یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۷:۳۳Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 1 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۲    
قزوین- ایرنا- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: یک هزار و 700 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران قزوینی در نوبت اشتغال هستند که بخشی از آنها از طریق شرکت در آزمون ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۵    
سرپرست سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار گفت: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، تفحص 4200 شهید گمنام را در دستور کار دارد که سهم گیلان 600 شهید است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۳۰    
کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: آنچه شهدا به عنوان میراث گران سنگ برای ما به ارمغان گذاشتند و امروز براساس آن راه را می شناسیم بصیرت انقلابی و اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۴    
پدر شهید امیری با بیان اینکه اگر لازم باشد 2 پسر دیگرم را هم در این راه می فرستم، گفت: پسرم به شدت معتقد بود باید در راه اهل بیت (ع) به شهادت برسد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۱    
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: هرکدام از فرماندهان ما صاحب یک مکتب و سیره هستند؛ شهید خرازی در حفظ و اهمیت بیت المال، شهید کاظمی در دشمن ستیزی؛ شهید ردانی در معنویت صاحب مکتب و سیره بودند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۵    
عکاس: جواد جاودان
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ثبت اطلاعات 265 شهید والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع) از کشور افغانستان در این اداره کل سندی محکم از همدلی و وحدت ناگسستنی میان دو ملت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۰    
شهید چمران به بالین مجروحان می آمد دست بر سر آنان می کشید و دلداری شان می داد، حضورش مرهم زخم های آنها و مایه دلگرمی ما رزمندگان بود آنچه می خوانید بخشی از ناگفته های جانباز "عزت قیصر" همرزم شهید ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۵    
هنرنمایی فاطمه عبادی با اجرای صابر خراسانی در حرم امام رضا علیه السلام برای مدافعان سلامت را می بینید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۳    
حجت الاسلام برهان باقری گفت: با توجه به وظیفه روحانیت نسبت به تبلیغ مکارم و محاسن اخلاق که بیمه شدن جامعه در برابر ناهنجاری ها را به همراه خواهد داشت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۰    
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ بسیج ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۷    
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بندر لنگه گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های این عزیزان جلوه گاه قدرت نظام اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۷    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: والدین عزیز شهدا مظهر صدق و صفا و صمیمیت هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: مشکلات ناشی از بیکاری باعث شده است که مسئله اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر به صورت ویژه پیگیری شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: دشمن فکر می کرد با شهادت شخصیت کم نظیری همچون شهید بهشتی، انقلاب اسلامی از پا در می آید، در حالی که شهادت این مرد عدالت خواه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه مزار شهدای زنجان گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه مزار شهدای زنجان گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۷    
از استان زنجان در روز اول تیرماه شهیدان اکبر اکبری و پیرمحمد بابایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد خراسان رضوی تأکید کرد: خدمت به ایثارگران محدود به ساعات اداری نیست، و مسئولان به ویژه کارکنان بنیاد باید پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری باشند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۲    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکل های شاهد و ایثارگر را سرمایه های عظیم و پشتیبان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و افزود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۴    
بر اساس اعلام اداره کل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بنیادشهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار چهره به چهره مقام دوم را در کشور کسب نمود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۱    
حجت الاسلام عزیزی: رشادت، ایستادگی و پایمردی این اسوه های بی بدیل صبر و ایثار موجب شده تا توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۸    
پدر شهید علیرضا صالحی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری و لازم است، چون کشور و انقلاب را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۹    
پیکر مرحومه حاجیه خانم صغری حسینی، مادرشهیدان حمیدرضا و علیرضا منصوری از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس امروز یکشنبه اول تیرماه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل بنیاد مرکزی با بیان اینکه همه وامدار خون شهدا هستیم، گفت: همه مسئولان در بخش های مختلف نظام مسئولیت سنگین و خطیری برعهده دارند و اگر در مسئولیت خود غفلت کنند، به خون شهدا خیانت کرد ه اند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۷    
امام جمعه کلیبر گفت: امروزه یکی از اصلی ترین چالش های کشور بیکاری است و ایجاد حتی یک شغل در بخش های تولید ارزشمند است و باید این رویکرد باقوت ادامه داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۷    
احمدعلی ناقعی: روحانیون در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از میهن و ارزشهای دینی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشته اند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۴    
مراسم تجلیل از فرزندان شهدا شاغل در اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین مسئولیت ما، ادامه دادن راه شهدا و حفظ حرمت، شأن و منزلت خانواده های معزز آنان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۱    
کمیسیون حق پرستاری جانبازان شهرستان دورود ، الیگودرز و ازنا بصورت غیر حضوری برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۸    
امام جمعه کلیبر با تسلیت ایام سوگواری امام جعفر صادق (ع) گفت: شهدا پرورش یافتگان مکتب امام صادق (ع) هستند که در مواقع خطر با تمام وجود از جان خود درراه اسلام، قرآن و کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۸    
به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه، مسئولان آبیک به همراه خانواده های شهدا و ایثارگران به مقام شامخ شهدای شهرستان آبیک ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۵    
پرونده 29 جانباز در کمیسیون احراز جانبازی استان قزوین بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۹    
بازی دراز 1404:رئیس دادگستری سرپلذهاب در معیت رئیس بنیاد شهید شهرستان مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این عرصه با خانواده شهید علیداد لاله رو دیدار کردند. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۳    
همزمان با آغاز بزرگداشت هفته قوه قضائیه، سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله سید محمد حسینی بهشتی و 72 تن از یارانش، مسئولان شهر محمدیه با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۸    
دیدار رئیس ورزش و جوانان شهرستان میانه از خانواده های شهدا به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۵    
قصرشیرین- ایرنا- رییس دادگستری قصرشیرین گفت: امنیت و آرامش کنونی این شهرستان مرزی مدیون جانفشانی، ایثار و فداکاری شهدا است که برای آسایش ما از جان خود گذشتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل بنیاد گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال با 167 نفر از ایثارگران ملاقات صورت گرفته است، گفت: ارتباط مستقیم با جامعه هدف ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: باید بدانیم که خانواده های شهدا و ایثارگران تمام هستی خود را فدای نظام کردند و تکریم و خدمت به آنان یک وظیفه عمومی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۳    
رئیس بنیاد شهید نهاوند در عیادت از مادر شهید کولیوند گفت: امروز ما به وجود مادران معزز شهدا افتخار می کنیم و اینام سرمایه های ما به شمار می روند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۸    
رئیس بنیاد اراک گفت: اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۵    
در غبارروبی گلزار شهدای شهرستان فاروج ، کارکنان دادگستری این شهرستان به شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۹    
مرحومه کبری مردانی مادر شهید حسن ناظمی بر اثر کهولت سن روز گذشتته دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس بنیاد شازند گفت: حفظ کرامت خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی بنیاد است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۳    
در این دیدار رئیس بنیاد ملایر ضمن عرض تبریک انتصاب جدید ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به بحث و گفتگو پیرامون برنامه های قرآنی و فرهنگی پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۷    
همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه گلزار شهدای شهرستان خمین غبارروبی و گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس بنیادساوه درس آموزی از شهید دکتر مصطفی چمران را ضروری دانست و افزود: اقتدار و عزت نظام در تمام عرصه ها مدیون خون شهدای گرانقدر و فداکاری همچون شهید چمران و دیگر شهدا ست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس بنیاد ساوه گفت:گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف بنیاد است و خانواده شهدا نقش مهمی در تزرویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل بنیاد مازندران با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید با افتخار به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کنند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۸    
به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان تفرش با حضور مسئولین غباررویی وگلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۵    
به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه مراسم غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر دلیجان با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری و بنیاد ودیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس بنیاد ساوه گفت: گلزار شهدا سرچشمه و الهام بخش دیدگاه ها و افق آینده برای نسل هایی است که در دورانی پس از حضور فیزیکی آن شهیدان زندگی می کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۹    
با حضور مدیر کل،فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین، در آیینی ساختمان جدید اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران زیرکوه افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس بنیادساوه گفت: دکترچمران یک عارف و سالک راه حق و حقیقت و از یاران باوفای امام خمینی(ره) بود که در سراسر دنیای اسلام از خود رشادت های بسیاری به یادگار گذاشت که همواره ماندگار است وراز موفقیت وی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۷    
جلسه شورای اداری بنیادشهید وامور ایثارگران نوشهر در دفتر رئیس بنیاد برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل بنیاد خوزستان تصریح کرد: ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در برابر دشمنان ایستادند تا تعرض و اهانتی به ارزش های اعتقادی و دینی این مرز و بوم وارد نشود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
مادر شهیدان حمیدرضا و علیرضا منصوری از استان فارس به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۶    
بمنظور طرح چالشها و راهکارهای پیشرو نشست همفکری و همدلی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با رئیس و کارکنان اداره حراست برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۳    
جهانبخش کیانی جانباز دفاع مقدس بدرود حیات گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس بنیاد نیمروز در دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی این شهرستان گفت: خانواده های معظم شهدا مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۶    
خانم ماه زنان ناصری پیدنی مادر محترمه شهید موسی ایسوند به دیدار معبود شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۷    
امروز، مراسم تشییع جیران رحمانی مادر شهید محرم رحمانی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، با صدور پیامی این روز را گرامیداشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۲    
گلزار شهدای سید ملال قائم شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه غبار روبی و گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۲    
در اولین روز هفته قوه قضائیه ،مدیرکل بنیاد مرکزی در معیت مدیرکل دادگستری با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۱    
عبداله پاکاری در گفتگو با خبرنگار ایثار گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:یکی از وظایف مسئولان پاسخگویی به مشکلات ایثارگران و پیگیری آنها در نهایت احترام و تکریم است. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۵    
به گزارش ایثار گیلان؛ملاقات های عمومی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گیلان در سه ماه نخست سال جاری که در روزهای سه شنبه هر هفته با جامعه ایثارگری برگزار می گردد به 167 نفر رسید. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: اجر و منزلت خانواده های معظم شهدا چیزی کمتر از خود شهدا نبود و قطعاً در نزد خداوند متعال از ارزش و منزلت بالایی برخوردار هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۶    
همسر شهید مدافع حرم در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران از آرامش و صبوری شهید بعنوان یک ویژگی برجسته نام برد و گمنامی این شهید را روایت کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: حمایت از اشتغال، رونق تولید و توانمند سازی نسل ایثارگر از اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۹    
امام جمعه کلیبر با بیان اینکه کرامت انسانی با انس قرآن تقویت می شود گفت: انسانها با درک قرآن و عمل کردن به آیات الهی می توانند کرامت انسانی خود را تقویت کرده و به سعادت برسند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۶    
حاج حسن اسدالهی رزمنده و پدر دو شهید در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت هیچکس شهید سلیمانی نمی شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۶    
همزمان با روز ملی اصناف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به همراه مسئولان شهرستان ری با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مزار شهید طیب حاج رضایی از شهدای اصناف را گلباران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۱    
مدیر کل بنیاد خوزستان: ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در برابر دشمنان ایستادند تا تعرض و اهانتی به ارزشهای اعتقادی، دینی و نوامیس این مرز و بوم نشود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۲    
دویست و چهل و پنجمین شماره ماهنامه افضل نشریه داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه خردادماه 1399 منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۶    
نشریه افضل شماره 245 - نسخه اصلی نشریه افضل شماره 245 - نسخه اینترنتی نشریه افضل شماره 245 - نسخه سیاه و سفید - مناسب چاپ
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۳    
جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران نور در دفتر رئیس بنیاد تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل بنیاد استان قزوین شهید چمران را یکی از الگوهای برتر انقلابی گری و جهاد علمی دانست و گفت: این شهید گرانقدر با وجود اینکه در کشور آمریکا به بالاترین مدارج علمی دست یافته بود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۷    
رئیس بنیاد هیرمند در دیدار با جانباز و آزاده عبدالله نارویی گفت: جانبازان و آزادگان اسوه های صبر و استقامتند که نشان دادند پایبند به نظام و انقلاب هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۰    
همزمان با فرارسیدن اول تیر ماه روز ملی اصناف پوست حر انقلاب شهید طیب حاج رضایی توسط روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۷    
اولین جلسه کارگروه نظارت بر بیمه تکمیلی شهرستان سوادکوه با حضور اعضا تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۳۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران دردیدار با نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از ایثارگران رسالت اصلی بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۷    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید حمید احدی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۴    
مراسم گرامیداشت جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس شهید داود شاهمرادی در زنجان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۱۸    
همزمان با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی مزار مطهر شهدای شهرستان ماهنشان غبارروبی و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۲۱    
نخستین جلسه معتمدین معین در سال 99 به ریاست فرماندار شهرستان رباط کریم وبا حضور کلیه اعضاءدر سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۲۱    
در راستای تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا،فرهاد افشار شهردار منطقه 20 همراه با مسئول امور ایثارگران و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از خانواده شهید سید عباس ظهیری دیدار ...