چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۰۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۹    
ویتامین سی یکی از مواد ضروری در ساخت پروتئین های پوست است و کمبود این ویتامین در بدن باعث از هم گسیختگی سلول های پوست شده و مشکلاتی از قبیل: ترک، زخم، شل شدن و چین و چروک پوست را ایجاد می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اگر برخی افراد به سمت استفاده از تسهیلات در راستای منافع شخصی خود بروند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۰    
روزنامه انگلیسی سان در مطلبی از انتشار غیرانسانی ترین ویدئوی گروه تروریستی داعش تا به امروزروزنامه انگلیسی سان با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود از انتشار غیرانسانی ترین ویدئوی گروه تروریستی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۰    
بسیاری از سرطان ها در مراحل اولیه قابل تشخیص و درمان هستند و تشخیص به موقع و زود هنگام آن می تواند معادله مرگ و زندگی را برای بیماران تغییر دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- استقبال از جشن کریسمس در کشورهای مختلف حال و هوایی جالبی را در خیابان ها، فروشگاه ها و مراکز تفریحی به نمایش گذاشته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۷:۱۵    
آیا فکر می کنید وبسایت رسمی نوتلا اطلاعات دقیق مربوط به مواد موجود در نوتلا را در اختیار شما قرار خواهد داد؟ انتظار دارید نوتلا هم مثل شرکت های تولید کننده خوراکی دیگر مثل کلاگز یا نستله همه چیز در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۳:۵۵    
بعضی از طوفان ها در مشتری کاملأ مارپیچی هستند. این طوفان چرخشی در ماه گذشته توسط فضاپیمای رباتیک جونو متعلق به ناسا رصد شد. این فضاپیما در حال حاضر در مدار بزرگترین سیارۀ منظومه شمسی در حال چرخش است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۲:۱۵    
دانشمندان در سفرهای اکتشافی اخیر در اعماق اقیانوس ها یک ماهی بدون صورت عجیب و غریب را کشف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۵    
کارشناس بهداشت مواد غذایی گفت: شهروندان خطرات استفاده بی رویه از نمک طعام را جدی بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۰    
مرد حسود برای لایک هایی که همسرش برای پست های فیسبوکی اش دریافت می کرد، او را به شدت به باد کتک گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس کمیته دفاعی شورای روسیه اعلام کرد که سرکرده داعش در ماه مه گذشته در الرقه سوریه کشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۵    
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام کرد: مفتی ها آل سعود فتوای تحریم جنگ با صهیونیستها را صادر می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۰    
احمد شفیق از تصمیم خود برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در مصر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۵    
ایوانکا ترامپ ، دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا، این روز ها برای حضور در اجلاس جهانی کارآفرینی در حیدرآباد هند به سر می برد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۵    
با فعال سازی واحد ایزومریزاسیون پالایشگاه ستاره خلیج فارس رکورد تولید بنزین در کشور شکسته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۰    
ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران در خصوص قتل جوان ایرانی توسط پلیس آمریکا، بیانیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- خبرگزاری رویترز تصاویر پر بازدید از بلایای طبیعی سراسر جهان در سال 2017 را منتشر کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰    
مقامات امنیتی در شرق افغانستان اعلام کردند که گروه طالبان و افراد وابسته به داعش در ولایت لغمان درگیر شده اند. این نخستین باری است که طالبان و داعش در این ولایت درگیر می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعیین نماینده ای از سوی در مناطق زلزله زده خبر داد و تاکید کرد: ساخت بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی به زودی شروع خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل شرکت ایکاپ گفت: مراحل راه اندازی خط تولید پژو 301 طبق قرارداد در حال انجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۰    
برخی اخبار گویای امضای پیمان صلح بین کردها و داعش در سوریه است که این سؤال را به وجود آورده که آیا آمریکایی ها قصد دارند سناریوی لیبی را در خاک سوریه اجرا کنند؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه چهار سال و سه ماه گذشته میان و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به برقراری ثبات کامل در بازار ارز: روند کاهش نرخ سکه تا تخلیه کامل حباب قیمتی ایجاد شده ادامه می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس مجلس گفت: رفتار مجلس در صورت حل نشدن مشکل سپرده گذاران موسسات مالی با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۰    
رییس فراکسیون امید گفت: سازوکار نظارت با این تاکیدی که آرامش کشور حفظ شود از سوی همکاران دنبال می شود و در مواقع ضروری نیز از شیوه های مختلف نظارتی اعم از طرح تذکر، سوال ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی علت افزایش اخیر نرخ سکه و دلار را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به طور منظم هر دو هفته یک بار ملاقات های عمومی دارم و این روند ادامه می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۵    
پس از شکایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از وزارت نفت در خصوص اقدام غیرقانونی این وزارتخانه در زمینه امحای اسناد قراردادهای گذشته نفتی، شرکت ملی نفت ایران تذکر گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران تا پایان دی ماه در کشور به حد نرمال می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- خبرگزاری رویترز در آستانه پایان سال 2017 میلادی تصاویر پربازدید حیات وحش این خبرگزاری را منتشر کرد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
وزیر ارتباطات گفت: واردات نظام مند گوشی تلفن همراه دغدغه هایی را ایجاد می کند نظام مند کردن چارچوبی که تا الان قاعده مند نبوده پیچیده است. تلاش ما این بود در وهله اول مصرف کننده نهایی دچار چالش نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۵    
نماینده مردم تهران به اظهارات اخیر رییس دولت های نهم و دهم واکنش نشان داد و گفت: آقای احمدی نژاد قیافه شما به دفاع از آزادی و دموکراسی نمی خورد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۰    
گستردگی حوادث ناشی از انتشار گاز مونوکسیدکربن از وسایل گازسوز خانگی وضعیت هشدار برانگیزی داشته که همین امر به گردهمایی بیش از 15 سازمان با هدف رسیدن به راه حل های کاربردی کاهش این حوادث منجر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از تهیه آیین نامه برای ورود زنان به ورزشگاه ها در دولت گفت: مشکل مردم حضور زنان در استادیوم ها نیست بلکه مشکل مردم بانک ها و بناهای فرسوده در سراسر کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به سابقه بحث ورود زنان به ورزشگاه ها و مخالفت با آن، تاکید کرد: طرح مجدد این مسئله، رفتن راه انحرافی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
پس از تصویب دو فوریت طرح مربوط به امکان عضویت پیروان ادیان الهی در شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین تصویب این طرح در جلسه اخیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
به گزارش ایران خبر ،دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با مقام معظم رهبری. (پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری) گفتگوی تلویزیونی رییس جمهور با مردم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۵    
یک نماینده مجلس ششم تاکید کرد: لاریجانی می داند پایگاه مردمی اصولگرایان به اندازه اصلاح طلبان نیست. او به درستی می داند این اصلاح طلبان هستند که قدرت بسیج مردم را برای اخذ آرا دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
پاپ فرانسیس در سفرش به میانمار، روز سه شنبه در سخنرانی خود در پایتخت این کشور از استفاده از واژه روهینگیا که به اقلیت مسلمان میانمار و حقوق مدنی آنان رسمیت می دهد، اجتناب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰    
با تلاش و پیگیری نیروی انتظامی مازندران، ضاربی که شب گذشته، دو تن از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل را از فاصله نزدیک هدف شلیک قرار داده بود بامداد امروز دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰    
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا معتقد است برای حل مشکل عضویت پیروان ادیان الهی در شوراها باید به گونه ای عمل شود که هم حقوق اقلیت های دینی و هم نظر شورای نگهبان تامین شود و در این ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۵    
نحوه مسدودشدن ویز به اعتماد عمومی ضربه زد. این موضوع را دیروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه صبحانه کاری اتاق بازرگانی عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۵    
به گزارش خبرآنلاین، بیلبوردی با تصویر چهره ایوانکا ترامپ دختر و مشاور رییس جمهور آمریکا در آستانه سفر وی به هند برای شرکت در کنفرانسی سه روزه در خیابان های حیدر آباد نصب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۰:۲۵    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 8 آذر 1396 را مشاهده می کند.