یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۸:۵۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 15 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۴    
به دنبال تدفین مجاهد افغانستانی دفاع مقدس در حرم رضوی، تصاویری از آثار به جامانده از شهید نسیم افغانی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۱    
کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با شعار (من ماسک می زنم) این پویش را در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی راه اندازی کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
فرهاد معارفی با بیان اینکه امروز زیرساخت های خوبی برای انتقال محتوا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد، گفت: آنچه امروز نیازمند آن هستیم، محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۶    
اولین کتابخانه را در شهر رودبار با نام شهید حسین خرازی راه اندازی کردیم و حالا در دامغان کتابخانه شهید ابراهیم هادی را با 10 هزار جلد کتاب افتتاح کردیم برای سومین کتابخانه نیز 3 نقطه را در نظر داریم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۵    
سردار حسن حسن زاده در بازدید از پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان پلدختر، ضمن ابراز رضایت از روند ساخت این پروژه ابراز امیدواری کرد که در هفته دفاع مقدس امسال کار ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۳    
به گزارش " ایثار واحد لرستان " امام جمعه پلدختر و فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) تهران از روند اجرای پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام لرستان بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استفاده از تجربیات سایر استان ها در خصوص برگزاری کنگره شهدا از مزیت های تاخیر در برگزاری آن در استان بوده که با کمک آن می توانیم کاستی هایی که در استان های دیگر ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۹    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه در استان در مقایسه با سایر استان ها اسناد و آثار قابل توجهی از شهدای استان دیده نمی شود که اگر جمع آوری و مکتوب نشود به فراموشی سپرده خواهد شد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۱    
در جلسه کمیته فنی سمپوزیوم سردیس شهدا که به میزبانی سازمان زیباسازی شهرداری برگزار شد، ساخت 10 سردیس برای شهدای قم تصویب گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۳    
استاندار البرز گفت: ما مدیون فرزندان شهدا و ایثارگران، همسران و پدر و مادران آنها هستیم چراکه عزیزان خود را به سوی جبهه های حق علیه باطل بدرقه کردند تا یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان متجاوز نیفتد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۳    
مستند استاندار ، روایتی کوتاه از زندگی و شهادت تنها استاندار شهید کشور ، مهندس علی اخوین انصاری است
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۴    
حمیده دانش کاظمی در مراسم گلباران محل ترور شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها استاندار شهید و معاون عمرانی وی که در خیابان لاکانی رشت برگزار شد با بیان اینکه امروز قطره های خون همسر شهیدم تبدیل ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۸    
همسر شهید انصاری گفت:یکی از ویژگی های شاخص شهید انصاری این بود که امور را مطابق با میل الهی انجام می داد و در هر کاری اول رضایت خدا و مردم را در نظر می گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۳۱    
نشست مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بوشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: شهدا انسان های شاخص، با اخلاص و مذهبی جامعه ما بودند و آرمان های آنها نشأت گرفته از نهضت عاشورا است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم ترین وظایفی است که بر دوش ما قرار داد و جانبازان معزز، طلایه داران این راه به شمار می روند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل بنیاد ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون پاک شهیدان و فداکارای و رشادت جوانان این مرز و بوم است که در هر مقطعی در دوران پر برکت انقلاب ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از تولید و نشر پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد توسط شبکه ایران صدای سازمان صدا و سیما خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۶    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد البرز با بیان اینکه فعالیت های ترویجی از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به همراهی و تلاش تمام کارکنان بنیاد دارد تصریح کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۹    
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان فریدونشهر با حضور فرماندار و رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و رئیس بنیاد شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۶    
استاندار گیلان راه شهیدان را پر رهرو دانست و گفت: باید زمینه های مناسب برای نسل جوان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم آورده و بیش از پیش آنان را با آرمان های والای انقلاب اسلامی آشنا سازیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
به مناسبت روز قلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران وکرون در دیدار با مادر شهید مسعود تحویلداریان گفت: بنیاد افتخار دارد که نویسندگان، شعرا و صاحبان اثری از بدنه جامعه ایثارگری دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
زرین روزه دار مادر گرانقدر شهید داود آزمون به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل بنیاد خوزستان تصریح کرد: حقیقتاً خانواده های شهدا و ایثارگران نعمتی ارزشمند برای انقلاب و کشور به حساب می آیند و تکریم و جلب رضایت این عزیزان همیشه موجب قوت قلب مسئولان و مردم خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل بنیاد مرکزی با تاکید بر حمایت همه جانبه و بی منت نسبت به جامعه ایثارگری گفت: مسئولیت ما در برابر خانواده های ایثارگران بسیار سنگین است زیرا تمام آسایش امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۷    
براساس اعلام انتشارات راه یار ، علی رغم شیوع و گسترش بیماری کرونا، با استقبال مخاطبان، پنج عنوان از کتاب های این ناشر در روزهای اخیر به چاپ های مجدد رسیدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعلام اسامی منتخبین مسابقه فرهنگی آشنایی با قرآن خبر داد و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۱    
مسابقات تنیس روی میز ویژه جانبازان شهرستان نائین، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و در راستای ارتقا سطح سلامتی اسوه های صبر و استقامت برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: اولویت بخشی و رسیدگی به مسائل و مشکلات و کسب رضایت خانواده های معظم شهدا و ایثارگر از وظایف اصلی بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۲    
بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران وکرون اینفوگرافی اقدامات ورزشی خود در زمان شیوع ویروس کرونا را منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۲    
جانباز گرانقدر 70 درصد عبدالله افشین وند از استان آذربایجان غربی به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۰    
من سری که برای خدا دادم پس نمی گیرم اگرچه حضرت زینب(س) پس از چهار سال و دو ماه پیکرش را برای ما فرستاد و از این بابت از آن حضرت ممنونم اما چند تکه استخوان آمد و گوشت و خون علی و خود او همانجا هست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۴    
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تصاویر سردار شهید حاج علی حاجبی را منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی رجعت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهید علی جمشیدی و شهید سعید کمالی پیامی را بشرح ذیل صادر کرده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۱    
مدیر کل بنیاد خوزستان گفت: کشورمان امروز بیش از هر زمان دیگری به راه، یاد و نام شهدا نیاز دارد و در این راه همگان باید برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش نماییم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۸    
مراسم وداع و خاکسپاری پیکر جانباز 70 درصد شهید عبدالله افشین وند شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۸    
مزار شهید گرانقدر سید مهدی کیانژاد از شهدای عزیز مبارزه با مواد مخدر بابل با حضور مسئولین عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شکست کرونا نیاز به هم دلی اتحاد و ایثارگری دارد و امروز ایثارگران مانند دوران دفاع مقدس در صف اول مبارزه با این بیماری منحوس قرار دارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۱    
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کارکردهای مثبت و قابل توجهی دارد که باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۶    
طی برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شاهرود ، از دو تن از فرزندان کارکنان این بنیاد قدردانی و تجلیل شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۶    
بنیاد و شورای هماهنگی دو نهاد انقلابی هستند و باید همکاری و تعاملات مسئولان این دستگاه ها ارتقا یابد تا بتوانند برنامه های فرهنگی موثری را در سطح شهر اجرا کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۰    
بهروز محمدی در جلسه ستاد شاهد شهرستان فومن گفت:پیش ثبت نام دانش آموزان پایه دهم از روز پنج شنبه پنجم تیر آغاز و تا 21 تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۰    
مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره از چند طرح خوداشتغالی جامعه ایثارگری این شهرستان بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۴    
بیان خاطراتی شنیدنی و تامل برانگیز از روزهای زندگی مشترک شهید بزرگوار علی انصاری اخوین رودسری از زبان همسر ایشان، خانم حمیده دانش کاظمی در برنامه نیمه پنهان ماه تماشا می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۵    
فرزند جانباز و آزاده ابهری به عنوان جوان برتر این شهرستان انتخاب و معرفی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۲    
به مناسبت روز شهرداری و دهیاری در لنجان قبور مطهر شهدای زرین شهر عطرافشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۲    
حاجیه خانم طوبی حمزه لو مادر شهید رمضانعلی مسلمی از شهدای اراک دار فانی را وداع گفتند و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس بنیاد اراک گفت: دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف ارتقا سطح سلامت و افزایش روحیه نشاط و شادابی همسران شاهد و ایثارگر و چگونگی برخورد با مشکلات روزمره زندگی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۹    
از استان زنجان در روز 15 تیر ماه شهیدان جلال داغستانی، فرامرز اصغری و مهدی صالحی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۶    
جانباز گرانقدر 70 درصد عزیزالله سیف از رزمندگان استان همدان به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۵    
پدر گرانقدر شهید سیدشاپور سیدی بدرود حیات گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۵    
مرحوم علی اشرف طاهر ابادی جانباز 50 درصد شب گذشته برا اثر مریضی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۰    
نخستین جلسه کارگروه بررسی نظارت بیمه تکمیلی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران قائمشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۰    
گلزارهای شهدا جزو بهترین مکان های معنوی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند لذا مسئولان باید به ساماندهی آنها توجه ویژه ای داشته باشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۰    
نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل با رئیس حوزه بانک ملی جهت تسریع در روند تسهیلات بانکی ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۷    
همه کسانیکه در جهت خدمت خالصانه به مردم انجام وظیفه می کنند،مورد تکریم هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۱    
پرداخت وام مشاغل خانگی به ایثارگران در جلسه تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی به دستگاه های اجرایی قزوین مصوب شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۸    
مهربخش رئیس اداره پشتیبانی و مهندسی بمنظور بررسی و رفع مشکلات ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در حوزه مهندسی و پشتیبانی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۵    
پازل بچه های دانش سرا با تو کامل می شد، با آن قرار و مدارهای مسجدی و شوخی های با متانت. با عبادت های بی ریای تو، بی قید به سجاده ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۹    
اگر بودی چه می کردی؟ می ماندی؟ کنار می رفتی؟ کنارت می زدند؟ هر چه هست ، ایمان دارم که عدول نمی کردی. باز هم از ایمان، جهان بینی و جهاد در راه عقیده می گفتی. مرام نامه تو قرآن بود و سلاحت پاسداری .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید همیشگی همه شهداست .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۷    
همزمان با ولادت امام الرئوف حضرت رضا(ع) خادمان آستان قدس رضوی از دو خانواده شهید در شهرستان فیروزکوه دیدار و منزل شهید را با پرچم بارگاه ملکوتی آن حضرت متبرک کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۱    
کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان رباط کریم به ریاست فرماندار و تمامی اعضاء بمنظور تصمیم گیری در حوزه مرمت و نوسازی تابلوهای معابر شهری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۵    
کمیسیون احراز بنیاد ایلام به منظور بررسی پرونده های اولیه جانبازی با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۲    
کاری از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۰    
صبح امروز محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی همزمان با سالروز شهادتشان با حضور استاندار گیلان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،خانواده شهیدان و جمعی از مسئولین،گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۴    
رئیس بنیاد ملایر به همراه معاون فرهنگی و آموزشی با حضور در دفتر بخشدار جوکار از توابع شهرستان ملایر با ایشان دیدار و گفتگو نمود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۵    
دست نوشته ی شهید گیلانی مدافع حرم شهید حامد کوچک زاده بر کتاب استاندار آسمانی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۶    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی،دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با خانواده این شهدای برجسته استان دیدار و گفت و گو ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۶    
نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک گفت: هر کجا نام با شکوه انقلاب اسلامی به میان آید، آن را با نام شهدایش می شناسند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۶    
ولی ا... عاشوری جانبار 30 درصد شب گذشته در شهرستان همدان به رحمت ایزدی پیوست
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین شهرستان صحنه با دو خانواده شاهد وایثارگر این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۱    
مراسم سالروز شهادت اولین روحانی شهید مدافع حرم خراسان رضوی در شهر درّود برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۱    
حاجیه خانم سیده دره خانم مرتضایی همسر شهید والامقام سید مهدی شیخ الاسلامی و مادر جانباز 30 درصد سید اکبر شیخ الاسلامی دار فانی را وداع و به لقاء الله پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۱    
محمد علی محمدی رئیس بنیاد شهید بهارستان در مراسم چهارمین سالگرد شهید بشیر توانایی پور از شهدای مدافع حرم شهرستان بهارستان که با حضور خانواده شهید و تعدادی از مسئولان این شهرستان در مسجد جامع حضرت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۲    
رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی و شهدای فاطمیون با خانواده آن شهدا ابراز همدردی کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۲    
جانباز 70 درصد عزیزاله سیف از جانبازان دفاع مقدس نهاوند بعد از سال ها رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۳    
از زحمات سی ساله همکار بازنشسته بنیاد ساری خانم علیزاده تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۴    
مادر گرامی شهید محمدعلی صداقت مقدم بدرود حیات گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۸    
استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اسناد ارزشمند و ماندگار این انقلاب هستند که عزت و سربلندی را برای ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۶    
اهمیت تکریم ارباب رجوع در بنیاد به دلیل ارتباط خاص و مستقیم با خانواده های شهدا و ایثارگران چند برابر است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۷    
در هفته افشای جنایات و بازخوانی حقوق بشر امریکائی ، یاد و نام شهید والامقام سید حمید متولیان ، سرتیم حفاظت پرواز هواپیمای مسافربری ایران ایر را در حادثه سقوط هواپیما توسط ناو آمریکائی وینسنس گرامی می ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در جمع معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب امنیت ، عزت و اقتدار آفرین است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۱۷    
خادمین و حاملین پرچم بارگاه مطهر رضوی از خانواده های شهدا در شهرستان نمین دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۱۱    
به مناسبت روز قلم یاد و خاطره شهید اهل قلم شهاب الدین سراجی را گرامی می داریم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: توجه به ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی، در بحث ساماندهی گلزارهای شهدا از آغاز طرح های ساماندهی گلزارها تاکنون مورد تاکید بوده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۰۵    
چهارمین جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثاگران نوشهر با حضور معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و رئیس اداره امور کارکنان برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۵۶    
رئیس دفتر تولیت آستان قدس با حضور در منزل شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی، پیام و مراتب تسلیت و تعزیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت ضایعه درگذشت مادر این شهیدان را به خانواده آن شهدا ابلاغ کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۵۶    
نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس شورای اسلامی از دو جانباز در شهرستان خلخال دیدار کرد.