شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۰۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 1 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به منظور طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۹    
به کج کردن دندان های صاف در ژاپن "یائه با" یعنی دوست خوب مردان گفته می شود. این عمل چیزی حدود 400 دلار هزینه در بردارد و پس از عمل لبخند فرد شبیه کروکودیل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۳    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازوکار افزایش قیمت نان از روز گذشته به اجرا در آمده، اما به دلیل اینکه ابلاغ دستورالعمل این افزایش ممکن است زمان بر باشد، اجرای مرحله نهایی آن به هفته آینده موکول شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی در پیامی، آشکار شدن نصرت الهی در جبهه مقاومت و اضمحلال و شکست تاریخی فتنه سیاه و نماد جهالت و ددمنشی گروهک تروریستی صهیونیستی داعش را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۳    
تیم ملی فوتسال بانوان که سابقه قهرمانی در رقابت های آسیایی را در کارنامه اش دارد، مراحل آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2018 که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۳    
دوجنسی های متهم به قتل مرد 45ساله در خیابان پاسداران صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. این دو متهم در برابر بازپرس منافی آذر قرار گرفتند تا پرده از این جنایت بردارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۸    
سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص عدم برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 1396 برای داوطلبان کانون کرمانشاه اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۴۳    
رئیس سازمان غذا و دارو از افزایش قیمت دارو بر اساس تورم در کشور خبر داد و گفت: افزایش قیمت داروها از نیمه دوم امسال آغاز شده و تاکنون 3 درصد بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۲:۵۳    
استاد دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانای آمریکا اخیرا در کتاب جدید خود اظهار داشت که خوردن چربی باعث چاقی نمی شود و افزایش وزن و چاقی به مصرف بیش از حد قند مرتبط است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۱:۴۳    
استاد دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که مریم میرزاخانی با بزرگی خود معیوب بودن نظام علمی ما را نشان داد اظهار داشت: اگر میرزاخانی در ایران مانده بود بی شک در استخدام دانشگاهی مشکل پیدا می کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۲    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 2 آذر 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۷    
رییس جمهور با بیان اینکه ایران در مبارزه با تروریسم بین المللی جدی است، گفت: مردم سوریه در طول بیش از شش سال با تروریسم تکفیری که حمایت وسیع مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی بیگانگان را داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۷    
یک نویسنده ایتالیایی مصائب و سختی های حمید معصومی نژاد، خبرنگار صدا و سیما در ایتالیا را به رشته تحریر در آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۶    
ظریف در توییتر خود با کنایه ای نسشت سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه را با نشست ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ملک سلمان پادشاه عربستان و السیسی رئیس جمهور مصر مقایسه کرد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۱    
اجلاس سران جمهوری ایران، روسیه و ترکیه عصر چهارشنبه در شهر سوچی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۱    
یک طراح لباس، داستان عاشقانه شیرین و فرهاد را به صورت مینیاتور روی یک مانتو از جنس ابریشم خام به ارزش حدود 20 میلیون تومان طراحی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۶    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: به عنوان یک سرباز به نمایندگی از سربازان پدافند هوایی می گویم پدافند هوایی حراست از دستاوردها را برعهده خواهد داشت و از سایر نیروهای مسلح نیز ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران درخواستی از تونس برای میانجیگری میان ایران و عربستان نداشته و این خبر صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۱    
یک منبع عراقی از کشف گور دسته جمعی در جنوب غرب استان کرکوک که شامل دهها جسد است پرده برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر دفاع تاکید کرد: آماده ایم توان دفاعی خود را تقویت کنیم و گوش به کسی نخواهیم داد. آمادگی مان را حفظ خواهیم کرد و حرکات دشمن را پایش می کنیم و از هر توطئه دیگر سربلند و سرافراز بیرون خواهیم آمد و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۶    
یک عضو شورای اسلامی شهر کرمان از عدم اظهار نظر وزارت کشور در خصوص صلاحیت مهران عالم زاده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۶    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ستاد وزارتی و اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان یک باند کلاهبرداری که ماه ها متواری بود با هماهنگی مرجع قضایی در تهران دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۶    
رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان فرمودند: داعش با همت جوانان و مردان مؤمن نابود شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۱    
علی اکبر طاهری در خصوص قبول استعفایش از طرف وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز از طریق اقای گرشابی متوجه شدم که با استعفایم موافقت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس تاکید کرد: برنامه سفر امانوئل ماکرون به ایران در چارچوب پاسخ به سفر رسمی آقای روحانی به فرانسه و دعوت از ایشان در حال پیگیری است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۱    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- دونالد ترامپ دو بوقلمون را در نمایش ملی بوقلمون شکرگزاری عفو کرد. دونالد ترامپ ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس بنیاد مسکن در حضور خبرنگاران، اقدامات این نهاد برای رفع مشکلات زلزله زدگان کرمانشاه را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۶    
رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: افزایش قیمت نان ربطی به اصفهان ندارد و به هیچ وجه افزایش قیمت نان در اصفهان نخواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۶    
به منظور بهبود وضعیت بازرسی قبل از تحویل خودرو، ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان، اطمینان بیشتر از بهبود کیفیت خودروهای نهایی شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به احتمال بارش مجدد باران در مناطق زلزله زده، از لغو ممنوعیت ها تردد به این مناطق خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۶    
منصور غلامی، وزیر علوم از تشکیل ستادی با محوریت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله به منظور بازسازی حداقل یک روستای الگو با ساختمان های مقاوم در برابر زلزله خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۱    
وزیر ورزش دنبال نسخه ای شفابخش برای پرسپولیس است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۶    
در نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر دفاع، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های وابسته به این وزارتخانه، ضمن بررسی آخرین دستاوردهای وزرات دفاع ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۶    
به گزارش ایران خبر ،جشن پایان داعش. (پیام ثانی/ باشگاه خبرنگاران) پدیده گرد و خاک در اهواز. (محمدرضا خبازیان/ ایرنا) دیدار معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشر دوستانه با ظریف ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رییس جمهور، آینده سوریه را نه در دست قدرت های خارجی بلکه در اختیار مردم سوریه دانست و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برخلاف آمریکا و صهیونیست ها به دنبال تشنج در منطقه نیست، تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاسی کشور گفت: در طول 4 سال اخیر آقای ناطق و دوستان ما باهم در ارتباط بودند و جلسات و تعاملات فکری داشتند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی سازمان ملل متحد از اقلیم کردستان عراق خواست حکم دادگاه عالی فدرال عراق درباره باطل بودن نتیجه همه پرسی در این اقلیم را به رسمیت بشناسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۱    
وزارت امور خارجه در خصوص پایان دولت خود خوانده و تروریستی داعش بیانیه ای صادر کرد.