چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۰۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 10 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۲:۲۳    
نمای هوایی از صخره سفیدی را در جزیره سیسیل ایتالیامی بینید که به آن اسکالا دی ترکی (Scala dei Turchi) به معنی پله های تُرکی می گویند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۲    
جاسوس افزار Tizi به روت دستگاه دسترسی می یابد و سراغ تصاویر شخصی کاربر، تاریخچه تماس و چت ها در اپلیکیشن هایی مانند فیس بوک، واتس اپ و حتی سرویس پیام رسان رمزگذاری شده تلگرام خواهد رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۷:۱۵    
شاید عجیب به نظر برسد اما یک دختر به عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول به کار شده است. دختری که برای رسیدن به هدفش کارگری می کند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۵    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به همراه خانواده اش در مراسم روشن کردن چراغ های درخت کریسمس در بیرون کاخ سفید شرکت کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی: موضوع توقف فروش آب سنگین ایران نوعی خبرسازی از طرف منابع امریکایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت تقریبا داعش شکست خورده است ما در کنار ایران مشغول کارهای خوبی در سوریه هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۰    
امام جمعه مشهد تاکید کرد: در موضوع زلزله اخیر غرب کشور، مسئله اتحاد مسلمانان نمود پیدا کرد که عزیزان شیعه و اهل سنت در کنار هم به امداد و یاری رساندن پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۵    
سفیر ایران از آغاز اولین کنفرانس آموزش زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه کمبریج خبر داد و یادآور شد که تقدیرنامه این کنفرانس را به استاد هوشنگ مرادی کرمانی تقدیم کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۰    
رده بندی فیفا معیار اصلی گروه بندی جام جهانی شد و همین مساله باعث شد تیم ملی فوتبال ایران در یکی از سخت ترین گروه های ممکن قرار گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۵    
چندین ماده مغذی در گردو وجود دارد که می تواند عامل بهبود خلق و خو در مردان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۰    
مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 امروز (جمعه) برگزار می شود. رییس جمهور روسیه در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 شرکت خواهد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص افتادن شی سنگین روی فردی در خیابان شهید مدنی توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۵    
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 و لغو تحریم های ناعادلانه و فضای سیاسی و بین المللی پسا برجام، به رغم برخی کارشکنی ها و بدعهدی های دولت آمریکا، ظرفیت ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۵    
پس از زلزله ای که صبح امروز استان کرمان را لرزاند و به برخی از مناطق و روستاهای این استان خساراتی وارد کرد، وضعیت فعلی جاده های این استان عادی گزارش می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۰    
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان می گوید دولت برای فرار از پاسخگویی مراسم روز دانشجو را مهندسی شده برگزار می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: متاسفانه در برخی موارد تحریم ها به طور کامل لغو نشده و طرف مقابل به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه در اقدامات عملی هم ما در ماه های گذشته شاهد اقدامات گسترده تر اروپا در زمینه همکاری های بانکی و تامین مالی بوده ایم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه صلح در افغانستان تنها با رهبری دولت و مشارکت مردم این کشور حاصل خواهد شد، تاکید کرد: تهدید خشونت افراطی و تروریسم نیازمند پاسخ متحد و قاطعانه تمام کشورها است،
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۵    
غلامحسین دهقانی تاکید کرد: برخی از کشورها در کاربرد سلاح های شیمیایی توسط گروه های تروریستی در سوریه و عراق مقصرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۰    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به روابط خوب و صمیمانه ایران و بلاروس حتی در دوران تحریم ها و شرایط سخت، گفت: جمهوری اسلامی ایران اراده ای جدی برای توسعه مناسبات سیاسی و اقتصادی با بلاروس دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۵    
این قسمتی از یک سریال جنایی آمریکایی نیست، این روایتی واقعی از همین خیابان های تهران است که زندگی در آن به راحتی چرخیدن تاس روی صفحه بازی از این رو به آن رو می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۵    
استاد دانشگاه تهران گفت: هرچه به توسعه سیاسی نزدیک می شویم، نقش احزاب را بیشتر حس می کنیم و بزرگ ترین خلل ناهنجاری که در جمهوری اسلامی به وجود آورده است، کمرنگ شدن و نبود عنصری به عنوان پاسخگویی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۵    
مسئولیت ها، مسئولیت های الهی است. مواظب باشیم ظلوم و جهول نباشیم. مبادا در این امانت ظلم کنیم و گرفتار جهل بشویم. مبادا مقام ولایت را نشناسیم، ارزشش را نشناسیم و فقط درباره ولایت شعار بدهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۵    
مصاحبه اخیر کارلوس کی روش مبنی بر احتمال پایان دوران مربیگری بعد از جام جهانی روسیه بازتاب گسترده ای در رسانه های پرتغالی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر هجدک واقع در استان کرمان را به شدت تکان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۵    
رئیس مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه از برگزاری هرساله آزمون برای جذب مشاور حقوقی و کارشناس خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۵    
وزیر کشور در تماس با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان دستورات لازم به منظور هماهنگی و امدادرسانی به موقع و سریع به زلزله زدگان استان کرمان را صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: استقرار تفنگداران نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دریا موجب شد تا نقطه ای تاریخی در آذر 59 در دفاع مقدس شکل بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۰    
لوئیز فیگو برای حضور در ویژه برنامه قرعه کشی جام جهانی به ایران رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۰    
حجت الاسلام محسن رهامی، تاکید کرد: شورای نگهبان باید داوری بی طرف باشد. داوری این شورا علاوه بر اینکه باید بی طرف باشد بلکه باید مقبولیت داشته باشد و مردم این نظر را بپذیرند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۰    
ائتلاف موسوم به ضد داعش از خروج بیش از 400 تفنگدار آمریکایی و تجهیزات نظامی آنها از خاک سوریه خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۵    
محمدنبی حبیبی در واکنش به اینکه چرا اصولگرایان با توجه به گفتار و رفتار اخیر احمدی نژاد، سکوت اختیار کرده اند، گفت: معتقد به سکوت نیستم بلکه معتقد به بی اعتنایی اصولگرایان نسبت به احمدی نژاد هستم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵    
گروه تروریستی داعش یک خلبان سوری را که از حدود یک سال و نیم قبل او را در قلمون شرقی به اسارت درآورده بود، آتش زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۵    
تاجر ایرانی-ترکیه ای، در دادگاه نیویورک رئیس جمهوری ترکیه را متهم کرد که شخصا مجوز دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران را صادر کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۰    
بامداد امروز جمعه 10 آذر و به فاصله حدود یک ساعت، 7 زمین لرزه پیاپی به بزرگای 4 تا 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی مناطق هجدک و شهداد در استان کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۰    
چاقی ستاره و لاغر بودن جواد باعث شد تا زندگی مشترک این زوج جوان بعد از 14 ماه از هم بپاشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۵    
عضو هیئت شرعی مجلس علویان لبنان گفت: آل سعود و امرای عربستان بار دیگر تلاش خواهند کرد توطئه داعش را به هر وسیله ممکن بازسازی کنند.