یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۹:۰۲Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 26 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۵    
حوزه/ آیت الله سید عباس ابوترابی از علمای بزرگ و مشهور قزوین در سال 1295 هجری شمسی در خانواده ای اهل علم در قزوین به دنیا آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۲    
حوزه/ مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای بوئین زهرا به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با حضور امام جمعه و مسئولین بوئین زهرا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: در مقابل شهدایی که جان خود را به کف دست گرفتند و سر خود را با خدا معامله کردند، ما کاری نمی کنیم که بخواهیم حقوقی دریافت کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۸    
پیکر شهید مدافع حرم، جوادقاسمی روز پنجشنبه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت خودرویی در کاشان تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۵    
معلم شهید قاسم حمیدی از شهدای عملیان کربلای پنج است که در وصیتنامه اش تاکید می کند اسلحه بر زمین افتاده اش را بردارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی علیزاده با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور دلیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت مادر شهیدان حسن، علی و محمد اعتمادی عیدگاهی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۳:۲۲    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از اقدام تروریستی یک تیم ضد انقلاب در روستای بلبر سروآباد استان کردستان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۹    
اینجا حکایت عشق به مردم و سرزمین موج می زند آنجا که خون سرخ حافظان امنیت در مسیر خدمت به مردم و مردم یاری زمین خدا را گلگون می سازد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۲:۵۵    
مراسم تشییع و تدفین پیکر شهیدان حادثه تروریستی سروآباد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در اورامان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۲:۴۶    
طی حمله تروریستی ضد انقلاب به کاروان مردم یاری، جمال کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان و محمد کرمی بسیج مردمی و کارمند بخشداری اورامان به شهادت رسیدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در نشست صمیمی که با جمعی از فرزندان شهدای شهر همدان داشت گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است که مایه افتخار همه ما می باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۷    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیامی خطاب به فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، کشف پیکر مطهر یک شهید گمنام با لباس وزارت کار و امور اجتماعی را موجب افزایش همت و انگیزه کارکنان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران حاجی آباد با بیان اینکه مزار شهدا زیارتگاه عشاق است، عنوان کرد: شهدای گمنام با تأسی از حضرت علی(ع) که در خفا خدمت می کرد، می خواستند بی نام و نشان ایثار کنند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۱    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج حبیب اله بیات پدر شهیدان سرافراز حمیدرضا و علیرضا بیات را تسلیت گفتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۵    
آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان فتح الله حقیقی استاندار زنجان با صدور پیام مشترک درگذشت مرحوم حاج حبیب بیات پدر شهیدان سرافراز علیرضا و حمیدرضا بیات را تسلیت گفتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۵    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم زهرا شرکت توتونچی مادر گرامی شهیدان معزز حسن، علی و محمد اعتمادی عیدگاهی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۲    
نمایشگاه عفاف و حجاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد به کار خود خاتمه داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
برنامه های بنیاد براساس اولویت های 34 گانه ابلاغی رئیس جمهوری با بررسی و تائید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مشخص شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۱    
پرونده 63 نفر از خانواده های شاهد و جانباز صعب العلاج استان قزوین با هدف برقراری حق پرستاری در کمیسیون خانواده بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کار خود را با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان شروع کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان برگزار و مسائل تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۵    
زهرا توتونچی متولد 10 تیر 1316 در سن 83 سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی، در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
مادر شهیدان اعتمادی عیدگاهی به لقاء الله پیوست و مراسم تشییع وی امروز برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
رئیس بنیاد شهرستان بروجن گفت: خانواده های معزز شهدا ثمره زندگی خود که فرزندانشان بود برای دفاع از کشور به میدان نبرد فرستادند لذا در کمک به این عزیزان از هیچ تلاشی نباید مضایقه کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹    
مادر شهیدان حسن، علی و محمد اعتمادی عیدگاهی پس از سال ها تحمل درد دوری از فرزندان افتخارآفرین خود دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۷    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه در پیامی درگذشت مادر شهیدان "حسن، علی و محمد اعتمادی عیدگاهی" را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۹    
با حضور کارشناسان بخش های اداری بنیاد استان، روش های حفظ و نگهداری از اسناد و پرونده های راکد بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان الشتر با اشاره به بحث مهم اشتغال بکار ایثارگران تصریح نمود آموزش و مهارت آموزی از طریق فنی حرفه ای می تواند معضل بیکاری را تا حدودی برطرف نماید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۳    
حاج ذولفعلی مرادی پدر معظم شهید محمد مرادی در اثر عارضه مغزی و پس ازتحمل سالها فراغ فرزند شب گذشته دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۰    
امام جمعه شهر بوئین زهرا گفت: مناسب سازی شهری جهت تسهیل تردد جانبازان و معلولان در دستور کار مسئولان باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۸    
شهرستان فردوس دارای 200 شهید، 12 آزاده و 400 جانباز میباشد که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی با اشاره به اینکه همه نسبت به رفع خواسته ها و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران مسئول هستیم ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
همزمان با روز بهزیستی، مسئولان بوئین زهرا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۰    
در زندگی های امروزی الزامات جدیدی را پیش روی برخی خانواده ها گذاشته است. فرزندانی که قادر به نگهداری از این گنجینه های زندگی شان نیستند، از مراکز توان بخشی و نگهداری سالمندان مدد می جویند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۱    
مادران شهیدان دانای باغکی و دشت بیاض به فرزندان شهیدشان پیوستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
چهارشنبه 26 تیر 1399 - عکاس: امین سارابی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
اولین جلسه مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر استان البرز با حضور مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثاگر، مدیرکل بنیاد البرز و 5 تن از نخبگان شاهد و ایثارگر استان البرز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس بنیاد سرایان گفت : صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۶    
عبدالله پاکاری در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گیلانی منا،با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فاجعه منا نباید فراموش شود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی با بیان اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه افتخار است گفت: تمام تلاش خادمان شهدا ،ارائه خدمات شایسته و بی منت است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
26 تیر 1399 هجری شمسی برابر با 24 ذی القعده 1441 هجری قمری و 16 جولای 2020 میلادی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۳    
استاندار زنجان با مادر شهید والامقام بیکعلی عباسی از شهدای شهرستان طارم دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰    
جانباز سرافراز فرامرز خیال پس از سال ها تحمل درد مجروحیت دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مادر شهیدان حسن، علی و محمد اعتمادی عیدگاهی پس از سال ها تحمل درد دوری از فرزندان افتخار آفرین خود، به شهیدانش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۸    
حاجیه خانم کلون فتح الهی مادر صبور شهید گرانقدر رحمان رضایی و جانباز 70 درصد رحیم رضایی به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در دیدار با جانبازان ضایعه نخاعی گفت: برنامه ریزی جهت برخورداری ایثارگران از اقدام ملی تأمین مسکن در دستور کار قرار دارد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت : خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اسوه های صبر و استقامت هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۳    
رئیس بنیاد سربیشه گفت : برنامه سه شنبه های تکریم در دیدار با والدین شهید والامقام علی صالحی ماهیرود انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۲    
مرحومه فاطمه عطوفی دشت بیاض مادر شهیدان حسن و محمد رمضان زاده دشت بیاض دوشنبه 23 تیر در سن 92 سالگی بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۶    
امام جمعه کلیبر گفت: ایثارگران از گنجینه های معنوی این کشور هستند و وظیفه داریم به صورت مستمر جویای احوال و مشکلات این بزرگواران باشیم
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در جلسه با مدیرعامل بانک دی گفت: تسهیل در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران مایه افتخار و توفیقی هست که نصیب ما شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با اشاره به اینکه برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید فرهنگ دینی را حفظ کنیم، عنوان کرد: خانواده های شهدا با ترویج مسائل اعتقادی و باورهای مذهبی اسوه ارزش ها ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف محوری بنیاد است و البته این رسالتی است بر دوش آحاد جامعه و بنیاد با گروههایی که در این راستا فعالیت دارند همکاری می ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۳    
هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با محوریت خدمت بهینه به جامعه ایثارگری و رعایت پروتکل های بهداشتی ... برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، از بانوی کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به عنوان مروج فرهنگ عفاف و حجاب تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۰    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان خواف گفت: بیش از 220 ایثارگر واجد شرایط متقاضی دریافت زمین در این شهرستان هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۸    
مرحومه فرخ ابراهیمی مادر شهیدان معظم حسین و ابراهیم عالی در زاهدان به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۸    
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران زاوه گفت: قیام مسجد گوهرشاد از عظیم ترین نهضت های دفاع از عفت بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۶:۵۲    
مرحومه ماه خاتون بندهی سرحدی مادر شهید معظم عبدالحمید سرحدی راد در زاهدان دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۶    
مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از طرح خوداشتغالی آرایشگری زنانه فرزند شهید بیگدلی در این شهرستان بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۰    
مراسم پیکر پدر شهیدان بیات در زنحان برگزار شد