شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۲:۵۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
رییس سازمان بازرسی کل کشور بر توسعه همکاری ها میان آمبودزمان های کشورهای اوراسیایی و لزوم توجه به نقش آمبودزمان خوب در روابط جدید تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۴:۱۷    
پزشکان، کودکی بریتانیایی را تحت عمل جراحی پیوند قلب قرار داده اند که شاید بهترین هدیه تعطیلات سال میلادی برای او و خانواده اش دریافت یک قلب کامل و سالم پیوندی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۲    
جمعی از کارگزاران نظام و شخصیت های دینی و سیاسی با حضور در دفتر حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی به مناسبت فرخنده سالروز ولادت پیامبر رحمت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۷    
هم اکنون در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل حصارک، محور تهران-آمل حدفاصل آبعلی تا گزنک و محور کندوان حدفاصل بیلقان تا سدکرج، ترافیک سنگین است؛ روزهای 16 و 17 آذر، در محور های هراز ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۲    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به مقامی رسیدیم فراموش کردیم که برای چه آمده ایم. امروز نوبت دانشجویان است تا وقتی به قدرت رسیدند، درست کار کنند و مثل ما نباشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با تقدیر از اقدام علیرضا کریمی کشتی گیر ایرانی بر عدم رویارویی با کشتی گیر رژیم صهیونیستی گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: گروه های مهندسی ما با شروع زلزله کرمان وارد منطقه شد و به یاری زلزله زدگان شتافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۲    
آماده شدن صدها تروریست داعش برای روانه شدن به سوی کشورهای اروپایی در پی تعامل پنهانی با گروه های کردی مورد حمایت آمریکا برای فرار از رقه در سوریه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با رعایت آداب نقد بهتر می توان حرف خود را در جامعه به کرسی نشاند و زمینه پرورش نقد را در جامعه پدید آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۲    
شمار مصدومان زلزله 4.8 ریشتری امشب در لنگرود استان گیلان به شش نفر افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه کاهش سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار است، گفت: دولت اصلاً در پی افزایش نرخ ارز نیست و آن را مدیریت می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۲    
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، گفت: مجموعه بسیج و سپاه برای هرگونه همکاری و هم افزایی با ناجا آمادگی لازم را دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۲    
جنبش انصارالله برای تحویل دادن پیکر رییس جمهوری مخلوع و متوفی یمن به خانواده وی اعلام آمادگی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۷    
رعایت نکات ایمنی هنگام وقوع زلزله می تواند باعث نجات جان انسان شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ارسال نامه از سوی وزیر امور خارجه فرانسه برای سفر مقام های این کشور به تهران را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۲    
تنها راه درمان پوسیدگی، درمان قسمت های آسیب دیده و جایگزین کردن آن با مواد ترمیمی دندانپزشکی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۲    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: اصلاحات وابسته و قائم به هیچ فرد یا گروه و جناحی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۲:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه پیام ما به واشنگتن درباره برجام واضح است، گفت: پایبندی ایران به برجام 9 بار از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی تائید شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۲    
جانشین سپاه ناحیه لنگرود گفت: طبق پیگیری های انجام شده از حوزه ها و پایگاه های بسیج، این زلزله هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۷    
محمدرضا خاتمی فعال سیاسی اصلاح طلب امروز در دانشگاه تهران انتقادات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۸    
امیر کویت در سخنانی در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس مدعی شد که اقدامات ایران در منطقه مغایر با قانون بین المللی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۳    
با چند راهکار ساده در منزل گلو درد خود را درمان کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 44 هزار نفر در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امشب سه شنبه 14 آذر فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۳    
داعش مسئولیت انفجار تروریستی امروز در حمص سوریه را که 15 کشته و زخمی برجای گذاشت، برعهده گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۳    
نخست وزیر لبنان در جلسه امروز هیأت دولت، تصمیم خود برای انصراف از استعفا را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۸    
با وجود تمامی اعلام ها مبنی بر ثبات در بازار ارز و سیاست هایی که در رابطه با کنترل آن اعمال می شود و یا تاکیداتی که برای عدم تمایل دولت به منظور نگه داشتن دلار بالاتر از نرخ 4000 تومان وجود داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر فردا ( 15 آذرماه) ابتدا در شمال غرب بارش باران و برف گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید شروع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب ایلام از تعطیلی و توقف فعالیت یک شرکت تعاونی روستایی خبر داد که به صورت غیر قانونی شروع به انجام فعالیت های مالی در ایلام و برخی شهرهای این استان کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۳    
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مهرآیین در منطقه لواسان افتتاح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۳    
مجید فراهانی، در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران بار دیگر بر لزوم تسریع تحویل پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران براساس مصوبه شورا به سازمان مدیریت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
وزیر کشور در پیامی با تبریک 16 آذر روز دانشجو به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان تاکید کرد: وزارت کشور ایجاد زمینه های شور و نشاط در محیط دانشگاه و حمایت از فعالیت های قانونمند دانشگاهیان را از اصلی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۳    
سردار یحیی صفوی تاکید کرد: امیدواریم در هفته وحدت ملت های اسلامی به وظیفه خود عمل کنند سعودی ها در هر فتنه منطقه با صهیونست و آمریکا متحد هستند امروز این اتحاد باید مورد محکومیت ملت های اسلامی قرار ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۳    
بر اساس اسنادی که به تازگی منتشر شده، رضا ضراب، تاجر ترک که اعتراف کرده به ایران کمک کرده با نقض تحریم های آمریکا میلیاردها دلار پول انتقال دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۸    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه امروز نیاز داریم که بازسازی تمدن اسلامی را شروع کنیم، گفت: باید اراده جامعه اسلامی برای برپایی تمدن نوین اسلامی را به صورت واحد درآوریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۳    
رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و هفت نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: چندسال در دولت بودیم وقتی برگشتم به سپاه چندسال طول کشید ثابت کنیم جزء حلقه انحرافی نیستیم و برگشتیم به اصل خود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۸    
به گزارش ایران خبر ،دیدار رئیس مجلس اعلای عراق با علی شمخانی. (امین جلالی/ ایرنا) نمایشگاه بین المللی ایران متافو ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۸    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در یادداشتی که به مناسبت روز دانشجو در روزنامه ایران منتشر شد ضمن برشمردن ویژگی های جنبش دانشجویی در مقطع فعلی از نحوه برگزاری مراسم های روز دانشجو در سالهای ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۸    
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: فقر هرجا که باشد پیامدهای ناگوار و خطرناکی از جمله ناامنی دارد برای همین رویکرد سپاه چندسالی است که روی محرمیت زدایی متمرکز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
برخی از فعالان بازار خودرو ، بسته شدن سامانه ثبت سفارش واردات خودرو را دلیل افزایش قیمت خودروهای وارداتی دانسته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهور تاکید کرد: من تردید ندارم که ملت های منطقه نخواهند گذاشت این نقشه شوم به ثمر برسد. علما، مسلمانان و جوانان هرگز نخواهند گذاشت که دشمن صهیونیسم به نقشه های خود برسد و اشغال فلسطین را فراموش ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۳    
هنگامی که خودروی خود را روشن می کنید موتور استارت برای چرخاندن موتور به شدت جریان زیادی احتیاج دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۸    
4 گوشی پرطرفدار هواوی P10 Lite، سامسونگ Galaxy A3 (2017)، شیائومی Mi 5s و نوکیا 6 را مقایسه کرده ایم که می تواند کاربران را در خرید گوشی هوشمند کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۸    
روز 13 مهر ماه سال 89 جسد زنی ناشناس در پارکینگ ساختمانی واقع در محدوده غرب تهران پیدا شد؛از آنجا که هیچ یک ساکنان محلی مقتول را نمی شناختند مأموران با بررسی دوربین های مداربسته سرنخی از قاتل به دست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۳    
19خرداد سال جاری، ساکنان یکی از محله های خیابان ونک، متوجه درگیری در یکی از خانه ها شدند و با ورود به آپارتمان، صاحبخانه 70 ساله را با سر و صورت خونی یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۳    
دو پسر نوجوان که به اتهام حمل نیم کیلو شیشه دستگیر شده بودند، با ابراز پشیمانی از قضات تقاضای بخشش کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۸    
دختر جوانی که بیماری صرع داشت به امید یک زندگی بهتر ازدواج کرد، اما نه تنها طعم خوشبختی را تجربه نکرد، بلکه از همسرش به ویروسی آلوده شد که دنیا را جلوی چشمانش تیره و تار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۳    
پسر جوانی که به اتهام تعرض به دخترجوان با همدستی دوستانش تحت تعقیب قضایی است زمانی که درشعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه ایستاد، ادعای دختر را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۱:۲۳    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 14 آذر 1396 را مشاهده کنید.