت معلولیتش بالا رفته بود و مادر بیمارش دیگر توانایی نگهداری از او را نداشت به کهریزک آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۵    
جف گاندلاچ (Jeff Gundlach)، سرمایه گذار و تاجر آمریکایی، انتظار رکود اقتصادی در سال جاری را دارد و توصیه می کند که از خرید بیت کوین پرهیز کنید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۵    
چهره آرام و متینی دارد. می گوید از سال 65 وارد دنیای شعر و شاعری شده و از آن زمان به بعد زندگی اش با شعر عجین شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401، جزئیات دو سناریوی یارانه ای دولت برای حمایت معیشتی از مردم را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اخیرا 100 نماینده در نامه ای از رییس جمهوری خواسته اند ضمن بررسی روش واگذاری سهام شرکت ملی پتروشیمی در هلدینگ خلیج فارس مانع از تضییع حقوق مردم ایران شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۸    
جواد حمیدی راوری در حکمی مادر همسر خود را به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بجنورد منصوب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶    
حدادعادل گفت: اگر جایی دیدید عده ای تحت عناوین مختلف با پیروزی هایی که به دست آمده عطش و اشتهای شیطانی برای تصدی کرسی ها و مقامات دارند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۵    
سرپرست دادسرای جنایی از دستگیری متهمی خبر داد که با پرتاب بلوک سیمانی باعث مرگ دو نفر در اتوبان نواب شده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۳    
پلیس کرواسی 220 کیلوگرم هروئین در زیر یک قایق را کشف و ضبط کرد. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۱    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 از اول بهمن 1400 خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
بازار پرنوسان رمزارزها در طول 24ساعت گذشته نیز شاهد اتفاقاتی بود که از مهم ترین آنها می توان به صعود بیت کوین به بالای کانال 43 هزار دلاری، پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال 2022 ...
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۱    
سرهنگ عین اله جهانی به سوالاتی درباره عمل نکردن ایربگ های خودروهای ساخت داخل در تصادفات پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۹    
نماینده تهران گفت: بالاخره، گاهی لازم است برای مصلحت کشور ، جراحی بزرگی انجام شود تا فسادهایی مانند همین فساد نهفته در ارز ترجیحی یا ارز چند نرخی ، ریشه کن شوند.
  • ۱