یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۳۳Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 23 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان گفت:براساس برنامه ریزی های انجام شده،دومین کنگره شهدای گیلان در قالب پنج اجلاسیه در سال 1404 برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۸    
تیر سال 1361 و بعد از فتح خرمشهر، رزمندگان به فکر اجرای عملیات رمضان و آن هم در خاک کشور عراق افتادند که همین عملیات با اینکه به برخی از اهدافش نرسید ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حاج بایرام دادی سهلان، پدر شهیدان حسن و عباس دادی سهلان را تسلیت گفتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: بخشی از پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زودی به جانبازان اختصاص خواهد یافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۹    
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی مسئول بایستی در چهارچوب قانون وظایف خود را برای تکمیل سریعتر طرح موزه دفاع مقدس استان انجام دهند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: سپاه پاسداران یکی از نهادهای ارزشی، انقلابی و مردمی است که نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگران دارد و این خدمت بزرگ آنان قابل تقدیر و ستایش است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۰    
مجموعه تصویری پوسترهای عفاف و حجاب همزمان با گرامیداشت روز حجاب و عفاف توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۴    
مجموعه تصویری پوسترهای عفاف و حجاب همزمان با گرامیداشت روز حجاب و عفاف توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۶    
به مناسبت روز حجاب و عفاف، با حضور رئیس مرکز بهداشت خرمدره به همراه جمعی از کارکنان ستاد شبکه مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان خرمدره عطر افشانی و گلباران شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۸    
پدر شهیدان علیرضا و حمیدرضا بیات از شهدای استان زنجان، پس از گذشت سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، به لقاءالله پیوست
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۲    
همزمان با هفته عفاف و حجاب ، مزار شهدای گمنام خوشنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه عطر افشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۹    
محمد رضا احمدی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر گفت :در راستای طرح تکریم ، دیدار با خانواده های معظم شهدا وایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۹    
دولتخواه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران پردیس در دیدار با مدیرعامل آزادراه تهران پردیس با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت:خدمت به ایثارگران یک فریضه مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۷    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 23 تیرماه در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بنیاد گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۸    
شهید "مجید لطفی" به دلیل توانایی بسیار بالا در سال 62 فرماندهی گردان ضربت حضرت رسول (ص) بانه را پذیرفت و در سال 64 فرمانده گردان جندالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: کاهش مراجعه حضوری جامعه ایثارگری به بنیاد علی الخصوص در شرایط فعلی استان در مواجهه با ویروس کووید 19 ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۶    
علی اکبر عیسی خانی پدر گرانقدر شهید حسن عیسی خانی آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۳    
کتاب نگاه آشنا شامل خاطرات و روایات داستانی سردار شهید مرتضی اسماعیل زاده از الگوهای کم نظیر دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۶    
تماس تلفنی با 2 هزار و 309 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین به منظور احوالپرسی و ایجاد ارتباط عاطفی با آنها برقرار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۹    
در نشست همکاران حوزه مددکاری و مشاوره بنیاد کرمانشاه، اهداف، برنامه ها و فعالیت های این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل بنیاد قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون 430 متر مربع نقاشی دیواری با موضوع ایثار و شهادت در شهر قم انجام شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل بنیاد ایلام بیا کرد: پایانه مرزی مهران با دارا بودن ظرفیت های بالقوه، زمینه مناسبی برای ایجاد بازارچه مرزی و مجتمع های رفاهی و اقامتی جهت ارائه خدمت به شهروندان ایرانی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۳    
کتاب مشق و عشق پژوهشی در خصوص شهدای گرانقدر روحانی، معلم و دانش آموز شهرستان قروه‮‬ ‫ بوده که در سه بخش نگاشته شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به اینکه اداره بنیاد شهید در قشم تازه تأسیس است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه شهادت در راه خدا یک افتخار است، اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی خراسان رضوی فرزندانی مومن ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
مسئولان بوئین زهرا در مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اهدای لوح تقدیر و یادبودی از مقام والای خانواده های شهدا تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
رئیس بنیاد کمیجان گفت: ما هر چه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار می کنیم که خدمتگذار این قشر عزیز از جامعه هستیم زیرا خدمت به خانواده کسانی که در راه خدا خالصانه از جانشان گذشتند کاری ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۸    
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با شهردار و اعضای شورای شهر اشتهارد دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۲    
رئیس بنیادساوه گفت: اگر گذشت و صبر و سخاوت این بزرگواران نبود این انقلاب هرگز به اهداف و جایگاه والای که اکنون رسیده است نمی رسیدوآنها ولی نعمتان ماهستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۹    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد خراسان شمالی از تکریم چهار هزار و 810 نفر از خانواده ایثارگران از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس بنیادساوه گفت:شهدا در وصیت نامه هایشان دائم به حفظ حجاب توصیه می نمایند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۶    
مراسم تشییع شهید مدافع حرم جواد قاسمی هفتاد و چهارمین شهید مدافع حرم فاطمیون کاشان، 26 تیرماه به صورت رژه خودرویی، در کاشان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۶    
جلسه شورای اداری بنیاد محمودآباد با حضور معاونین توسعه و فرهنگی جهت بررسی برنامه ها و فعالیت ها برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۶    
پیکر پاک و مطهر شهید سلامت(خدمت) دکتر سید محمد موسوی ، صبح روز دوشنبه 23 تیرماه از مقابل بیمارستان الزهراء اصفهان تشییع و در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۶    
رئیس بنیادساوه تقویت فرهنگ حجاب را یک اصل ضروری برشمرد و گفت:پیام همه شهدا در وصیت نامه هایشان حفظ حجاب است ولی متاسفانه امروز با ترفندهای دشمنان عده ای تلاش می کنند تا حجاب را کم رنگ جلوه بدهند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۳    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی از اجرای برنامه پایش سلامت جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مراسم بزرگداشت روز ایثار و شهادت شهرستان گلپایگان، با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهداء در گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل بنیاد استان گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت کنیم و از آنان الگو گیری کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس بنیاد ساوه با اشاره به این که شهدا از رهگذر شهادت به مقام والای بندگی خداوند دست یافتند گفت: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۷    
بنیاد شهید و امور ایثارگران کوهپایه، پوسترهای عفاف و حجاب در وصایای شهدای سه بخش بن رود، جلگه و کوهپایه را منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران با یادآوری اهمیت خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آن را یک موقعیت معنوی دانست و گفت: همه ما افتخار خادمی خانواده های شهدا و جانبازان را داریم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۱    
پوسترهای عفاف و حجاب از منظر وصایای شهدای شهرستان تیران وکرون به همت واحد فرهنگی این بنیاد برای اولین بار منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۱    
رئیس آموزش وپرورش کلیبر بابیان اینکه تربیت صحیح و مبتنی بافرهنگ اسلامی از شاخصه های مدارس شاهد است افزود: با بهره گیری از کادر آموزشی متدین و انقلابی بیش ازپیش در تحقق این مهم موفق خواهیم بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل بنیاد استان اردبیل از مدافعان سلامت بویژه فرزندان شهدا و جانباز شاغل در بخش کرونای مرکز بهداشتی و درمانی ابوطالب اردبیل تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدن از برقراری تماس تلفنی با جانبازان 70 درصد شهرستان خبر داد و گفت: جانبازان، مظهر گذشت و ایثار در جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۳    
بررسی و ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی در حوزه مددکاری بنیاد کرمانشاه
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۰    
امام جمعه تیران وکرون در جلسه هم اندیشی 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را مظهر صبر و استقامت خواند و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۷    
معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: دیدار با خانواده ی شهدا موجب بیداری و بصیرت افزایی هرچه بیشتر است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۷    
برادر شهید فرهاد سرحدی می گوید: برادرم متولد سال 1348 بود و تحصیلاتش را در دانشگاه پزشکی شیراز گذرانده بود. متخصص مجربی بود و در زمینه جراحی لاپراسکوپی تخصص ویژه ای داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۷    
بررسی دستورالعمل آماده سازی زمین 5 هزار واحدی مسکن ایثارگران با حضور مسئولین بنیاد استان کرمانشاه
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۱    
رئیس ستاد اجرایی کنگره ملی شهرستان های نیشابور و فیروزه از آغاز به کار اجرای برنامه های کنگره ملی 2400 شهید نیشابور خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۲    
تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمه از فرزندان شهید و جانبازان حاضر در خط مبارزه با کرونا و شاغل در بیمارستان این شهرستان انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۶    
کتاب جدید ناصر پروانی با عنوان مردانی حوالی خورشید منتشر می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
جلسه کارگروه انعقاد تفاهم نامه مسکن ایثارگران بنیاد شهید با استانداری البرز با حضور رستمیان و رضایی مدیران کل ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه و شهرسازی استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
با توجه به آغاز پیک دوم ویروس کرونا دوره آموزشی مقابله با کرونا بر پایه طب سنتی و به صورت وبینار در بنیاد مرکزی برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
نشست رئیس بنیاد سوادکوه با رئیس بانک صادرات شهرستان بمنظور پیگیری جذب وامهای مسکن معرفی شده ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
مدیر کل بنیاد شهرستانها در جلسه شورای مشورتی با اشاره به اهمیت آن در حوزه تصمیم گیری گفت: هدف از تشکیل شورای اندیشه ورزان جوان رویکردی نو در خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۰    
جلسه بررسی وضعیت ساماندهی گلزار شهدای سوادکوه با حضور رئیس بنیاد، فرمانده سپاه و مسئول بسیج سازندگی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
در ادامه طرح پایش سلامت و با رعایت پروتکل های بهداشتی. از 3 خانواده معظم شهید دیدار و ویزیت در منزل انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: 10 هزار و 988 نفر در زمره جانبازان اعصاب و روان شناسایی شدند و از این میان بیش از 3000 نفر پرونده پیگیری و تحت نظر پزشکان هستند و همچنین 774 نفر از ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مسئولان آبیک با تخصیص اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت مرمت و ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان موافقت کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل بنیاد شهید و اور ایثارگران خراسان رضوی گفت: 10 هزار و 988 نفر در زمره جانبازان اعصاب و روان شناسایی شدند و از این میان بیش از 3000 نفر پرونده پیگیری و تحت نظر پزشکان هستند و همچنین 774 نفر از ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل بنیاد خراسان جنوبی تأکید کرد: معتمدین معین بازوان توانمند بنیاد در پیگیری امور خانواده های شهدا هستند و می توانند در زمینه پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
هرچند عراق ادعا می کرد از تمامی اراضی اشغال شده ایران عقب نشینی کرده است، ولی واقعیت چنین نبود. ارتش عراق در جبهه های جنوب تقریباً از تمام مناطق اشغالی به مرزهای رسمی میان دو کشور عقب رانده شده بود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
زهرا توکلی از شعرای خراسانی در سروده ای رجعت پیکر مجاهد افغانستانی دفاع مقدس شهید نسیم افغانی را بهانه ای برای اتحاد بیش از پیش دو ملت ایران و افغانستان دانست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان زاوه گفت: برگزاری یادواره شهدا رشادت، و فداکاری شهدا را در جامعه زنده نگه می دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم آباد گفت : باید تلاش کنیم که یاد و نام شهدا برای همیشه زنده بماند و رشادت و شجاعت شهدا را به نسل های بعدی منتقل نمائیم .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل بنیاد خوزستان گفت: تمامی سعی و هدف ما در جهت خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است و به عنوان یک امر اخلاقی، عرفی، دینی و قانونی به آن نگاه می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیر اداره ایثارگران شهرداری منطقه 17 از راه دور و به صورت مجازی با دو خانواده شهید این منطقه دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۷    
به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب، کلیپ عفاف و حجاب به همت اداره هنری اسناد و انتشارات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم آباد با اشاره به اهمیت ایثار و شهادت در حفظ امنیت و ماندگاری نظام تصریح نمود ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۰    
در مراسمی از بانوان شاغل بنیاد نظرآباد به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۰    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی از اجرای برنامه پایش سلامت جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۷    
به مناسبت هفته حجاب و عفاف با دو خانواده شهید در شهرستان چابهار دیدار و دلجویی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۴    
قائم مقام سازمان اقتصادی کوثر گفت از 14 طرح اشتغال زایی ایثارگران در شهرستان ازنا حمایت می کنیم .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۲    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خرسندی رییس جمهور از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه مسکن گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۶    
در مراسمی از بانوان شاغل بنیاد های مناطق یک و دو کرج به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه جهت تشریح خدمات دهی بنیاد به خانواده های شهدا و ایثارگران با امام جمعه این شهر دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای طرح غربالگری کرونا برای 14600 نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان استهبان، مزار پنج بانوی شهید این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در نشست با معاونان و مدیران بنیاد ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب گفت: ازموضوعات محوری در وصایای شهدا حفظ عفاف و حجاب است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۳    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتشار پیامی، درگذشت حاج شکرخدا بردبار پدر شهیدان کاووس، زال و مهراب بردبار و جانباز مصطفی بردبار را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۴    
فرمانده نیروی انتظامی کلیبر با تسلیت درگذشت اسطوره صبر و استقامت مادر شهید زین العابدین بابایی گفت: خبر درگذشت ایشان که با تقدیم تنها فرزند خود و تبدیل خانه معنوی خود به حسینیه شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۸    
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم اسمی در فردیس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۵    
گوشه هایی از زندگی سردار شهید محمدجواد محمد نیا در قالب کتابی تحت عنوان گذر مجنون از مجنون منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون 430 متر مربع نقاشی دیواری با موضوع ایثار و شهادت در شهر قم انجام شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس بنیاد دلیجان از اهداء یکصد و 50 جلد کتاب " قیام متصل به آسمان"به ایثارگران این شهرستان خبر داد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی با اعلام بهره مندی 5هزار نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر از دوره های آموزشی گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۰    
کتاب جبهه جمیل آبادان به نویسندگی محمد وکیلی از جانبازان معزز شهرستان خمینی شهر اصفهان به چاپ رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۴    
مادر صبور شهید والامقام علیرضا گلبراری به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۹    
کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی در سه ماهه نخست سال 99 با توجه به شرایط کرونایی کشور طی تماس تلفنی، چهار هزار و 810 نفر از خانواده ایثارگران را تکریم کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۶    
حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه و تکریم مقام زن بوده و نشانه ارزش های والایی است که درون خود ده ها ارزش دیگر را به همراه دارد و شکسته شدن آن به شکسته شدن بسیاری از ارزش های دیگر می انجامد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۵    
مدیرکل بنیاد خوزستان با حضور در محل روابط عمومی با خانواده های شاهد و ایثارگر ملاقات چهره به چهره انجام و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آن ها دستورات لازم را ارائه کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۲    
با حضور مدیر کل و معاونین و مدیر بیمه دی، جلسه شورای هماهنگی معتمدین معین بنیاد استان خراسان جنوبی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۲    
مسعودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جاجرم گفت: جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران قابل وصف نیست و باید در راستای تکریم این عزیزان تمام همت را به کار گماشت تا قطره ای از زحمات بی دریغ ره ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۶    
عکاس: ابوالفضل تقی زاده قشمی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۱:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی خطاب به خانواده میرزائی، درگذشت حاج حسن میرزائی پدر گرامی شهید معظم محمد رضا میرزائی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۱:۲۲    
مرحومه خانم طیبه محمودی مادر شهید والامقام " روح اله قرجه لو " از شهدای استان زنجان دار فانی را وداع گفته و آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۴    
مرحومه خانم رقیه پناهی مادر شهید والامقام " مهدی پزشکی " از شهدای استان زنجان دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.