شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۶:۳۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 18 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۹    
گروه استان ها-مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در اردبیل پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۰:۵۲    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: از 11 کتاب موضوعی دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۳    
مجتبی شاکری گفت: با توجه به هجمه دشمنان انقلاب اسلامی در راستای تشکیک عقاید جوانان، برگزاری کنگره ملی شهدا می تواند در جهت آشنایی جوانان با شهدا به عنوان بهترین الگوهای اجتماعی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۲    
خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون بیانیه ای در قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اظهار محبت ایشان به شهید نسیم افغانی مبنی بر تدفین آن شهید عزیز در حرم رضوی منتشر کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۶    
وزیر بهداشت گفت: ایثار و از خودگذشتگی مسوولان خدمتگزار و به خصوص کادر درمان در این ایام بحرانی برگرفته از دفاع مقدس و آموزه های آن دوران طلایی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
به گزارش ایثار گیلان ، این شهیده مکرمه تنها بانوی جانباز 70 درصد گیلان بود که پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جانبازی عصر روز چهارشنبه 18 تیرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۵    
استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی وضعیت مسکن و اشتغال ایثارگران استان تاکید کرد: شرایط برای توانمند سازی جامعه ایثارگران فراهم گردد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۷    
در دیدار مشترک مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و تهران بزرگ ،بر لزوم خدمت رسانی شایسته به ایثارگران معظم تاکید شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۴    
حسین شیخلر پدر شهید بزرگوار محرمعلی شیخلر پس از تحمل سالها دوری از فرزندش دار فانی را وداع گفت وبه فرزندشهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۱    
حسین نصراله رئیس بنیاد شهرستان ری از مشارکت خادمیاران آستان قدس رضوی در طرح دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۱    
نظام ملک شاهی فرماندار شهرستان رباط کریم از همسر شهید قزلباش بعنوان بانوی کارآفرین ایثارگر تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری باقر شهردر نشست خود با رییس بنیاد شهید شهر ری گفت :گرامیداشت یاد و خاطره شهدا جامعه اسلامی را بیمه خواهد کرد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی خطاب به خانواده ازمیر، درگذشت حاجیه خانم ریحان تیشه برپا مادر گرامی شهید معظم عباس ازمیر را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: دشمن از همدلی و شجاعت ایثارگران ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس، متحیر بود و از شهادت طلبی آنان بیم داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی خطاب به خانواده غیاثی، درگذشت جانباز معزز ملیحه غیاثی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۳    
هیئت دولت روز چهارشنبه 18 تیر ماه آیین نامه اجرایی مربوط به پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیر حالت اشتغال معسر فاقد درآمد و آیین نامه اجرایی درخصوص بازنشستگی پیش از موعد همسران و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان چناران گفت: شهر گلبهار آمادگی تاسیس مدرسه شاهد را دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی در نشست ستاد اقامه نماز بنیاد استان تأکید کرد: برکات آئین اسلام از بعد اجتماعی موجب وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت بزرگ اسلام و مسلمین را در ابعاد کوچک و بزرگ فراهم می آورد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۴    
اجرای طرح سه شنبه های تکریم با حضور فرماندار و رئیس بنیاد باخرز در منزل جانباز و آزاده رجب عامری انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۹    
شهید رضا جمال آبادی در یکم فروردین 1345 در روستای جمال آباد از توابع شهرستان جوین دیده به جهان گشود ودر 12 اردیبهشت1366 به فیض شهادت نلئل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: همایش علمی مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سبزوار برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۳    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران خواف با خانواده های شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰    
نخستین جلسه ستاد شاهد دانشگاه فردوسی مشهد در سال جاری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
در سومین نشست ستاد شاهد و ایثارگر مبارکه مدیر آموزش و پرورش شهرستان، گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر امانت های ایثارگران هستند که همچون نگینی بسیار نورانی و درخشان در مدارس شاهد می درخشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل بنیاد اصفهان بیان کرد: جامعه ما مرهون خون شهدا و ازخودگذشتگی خانواده شهدا است و خدمت به آن ها افتخاری عظیم برای کارکنان بنیاد محسوب می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
رئیس بنیاد اراک گفت : گلزار گلزار شهدا نماد شکل گیری ارزشهای انقلاب هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل بنیاد ایلام گفت: با ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار، بیان رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حفظ این روحیه در جامعه می توان به قله های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه های مختلف رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۵    
قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همه مسئولان وظیفه دارند تا از آرمان های شهدا صیانت کنند و راه آنان را در خدمت به انقلاب و میهن اسلامی ادامه دهند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل بنیاد مازندران تصریح کرد: ایثارگران ذخیره های تمام نشدنی انقلاب هستند که وجود با برکت آنان مایه سربلندی ایران اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۶    
در دومین جلسه کارگروه علمی چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس پیشنهاد شد مطالب گرداوری شده در پروژه تبیین نقش زنان در دفاع مقدس بعنوان یک واحد دانشگاهی در خدمت دانشجویان قرار گیرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۶    
مسئولان و کارکنان بنیاد شهرستان آبیک به منظور تجلیل و تکریم با 437 خانواده شاهد و ایثارگر طی 3 ماه اول سال جاری دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران نیشابور گفت: گلزار شهدای دو و سه شهید بخش سرولایت این شهرستان با همکاری بخشداری ساماندهی می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۴    
اداره بنیاد شهرستان بوئین زهرا با هدف تسهیل تردد جانبازان و ایثارگران در سال جاری مجدد مناسب سازی می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید نسیم افغانی با حضور تعدادی از چهره های فرهنگی به صورت آنلاین در اینستاگرام برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
خدمت به والدین شهدا و رفع مشکلات شان از مهمترین وظایف ماست تا بتوانیم ذره ای از جانفشانی های آنها را در اعتلای انقلاب جبران کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در راستای بررسی عملکرد و ارزیابی بنیادهای شهرستان های اصفهان، به نطنز، کاشان و آران وبیدگل سفر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۷    
محمود آقاکثیری از آزادگان دوران دفاع مقدس با بیان خاطره ای گفت: از بی حس کننده و ضدعفونی کننده خبری نبود؛ ماشاءالله به جای محلول ضدعفونی کننده و شست وشو ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۷    
خدمت به انقلاب اسلامی و مردم از مهمترین آرمان های شهداست لذا امروز مسئولان باید در خدمت گزاری به این انقلاب و ملت تلاش کنند تا احیا کننده آرمان های شهیدان باشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد از تعویض و بهسازی تصاویر تابلوهای تبلیغات شهری ایثار و شهادت تا آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۷    
نظم و انضباط ، قانونمندی و تکریم هرچه شایسته تر ایثارگران باید در صدر برنامه های کاری همکاران بنیادی باشد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی ملاقات با خانواده های جامعه ایثارگری را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و اظهار کرد: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مزایای کارت هوشمند جانبازان و ایثارگران گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران خواف گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مظهر صبر و استقامت در جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران خراسان رضوی در دیدار چهره به چهره با 16 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران مشهد مقدس مسائل و مشکلات این اسوه های صبر و مقاومت را مورد بررسی قرار داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان خواف، جلسه ستاد شاهد این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با دو خانواده معزز شهید در تنکابن گفت: ایثارگران نگین درخشان انقلاب و نظام هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۷    
رئیس بنیادساوه گفت:عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت های شهدا و ایثارگران است و آنها با خون پاک خود درخت مقاومت اسلامی را آبیاری کردند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با موضوع پیگیری مصوبات و ارائه راهکار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
همایش منطقه ای معاونان فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 18 تیرماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۷    
مادر شهید محمود اسدی دارفانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان البرز گفت: پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهیدان و همراهی خانواده معظم این عزیزان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
رئیس بنیاد اراک گفت: والدین شهدا قوت قلبی برای همه خدمتگزاران نظام هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۷    
رئیس بنیادساوه گفت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس است و شهادت تجلی دادن برحقانیت ارزش های انسانهاست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اقدامی فرهنگی و اثرگذار است که باید با عشق و خدمت بی منت انجام شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو کرج گفت: عفاف و حجاب از ارزشهای انقلاب است و شهدا برای حفظ این ارزش خون خود را هدیه دادند امروز برماست تا از این ارزش پاسداری کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل بنیاد استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران بنیاد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از برگزاری جلسه شورای مشورتی مشاورین فرمانداری کرج خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۹    
رئیس بنیادساوه گفت:کوچه ها را به نام شهدا کردیم تا هر وقت نشانی منزل را میدهیم به یاد آوریم از گذرگاه خون کدام شهید به آرامش به منزل میرسیم وعزت امروز ایران اسلامی مرهون ازخودگذشتگی شهدا ست .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
رئیس بنیاد ساوه گفت: حراست و پاسداری از خون شهدا، در وجود و دل تمامی جوانان وجود دارد و خدای تعالی قطعا اجر و مزدی همانند مقام شهادت به حافظان خون شهدا عنایت می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: طی سه ماهه اول امسال 525 تصویر از شهدای استان چاپ و در سطح شهر نصب شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل بنیاد ایلام اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس روحانیت معزز با بهره گیری از احکام الهی و رسالت دینی خود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۵    
کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با حضور معاونان و مدیران بنیاد به منظور برنامه ریزی و تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی صبح چهارشنبه 18 تیرماه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل بنیاد استان اردبیل با بیان اینکه جانبازان وارثان انقلاب هستند و دیدار با آنان وظیفه ای همگانی است، اظهار کرد: ما هر چه داریم از ایثارگری های شهدا و جانبازان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۹    
مدیر کل بنیاد سمنان به اتفاق جمعی از مسئولان شاهرود از پروژه استخر و مجتمع فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی ایثار این شهرستان بازدید و روند پیشرفت فیزیکی پروژه مزبور را مورد ارزیابی قرار داد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جامعه شاهد و ایثارگر مایه عزت و افتخار ما هستند و رسیدگی به امور آنان وظیفه ذاتی بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل بنیاد البرز تصریح کرد: نماز و ترویج فرهنگ آن یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی و اجتماعی بنیاد محسوب می شود که باید در این راستا برنامه ریزی دقیق و مستمر داشته باشیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۷    
رئیس بنیاد مبارکه در دیدار با فرماندار شهرستان مبارکه اظهار داشت: امروز وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان، فریضه ای عینی، تعینی و همیشگی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۴    
پدر شهید قادری در مورد باورهای او اینگونه بیان می کند: بخاطر اعتقادات ولی به خودم بالیدم و احساس غرور کردم و خیلی خوشحالم پسرم آنگونه که می خواستم تربیت یافته و بخاطر دین و شرفش حاظر نیست ظلم ببیند و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل بنیاد مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ملاقات با جامعه ایثارگری ، اقدامی فرهنگی و ارزشمند است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۸    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: شجاعت و دلاورمردی شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم وبا قرار گرفتن در مسیر شهدا بتوان راهشان را ادامه داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۰    
سرپرست بنیاد سیروان گفت: خانواده های معظم شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند، چرا که فداکاری و ایثارشان نزد خداوند اجر و پاداش والایی دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۱    
جانباز سرافراز 70 درصد غلام حیدر کاووسی پس از سال ها تحمل درد مجروحیت دوران دفاع مقدس، دوشنبه 16 تیر بر اثر عارضه کلیوی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان از برقراری بیش از 1100 تماس تلفنی توسط بنیاد ایوان با جامعه معزز شاهد و ایثارگر این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۸    
جانباز سرافراز 70 درصد "غلام حیدر کاووسی" پس از سال ها زندگی با عوارض ناشی از مجروحیت از دوران دفاع مقدس روز دوشنبه در مشهد به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۲    
جانباز 70درصد مشهدی پس از 34سال تحمل درد و رنج ناشی از قطع نخاع به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گستان از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت و مردم پاسخگوی جامعه ایثارگری استان خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۴    
مراسم تشییع پیکر مطهر غلام حیدر کاووسی جانباز دفاع مقدس امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در جوار یاران شهیدش در بهشت رضا(ع) آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از انجام 21 هزار تماس تلفنی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران درپی شیوع ویروس کرونا خبرداد و گفت : تاکید و تشویق ایثارگران به شرکت در غربالگری ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۸    
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید جانباز دفاع مقدس امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در جوار یاران شهیدش در بهشت رضا(ع) آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۲    
معاون بهداشت و درمان بنیاد مازندران خبر داد: واکسیناسیون رایگان برای ایثارگران صعب العلاج در شهریور ماه سال جاری انجام خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۲    
جانباز 70 درصد غلام حیدر کاووسی از استان خراسان رضوی به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۶    
ملکی شهردار اندیشه در نشست مشترک هم افزایی در خدمت رسانی به خاندان معظم شهدا و ایثارگران ،ایشان را از ذخایر فرهنگی و حماسی دوران دفاع مقدس خواند و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۶    
علی کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار از برگزاری جلسات ملاقات عمومی و چهره به چهره با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با ابلاغ استاندار تهران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳    
مرحومه خانم کلثوم اسدی مادر شهید والامقام " نعمت اله اسدی" از شهدای استان زنجان دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۸    
جلسه مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابلسر در دفتر رئیس بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۵    
عبدالله پاکاری در مراسم تجلیل از رابطین موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان استان گیلان، رسیدگی به امور ایثارگران را ماموریت ذاتی بنیاد دانست و اظهار کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر اظهار کرد: همسران شهدا در رشد و شکوفایی فرزندانشان به عنوان آینده سازان نظام و انقلاب نقشی اساسی دارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
از استان زنجان در روز 18 تیر ماه شهیدان حسنعلی رمضانلو و محمدرضا عسگری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه معاون تعاون از ساختمان بنیاد شهید شهرستان زنجان بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه معاون تعاون از ساختمان بنیاد شهید شهرستان زنجان بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۹    
برنامه قدسیان یک مستند روایی می باشد که توسط صدا و سیمای مرکز گیلان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه شده و در هر قسمت به معرفی شهدای استان گیلان می پردازد و پنج شنبه هر هفته بعد از ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۶    
رئیس بنیاد ایوان گفت: ایثارگری ها، رشادت ها جان فشانی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به عنوان اسطوره های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خانواده های شهدا و جانبازان سرمایه های گرانبهای کشور ما هستند که به کل دنیا می ارزد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۴۵    
مرحومه ربابه خدابنده لو مادر شهید پرویز زارعی بر اثر کهولت سن شب گذشته دارفانی را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل بنیاد ایلام با اشاره به اینکه خدمت در بنیاد توفیقی برای آشنائی بیشتر ما با سیره، سبک زندگی و آرمان های شهداست ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ طی حکمی سرپرست معاونت بهداشت و درمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 15 تهران بزرگ را منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توفیق خدمت به ایثارگران فرصتی ارزشمند است و کارکنان بنیاد باید قدر این موهبت را بدانند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۵۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار کرد: والدین معظم شهدا که با تربیت مثال زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از کیان اسلام و کشور تربیت کرده اند
  • ۱