یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۲۲Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 30 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۷    
اردبیل - ایرنا -فرماندار کوثر از بازسازی تمام گلزارهای شهدا در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۴    
اردبیل - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به وجود سه هزار نفر جویای کار با مدرک دانشگاهی از خانواده شهدا و ایثارگران استان اشاره کرد و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان تئاتر مهنا گفت: مهنا برای ما تئاتر نیست بلکه ما با شهید دوران زندگی می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
سرلشکر خلبان عباس دوران، شهیدی که آوازه شجاعت و دلاور مردی هایش در جنگ تحمیلی به کابوس شب و روز صدام و مزدورانش تبدیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۲    
محمود ثمینی گفت: با بهره گیری از شیوه های نوین، جذاب و به تصویر درآوردن ارزش های دفاع مقدس این فرهنگ را به نسل جوان انتقال دهیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
حسین نوری گفت: اگر ایثارگری ها و رشادت های شهدا و رزمندگان بدور از قالب های کلیشه ای برای مردم تبیین شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۱    
گروه استان ها- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تلاش می شود تا پایان کار دولت دوازدهم تمامی مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۶    
گروه استان ها- رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی با خانواده 3 شهید، جانباز و آزاده در بیرجند دیدار و از آنان دلجویی کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۳    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در سفر یک روزه به استان خراسان جنوبی با خانواده شهدا و جانبازان بیرجند دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۴۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به استان خراسان جنوبی با حضور در گلزار شهدای بیرجند با نثار گل به قبور مطهر شهدا، با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۴۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خراسان جنوبی،اولین استانی است که موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری را به طور کامل و صد درصدی حل می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۷    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دیدار و گفت و گو با جمعی از ایثارگران استان خراسان جنوبی، از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بیرجند بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۸    
حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ امروز با حضور در بنیاد منطقه 22و5 با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این منطقه از نزدیک دیدار و درخواست های آنان را مورد بررسی قرار داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بازگویی فرهنگ دوران دفاع مقدس و گسترش روحیه انقلابی و ایثارگری در جامعه یک تکلیف و رسالت حساس است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پیامی سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) را به شیعیان آن حضرت تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۱    
جنگی که دشمن بعثی در سال 1359 علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت، با اینکه کشور را به مدت هشت سال تحت فشار قرار داد، اما برای آیندگان تجارب و درس هایی به یادگار گذاشت که لازمه غلبه بر مشکلات ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۵    
30 تیر 1399 هجری شمسی برابر با 28 ذی القعده 1441 هجری قمری و 20 جولای 2020 میلادی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۵    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان خراسان جنوبی با حضور در استانداری این استان تفاهم نامه تامین زمین و ساخت 1700 واحد مسکونی ایثارگران و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۳    
برادران من در طول این چهار سال به یک نکته خیلی مهم رسیدم و آن این که اعتدال، اعتدال، اعتدال در هر اموری از زندگی البته خیلی مشکل است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ماندن در خانه مهمترین راه کنترل پیشگیری از بیماری است که ایثارگران باید بیش از دیگران مراقبت کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۲    
وزیر دفاع رژیم بعث عراق و قاتل مردم سردشت و حلبچه به صدام پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد در دیدار با خانواده شهیدان مهاجر قوچانی پیام ابراز همدردی و تسلیت معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران را تقدیم آنها کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۵    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان تربت جام گفت: بیش از 34 هزار متر از اراضی مسکن مهر به خانوادهای شهدا وایثارگران واجدشرایط واگذار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۶    
صبح روز سی ام تیر ماه سال1361، هواپیمای آتش گرفته ایرانی در مقابل چشمان خبرنگارانی که خودشان را برای پوشش اخبار اجلاس غیرمتعهدها به بغداد رسانده بودند به هتل محل برگزاری اجلاس کوبیده می شود
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۶    
شهیدان در دوران دفاع مقدس از اقشار مختلف سنگر به سنگر در دفاع از آرمان ها و انقلاب خویش قیام کردند و در این بین یکی از مظلوم ترین و گمنام ترین آن ها بی شک شهدای قلم و رسانه اند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل بنیاد مرکزی با اشاره به اینکه همه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم ،گفت:همگان باید پاسخگوی انتظارات خانواده شهدا و ایثارگران باشیم .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۰    
رئیس بنیاد اراک گفت: شکوفایی استعداد دانش آموزان شاهدوایثارگر یکی از رسالت های ستاد شاهد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۷    
نماینده مردم شهرستان فارسان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهدا گفت: سرکشی و محبت کردن به ایثارگران مهم تر از هر چیز است لذا باید در اولویت کار مسئولین قرار گیرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر کاظمی توانی پیام تسلیت صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس بنیاد شبستر گفت: گلزار شهدا صرفا یک مزار شهید نیست، بلکه از کانون های ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است و می تواند میزبان برنامه های فرهنگی باشد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۶    
معاون بهداشت و درمان بنیاد خراسان شمالی از آغاز مجدد طرح پایش سلامت ایثارگران خراسان شمالی بعد از تعطیلی یک دوره چهار ماهه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۶    
سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: به جهت ایجاد سهولت و دسترسی آسان جامعه هدف برای ارایه اسناد درمانی، مراکز جمع آوری اسناد درمانی طی توافق با بیمه دی افزایش یافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا افتخار محسوب می شود و ما در مقام قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل بنیاد ایلام اظهار داشت: استان ایلام تعداد 56 شهید فرهنگی را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خداآفرین گفت: سرمایه گذاری و رسیدگی به امور دانشجویان جامعه ایثارگری باعث به ثمر نشستن اهداف انقلاب جاودانه ایران اسلامی خواهد شد زیرا این عزیزان آینده سازان کشور هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۹    
در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس از رشادتها و ایثارگریهای خانواده شهید حبیب الله مجتهدسرابی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۳    
با پیدایش جرقه های انقلاب اسلامی دوشادوش ملت به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخت و در بیست و سومین بهار زندگی خود، در اوایل سال 59 به کردستان رفت تا با رزمی بی امان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۳    
کمیته تخصصی فرهنگی، تبلیغات، هنری و اسناد بنیاد استان قزوین نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل بنیاد استان در ملاقات با ایثارگران گفت: کارکنان بنیاد باید خدمت به ایثارگران را وظیفه خود بدانند زیرا ایثارگران، پاسداران واقعی ارزش های اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب شیر گفت: تابلوهای شهدای عجب شیر به جهت فرسودگی،بازسازی و نوسازی شد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۵    
مرحومه بانو حبیبه حدیدی مادر مسعود حکیم الهی پس از تحمل سالها رنج دوری از فرزند آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس آموزش وپرورش خداآفرین با اشاره به اهداف عالی مدارس طرح پراکنده شاهد گفت: اولویت فعالیت ها در این مدارس رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان شاهد و خدمت رسانی شایسته به خانواده های معزز این قشر است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در جلسه ستاد اقامه نماز گفت: شهدا برای عظمت اسلام و حفظ ارزش ها جان خود را فدا کرده و حرکت در مسیر شهدا قطعاً ما را از هرگونه لغزشی بازمی دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۲    
حاج رضی اله کاظمی توانی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر فرامرز و فریبرز توانی به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۹    
گفت وگو با فریدون حسین زاده که طی 93ماه در 18عملیات جنگی حضور مستقیم داشته است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز آزاداگان را سمبل های صبر، ایستادگی و ایثارگری دانست و گفت: آزاده بودن و آزادگی، فرهنگی است که ارزش هایی مانند صبر، توکل و امید را در خود دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۶    
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی گفت: اگر نیم نگاهی بر زندگی شهدای گران قدر بیندازیم می بینیم ازدواج آن ها در عین سادگی پر از مهر و محبت بود که هر وقت از ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: تفاهم نامه همکاری بنیاد با وزارت صمت در سطح کلان گامی موثر در حل مشکلات اشتغال ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۴    
سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: به جهت ایجاد سهولت و دسترسی آسان جامعه هدف برای ارایه اسناد درمانی، مراکز جمع آوری اسناد درمانی طی توافق با بیمه دی افزایش یافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۴    
اهر- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از اقدام خیرخواهانه خانواده یک شهید در آزادی زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۴    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکل اشتغال ایثارگران استان خراسان جنوبی گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۱    
عبداله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در حاشیه دیدار با ایثارگران گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۱    
شهید فیض آبادی قبل از شهادتش به مرخصی آمد و موقع رفتن به ما گفت که ممکن است مرا به خط مقدم ببرند اگر لیاقت شهید شدن داشتم برایم گریه نکنید چون اگر دشمن صدای شما را بشنود خوشحال خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۱    
اسوه شجاعت 3 عنوان کتابی است که در آن دست نوشته های آیت الله حاج سید محمدصادق آل محمد، پدر شهید والامقام سید محمدتقی آل محمد یکی از روحانیون مبارز و انقلابی خطه ارسباران گردآوری و انتشاریافته است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۵    
پدر شهید والامقام حجت اله میرشفیعی از شهرستان خوانسار پس از سال ها رنج فراق، آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۵    
غلامحسن صفایی معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: آنچه امروز برای ما و در شرایط فعلی از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است سلامت و بهداشت فردی و عمومی کلیه کارکنان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۶    
در راستای اجرای ماده 54 قانون جامع خدمات ایثارگران 409 کارت حکمت در بین خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان تیران وکرون توزیع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت حیدریه گفت:بیش از 400 نفر از ایثارگران این شهرستان متقاضی دریافت زمین دولتی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۷    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره به همراه جمعی از مسئولان این بنیاد با رییس شورای حل اختلاف این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۴    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان قزوین از آغاز ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در پایه های میانی ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه از یکم مرداد ماه سال جاری خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۸    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت زهرا توتونچی مادر شهیدان والامقام حسن، علی و محمد اعتمادی عیدگاهی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: توافق نامه همکاری بنیاد با وزارت صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی در سطح کلان گامی موثر در حل مشکلات اشتغال و مسکن ایثارگران است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۵    
از استان زنجان در روز 30 تیر ماه، شهیدان آیت اله داودی، محمدعلی حیدری و رمضان حسنلو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۲    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۷    
مادر شهید گرانقدر عباسعلی فتاحی از شهرستان برخوار اصفهان به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۱    
بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اصفهان، از بانوان ایثارگر در بنیاد منطقه تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان توتونچی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۲    
عزیز رضایی معاون بهداشت و درمان بنیاد خراسان شمالی از آغاز مجدد طرح پایش سلامت ایثارگران خراسان شمالی بعد از تعطیلی یک دوره چهارماهه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۴    
معاون بهداشت و درمان بنیاد خراسان شمالی گفت: کلیه ایثارگران دارای ریسک بالای بیماری ازنظر ابتلا به بیماری کووید_19 (کرونا) خراسان شمالی مورد غربالگری قرار خواهند گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۸    
اولین جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا شهرستان بوئین میاندشت تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۲    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، درگذشت حاجیه خانم زهرا توتونچی مادر شهیدان اعتمادی عیدگاهی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۶    
به گزارش ایثار واحد گلستان، به مناسبت هفته مهارت آیین غبارروبی و گلباران گلزار مطهر شهدای امام زاده عبدالله گرگان با حضور اسرافیل وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سمیرم در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا گفت: خانواده های شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود کاری ستودنی انجام دادند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قوچان گفت: واگذاری زمین از طریق استعلام بنیاد و اداره راه و شهرسازی انجام می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۴    
مدیر کل بنیاد مازندران با تأکید بر اینکه آگاهی بخشی ما نسبت به ایثارگران باید کاملا هدفمند و با برنامه باشد عنوان کرد: اطلاع یابی از مشکلات ایثارگران عزیز، باید عمیق و آگاهانه باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۴    
مادر شهیدان والامقام محمد و احمد کاظم زاده از استان مرکزی به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۱    
رئیس بنیاد محلات گفت: آزادگان سرمایه های معنوی کشور هستند که در سالهای دفاع مقدس با صبر و بردباری در بدترین شرایط و سختی ها به کشور و ولایت فقیه وفادار و پایبند بودند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۸    
رضایی معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از مصوبه پرداخت هزینه های بیمه دی ایثارگران خراسان شمالی در کمتر از یک ماه، توسط بیمه دی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۶    
فرماندار شهرستان گرمه گفت: حل مشکلات حوزه ایثارگری باید در اولویت همه مسئولین شهرستان باشد تا شاید بتوانیم خدمتی ناچیز به این عزیزان نموده باشیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۷    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران قوچان گفت: در این شهرستان سه هزار و 210 نفر از جامعه ایثارگری تحت پوشش بیمه پایه و چهار هزارو 632 نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داورزن گفت: پیگیری های لازم جهت واگذاری زمین به ایثارگران در حال انجام است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۴    
دویست و چهل و ششمین شماره ماهنامه افضل، نشریه داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه تیرماه 1399 منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۵    
حاج قربانعلی اسماعیلی پدر شهید گران قدر فتح اله اسماعیلی پس از سالیانی فراق، در سن 90 سالگی در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۱    
با مشخصات شناسنامه ای و عبارات کلیدی وصیتنامه شهید محمد ابراهیمیان آشنا شویم .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۹    
حاجیه خانم صغری رجبی مادر معظم شهید مصطفی نایبی پس از تحمل یک دوره بیماری در اثر ایست قلبی و تنفسی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان لرستان با اشاره به حق بزرگ شهیدان بر تک تک افراد تصریح نمود :گلزار شهدا باید به نحو احسن ساماندهی شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۶    
حاج محمود فرنیا پور پدر معظم شهید محمد فرنیا پور در اثرایست قلبی و پس ازتحمل سالها فراغ فرزند دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۳    
مادر صبور و فداکار شهیدان گرانقدر رمضان و حیدر یحیی پور گنجی بدلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و پس از سالها انتظار به دو فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۴    
عبدالله پاکاری در جلسه هماهنگی تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان گیلان که با محوریت نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوران دفاع مقدس برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۷    
جلسه مشترک بنیاد نیشابور و فیروزه با اداره راه و شهرسازی با هدف بررسی وضعیت مسکن ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۱    
پدر شهید ابراهیم شمسایی از شهرستان خوروبیابانک به ملکوت اعلی پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۳    
نشست روسای بنیاد و شورای شهر شهرستان نوشهر در خصوص ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۶:۴۰    
شهید مراد بخش افراز در تابستان 1345 در محله رئیسیان از توابع شهرستان نیکشهر متولد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۳:۰۲    
شهید جمال جبرئیلی یکی از مجاهدان سپاه پاسداران بوده که برای دفاع از ایران اسلامی به مبارزه پرداخت و سر انجام در روستای دوزخ دره دیواندره بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۲:۴۸    
"سید بهاءالدین قیصری" از همان دوران خردسالی با آیات کلام الله آشنا شده بود و علاوه بر آن بسیار مهربان و خوش اخلاق بود گویی سر درون بی آلایش او در ظاهرش متجلی شده بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۲:۳۹    
مستند هشت پلاک با روایتی از زندگی، مجاهدت ها و شهادت شهید ادریس ایل بیگی از شبکه استانی کردستان پخش شد.