جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 15 مرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 مرداد 1397 خانه ملت 2 مرداد 1397 خانه ملت 3 مرداد 1397 خانه ملت 4 مرداد 1397 خانه ملت 5 مرداد 1397 خانه ملت 6 مرداد 1397 خانه ملت 7 مرداد 1397 خانه ملت 8 مرداد 1397 خانه ملت 9 مرداد 1397 خانه ملت 10 مرداد 1397 خانه ملت 11 مرداد 1397 خانه ملت 12 مرداد 1397 خانه ملت 13 مرداد 1397 خانه ملت 14 مرداد 1397 خانه ملت 15 مرداد 1397 خانه ملت 16 مرداد 1397 خانه ملت 17 مرداد 1397 خانه ملت 18 مرداد 1397 خانه ملت 19 مرداد 1397 خانه ملت 20 مرداد 1397 خانه ملت 21 مرداد 1397 خانه ملت 22 مرداد 1397 خانه ملت 23 مرداد 1397 خانه ملت 24 مرداد 1397 خانه ملت 25 مرداد 1397 خانه ملت 26 مرداد 1397 خانه ملت 27 مرداد 1397 خانه ملت 28 مرداد 1397 خانه ملت 29 مرداد 1397 خانه ملت 30 مرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۱    
بادامچیان گفت: اگر کسانی نتوانستند خوب کشور را اداره کنند صادقانه کنار بروند. فرماندهی که نه یک بار و نه دوبار در جنگ شکست خورده، انتظار پیروزی از او و ماندنش درست نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۹    
نایب رییس مجلس گفت:اگر آقای روحانی همه حقایق را در مجلس مطرح کند، حضور وی مفید خواهد بود. البته من این شجاعت را در ایشان نمی بینم که همه موانع را بگوید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۹    
عضوهیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه رویکرد اقتصادی دولت باید تغییر کند،گفت: برخی مسؤولان یا اقوام آنان دارای شرکت های خصوصی هستند که باید از مناصب و مسئولیت هایشان کنار گذاشته شوند تا سراغ بازار و ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۱    
نشست سه جانبه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری دوشنبه 15 مرداد 1397 با حضور کاظم جلالی رییس و ایروان مسعودی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۰۱    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سطح تراز آب دریای خزر از سال 2015 تا 2020 حدود 42 سانتی متر افزایش پیدا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۶:۰۱    
وزارت خارجه کانادا با صدور بیانیه ای به تصمیم عربستان برای تعلیق روابط تجاری میان دو کشور پاسخ داده و تاکید کرد که خواهان توضیحات بیشتری در مورد بیانیه اخیر عربستان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۵:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رییس جمهوری آمریکا به دلیل امضای دستور اجرایی بازگشت تحریم ها علیه ایران تمجید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۳:۰۱    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: دو شرکت پخش دارو به دلیل تعلل در توزیع برخی اقلام دارویی اخطار و تذکر جدی گرفتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۰۱    
استاندار تهران گفت: امروز آمریکا با فشار اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است اما باید با کار و تولید به مصاف آمریکا برویم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۰۱    
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی اولین انتصاب خودرا در این بانک انجام داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۱۱    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد حکومت ایران باید از منابع خود برای کمک به شهروندانش استفاده کند نه برای حمایت از تروریسم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایمنی هسته ای از ارکان سازمان انرژی اتمی ایران است و اگر به آن توجه نشود، صنعت هسته ای دچار مشکل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۵۶    
نماینده اردکان طی پیامی قهرمانی تیم والیبال خاتم اردکان در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از امضای دستور اجرایی بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران، مدعی شد تنها راه لغو تحریم ها، بازگشت ایران به میز مذاکرات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۹    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ادعای دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد حمایت از مردم ایران، اظهار داشت که دورویی آمریکا حد و مرزی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۱    
یک مقام ارشد آمریکایی گفت که واشنگتن برای فشار آوردن به ایران با سایر کشور های جهان همکاری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور گفت: در جلسه دولت به وزرا گفتم که ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی حداقل تا فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: برجام پول زیادی در اختیار دولت ایران قرار داد تا این کشور در خاورمیانه اختلال ایجاد کند. سیاست آمریکا وارد کردن حداکثر فشار اقتصادی ممکن به ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۶    
مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم از سران قوا را مطالبه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۰۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از دستور رییس جمهوری برای انجام اقدامات لازم درخصوص ترخیص آخرین کانتینرهای باقیمانده در بندر شهید رجایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از شروع دولت یازدهم تاکنون 20 هزار میلیارد تومان برای توسعه فناوری اطلاعات هزینه شده اما همچنان فضا جهت فعالیت در این بخش فضا فراهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۱    
توافقنامه ای مشترک میان سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های کشوری و لشکری در مقابله با تهدیدات و حوادث شیمیایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۱    
وزیر دادگستری در حکمی، محمود حکمت نیا را به سمت سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری منصوب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۷    
نفس گفت وگو، تبادل نظر و هم گرایی بین نیروهای انقلاب و جریان های سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب در تحکیم پایه های نظام موثر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۳    
نقاط قوت هژمون آمریکا با ضعف مواجه شده و در مسیر افول قرار گرفته است. در این زمان نمی توان فرصت را در پاسخ مثبت به دولت آمریکا برای مذاکره دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سوال از رئیس جمهور باعث می شود تا رئیس جمهور با مجلس ارتباط خود را برقرار سازد و با مردم نیز صحبت کند که آرامش در جامعه را به دنبال دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۲    
رییس هیات موسس کانون صرافان با بیان این که بالا و پایین شدن و نوسان شدید قیمت ها به اقتصاد ما زیان خواهد رساند، گفت: اگر ما بتوانیم با توجه به نرخ تورم، دلار را روی 10 هزار تومان کنترل کنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۱    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز علامت سوال های جدی در خصوص عملکرد مسئولان در ذهن مردم وجود دارد که مردم انتظار پاسخگویی آنها را از سوی مسئولان دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۲    
در بسته جدید ارزی که به زودی در بازار ارز اجرایی خواهد شد، برخی تفاوت ها محسوس است و شاید بتوان از مهم ترین آن ها را حذف نرخ 4200 تومانی دلار برای تمامی واردکنندگان و همچنین باز شدن بازار آزاد هرچند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۳    
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: شاید برخی بگویند که ترامپ از موضع برتری این حرف ها را می زند اما اگر نیاز نداشت چرا این کارها را انجام داد؟
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس قوه قضاییه، توصیه مراجع، علما و دلسوزان نظام به دستگاه قضایی برای برخورد سریع و قاطع با مفاسد اقتصادی را ذخیره و پشتوانه قوه قضاییه در رسیدگی ها دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۰    
دبیرکل حزب موتلفه گفت: رئیس جمهور و دولت باید دارای پشتیبانی اصولی مردم و احزاب باشد در نتیجه ما چوب لای چرخ دولت گذاشتن را کاری سخیف می دانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۵    
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: توقع ما از جامعه خبرنگاری این است که از شگردهای دشمن غفلت نشود و نسبت به این شگردها انفعال وجود نداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: ذخایر محصولات اساسی مثل برنج و گوشت در شرایط مطلوبی قرار دارد؛ ضمن اینکه در گندم و شکر نیازی به واردات نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۷    
نماینده دشتی و تنگستان از ابلاغ 10 میلیارد ریال اعتبارات ملی شرکت توانیر برای تقویت شبکه برق شهرآباد و روستاهای حومه به منظور فراهم شدن برقی کردن چاه های کشاورزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۸    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که سیاست های جدید ارزی می تواند موجب ساماندهی وضعیت آشفته بازار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۱    
سیدحمید حسینی عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت و گو با نامه نیوز به بررسی شرایط بازار سکه و ارز پرداخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۲    
سفیر ایران در انگلیس گفت: امید است با اجرای موثر و اعمال نظارتهای لازم، بسته پیشنهادی، نرخ ارز را تا حد مناسبی تعدیل نماید و التهاب در بازار پولی و مالی کشور کنترل و مدیریت گردد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و پرورش با تشریح وضعیت معلمان بازنشسته با تصویب طرح منع بکارگیری بازنشستگان، عنوان کرد: این قانون معلمان بازنشسته را به سه گروه تقسیم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۹    
حداد عادل در وضعیت عادی جسمانی به سر می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با تاکید بر نقش عملیاتی شدن پیمان های پولی در مقابله با تحریم ها،گفت: عمق دادن به بازار ثانویه بسیاری از مشکلات بازار ارز را حل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: بسیاری از اختیارات به استان ها تفویض نشده و مردم برای دریافت مجوز باید به تهران بیایند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از وقوع زلزله در اندونزی، با دولت و مردم این کشور و خانواده بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۱    
وزیر کار در توییتی نوشت: حیثیت همه ما در مبارزه با فساد، حفاظت اجتماعی از مردم و کاهش مشکلات آنها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: برخی رانت ها وجود دارد که از خودکفایی تولید دان مرغ در کشور جلوگیری کرده است، تا تولید کننده قصد داشته است محصولی را تولید کند مشابه آن را از خارج وارد کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۲    
نشست سه جانبه مرکز پژوهش های مجلس، پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به منظور تعامل و همفکری در جهت رفع مشکلات کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: امروز برای تثبیت دستاوردهای میدانی در منطقه، نقش دستگاه دیپلماسی بسیار مهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۶    
نمایندگان مجلس به همراه مسئولان سازمان برنامه و بودجه 5 بخش از چالش های اساسی استان تهران درخصوص موضوعات آب، فاضلاب، حمل و نقل، بهداشت و درمان و محیط زیست را مورد بررسی قرار دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه فرانسه، انگلیس و آلمان از اقدام آمریکا در اعمال مجدد تحریم های ضدایرانی انتقاد کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
وزیر امورخارجه گفت: در فضای روانی ناشی از خروج برجام، اقدامات آمریکا از سوی جهانیان مورد استقبال قرار نمی گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
حضور دکتر علی لاریجانی در نشست هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با دستگاه های اجرایی در مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است خبرنگاران می توانند در ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه ای که با مشکل و بحران مواجه است، نقش موثری داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متأسفانه افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی در چند ماه اخیر موجب کاهش چند برابری قدرت خرید کارگران شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد مسئولان منتظر دریافت بسته پیشنهادی اروپایی ها نیستند و برای جلوگیری از غافل گیری کشورمان بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های داخلی برنامه ریزی کرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۱    
وزیر نیرو اعلام کرد: 52 طرح نیمه تمام آب، برق و فاضلاب به ارزش حدود 20 هزار میلیارد تومان آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۶    
فرمانده کل سپاه با اشاره به 11 شهید امنیت پایدار که اخیراً در منطقه مریوان به دست تروریست ها به شهادت رسیدند، گفت: ضربه ای که در پاسخ به این حرکت تروریستی می زنیم هم وزن این 11 شهید خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از زمان ورود این قوه به مساله اخلال در بازار ارز، سکه و خودرو تاکنون 45نفر دستگیر شده اند و افرادی هم هستند که اتهاماتشان کمتر بوده است و با قرار وثیقه آزاد شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به فوتبالیست ها، والیبالیست ها و بسکتبالیست های فعال در تیم های ملی و لیگ برتر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه 450 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز است، گفت: یکی از بهترین مسیرها واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه درخصوص اقدام تروریستی اخیر در مریوان و شهادت 11 تن از بسیجیان و نیروهای سپاه، گفت: انتقام ما کوبنده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۱    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی سوال از رییس جمهور را حق نمایندگان خواند و در عین حال به طور تلویحی آن را کار سیاسی تعبیر کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه دولت در موضوع بازگرداندن ارز جدی است، گفت: یکی از عواملی که می توانست به موفقیت گروه دوم ارزی کمک کند، بازگرداندن به موقع ارز پتروشیمی ها و فولادی ها بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۰    
نماینده مردم در مجلس دهم، موکول کردن انجام آزمایش شناسایی افراد ناقل هموفیلی به بعد از ازدواج را عاملی در جهت افزایش جمعیت مبتلایان به این بیماری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش حداقلی حقوق معلمان و حذف ضریب سختی کار از فیش حقوقی آن ها، گفت: حقوق این فرهنگیان نباید با انحای مختلف حداقلی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۰    
نماینده مردم نائین در مجلس، بر ضرورت استفاده از تکنولوژی روز دنیا در حوزه صنعت کشاورزی تاکید کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۹    
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس کمبود عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی را ناشی از بی رغبتی فارغ التحصیلان پزشکی و تبعات حکمی در برنامه توسعه نسبت به این امر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۳    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران درباره تخریب پناهگاه مهاجران پاکستانی توضیحاتی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بازنگری در قوانین را برای جلوگیری از هرگونه کمبود و ایجاد مانع در حوزه صادرات و واردات دارو ضروری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، دلایل کاهش تولیدات نفت عربستان را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش پلکانی مالیات می تواند اجاره بها را کنترل کند اما این قانون باید به صورت مدیریت شده اجرا شود و نظارت جدی بر آن اعمال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۷    
عضو فراکسیون ورزش مجلس می گوید عدم اهتمام دولت در انتقال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی باعث ایجاد فساد مقطعی و بروز سوء مدیریت در آنها شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۰    
ظریف با بیان این که آمریکایی ها سروصدا می کنند که با مردم ایران در ارتباط هستند،گفت: از آن طرف نتانیاهو شعبده بازی هایش را به جایی رسانده که هر روز یک پیام توئیتری پر می کند و می فرستد و اشک تمساح می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه آغاز دور جدید تحریم ها تاثیری بر کشور به ویژه در حوزه صنعت هوایی ندارد، گفت: باید از موج جدید تحریم ها به عنوان یک فرصت در راستای شکوفایی استعدادها استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۷    
رئیس فراکسیون مبارزه بامفاسد اقتصادی معتقد است بسته ارزی جدید دولت باید دلار را به جایگاه واقعی خود برگرداند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مردم به خیابان ها می آیند چون تصویر روشنی از آینده شان ندارند و نمی دانند که قرار است چه اتفاقی بیفتد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۷    
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترامپ به دنبال توافق و تفاهم نیست، گفت: به جای مذاکره با ترامپ دنبال هم صدایی در داخل کشور باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی گفت:مقرر شده که مشکلات بازار ثانویه ارز حل شود در صورت انجام این مهم، پیش بینی می شود قیمت ارز کاهش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مدیریت چندگانه در مدیریت آب کشور، یکپارچگی مدیریت در این حوزه را ضروری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از بررسی مشکل کامیون داران در کمیته متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه موضوعی در خصوص ارایه ارز دولتی به رانندگان ترانزیت مطرح نیست، گفت: نباید دست به اقدامی زده شود که بازار سیاه ارزی را تقویت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، نسبت به فرسوده بودن بیشتر جاده های کشور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۹    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور، با کیفیت بالا، مناسب برای دانلود و مطالعه.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۷    
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خبر داد که سامانه پایش سند تحول بنیادین آموزش برای دسترسی نمایندگان مجلس به روند اجرای این سند تهیه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۰    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین گفت:در حال حاضر شاهد هستیم که هرکسی به دنبال تبرئه و بی گناهی خودش است. در حوزه نمایندگان مجلس مرتب تریبون که روشن می شود شاهد حمله به رئیس جمهور هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم ارومیه درمجلس در جواب توئیت یکی از فعالان رسانه ای گفت: ارومیه وطن، عشق و علاقه من است. اگر قاضی پور قاضی پور است، برای محکم بودنش است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۱    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران - چین با سفیر چین در تهران دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی تأکید کرد که حسن روحانی در روز طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی نباید رفتارهای احمدی نژادی از خود نشان دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید:بحث اعتماد مردم به دولت شاخص دارد وقتی در یک جایی، برد شایعه از رسانه های رسمی و ملی کشور بیشتر است یا در مناطقی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۷    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سازمان های متولی در مدیریت پسماند بیمارستانی از ابزارهای مهمی برای مقابله با هرگونه تخلف برخوردار هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بخشی از قانون کار فعلی را تیغه دو لبه دانست و گفت: در اصلاح این قانون تلاش می کنیم تا حقوق دولت، کارگر و کارفرما تامین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۵    
تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید براین که در شرایط فعلی مردم به این که فردی در برابرشان بنشیند و به آن ها دلداری بدهد نیازی ندارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۲    
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان تصریح کرد:حقوق بشر و ارتقای آن به عنوان یکی از استراتژی های جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و باید حقوق بشر بر مبنای عقلانیت اسلامی پایه ریزی شود که بسیار غنی تر از ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۱    
نسل جدیدی در راه است که عدالت طلب است. نسل عقلانی و مشارکتی و نه سوسیالیستی و بومی و عرفی. باید دید که آیا خارجی ها می گذارند این قشر جوان متفکر، دنیادیده، باسواد و پخته روی کار بیاید؟
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوال را از رییس جمهور را به صورت یک تابو درنیاوریم. پیش از این هم نمایندگان از روسای جمهور وقت سوال پرسیدند و نباید به عنوان تنش سیاسی آن را مطرح کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است نظام پرداختی معلمان باید با ارگان ها و سازمان های دیگر متفاوت باشد؛ همچون دانشگاه ها که نظام پرداختی مختص به خود دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات مسکن برای بسیاری از افراد مانند خانه اولی ها مقدور نیست، گفت: ارایه وام باید به شرکت های انبوه ساز تعلق بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم کرمانشاه می گوید از سازمان سنجش خواسته شده ضریب مناطق زلزله زده برای داوطلبان کنکور اعمال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۰    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به سؤال خود از وزیر امور خارجه گفت: ایران چهارمین کشور مهندسی دنیا است اما هیچ استفاده ای از این ظرفیت نشده همچنین کمبود روابط تجاری باعث شده ایران به راحتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ورود 5 فروند هواپیمای ATR همزمان با اعمال تحریم های آمریکا را دارای پیام خاص سیاسی می داند.
  • ۱