شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۴:۱۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 5 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۶:۵۸    
رژیم گرفتن در بارداری برای کاهش وزن خط قرمز جدی در دوران بارداری است مگر اینکه این کاهش وزن توصیه اکید پزشک معالج تان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۰    
لخته هایی که باعث جلوگیری از جریان خون به مغزی می شوند، عامل سکته های مغزی و آن هایی که جریان خون به قلب را متوقف می کنند، عامل حمله قلبی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۷:۰۰    
رئیس انجمن سردرد ایران گفت: در صورت پیشرفت سردردهای قدیمی از مصرف مکرر داروهای مُسکن پرهیز شود و حتما نیاز است بیمار به پزشک مراجعه کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۶:۰۰    
جوان 22 ساله تایوانی برای انجام چند جراحی پلاستیک به کره جنوبی سفر کرد. ظاهر این جوان به قدری تغییر کرده بود که حتی مادرش هم او را نشناخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۴:۰۰    
یک متخصص چشم با اشاره به اینکه استفاده طولانی مدت از مانیتور، لپ تاب و گوشی تلفن همراه سبب بروز خشکی چشم می شود، افزود: فاصله مناسب مانتیور تا چشم باید حدود 15 تا 20 سانتی متر باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
حس سیر شدگی زودرس، وجود خون در استفراغ، سوءهاضمه و ترش کردن، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی و ضعف طولانی مدت از علائم بروز سرطان معده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
دادستان کل کشور گفت: کسی که 8 سال مدیریت عالی کشور را عهده دار بود، شناسنامه اش از مقابله با رهبری مشحون است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۰    
معاون پارلمانی رئیس دولت دهم گفت: اکنون سال اول دولت دوازدهم است بنابراین زمان وعده و شعار هم به پایان رسیده و دولت باید وعده های خود را عملیاتی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شاهرود از اتلاف دو قلاده خرس قهوه ای بر اثر برخورد با خودرو در محور شاهرود-مجن خبر داد و گفت: یک ماده خرس قهوه ای و توله اش تلف شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه روزانه 400 کانکس برای اسکان زلزله زدگان غرب کشور می سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۰    
یادداشت تفاهم همکاری تسهیل حمل و نقل و ترانزیت کالا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزرای اقتصادی ترکیه و قطر امضا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۰    
کاربران فضای مجازی الکوثر به توصیف فرمانده پیروز علیه داعش پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مدیر عامل بانک کارگشایی از فروش 1630 نیم سکه و 880 سکه تمام در دومین حراجی این بانک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۰    
نماینده اصلاح طلب مردم قزوین در مجلس از تهیه طرح سوال خود از وزیر صنعت درباره قرارداد سرمایه گذاری شرکت رنو در ایران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۵    
یکشنبه شب زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتر میرآباد شهرستان مرزی سردشت را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۰    
دولت ترکیه برای همبستگی با مردم مصر عزای عمومی اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، از تامین داروهای اساسی زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۰    
در حالی که با رشد استفاده از محصولات الکترونیک، میزان تولید زباله های الکترونیک به میزان قابل توجهی در حال افزایش است، ژاپنی ها قصد دارند برای کمک به بازیافت این زباله ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۰    
هیأت دولت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد و تعدادی از تبصره های لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را به تصویب رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۰    
تیم ملی کشتی آزاد امید ایران در حالی با یک طلا و دو مدال برنز در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت که اگر علیرضا کریمی بخت اصلی رسیدن به مدال طلای وزن 86 کیلوگرم به قرعه اسرائیل نمی خورد و به مدال طلا می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۶:۱۲    
قطار حمل پول در نیویورک که برای جلوگیری از سرقت ماشین های حمل پول تهیه و راه اندازی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۴:۱۷    
سرنوشت بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که حکم اعدامش صادر، تایید، ابلاغ و حتی درخواست اعاده دادرسی اش هم رد شده، تا 10 روز دیگر مشخص می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۲:۴۷    
فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۱:۲۲    
رضوانه باغبانی دختر 7 ساله شهید مدافع حرم برای رزمندگان مدافع حرم نوشت: از این که نگذاشتید خون بابا های ما پایمال شود، متشکریم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۷    
زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر دقایقی پیش حوالی شهرستان قوچان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۲    
کودک یک ساله استرالیایی به نوعی بیماری نادر مبتلا شده که در این کشور او تنها فردی است که تاکنون به آن دچار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۲    
سعد الحریری در مصاحبه ای که با مجله عربستانی الرجل انجام داده بار دیگر ضمن اتهام زنی به ایران و حزب الله، تعهد و وفاداری خود به عربستان را تکرار کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۷    
یک هنرمند دنیای قرن نوزدهم را به صورت مینیاتوری ساخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهوری سابق افغانستان شدیدا از آمریکا و جنگ با ترور آن که تنها موجب برانگیخته شدن خشم مردم شده، انتقاد کرد. به گفته او، واشنگتن همچنان نیاز دارد که با مسکو، پکن و تهران همکاری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۷    
پزشکان در هند از شکم یک مرد 35 ساله 263 سکه، یک کیلو و نیم ناخن و مقدار زیادی آهن و در قالب پیچ و مهره و شیشه بیرون آوردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۷    
علی رغم اینکه ایران سال های متوالی با بحران آب دست و پنجه نرم می کند، قیمت این کالا نسبت به سایر کشور های جهان بسیار پایین و ناچیز است که همین مساله نیز موجب انتقاد بسیاری از کارشناسان صنعت آب شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۷    
شهردار تهران با اشاره به هماهنگی با دولت برای پیگیری اقدامات دستگاه های مسئول در زمینه کاهش آلودگی هوا تاکید کرد: اگر همه اقدامات را به صورت جدی دنبال کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۷    
زن جوانی که بر اثر تصادف دچار مصدومیت شدید شده بود، در اتاقک درهم پیچیده خودرو پراید گرفتار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۷    
پزشکی قانونی کشور اعلام کرد:با مشخص شدن هویت 25 تن از اجسادی که در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله دفن شده بودند و مرگ دو تن در بیمارستان، تعداد تلفات زلزله کرمانشاه به 483 تن رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۲    
بانک مرکزی اعلام کرد نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1395 معادل 9.9 درصد است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با تشریح اقدامات و کمک های این وزارتخانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با دستور وزیر دفاع، 300 کانکس از طرف وزارت دفاع به مناطق زلزله زده اهدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۲    
داماد ترامپ می گوید قصد ترک واشنگتن دی سی را ندارد و آمده است که بماند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۷    
دادستان تهران هجمه های اخیر علیه دستگاه قضا از سوی عوامل خارجی و داخلی را ناشی از اهمیت قوه قضاییه دانست که در قانون اساسی به آن توجه خاص شده و مبنای آن نیز فقه اسلامی است که قاضی را منتسب به ولایت و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 از 16 آذر خبرداد و گفت: زمان ثبت نام تا 22 آذرماه ادامه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۲    
از بقایای آقای احمدی نژاد پرسیدند، شما که الان این قدر علیه ظلم بست می نشینی و نطق غرا می کنی، تا دیروز کجا بودی که مردم از دست شما حتی بست هم نمی توانستند بنشینند؟ فرمودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بانک مرکزی قول دادند مشکل سپرده گذاران حل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امام بزرگوار ما برای وحدت کلمه و حضور اقلیت های دینی جملات بسیاری فرموده اند و این در حالی است که بسیاری از ناظران تاکید کردند جمله ای از امام که برای حذف این ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
دنیس گرین در مقاله ای در بیزینس اینسایدر از تجربه تلخ 1 ماهه خود با آیفون ایکس (آیفون 10) گفت که سرانجام باعث شده است دست به فروش این گوشی زیبا زده، تا آیفون 8 بخرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۲    
نمایندگان مجلس، کلیات طرحی را به تصویب رساندند که به موجب آن امکان عضویت پیروان ادیان الهی در شوراهای شهر و روستا و شرکت آنها در انتخابات مربوط به تشکیل این شوراها مجاز خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۷    
به گزارش ایران خبر ،نشست سران سه قوه .(اکبر توکلی/ ایرنا) دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۳    
روابط عمومی بانک مرکزی، موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء در برخی مناطق کشور و انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری توسط موسسه مذکور را غیرمجاز و غیرقانونی اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی این فراکسیون با وزیر آموزش و پرورش، به منظور بررسی وضعیت اعتبارات این وزارتخانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۸    
معاملات مسکن در تهران، بعد از افت ماهانه در مهرماه، تحت تاثیر ورود گروه جدید تقاضا در میانه پاییز احیا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۸    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: اولین مرحله واریزی سود سهام عدالت سال 96، بزودی به حساب مشمولان واریز خواهد شد.